| |  | | |
27.03.06, 13:04
|
#101 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: kokemuksia nettideiteistä?
Mutta mitä tulee nettideittailun jälkeen? No deittinettailu tietysti. Sovitaan tärskyt internet-kahvilaan ja katsellaan poski poskea vasten tai sylikkäin, mairea hymy naamalla näyttöruutua, lähetetään ""Sinkun elämää"" palstalle ja kaikkialle muuallekin sopiviin paikkoihin viestiä kuinka onnellisia nyt yhdessä ollaankaan...
| |
| | |
27.03.06, 17:50
|
#102 (linkki)
Koska sanaa katkera tai siihen viittaavaa ei uskalla näillä sivustoilla mainita, en mainitse...
| |
| | |
03.04.06, 05:23
|
#103 (linkki)
Ihana toi sun viesti. Otan tavoitteeksi olla vuoden sisällä tuossa olotilassa.
| |
| | |
16.02.11, 21:38
|
#104 (linkki)
| | (Vierailija) | gjgj Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo jerry Ihana toi sun viesti. Otan tavoitteeksi olla vuoden sisällä tuossa olotilassa. | TreffiNetti <---- Uusi paikka avattu!
| |
| | |
17.02.11, 08:13
|
#105 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jjjjjj | Jee, taas uusi paikka jossa masentua. Meikä on nimittäin hyvä laatimaan ilmoituksia joihin kukaan ei vastaa.
| |
| | |
17.02.11, 10:14
|
#106 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Realistimies Jee, taas uusi paikka jossa masentua. Meikä on nimittäin hyvä laatimaan ilmoituksia joihin kukaan ei vastaa. | Joo, nokka kohti uusia pettymyksiä!
Parempi vaan laittaa itsensä hyvään kondikseen (olla sinut itsensä kanssa) ja tehdä ihan arkielämässä (kaupassa, kadulla, kirjastossa, joukkotapahtumissa - missä vaan!)reippaasti tuttavuutta niihin naisiin, jotka näyttävät kiinnostavilta ja antavat singaaleja hymyllä ja silmäpelillä. Suora toiminta on lopulta paljon mielekkäämpää kuin nettideittailu, vaikka välillä huteja tuleekin. Baaritkin ovat joskus ok, mutta kilpailu on myös niissä kovempaa ja tympeä lihatiskifiilis ei itseäni oikein kiinnosta.
Varsinaista parisuhdetta/vaimoehdokasta en ole vielä arkikohtaamisista löytänyt, mutta mukavia "tapailusuhteita" sitäkin enemmän. Ja vaikka olisi pelkkä seksisuhde, niin sekin voittaa 100-0 tuon tylsän nettideittailun ja sokkotreffailun. Ehkä yksi ongelma nettideiteissä on sekin, että ihmiset kertovat tavallaan liian nopeasti liikaa itsestään ja hommasta jää puuttumaan spontaani vuorovaikutus. Eli nettideittailu tekee ihmisistä tylsempiä kuin ovatkaan.
Tämä nyt ei ollut mikään väite ettei saisi nettideittailla ja homma voisi muilla toimia. Kunhan muistutin elävän elämän mahdollisuuksista.
| |
| | |
17.02.11, 10:31
|
#107 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ihan samaa mieltä edellisen kanssa. Tosielämä tarjoaa paljon vivahteikkaammat mahdollisuudet, ihmettelen ihan hirveästi tätä nykyistä parisuhteitten muodostamistapaa. Täähän on kuin entisajan järjestetyt liitot... tai itämaiden tapaan horoskooppien perusteella solmitut suhteet.
Miten me ennen onnistuttiin?
| |
| | |
30.06.11, 23:14
|
#108 (linkki)
| | (Vierailija) | match affinity
eino-miesh
30.6.2011 22:57
0
Sulje
VAROKAA TÄTÄ!!! Match Affinity
hmettelen todella miten suomen lainsäädännön mukaan tällainen firma voi edelleen toimia:Match Affinity
Jos kusetuksen ottaa pois niin aika vähän jää, kallis hinta kuitenkin.
Firma koukuttaa ihmisiä mukaan lähettämällä kuvia ja yhteydenottoja, joiden luulee sitten olevan näissä kuvissa olevien ihmisien lähettämiä. Olen kuvan "lähettäjiltä" kuullut, ettei näin aina todellakaan ole. Innoissani sitten ostin maksetun jäsenyyden ja onneksi kohdallani asian todellinen laita selvisi (koska oma kuvani ja yhteydenottoni riitti herättämään mielenkiinnon, mutta monet eivät koskaan saa tietää että vastausta ei kuulu sen takia koska kuvan henkilö ei ole lähettänyt kuvia vaan sivuston näppärät työntekijät).
Mielenkiintoinen piirre sivuston säännöissä on myöskin, että he voivat vapaasti sensuroida ja pimittää jäsenten viestejä jos toinen osapuoli ei ole maksava asiakas. Eli alkuun viestejä saattaa tulla, ja sitten ykskaks ne loppuu. Mm eräässä tapauksessa viestiteltiin ja sovittiin treffejä, ja vastausta treffipaikkaan en ikinä saanut, enkä myöskään tietoa että sivusto oli lopettanut viestien toimittamisen minulle vaikka neiti niitä yritti lähettää. Älysin sitten etsiä ko nimimerkkiä toisilta saiteilta ja asian todellinen laita selvisi.
Kaikkein törkeintä on kuitenkin laskutussysteemi. Luottokortilla maksaessa liittyy tietämättään "ainaisjäseneksi", eli kaksi päivää ennen laskutuskauden päättymistä firma perii näppärästi luottokortilta uuden kauden (omalla kohdallani 6kk, 170 euroa) ILMAN MITÄÄN ENNAKKOILMOITUSTA.
Nämä asiat ovat mainittu käsittämättömän pitkissä säännöissä ja isolla lakimiesporukalla on laillinen varastaminen pähkäilty mahdolliseksi. Mä tuplahölmö mokasin kahdesti... Unohdin jo aikojen saatossa ensimmäisen.
Se tilauksen peruuttaminen on myös tehty erittäin hankalaksi. Ihan selkeä ansa, eli täytyy olla todella tarkka että peruutus on todellakin viety loppuun asti!
Mä veikkaan että meitä kusetettuja on suomessa tuhansia, maailmalla - voi, voi... Kyllä mä näiden laillisuuden selvitän kuluttajaviranomaisten kanssa, mutta eiköhän ne lakimiehet ole homman pitäväksi väsänneet.
Niinhän se on, lukekaa aina ne pienellä präntätyt tekstit ja miettikää kahdesti jos meinaatte liittyä Match Affinity:n jäseneksi. Tai jos multa kysytään niin älkää edes miettikö.
| |
| | |
02.07.11, 08:50
|
#109 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kokeilin suomi24 treffejä ja sain hyvin yhteydenottoja. Kaksi naista tapasin ja molemmilla luki profiilissa, että sporttinen, mutta paikanpäälle tulikin pyöreä nainen. Sitä vaan, että eikö stä voisi olla rehellinen ja kertoa totuuden. Tunsin itseni huijatuksi ja poistin profiilini. Jatkossa tapailen naisia vain oikeassa elämässä.
| |
| | |
02.07.11, 18:05
|
#110 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mies30 molemmilla luki profiilissa, että sporttinen, mutta paikanpäälle tulikin pyöreä nainen. Sitä vaan, että eikö stä voisi olla rehellinen ja kertoa totuuden. Tunsin itseni huijatuksi ja poistin profiilini. | Olen nähnyt paljonkin urheilullisia mutta pyöreitä naisia. Heidän kuntonsa saattaa olla jopa parempi kuin minun. Silti heillä on selkeästi ylipainoa. Ehkä kyse on vain ruokavaliosta, liikaa energiaa.
