Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
28.12.05, 16:01   #1 (linkki)
Fani*
(Vierailija)

Kalju..

..Shield telkkarissa tai"" veetikallion"" näköinen mies..Vetää muuten jalat vatkulille..Mahtaaks löytyä livenä Suomesta näköisiään..?

Ihan vaan uteliaisuuttani kyselen..?
  Vastaa viestiin
29.12.05, 01:32   #2 (linkki)
Njamm
(Vierailija)

Re: Kalju..

Kaljut miehet oikeella pään mallilla rulajaa aina.
Mut että suomesta veetin näkösiä miehiä kuin hän itte? juupajuu, valitettavasti =(
  Vastaa viestiin
29.12.05, 21:07   #3 (linkki)
Beibe
(Vierailija)

Mä en kyllä tajuu, mitä jotkut naiset näkee kaljuissa miehissä? Mun mielestä (ja kaikkien mun naisystävien) kaljut miehet ovat ÄLLÖTYS!!!! Ja karmeimpia ovat ne, joilla sisuskumi paistaa keskeltä ja ""reunamilla"" on vielä joitakin haivenia.

Kaikki kaljut tai kaljuuntuneet miehet, kadotkaa katukuvasta, älkääkä ainakaan lähennelkö meitä NUORIA naisia, me ei oikeesti olla teistä kiinnostuneita!!!

Kyllä miehellä tukka pitää olla, mieluiten tuuhea, tumma ja kihara!

Vastaa viestiin
29.12.05, 21:30   #4 (linkki)
Fani*
(Vierailija)

ei,ei,ei...ei mitään haituvia missään vaan nahka..kato Shield ja uuuuhhhh nauti!!Karismaattinen näyttelijä..nam,nam,nam...

Seksi!!!!Ja hyvät piirteet vielä kasvoissa..väriä..tummat kulmat..leukaparta tai skegge vai mikä se pujo nyt on...huh,huh....sänkeä...hhhmmmnnn AH!
  Vastaa viestiin
29.12.05, 22:34   #5 (linkki)
fani myös
(Vierailija)

Apulannan Toni on kans jees. En mäkään mistään ""kaljunpeittokampauksista"" tykkää. Jos alkaa kaljuuntua, kannattaa vetää kaikki pois eikä jättää mitään sivuhaivenia!

Mut mä oon jäävi sanomaan.. Mun mies on kalju ja komea sellaisena. Välillä partaa, välillä ilman. Tummat kulmat, ihanat silmät, naururypyt ja ripset, jylhä profiili ja miehekkäät kasvonpiirteet. Nam...
  Vastaa viestiin
29.12.05, 22:36   #6 (linkki)
Jou
(Vierailija)

Tonihan näyttää alienilta.
  Vastaa viestiin
29.12.05, 23:19   #7 (linkki)
näpsä
(Vierailija)

Monet kaljut miehet on aika usein melko infantiileja.

Tunnen erään kauniin kaljun, muttei hänkään säväytä kovin suurilla älynlahjoillaan. Tulee jotenkin aina mielleyhtymä skineihin tai muihin älykääpiöihin.

Tai sitten nekin miehet peittää sitä kranssirengastaan, hmm...
  Vastaa viestiin
30.12.05, 02:50   #8 (linkki)
Tuuheatukka
(Vierailija)

Tapaevoluution tulosta tämäkin monien naisten mielihalu kaljuihin miehiin. Kun miehien noin keskimäärin on taipumusta kaljuuntua enemmän tai vähemmän niin naisten aivojen pitää manipuloida mielihalu-keskustaan tykkäämään kaljuista miehistä. Yksinkertaisesti siitä syystä että tuuheatukkaisia miehiä ei ole kaikille naisille riittävästi tarjolla.

