| |  | | |
25.03.06, 21:28
|
#76 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Laskutoimitus
Polttelee mikä?
| |
| | |
26.03.06, 08:29
|
#77 (linkki)
No mutta. Järjestelmän valvojan oikeudet tutkia tarkoittaa sitä, että greg pääsee ihan minne vaan ohjelmassaan, vaimo ei, koska ""tilin"" oikeuksia on rajattu. Ei mielestäni tarkoittanut henkilökohtaisia oikeuksia tai oikeuksien ottamista konkreettisesti käyttöön? Meillä teinillä on myös rajatut oikeudet ja pääsen halutessani sulkemaan hänen ""tilinsä"" kokonaan, näppärä kiristys keino;-) ...haluttaessa.
Greg taitaa olla herra talossa? Tai sitten viisas vaimo antaa ymmärtää niin. Miehille tekee hyvää valvoa ja päättää ""tärkeistä"" asioista, kuten myös hoitaa kaikki jutut jotka jotenkin viittaavat tarpeeseen käyttää esim. porakonetta. Itse olen aina ollut sitä mieltä että virkkuukoukkua on paljon vaikeampaa käyttää kuin poraa, vaikka ulkomuodoltaan on tuhat kertaa simppelimmän näköinen;-)
Jou, se ""polttelee"" tarkoitti arvausleikissä gregin sijaintia kartalla. Kemi osui lähemmäs sinua, kuin gregiä.
| |
| | |
26.03.06, 12:22
|
#78 (linkki)
""Greg taitaa olla herra talossa? Tai sitten viisas vaimo antaa ymmärtää niin.""
Jaa-a, tuli.
Olen pannut merkille, että vaimoni ei minun lailla pyri noudattamaan elämässään vanhaa kiinalaista elämänohjetta: ""Ole viisas, mutta näytä tyhmältä"".
| |
| | |
26.03.06, 12:52
|
#79 (linkki)
Tarkennus edelliseen:
""...vaimoni ei - päinvastoin kuin minä - pyri noudattamaan...""
| |
| | |
26.03.06, 12:52
|
#80 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: kokemuksia nettideiteistä?
Kävin kurkkaamassa tuolla match.comissa. Ihmeellistä, naiset esiintyvät siellä kasvokuvin. - Miehet esittelevät moottoripyöriään....
Ei kelpais mulle sellainen miehenkuva. | |
| | |
26.03.06, 13:01
|
#81 (linkki)
Niin, greg, onhan sitä otettava valtuuksia vaimolta, kun tallentelee vieraitten naisten kuvia koneeseensa.....
Minulla ei ole ollut vielä mitään syytä rajoittaa kenenkään oikeuksia koneellamme. Työkoneellani on kyllä rajoitettu minun oikeuksiani; en saa edes asentaa tulostinta tähän.
| |
| | |
26.03.06, 13:06
|
#82 (linkki)
| | (Vierailija) | Moraaliton hulttio?
...ja minua sentään yleisesti pidetään moraalittomana ja kevytkenkäisenä täällä. Sinulla taas mielletään olevan hyvinkin korkea moraali.
Eihän kukaan vaan ole kaksinaismoralisti?
Miettimisen aihetta..
| |
| | |
26.03.06, 14:04
|
#83 (linkki)
| | (Vierailija) | Kolahdus itsellä
Saattoi olla yksi ainoa kerta nettideiteissä kun tapasin naisen, tämä näytti luonnossa todella viehättävältä. Kuvastaan se ei niin ilmi käynytkään. Tuli todellakin se ""Wautsi"" olo.
No, siinä sitten syöpöteltiin ja käytiin yhdellä olusella. Varsin viileänä pysyi käytöksensä vaikka toki jutteli mukavia ja hauskoja kuten puhelimessa monena iltana aiemmin.
Seuraavalla viikolla sitten todeten ettei ole minun etsimäni nainen...
| |
| | |
26.03.06, 14:11
|
#84 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Kolahdus itsellä
Oliko tämä kuvaus sun treffeistä Witchien kanssa ;-D
| |
| | |
26.03.06, 14:52
|
#85 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Kolahdus itsellä
Ei. Tää kokemus oli siitä ""ekasta"" nettikalastuksesta. Vuodelta 1999.
| |
| | |
26.03.06, 16:17
|
#86 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Moraaliton hulttio?