Ihmiset käsittävät sanat sporttinen ja normaalipainoinen ihan eri tavalla. Jotkut normaalin painon rajamailla pyörivät saattavat ajatella itsestään, että he ovat normaalipainoisia. Toiset taas näkevät jo vähänkin ylimmääräisen läskinä.
| |
| | |
02.07.11, 19:03
|
#111 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja mies30 Kokeilin suomi24 treffejä ja sain hyvin yhteydenottoja. Kaksi naista tapasin ja molemmilla luki profiilissa, että sporttinen, mutta paikanpäälle tulikin pyöreä nainen. Sitä vaan, että eikö stä voisi olla rehellinen ja kertoa totuuden. Tunsin itseni huijatuksi ja poistin profiilini. Jatkossa tapailen naisia vain oikeassa elämässä. | "Pyöreä" ja "sporttinen" eivät mitenkään sulje toisiaan pois, ja toisaalta jonkun anorektikkoja ihailevan mielestä ihan normaalipainoinenkin voi näyttää "pyöreältä". Ei tämä sinun kommenttisi ole yhtään rehellisempi/totuudenmukaisempi kuin näiden naisten profiilikaan. Olivatko nämä naiset siis oikeasti lihavia (100+ kg) ja jaksoivat puuskuttaen juuri ja juuri kävellä autoltaan 100 metriä tapaamispaikalle, vai missä kohtaa sinua mielestäsi oli huijattu?
| |
| | |
03.07.11, 13:27
|
#112 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja FlowerTower "Pyöreä" ja "sporttinen" eivät mitenkään sulje toisiaan pois, ja toisaalta jonkun anorektikkoja ihailevan mielestä ihan normaalipainoinenkin voi näyttää "pyöreältä". Ei tämä sinun kommenttisi ole yhtään rehellisempi/totuudenmukaisempi kuin näiden naisten profiilikaan. Olivatko nämä naiset siis oikeasti lihavia (100+ kg) ja jaksoivat puuskuttaen juuri ja juuri kävellä autoltaan 100 metriä tapaamispaikalle, vai missä kohtaa sinua mielestäsi oli huijattu? |
Kirjoitin ehkä huonosti kun sanoin sporttinen. Suomi24 profiilissahan pyydetään kuvailemaan ruumiinrakennetta. Naisilla luki, että ruumiinrakenne on urheilullinen, mutta he olivat molemmat hieman ylipainoisia. Olen itsekin sporttinen kaveri, mutta ruumiinrakenteeni on silti normaali eikä urheilullinen. Kyllähän sen ihminen itse näkee peilistä millainen on, eikä tarvitsisi valehdella. Kummankin naisen kroppa näytti siltä ettei ole treenattu kertaakaan. Silloin profiiliin tulisi laittaa, että normaali, pyöreä tai ylipainoinen eikä urheilullinen.
| |
| | |
03.07.11, 14:07
|
#113 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 03/2011 Sijainti: Etelä-Suomi
|
Mitä eroa on sanoilla sporttinen ja urheilullinen?
Kyllähän voimalajien harjoittajat ovat vähän pyöreitä.
Miksi siellä profiilissa ei voi ilmoittaa suoraan painoa ja pituutta, niin ei tulisi yllätyksiä, jos se laihuus on tärkeä asia?
| |
| | |
03.07.11, 16:45
|
#114 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja mies30 Kyllähän sen ihminen itse näkee peilistä millainen on, eikä tarvitsisi valehdella. Kummankin naisen kroppa näytti siltä ettei ole treenattu kertaakaan. Silloin profiiliin tulisi laittaa, että normaali, pyöreä tai ylipainoinen eikä urheilullinen. | Nämähän on näitä deittipalstojen ikuisia tulkintakysymyksiä. Ensinnäkin kaikki eivät "näe" itse peilistä millaisia ovat, se on selvä; jos on tottunut näkemään itsensä hoikkana, niin saattaa mennä monta kymmentä kiloa ennenkuin tajuaa peilikuvastaan ettei enää olekaan hoikka. Tämä pätee yhtälailla miehiin ja naisiin. Toiseksi, vaikka kropassa olisikin reilummin rasvaa ja se "näyttäisi siltä ettei ole treenattu kertaakaan", niin ei se tarkoita sitä etteikö treenattu olisi. Itsekin kävin aikoinaan vuosikaudet salilla ja voimaa oli kuin pienessä kylässä, mutta ruokavalio ei ollut kunnossa, joten tuskinpa se treenaaminen päällepäin näkyi. Onneksi silloin ei ollut nettideittejä, niin eipä tarvinnut miettiä mitä sanaa käyttäisi kuvailemaan kroppansa muotoa ;)
Kyllä muuten luulisi miestenkin tietävän oman pituutensa, mutta eipä ole yksi eikä kaksi kertaa kun 170-senttinen mies on laittanut profiiliinsa 180. Miksiköhän? Samoin naiset, varmasti moni 75-kiloinen mielellään kirjoittaa painokseen 65 ja toivoo ettei vastapuoli huomaa mitään, jos tavataan... moni mies on väittänyt olevansa "hyvännäköinen" ja postannut jopa ikuisuuksia vanhoja kuviaan, mutta vastassa onkin ollut turvonnut juntti jota ei väkijoukossa kuuna päivänä edes huomaisi - herää kysymys kuvittelevatko he oikeasti olevansa hyvännäköisiä vai onko kyseessä vain normaali yritys saada mahdollisimman paljon vastauksia. Tällaista hakuammuntaa se nettideittailu vain on, ei sille mitään voi.
| |
| | |
15.01.12, 12:53
|
#115 (linkki)
| | (Vierailija) | nettideitit
Itse päätin kirjautua mukaan nettideittailuun kun kyllästyin baareissa käyntiin. Suurin osa naisista siellä valmiiksi varattuja tai heitä kiinnostaa vain pitää hauskaa viikonloppuiltana. Koskaan ei tiennyt kuka todella etsi sitä oikeaa siellä, vaikka aika moni lähtikin tanssimaan ja halusi tavata vielä jatkossakin pari kertaa. En sitten tiedä kuinka luuseriksi se minua tekee jos seuraa etsivät naiset eivät käy baareissa samaan aikaan kuin minä. En keksi muutakaan live-elämän keinoa löytää paria. Lisäksi rahaa on mennyt tuhottomasti pelkästään sisäänpääsymaksuihin ja max. 2 tarjottuun juomaan/ilta.
| |
| | |
15.01.12, 16:49
|
#116 (linkki)
| | (Vierailija) |
Erottuani 8 vuotisesta suhteesta laitoin profiilin suomi24 palstalle. Sain kasan yhteydenottoja nopeasti. Olin ihan ihmeissäni että miten tälläset miehet voi oikeesti olla kumppania etsiviä sinkkuja! Mulla oli toki kovat kriteerit kuten urheilullisuus, sopusuhtaisuus, edellytin jonkin asteista siisteyttä, kohtuuraittiutta ja että on vakiduuni. Ja tasapainoista elämäntilannetta. Edellytin myös kuvaa ja itselläkin oli. Tietysti avoimuutta ja rehellisyyttä ym., mitä linjaa itse pidin.
En lähtenyt siltä seisomalta ketään tapaamaan. Halusin sähköpostitse ensin vähän tutustua että mikä mies on kyseessä. Valitsin 10 mielenkiintoisinta. Kyselin kaikilta samat asiat, monenlaista. Pyysin myös kokovartalokuvaa.
Ensimmäisten vastausten jälkeen pudotin kuusi. Heidän profiilinsa ja ensimmäiset yhteydenottonsa taisi olla jonkun muun tekemiä. Tai sitten heidän puolestaan vastasi joku muu. Neljä muuta selvisi toiselta sähköpostikierrokselta tapaamiseen.
1. Deitti: epäurheilullinen ja epäsiisti. Kertoi harrastaneen sulkista 4 vuotta takaperin mutta sitten se oli "jäänyt". Ja se näkyi. Asusteet ikäisekseen lapselliset eli lökäfarkut ja kaikenpäälle pipo sisällä! Kuva oli siltikin vanha. Hei hei.
2. Deitti: baariin, baariin, ja taisi viihtyä siellä paljonkin. Minä en ja olin sen tehnyt selväksi.. Hän joi jo kolmatta kun sain ekani juotua ja poistuin.
3. Deitti: ihan ok. Kivan näkönen ja tasapainoisen oloinen. Viestinsä mukaan oli ekaa kertaa nettitreffeillä. Vähän varuillaan ja ujo kuten sopikin. Käytiin kahvilla ja kävelyllä ja sovittiin uusi tapaaminen seuraavalle päivälle. Seuraavana päivänä siirsi tapaamista päivällä, oli tullut työeste. Ihan ok. Tapasin ystäväni sitten ja käytiin kahvilla. Kuin ollakaan nähtiin tuo mies jonkun naisen kanssa kahvilla pitelivät toisiaan kädestä. Ihmetytti mutta en mennyt tervehtimään. Seuraavana päivänä tavattiin. Kyselin miten työt oli mennyt edellisenä päivänä hän alkoi selittää jotain kokousta ja sellaista. Kerroin nähneeni hänet siinä kahvilassa naisen kanssa ja kysyin mitä se tarkoitti. Hetken oltuaan hiljaa hän sanoi oikei, oli tavannut vähän muitakin. Se rehellisyys?
4. Deitti: pirteä ja reipas, ihan ok. Melko pian hän kuitenki aloitti pitkän vuodatuksen omasta erostaan ja masennuksestaan ja että tarvitsi uutta suhdetta päästäkseen irti menneisyydestä. Hei hei.
Valkkasin vielä yhden. Se onnistuikin melko pitkälle, 1,5 kuukautta. Sitten oli ystäväni synttäribileet. Otin riskin ja otin miehen mukaan "näytille". Alku ainakin sujui hyvin. En oikein tiedä mitä tapahtui, mutta loppuillasta mies ja eräs ystäväni tuttu lähti juhlista omille teilleen. Miehen selitys: hän oli kohdannut sen oikean.
Ei taida olla mun juttu sellaset deittaamiset.
| |
| | |
15.01.12, 17:29
|
#117 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mites olisi: vielä on jokusen päivän vaalitilaisuuksia. Niissä parveilee paljon ihmisiä ja on ihan hyvä tekosyy asettua tuntemattomien kanssa juttusille. Lisäplussa: saman pressaehdokkaan tilaisuuteen tulevat ovat tod.näk. suunnilleen samaa mieltä maailman asioista kuin itse on. Toinen plussa: pahimmat deekut eivät edes vaivaudu vaalitilaisuuksiin.
| |
| | |
17.01.12, 14:32
|
#118 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Maarit76 Olen nähnyt paljonkin urheilullisia mutta pyöreitä naisia. Heidän kuntonsa saattaa olla jopa parempi kuin minun. Silti heillä on selkeästi ylipainoa. Ehkä kyse on vain ruokavaliosta, liikaa energiaa.