Jos ette usko niin ajatelkaas vaikka sitä että tuskin kukaan mies tykkäisi kaljusta naisesta? Yksinkertaisesti siitä syystä että kaljuja naisia ei ole mutta jos niitä olisi niin eiköhän jo joku mies hihkuisi kaljun naisen seksikkyyden perään näilläkin palstoilla...
  Vastaa viestiin
30.12.05, 11:24   #9 (linkki)
testo
(Vierailija)

Nykyään näkee muuten politiikassa ja esiintyvillä taiteilijoilla aika vähän pälvikaljua, vaikka se on kai muuten aika yleistä miehillä. Veikkaanpa että jonkinlaiset hiussiirrot ovat yleistyneet. Toisaalta monet naiset tuntuvat pitävän kaljua seksikkäänä, jos mies on muuten itsevarma ja miehekäs. Kieltämättä joillakin miehillä on niin ruma letti/kampaus, että näyttäisivät paljon paremmilta kaljuina. Ja onhan suomalaisilla naisillakin aika ohuet hiukset, siis kaljut ovat vuosien saatossa siittäneet kovasti lapsia.
  Vastaa viestiin
30.12.05, 11:50   #10 (linkki)
näpsälle
(Vierailija)

""Monet kaljut miehet on aika usein melko infantiileja""

Ja tämä kommenttisihan on oikea älykkyyden ja kypsyyden huipentuma :-) Samaa luokkaa kuin aikoinaan mitattiin päänympärystä ja muotoa ja vedettiin siitä yhteyksiä älykkyyteen jne..

Vastaa viestiin

30.12.05, 13:18   #11 (linkki)
Superherolover
(Vierailija)

Itse olen sitä mieltä että sekä naisilla että miehillä pitää olla pitkät hiukset. Itsekin olen tässä kasvatellut vähän pitempää fledaa joka alkaa yltää olkapäille. No mulle sopii pitkät hiukset paljon paremmin. Näytän ihan kauhealta inttikuvissa kynittynä siilitukaksi.
  Vastaa viestiin
02.01.06, 11:43   #12 (linkki)
kalju on kaunis
(Vierailija)

Vain harvoille on luotu täydellinen pää - epäonnistumiset on peitetty erilaisilla kuontaloilla.
  Vastaa viestiin
02.01.06, 13:01   #13 (linkki)
Beibelle
(Vierailija)

Etkö tiedä sitä, että *timantissa* ei sammal viihdy.
  Vastaa viestiin
02.01.06, 13:33   #14 (linkki)
Fani*
(Vierailija)

täällä nyt kaikenlaisia ""pitkätukka""liuhandereja pyörii..Minä peräänkuulutin nimenomaan kaljuja,nappanahka-päisiä velikultia.. karismaattisia karskeja kundeja,Miehiä..Menkää tukalliset ja avatkaa oma ketju=)
Tukka pois silmiltä ja aloitatte uuden ketjun,jooo!!!!

Minä tykkään kaljuista,sileistä,pienestä sängestä,mua ei kiinnosta mistä muut tykkää=)
  Vastaa viestiin
02.01.06, 14:33   #15 (linkki)
(Vierailija)

Vai tapaevoluutiota? Kaikille ei *riitä* tuuheatukkaisia?! Johan oli taas mihinkään perustamattomia viisauksia.

Tilastollisesti kaljuuntuvilla miehillä on keskimäärin korkeampi testosteronipitoisuus kuin meillä tuuheatukkaisilla. Tämä näkyy muuna karvaisuutena ja vahvana parrankasvuna jne. Eli kaljuuntuminen ei miehellä yleensä ole merkki sairaudesta, heikkoudesta tms eli en ymmärrä miksi naisten olisi pitänyt jonkun ""tapaevoluution"" kautta oppia ""hyväksymään"" myös kaljut miehet.

Naisella taas tukan harveneminen liittyy usein hedelmällisyyden heikkenemiseen (sairaus, heikko ravinto, hormoonihäiriö, vaihdevuodet,...) ja siksi runsaat hiukset viehättää usean miehen silmää.