Olet oikeassa, Witchie. Poistan koneeltani tämän ""vieraan naisen"" kuvan ja palaan takaisin ruotuun korkean moraalin omaavana miehenä.
Lisäksi rajoitan oma-aloitteisesti oikeuttani tutkia vaimoni tekemisiä tällä koneella - lienee yksinkertaisempaa, kuin muuttaa Järjestelmänvalvojan oikeuksiani.
Että sillä sipuli. | |
| | |
26.03.06, 17:16
|
#87 (linkki)
greg,
""...rajoitan oma-aloitteisesti oikeuttani tutkia vaimoni tekemisiä tällä koneella...""
Miten hemmetissä vaimosi halutessaan pääsee tutkimaan sinun tekemisiäsi yhtä paljon kuin sinä hänen, jos et muuta hänen oikeuksiaan? En edelleenkään ymmärrä näistä tietotekniikkajutuista paskaakaan, mutta, jos sinulla on oikeus päästä urkkimaan vaimosi tekemisiä ja vain ""oma-aloitteisesti"" olet tutkimatta, mutta vaimollasi ei ole oikeuksia päästä urkkimaan sinun tekosiasi, häneltä puuttuu edelleen ""oma-aloitteinen"" mahdollisuus valita ja päättää tutkiako vai ei.
Juu, ei oo hyvä päivä. Kaikenlaisia 80 senttisiikin vielä!
| |
| | |
26.03.06, 17:17
|
#88 (linkki)
Witchie lisää: Niin, että tekopyhyyttä edelleen!
| |
| | |
26.03.06, 17:40
|
#89 (linkki)
Witsi jaksaa hämmästyttää, nyt asettuu lemmikki-Gregiä vastaan toden teolla. Joskin osui maaliin.
| |
| | |
26.03.06, 18:43
|
#90 (linkki)
Witchie,
vaimoni pääsisi tutkimaan tekemisiäni yhtä paljon kuin minä hänen tekemisiään siten, että muuttaisin hänenkin tilinsä Järjestelmänvalvojan tiliksi. Tällä koneella olisi siten kaksi Järjestelmänvalvojaa.
Auktoriteettini perheenpäänä kokisi kuitenkin kohtalokkaan kolauksen ja olen vakuuttunut siitä, että vaimonikaan ei enää arvostaisi minua entiseen malliin tällaisen heikkoudenosoituksen jälkeen. On nimittäin vaimoja, jotka haluavat, että mies on perheenpää, joka myös toimii vastuunsa edellyttämällä tavalla. | |
| | |
26.03.06, 19:00
|
#91 (linkki)
""...vastuunsa edellyttämällä tavalla.""
Ei voi mitään, maajussit loppus ja tulin katsoon, mitä olet vastannut. (Yks maajussi oli tuttu; siks katselinkin).
Susta löytyy uusia piirteitä aina vaan!
Millainen vastuu miehellä perheessä on? Miten perheenpäänä vaikuttaminen ilmenee? Konkreettisella tasolla? Millainen vaimo, joka haluaa, että mies on perheenpää, haluaa miehen olevan???
NYT tästä tulee oikeasti mielenkiintoista... | |
| | |
26.03.06, 19:01
|
#92 (linkki)
| | (Vierailija) | perheenpäistä
Höh ja pöh.
Meillä on molemmilla administraatori-oikeudet. Käytönnössä kuitenkaan kummallakaan ei ole mielenkiintoa penkoa toisen tekemisiä tai kirjoitteluita.
Ja mulla ei olisi taitoakaan, eli ilmankos mullekin on moiset oikeudet annettu ;-)
Mun fiilikset perheenpää-jutuista meni taannoin, kun paikallisen seurakunnan jäsenlehti rupesi tulemaan miehen nimellä tämän muutettua mun luokseni asumaan. En ollut ikinä ko lehteä lukenut, mutta silti heti huomasin nimenmuutoksen osoitetiedoissa.
Soitin välittämästi kirkkoherranvirastoon ja kerroin heille suorat sanat mitä voivat lehdelleen tehdä. Tämäkään ei hyvittänyt oikeutettua tuohtumustani, niinpä erosin kirkosta.
Mies kuuluuu edelleen kirkkoon, muttei saa lehteä, kieh, kieh. Eli se siis tulee vaan perheenpäille kieh..
| |
| | |
26.03.06, 20:28
|
#93 (linkki)
Taisinpa hiukan vedättää sinua, Witchie; olit niin tohkeissasi. Ja sen verran tunnen sinua, että ""tohkeisuutesi"" johtui siitä, että kirjoitin poistavani sen ""vieraan naisen"" kuvan tietokoneeltani (tähän hymiö).
Anyway: luulenpa, että on olemassa vaimoja, jotka haluavat miehen olevan perheenpää; he itse eivät sitä halua olla, kuten eivät välttämättä halua olla tasa-arvoisiakaan miehensä kanssa. Näin. Eri mieltä saa olla.
Nyt tämä ""moraaliton hulttio"" valmistautuu tulevaan työviikkoon. Ciao!
| |
| | |
26.03.06, 21:19
|
#94 (linkki)
greggie,
Haluaisitko olla ""moraaliton hulttio""?
greg,
Opettelin tässä yhden hymiön:
0:)
Jaa joo ja toisen:
:>
BTW, jos et tiennyt: Ekan merkitys on: ""Viaton, hymyilee kuin enkeli""
Tokan: ""sarkastinen, ""piilov*ttuileva"" hymy""
Hitsi, kun en osaa päättää kumpaa käyttäisin...... | |
| | |
26.03.06, 21:52
|
#95 (linkki)
En haluaisi, Witchie. Alkoholi - silloin, kun sitä käytin - tosin teki minusta sellaisen; enemmän tai vähemmän.
Käytä kumpaa hymiötä tahansa; ovathan molemmat ""luonteesi mukaisia""; vai ovatko?
:-)
(neutraali hymy)
| |
| | |
27.03.06, 08:19
|
#96 (linkki)
Luulenpa, että on olemassa miehiä, jotka haluavat vaimon olevan perheenpää; he itse eivät sitä halua olla, kuten eivät välttämättä halua olla tasa-arvoisiakaan vaimonsa kanssa.
IHMISET on erilaisia, greg.
""Se, mitä ei pysty kohtaamaan, etsiytyy eteesi joka tapauksessa"". (zeniläinen elämänviisaus)
Hyvää työviikkoa!
| |
| | |
27.03.06, 11:58
|
#97 (linkki)
On olemassa myös miehiä, jotka eivät halua (lausutaan uskalla) olla perheenpää, koska heillä on niin kaikki tietävä ja kaiken osaava vaimo, joka ottaa hepulit heti kun asiat eivät mene toivomallansa tavalla. Tällaisia kutsutaan myös pirttihirmuiksi :-/
| |
| | |
27.03.06, 12:13
|
#98 (linkki)
Eikö kaikki naiset ole ""pirttihirmuja""? Jokainen omalla tavallaan.
| |
| | |
27.03.06, 12:25
|
#99 (linkki)
En tiedä kaikista naisista, mutta minä ainakin tunnustan olevani pirttihirviö.
En ole asiasta erityisen ylpeä. Osaan olla just tuollainen tulin kuvailema kamala ja määräilevä akka, jonka pillin mukaan kaiken on mentävä.
Onneksi olen kyennyt pikkuisen kehittymään tässä yhteiselon aikana ja nykyään en enää edes huomaa asioita, joista vielä reilu vuosi sitten olisin saanut täyshepulin.
Toisaalta mun mies osaa sitten olla omanlaisensa ärisevä ""nipohirviö"", eli vikansa kullakin.
Eikös parisuhteen nimenomaan pitäisikin olla mahdollisuus ja tilaisuus kasvaa ja kehittyä ihmisenä..
| |
| | |
27.03.06, 12:45
|
#100 (linkki)
Pit, ei se ihme et piiskaa saat...
| |
| | | | |