Ihmiset käsittävät sanat sporttinen ja normaalipainoinen ihan eri tavalla. Jotkut normaalin painon rajamailla pyörivät saattavat ajatella itsestään, että he ovat normaalipainoisia. Toiset taas näkevät jo vähänkin ylimmääräisen läskinä. |
Jos on urheilullinen SEKÄ ylipainoinen / pulska, tulisi nämä kaikki mainita siinä profiilissä. Jos mainitaan vain urheilullinen, automaattinen oletus on että henkilö on hoikka. Itsenikin tuntisin oloni petetyksi jos vastaisin jonkun miehen ilmoitukseen ja hän olisikin joku plösö vaikka on puhunut vaikka mistä urheiluista.
| |
| | |
17.01.12, 14:33
|
#119 (linkki)
| | (Vierailija) |
[QUOTE=FlowerTower;10922311] ettei vastapuoli huomaa mitään, jos tavataan... moni mies on väittänyt olevansa "hyvännäköinen" ja postannut jopa ikuisuuksia vanhoja kuviaan, mutta vastassa onkin ollut turvonnut juntti jota ei väkijoukossa kuuna päivänä edes huomaisi -QUOTE]
..
:)))))))))))))))))))
| |
| | |
17.01.12, 14:34
|
#120 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja tsaudau Itse päätin kirjautua mukaan nettideittailuun kun kyllästyin baareissa käyntiin. Suurin osa naisista siellä valmiiksi varattuja tai heitä kiinnostaa vain pitää hauskaa viikonloppuiltana. Koskaan ei tiennyt kuka todella etsi sitä oikeaa siellä, vaikka aika moni lähtikin tanssimaan ja halusi tavata vielä jatkossakin pari kertaa. En sitten tiedä kuinka luuseriksi se minua tekee jos seuraa etsivät naiset eivät käy baareissa samaan aikaan kuin minä. En keksi muutakaan live-elämän keinoa löytää paria. Lisäksi rahaa on mennyt tuhottomasti pelkästään sisäänpääsymaksuihin ja max. 2 tarjottuun juomaan/ilta. |
Mitäs tarjoot niille sutturoille viinaa raflassa? Fiksu nainen ostaa itse juomansa.
| |
| | |
19.01.12, 14:14
|
#121 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Witchie ""Kaikenlainen salailu ei minusta ole kovin hyvä merkki.""
Tämä on totta.
Minä en ole koskaan harrastanut nettideittailua, mutta, kun kirjoitin joskus tänne palstoille leikkimielisen seuranhakuilmoituksen, varmaankin suurin syy luottamuksen syntymiseen oli, että mies laittoi oikean puhelinnumeronsa julkisesti tänne. Minusta se oli upea veto! Silloin ei voi olla mitään salattavaa ja täytyy seisoa sanojensa takana. Niin kuin minunkin siinä ketjussa kertomieni tietojen takana....
Ja vielä upeampaa oikeastaan on se, että, vaikka pitkä ketju on muutamia kertoja jälkeenkin nostettu ylös, ei koskaan kukaan ole soittanut miehen numeroon. Joka muuten toimii tänäkin päivänä.
Ihmiset ovat suurimmaksi osaksi (poikkeus vahvistaa säännön) luottamuksen arvoisia ja ihania. | "Minusta se oli upea veto! Silloin ei voi olla mitään salattavaa ja täytyy seisoa sanojensa takana. Niin kuin minunkin siinä ketjussa kertomieni tietojen takana...."
Vanha juttu, mutta kommentoin tätä, koska tämä w pyörii nyt parisuhdepalstalla. W meni tämä puh nron antajan kanssa naimisiin, liitto päättyi nopeasti, kun tämä "mies jolla ei ole mitään salattavaa" hakkasi naisen pariin kertaan oikein huolella. Että näin. Nyt nainen on taas naimisissa...
| |
| | |
20.01.12, 15:56
|
#122 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja duoda..... Jos on urheilullinen SEKÄ ylipainoinen / pulska, tulisi nämä kaikki mainita siinä profiilissä. Jos mainitaan vain urheilullinen, automaattinen oletus on että henkilö on hoikka. Itsenikin tuntisin oloni petetyksi jos vastaisin jonkun miehen ilmoitukseen ja hän olisikin joku plösö vaikka on puhunut vaikka mistä urheiluista. |
Jos henkilö on hoikka, hän varmaan laittaa profiiliin hoikka (eikä urheilullinen). Urheilullinen ei ole ollenkaan synonyymi hoikalle eikä ainakaan minulla mikään "automaattinen oletus".