Taannoin muuten televisiossa amerikkalainen etsivä, joka tienasi niljaisen leipänsä pettäviä aviomiehiä seuraamalla ja aviorikostodisteita keräämällä sanoi, että yhdeksässä tapauksessa kymmenestä ukkomies pettää naisen kanssa, jolla on pitemmät hiukset kuin omalla vaimolla.
  Vastaa viestiin
02.01.06, 14:40   #16 (linkki)
Kalju
(Vierailija)

Selitys

Evoluutio historian kannalta kaljut miehet ovat päässeet lisääntymään monesta syystä: 1) Kaljuilla on ollut suurempi testopitoisuus virässä ja kun kalju ja hiuksellinen mies ovat kohdanneet, niin kalju on kävellyt elävä elämäänsä eteenpäin. Siis keskimäärin. 2) Tavallisesti miehet kaljuuntuvat kahdenkymmenikävuoden jälkeen, joten tämä on muinoin ollut jo korkea ikä. Lapset on tehty yleensä alta ja vähän päälle kaksikymppisenä. Kaljuuntumisen merkit eivät edes näy ennen muinaisen ihmisen kuoleentumisikää. 3) Vanha ikä on joskus tiennyt samaa kuin eloonjäämistaidot, vastaa nykyistä valtaa ja rahaa miehillä. Naaraat ovat aina arvostaneet tätä. Niimpä lauman johtaja on yleensä kaljupäinen ja kova vanhempi uros jolla haaremi.
  Vastaa viestiin
02.01.06, 18:30   #17 (linkki)
no joo
(Vierailija)

Re: Selitys

Niinpä tietysti.
Arvoisa haareminpitäjä, ei kai vaan nimesi ala...?
  Vastaa viestiin
02.01.06, 19:01   #18 (linkki)
Fani*
(Vierailija)

Re: Selitys

..ja niinkuin tuolla ylempänä totesin ja toivomuksen esitin.Tukalliset hus pois ketjustani..minä etsin suomen Shieldiä=)

Keksikää oma ketju...tämä on vain kaljuille...ja niistä pitäville.Meitin oma vaniklupi ;)

Vastaa viestiin
02.01.06, 21:40   #19 (linkki)
Nasse-setä
(Vierailija)

Tällaisessa keskustelussa olis hyvä muistaa se, ettei luonnollinen kaljuus ole kenenkään oma valinta. Se liittyy perintö ym tekijöihin, joten on aika arvelluttavaa moittia kaljuutta.
  Vastaa viestiin
03.01.06, 00:38   #20 (linkki)
bulletti
(Vierailija)

Hep täältä löytyy suomen The shield!!!! ei mut ihan oikeesti aika paljon ko.henkilöö mielestäni muistutan, paitsi että luonteeltan en aivan yhtä raju ja aika paljon nuorempi kun se jamppa...:) miehethän tunnetusti vaan komistuu iän myötä....
  Vastaa viestiin

03.01.06, 01:19   #21 (linkki)
Heikkona
(Vierailija)

Kyllä muuten löytyy... Heikkona niihin miehisiin miehiin minäkin.
  Vastaa viestiin
03.01.06, 07:01   #22 (linkki)
Ripa
(Vierailija)

Täällä ois yks kalju kalu kovana ja haluais nyt puhelin seuraa:)
  Vastaa viestiin
03.01.06, 09:27   #23 (linkki)
Superherolover
(Vierailija)

Hmm, kohta vois alkaa kokeilla pitää ponnaria. Ei ookaan kuuteen vuoteen ollu niin pitkiä hiuksia. Mitä hoitoainetta muuten käytätte jätkät?
  Vastaa viestiin
03.01.06, 19:17   #24 (linkki)
Karhu-44
(Vierailija)

Löytyy.
  Vastaa viestiin
03.01.06, 21:18   #25 (linkki)
Sussu
(Vierailija)

Jaan kanssasi mieltymyksen kaljuihin miehiin. He ovat niin seksikkäitä ja karismaattisia. Kalju, lihaksikas mies...saa sukat pyörimään jaloissa. namiskuukkelis. Muuten, pidä silmäsi auki, ""Shieldejä ""kyllä löytyy. Oma mieheni on kalju ja mikäs sen kun on ajella hänen päätään :-))
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku