| |  | | |
23.11.11, 19:24
|
#301 (linkki)
| | (Vierailija) | ..............! Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja olisi syytäkin pudottaa Tuon kokoinen on kyllä jo läskin näköinen - ja olethan sinä painoindeksinkin mukaan jo siellä lievästi lihavan tienoilla. |
Ainakin itse kun on terveydenhoitajalla käynyt, niin seuraavan painoindeksin raja menee rikki vasta, kun se on sen puolella.
Eli siis tarkemmin sanottuna jos painoindeksisi on 24,0-24,9 on painoindeksi 24. Eli siis 24,9 ei ole yhtäkuin 25.
Painoindeksi on yhä 25 kun se on 25,9.
Näin olen terkkarin puheiden perusteella ymmärtänyt. Tai ainakin näin hän on sen laskenut.
Itselläni on lievästi ylipainoa tällähetkellä, mutta ruumiinrakenteeni on sellainen, että ylipaino ei välttämättä näy päällepäin (olen aina ollut painossa nuorempana muita edellä), esim. jos painoindeksi olisi 26. Tällähetkellä kuitenkin näkyy, koska se on 28. Toivon kuitenkin pääseväni takaisin ainakin painoindeksiin 25.
Mutta siis tähän keskusteluun haluaisin vielä mainita sen, että monet ihmiset veikkaavat painon aivan pieleen toisiltaan. Olen myös itse huomannut, etten osaa aina arvioida toisten painoa oikein. Esim. lukiossa ollessani eräs tyttö painoi vissiin 80kg, mutta oli urheilullinen. En olisi ikinä uskonut, jos ei olisi tuota maininnut. Painoi siis ilmeisesti enemmän, mutta oli selvästi hoikempi kuin minä (vaikka ruumiinrakennekin ihan eri).
Joskus tulee veikattua väärin myös toiseen suuntaan, että joku painaa enemmän kuin luulisi. Esim. joistakin olen kuullut, että painavat tyyliin 45kg, niin vaikka ovatkin lyhyitä, niin pistää kyllä mietityttämään, onko kyseessä oikea paino (en siis syytä heitä valehtelemisesta, uskon heitä kyllä, mutta..).
Anyway, aloittajan kohdalla luulen, että hän ei oikeasti tiedä paljonko naiset ylipäätään painavat, kun he tulevat kadulla vastaan. Varmaan veikkaa lukua pienemmäksi mielessään. Ja mikäli kyse on hänen tyttöystävistään, niin enpä ihmettelisi, vaikka olisivat valehdelleet painonsa pelätessään tämän arvostelua. Naisparat.
| |
| | |
23.11.11, 20:10
|
#302 (linkki)
| | (Vierailija) | Hyvä itsetunto ei ole itsekehussa kierimistä. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Varjotar Ulkonäkö ei tässä maailmassa ole mikään yhdentekevä asia ja itsensä kunnossapitäminen on kunnia-asia näiden läskien aikoina.
Omaan silmään ei pyöreys ole koskaan istunut ja laihuus on kaunista, joten siitä kannattaa pitää kiinni. |
Näytätkin tykkäävän itsestäsi hyvin paljon. Monta kommenttia olet jo omasta ulkonäöstäsi jakanut meille. Kas kummaa.
Ulkonäön lisäksi on olemassa myös muita asioita, joista voi pitää huolta. Itseasiassa paljon tärkeämpiä asioita, kuten vaikkapa ajatusmaailma.
| |
| | |
23.11.11, 22:40
|
#303 (linkki)
| | (Vierailija) | Mitat vaihtelee vartalomallin mukaan Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tietävä. jäiköhän tuosta vyötärömitasta ykkönen pois edestä? eli oikea luku 186. jossain sen läskisi pitää olla jos painat lähes 100kg! | Itellä on ollu 81,5 kiloisenakin vyötärö 81. Toiset ovat tiimalasin ja päärynän muotoisia, toiset ovat suorempia vartalonmalliltaan. Joillakin kerääntyy vatsaan, toisilla esim. pyllyyn. Tämä ei tosin tarkoita, että vaikka olisikin iso pylly, että se roikkuisi.
Minusta nuo mitat kuulostivat oikein järkeviltä.
Btw, 90kg ei ole 100kg. Ihan yhtähyvin voisi pyöristää, että 50kg on 40kg. Aika iso heitto tuo 10kg.
| |
| | |
24.11.11, 12:32
|
#304 (linkki)
| | (Vierailija) |
Naisten vartalonmalli on paljon monimuotoisenpi kuin miesten.
Kun miehet lihovat, kilot kertyvät pääsääntöisesti keskivartaloon eli tuttavallisemmin mahaan.
Naiset lihoessaan paisuvat eri tavalla. Joillekin paino tulee alakroppaan eli peppuun ja reisiin, mahan ollessa vielä ns. normaali. Toiset naiset pysyvät alakropastaan kuin miehet. Jalat ja peppu pysyy hoikkana, mutta vatsan seutu turpoaa.
| |
| | |
25.12.11, 18:04
|
#305 (linkki)
| | (Vierailija) | Miehistä puuttuu seksikkyyttä
Mikä on syy naisten toivottomaan ja häpeälliseen tilaan? tietenkin ylensyöminen, laiskuus ja yleinen piittaamattomuus olla miesten himojen ja halujen kohde.
Eilen katselin ohimennen, kun mäkkärissä kaksi lihavaa naista söivät megatuplapurkeriaterioita isolla kokiksella. Missä on naisten itsekunnioitus ja halu olla miellyttävää silmänruokaa meille miehille?[/QUOTE]
| |
| | |
25.12.11, 18:10
|
#306 (linkki)
| | (Vierailija) | Miehistä puuttuu seksikkyyttä
"Mikä on syy naisten toivottomaan ja häpeälliseen tilaan? tietenkin ylensyöminen, laiskuus ja yleinen piittaamattomuus olla miesten himojen ja halujen kohde.
Eilen katselin ohimennen, kun mäkkärissä kaksi lihavaa naista söivät megatuplapurkeriaterioita isolla kokiksella. Missä on naisten itsekunnioitus ja halu olla miellyttävää silmänruokaa meille miehille?"
Miksi mies kuvittelee, että nainen haluaisi olla miellyttävää silmänruokaa miehille, jotka eivät ole millään tavalla kiinnostavia eikä edes seksikkäitä katsella, vaan enimmäkseen rumia ja vastenmielisiä ja joiden halut ja himot eivät anna naiselle mitään eivätkä tyydytä naista?
| |
| | |
27.12.11, 08:14
|
#307 (linkki)
| | (Vierailija) |
Sanotaan mitä sanotaan, mutta koko kansakunta on paisumassa liian lihaviksi.
On hienoa katsoa -60-70- luvun filmejä, vanhoja tv-ohjelmia kun ihmiset ovat niin ihannemitoissa. Ei ole paljon rasitteita läskeistä.
| |
| | |
07.01.12, 13:20
|
#308 (linkki)
| | (Vierailija) | niiiiinnno mietitäänpäs Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja höpsis. No jopa olit taas esimerkin pistänyt! Tuo malli on jo kyllä ihan jotain muuta kokoa... Esim. yli 60-vuotias äitini on kokoa 32 eikä tosiaan näytä nälkiintyneeltä. Siro ja hyvin hoikka hän kyllä on (ollut koko ikänsä) mutta luut ei tosiaan törrötä ihon läpi. | Voisko mitenkään olla mahdollista että sun äitisi on pituudeltaan jotain 150-160cm, kun taas tuossa esimerkkikuvassa kyseinen malli todennäköisesti lähentelee 180cm pituutta - kun nääs tuppaa olemaan niin että malleilta, etenkin catwalk vaatemalleilta vaaditaan sitä pituutta. Koskaan ei pitäisi puhua vaatekoosta ilman verrannollista ihmisen pituutta..
| |
| | |
07.01.12, 14:31
|
#309 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hakekaa nyt vielä isoisoäiditkin haudasta tai sen partaalta tänne jonoon mitattavaksi. Että kelpaako varmasti miehille?! Tai kenen ontosta itsetunnosta tässä nyt liekin kyse tällä kertaa.
Nykyään kuulemma voi panna omaa ihraansa pakkaseen vuosivuokralla (n.250€) että sitten kun alkaa tulla lommoja vääriin paikkoihin niin ne voi pumpata pulleiksi omalla ongelmarasvalla. Voi kiesus meitä.
| |
| | |
23.02.12, 22:36
|
#310 (linkki)
| | (Vierailija) |
Painohan ei määrää onko läski. Se rasvaprosenttihan sen määrää. Kaverini on 185 ja painaa 100kiloa. Enkä usko sen johtuvan läskistä jos vatsalihakset näkyvät. Muutenkin on roteva kaveri.
Toi painoindeksi pitäisi olla eri miehille kuin naisille.
Jos sekä mies että nainen molemmat painavat 70kg niin miehellä on rasvaprosentti on 15% ja naisella se on 25%
| |
| | |
24.02.12, 09:53
|
#311 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies 50 Sanotaan mitä sanotaan, mutta koko kansakunta on paisumassa liian lihaviksi.
On hienoa katsoa -60-70- luvun filmejä, vanhoja tv-ohjelmia kun ihmiset ovat niin ihannemitoissa. Ei ole paljon rasitteita läskeistä. |
Totta turiset. Katsokaa tämän päivän vihkikuvia lehdistä! On pulleata morsiota ja sulhoa, ihan hirvittää. Vihkiparien vanhemmat ovat hoikempia kuin he itse.
Syynä on ruokavalio.
Itse kävin 80-luvulla ala-ja yläasteen, lihavia ei juuri ollut.
| |
| | |
24.02.12, 17:29
|
#312 (linkki)
| | (Vierailija) | Naisen normaalipaino
Minä kävin Talouskoulun 80-luvulla ja luimme siellä kaikenlaisia tilastoja. Silloin oli suomalalaisten naisten keskipituus 166 cm ja keskipaino 66 kiloa. Ennen ainakin sanottiin, että nainen voi painaa
niin paljon kuin pituussenttejä on yli 100 cm:n eli 166 cm nainen voi painaa korkeintaan juuri 66 kiloa. Suomalaiset naiset ovat hoikempia kuin englantilaiset tai amerikkalaiset naiset esimerkiksi.
Suomalaisten aikuisten naisten vaatekoko on kyllä 40 ja se heille suotakoon. Kyllä aikuinen nainen
saan näyttää aikuiselta naiselta, olla uhkea ja muodokas. Miehet pitävät yleensä uhkeista ja kurvikkaista naisista.
Ymmärrän sen , että ammattimallit ja missit ovat jotain kokoa 36 ja nykyään julkisuudessa olevat laulajat ja näyttelijät alkavat olla aika hoikkia. Amerikkaaliset naisnäyttelijät tekevät mitä tahansa ollakseen hoikkia, eli vaarantavat jopa terveytensä.
Naisen vartalo on sellainen, että samanpituisilla ja painoisilla naisilla voi olla aivan erilaiset vartalot:
Ensimmäinen voi olla pienirintainen ja leveälanteinen ja toinen voi olla isorintainen ja kapealanteinen ja kolmas vaikkapa tasapaksu. Vain jos tietää naisen pituuden ja ympärysmitat, niin tietää, minkä kokoinen joku nainen on.
Minä olen aina ollut normaalipainoinen nainen, ja olen saanut sekä naisilta että miehiltä positiivisia
kommentteja omasta vartalostani. Vartaloani on sanottu hyväksi, sopusuhtaiseksi ja kauniiksi.
Minä olen uhkea ja kurvikas vartaloltani ja tykkään olla tällainen naisellinen nainen.
Terveyden takia on hyvä olla normaalipainoinen ja suurin osa mieheistä on normaalipainoisia.
Miehille ei ole varmaan edes määritelty mitään ihannepainoa niinkuin naiselle. Jos nainen tulee olla hoikka, niin sitten mihenkin tulee olla hoikka.
Naisen hyvään itsekunnioitukseen kuuluu myös se, ettei tee mitä tahansa miehen takia, ei aina
tarvitse olla miellyttämässä kaikkia miehiä. Eivät naiset ole tehty vain kalseltavaksi miehiä varten
mutta toki miehet saavat katsella naisten kasvoja ja vartaloita niin paljon kuin haluavat.
| |
| | |
07.03.12, 16:47
|
#313 (linkki)
| | (Vierailija) | Ajattelisit vähä!
Jos nainen painaa 65 kiloa, hän ei varmastikkaan ole ylipainoinen! Jos on vaikka 170 cm nainen, hän on täysin normaalipainoinen! Missä sun itsekunnioitukses on? Get a life.
| |
| | |
07.03.12, 20:53
|
#314 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Minävaaan Jos nainen painaa 65 kiloa, hän ei varmastikkaan ole ylipainoinen! Jos on vaikka 170 cm nainen, hän on täysin normaalipainoinen! Missä sun itsekunnioitukses on? Get a life. | olen 159 cm ja minulla on kyllä paksu vararengas, jos painan 65 kg. tällä hetkellä 63 kg. alle 60:n pitäisi päästä.
| |
| | |
23.03.12, 23:08
|
#315 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja hehheh Mutta sportman.mikähän on nykymiehen sivistystaso, tuskin ne sullakaan liikunnan tahdissa on kehittyneet?Itseasiassa sinun tekstissäsi kuultaa naisviha, taidat muuten tykätä miehistä?Tule kaapista ulos jo.Olethan jo niin kauan puntaroinut asiaa...Ei taida naista sulle löytyä. Mutta miehiä riittää.... |
1. Tosi asia on se, että AIKA iso Suomalaisista perus naisista ei ole hyvässä kunnossa.
- Syy: Tuudittaudutaan parisuhteeseen, mikä on joskus saavutettu hyvällä kropalla.
2. Miksi suomalaiset naiset tuudittautuvat?
- Voi kun tietäisi.
Miehissä on varmasti vikaa, niikuin minussakin, mutta nyt puhutaan naisista.
KUN TUUDITTAUDUT, NIIN UKKO PETTÄÄ, KUN SE HALUAA NS. NORMAALI VARTALOISTA NAISTA.
EI TÄMÄ SEN IHMEELLISEMPÄÄ OLE!
| |
| | |
24.03.12, 03:04
|
#316 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja nainen 40 Syynä on ruokavalio.
Itse kävin 80-luvulla ala-ja yläasteen, lihavia ei juuri ollut. |
Näin tosiaan oli. Lihavuus oli harvinaista ja sitä katsottiin tosi karsaasti.
Nykyään kadut on täynnä laardia pursuavia ihmisiä ja normaaleita ja hoikkia huudellaan laudoiksi! Todella omituista, että liikalihavuudesta on tullut ihmisten normaali olotila.
Olen 180cm ja painan about 59-61 kg, kun monet tuntemani 15-20 senttiä lyhyemmät painaa jotain 65-75kg. Että huh!
Syynä on tosiaankin ruokavalio. Siideriä, sipsejä ja valmismättöä vedellään kuin viimeistä päivää ja kevään korvalla alotetaan jotain ihmedieettejä bikinikautta varten. Järki on kyllä jäänyt jonnekin monelta nykyään.
| |
| | |
24.03.12, 10:36
|
#317 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja normaali nainen Olen 180cm ja painan about 59-61 kg, kun monet tuntemani 15-20 senttiä lyhyemmät painaa jotain 65-75kg. Että huh! | Itse olet alipainoinen, joten sinusta ei painonsa kanssa kamppailevien kannata ottaa mallia. Kyllä se on normaalipaino, joka on tavoiteltavaa.
Esim 175 cm ja 65 kg painava on normaalipainoinen. Että turhaan tuomitset.
| |
| | |
27.03.12, 14:31
|
#318 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja normaali nainen Syynä on tosiaankin ruokavalio. Siideriä, sipsejä ja valmismättöä vedellään kuin viimeistä päivää ja kevään korvalla alotetaan jotain ihmedieettejä bikinikautta varten. Järki on kyllä jäänyt jonnekin monelta nykyään. | Siinä mielessä on mahtavaa olla mies kun voi elää epäterveellisesti ja silti olla normaalivartaloinen. Naiset joutuu ajattelemaan mitä ne syö ja kuinka paljon. Itse tosin ottaisin mieluiten naisen, joka ei stressaa syömisistä. Ei oikein jaksa semmosta "Hitsi en mä voi tätä pulikasta pullaa syödä". Naurettavaa paskaa.
| |
| | |
27.03.12, 14:48
|
#319 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Sopusuhtaisuus ihanaa Suomalaisten aikuisten naisten vaatekoko on kyllä 40 ja se heille suotakoon. Kyllä aikuinen nainen
saan näyttää aikuiselta naiselta, olla uhkea ja muodokas. Miehet pitävät yleensä uhkeista ja kurvikkaista naisista.. |
Olen vaatekokoa 40, olen 173 cm ja painan 62 kg, ei synnytyksiä, ikää 41v. Kuppikoko B75 eli en menisi puhumaan itseäni uhkeaksi kurvikkaaksi, vaan ennemmin ripakinttuiseksi pitkänmatkanjuoksijattareksi....
Miehiä kyllä on riittänyt mutta kurvien (eli läskien) takia minua ei ole valittu vaan jonkun muun seikan.
| |
| | |
27.03.12, 16:34
|
#320 (linkki)
| | (Vierailija) | Ei voi miehetkään mättöä syödä Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mestari Siinä mielessä on mahtavaa olla mies kun voi elää epäterveellisesti ja silti olla normaalivartaloinen. Naiset joutuu ajattelemaan mitä ne syö ja kuinka paljon. Itse tosin ottaisin mieluiten naisen, joka ei stressaa syömisistä. Ei oikein jaksa semmosta "Hitsi en mä voi tätä pulikasta pullaa syödä". Naurettavaa paskaa. |
Mistä sinä tuollaista olet saanut päähäsi? Kyllä miehet turpoaa ihan niinkuin naiset, jos he alati vetävät roskaruokaa.
Äläkä erehdy luulemaan, että naisille ei ole väliä onko mies lihava vai ei. Väliä on, joten syökää miehet terveellisesti ja treenatkaa.
Naiset jauhaa tuota pullajuttua näyttääkseen muille, että kyllä sitä kontrollia löytyy.
Itseäkin naisena ärsyttää jatkuva jauhaminen kaloreista ja läskeistä.
| |
| | |
19.05.12, 13:32
|
#321 (linkki)
| | (Vierailija) | läski(kö) ?
olenko liian lihava jos painan 75kg ja olen pitä 170cm ? lihasta on jonkun verran...
| |
| | |
19.05.12, 13:40
|
#322 (linkki)
| | (Vierailija) | hei ihan oikeesti ?
ootteko tosissanne ? miten te jaksatte jauhaa koko ajan tämmöstä paskaa ? jos on lihava nii sitte on !!!!
| |
| | |
Eilen, 22:43
|
#323 (linkki)
| | (Vierailija) |
Poikaystäväni hiilarimässäily sai minut mässäilemään ja lihoin niin, että vaatekoko 36 oli tiukka. Peiliin katsominen hirvitti.
Kuukaudessa olen pudottanut jonkin verran painoa ja nyt 34 pillifarkut sujahtavat mukavasti jalkaan.
Vegaaninen raakaravinto ja vihreä tee kunniaan (: Pientä liikuntaa mukaan ja olo ei ole ollut näin hyvä ja kevyt aikoihin.
Arvioisin mittani 168/55. Naisellinen kurvikkuus tallella.
Suosittelisin muillekin terveellisiä elämän tapoja. Hamppareiden ja pitsan naamaan mättääminen ei tee muuta kuin pahan ja tukkoisen olon, keholle turhaa rasitetta ja makkaroita vyötärölle.
Kokeilkaa ja yllättykää positiivisesti.
| |
| | | | |