Urheilijalla voi olla esim. tosi paksut reidet. Ihmisellä voi olla hyvä kunto vaikka hän on ylipainoinen, taas hoikkuus ei ole mikään tae siitä, että henkilö jaksaisi kävellä puuskuttamatta edes kilometrin.
Itse seurustelin miehen kanssa, joka painoi 120 kiloa, silti hän veti koko hiihtäjien rivin ohi luistelutyylillä joka hiihtolenkillä. Hän hiihti talvisin päivittäin n. 20 km lenkin, ui ja pyöräili. Hänen varsinainen kilpailulajinsa oli kiekko.
| |
| | |
27.02.12, 12:04
|
#123 (linkki)
| | (Vierailija) | nettideittailua aikuisella iällä...
Kaikkia hauskoja kommelluksia sattunut, kun nettikaverin kanssa treffeille päätynyt... mun mielestä ihan hauskaa tutustua uusiin ihmisiin, vaikka osa on ollut mitä on... täysiä valehtelijoita yms. mutta olen myös hienoja ihmisiä saanut elämääni, vaikka heidän kanssaan ei se kuuluisa kemia kohdannut, heistä on tullut kuitenkin ystäviä.
Itsellä profiili eräällä maksullisella sivustolla ollut nyt 2 kk, joka maksaa n. 30 €/kk, mutta laskin sen niin, että tämän kuukauden aikana olen tutustunut useampiin ihmisiin kuin esim. baari-illan/tanssi-illan aikana, joten siinä mielessä en ole sitä kokenut kalliiksi. Eikä kukkaro kestäisi joka viikonloppu lähteä ulos näillä bensan- ja pääsymaksujen hinnoilla... varsinkin, kun asun pienehköllä paikkakunnalla ja välimatkat ovat mitä ovat...
Mutta varokaa hyvät ihmiset kuitenkin näitä maksullisia deittipalveluita, lukekaa huolella se pikkupräntti, mihin sitoudutte... esim. MatchAffinity.... Saattaa olla toimivakin palvelu, mutta itse en moiseen lähtisi, enkä ole vielä yhteenkään hyvään kommenttiin törmännyt kyseisestä sivustosta... ei tulisi mieleenkään antaa tuollaiselle firmalle luottokorttini numeroa.... huh-huh...
Mutta kuitenkin, kaikille oikein mukavaa kevättä ja käyttäydytään asiallisesti täällä netin ihmeellisessä maailmassa!
| |
| | |
03.04.12, 20:33
|
#125 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja mirina Hei,
Olen ihan vihreä tällä saralla, tuli ero miehen kanssa ja päätin laittaa ilmoituksen match.comiin, kun ei toi baareissa iskeminenkään oikein enää kolahda. Laitoin kuvani, koska ajattelin, että se on selvempää ja helpompaa kuin oman ulkonäön kuvailu jne. Minkälaisia kokemuksia teillä on? Alkaako mua nyt pervot vaania kaupungilla? Lukeeko noita viestejä ketkään paitsi luuserit (kuten ehkä minä tässä tilanteessa ; ) )?
Onko joku deittisivusto parempi kuin muut? | Itelle on jotenkin muodostunut sellanen kuva, että nettideittaajat eivät kovin herkästi osaa lopettaa sitä deittailua. En itse haluaisi deittailla netin kautta, koska olen useasti kuullut näiden miesten jatkavan profiilin pitoa salaa tms vaikka alkaisivatkin seurustella. Kuullut että siihen helposti koukahtaa.
Mutta nämä eivät siis henkilökohtaisia kokemuksia. Onnea deiteille!
| |
| | | | |