| |  | | |
10.02.07, 17:27
|
#51 (linkki)
| | (Vierailija) |
Edelliselle. Tuo ei pidä paikkaansa. Jos nainen on esimerkiksi yli 170 cm pitkä, hän ei normaalipainoisenakaan mahdu aina kokoon 38.
| |
| | |
10.02.07, 18:28
|
#52 (linkki)
| | (Vierailija) | poor Sportman
Sportman,
kuulut luutuneine ajatuksiseni sinne 60-luvulle, jossa naisten keskiapaino oli 55 kg.
Kannattaisko sinunkin yrittää käyttää enemmän sitä yläpäätäsi ajatteluun, jos tietosi ovat tuota tasoa. Olen 176 cm pitkä NAINEN ja painan 68 kg. Muutama lisäkilo ei tekis pahaa naiseudelleni.
Ja vielä pikku vinkki, sportman: raikas ja reipas sukupuolielämä pitää ihmisen poissa urheilun vaaroista :-)
| |
| | |
11.02.07, 14:11
|
#53 (linkki)
| | (Vierailija) | Ettei totuus unohtuisi! Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja ei mitään uutta keltään. Noniin nyt jo tapellaan täällä taas, kaikki on rumia ja läskejä tai laihoja ja rumia.
Jokainen on mielestään oikeassa. Menkää ja hankkikaa oma elämä, kun niin paljon toisten painot teitä haittaa. | | |
| | |
11.02.07, 17:38
|
#54 (linkki)
| | (Vierailija) | Normali nainen?
Normaali painoinen nainen alkaa olla yhtä harvinaista, kuin yleensä normaalin naisen löytäminen.
| |
| | |
12.02.07, 09:02
|
#55 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Pakoton Normaali painoinen nainen alkaa olla yhtä harvinaista, kuin yleensä normaalin naisen löytäminen. | No määrittelepä "normaali". Ei sellaista ole keskivertoihmistä ole olemassakaan muualla kuin tilastoissa. | |
| | |
13.02.07, 12:09
|
#56 (linkki)
| | (Vierailija) |
Naisista on tulossa porsaannäköisiä. Mikä lie sikageeni valloillaan.
| |
| | |
13.02.07, 14:41
|
#57 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja joo'' Naisista on tulossa porsaannäköisiä. Mikä lie sikageeni valloillaan. | Miehiltähän saadaan vain puolet geeneistä, joten tarkistapa peilistä oman kärsäsi ja saparohäntäsi kunto. | |
| | |
13.02.07, 15:59
|
#58 (linkki)
| | (Vierailija) |
"...naisen tulee painaa korkeintaan 60kg ja mahtuu vaatekokoon 34-36. "
Sinulle löytyy vaimo Aasiasta tai sitten ihan koto-Suomesta, esim. Pengerkadulta! ;)
| |
| | |
14.02.07, 11:06
|
#59 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja taidat olla idiotti? "...naisen tulee painaa korkeintaan 60kg ja mahtuu vaatekokoon 34-36. "
Sinulle löytyy vaimo Aasiasta tai sitten ihan koto-Suomesta, esim. Pengerkadulta! ;) | No mutta älkäähän nyt pillastuko Sporren aloituksesta.
Sillä oli taas mennyt sen uuden naisen kanssa poikki, itse aikaisemmin sanoi ja heti palasi palstalle naisia haukkumaan.
Kyllä ymmärrän, ettei tuollaista kilojen vahtaamista kukaan nainen eikä muuten varmaan mieskään kestä. Kyllä sitä itsekunnioitusta pitää olla sen verran, että kantaa ne kilonsa ihan itse. | |
| | |
14.02.07, 13:35
|
#60 (linkki)
| | (Vierailija) |
Siis syövät kuin porsaat ja ovat niin possua, että. 170 pituisen paino on normaali 60 kiloisena. Mistään ei pursua läskit.
| |
| | |
14.02.07, 15:04
|
#61 (linkki)
| | (Vierailija) |
no niin, eiköhän tämäkin keskustelu ole mennyt jo tarpeeksi tasottomaksi. Jostakin syystä vaikka mielipide voisi kiinnostaakin, ei se enää kiinnosta yhtään, kun jutut alkaa mennä näihin nelijalkaisiin ystäviin väistämättä. Milloinhan opittais puhuttelemaan isompia ja pienempiäkin ihmisiä aivan ihmismäisesti? Kellään jolla on oma itsearvostus kohdallaa, ei olis tarvetta alkaa yrittää polkea toisia pienen tai ison koon vuoksi. Makuja saa olla ja pitääkin olla, mutta se, mitä suusta ulos tulee, olispa sekin yhtä jalostunutta kuin joidenkin "maku"..
| |
| | |
21.02.07, 23:21
|
#62 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Pakoton Normaali painoinen nainen alkaa olla yhtä harvinaista, kuin yleensä normaalin naisen löytäminen. | Ei kuitenkaan niin harvinaista, kuin miehen löytäminen, joka osaa kirjoittaa oikein yhdyssanat, vai ymmärrätkö paremmin yhdys sanat?
| |
| | |
21.02.07, 23:45
|
#63 (linkki)
| | (Vierailija) | Hei sportman
..haloo, sä oot ihan ulkona nykyajan jutuista. oot ite varmaan jotain 170 cm hattu päässä ja kun sulla ei oo tissejä, niin painat tuon alle 65 kg. Mä oon 170 senttii, mulla on tissit ja mulla on lihaksia, ja painoa 63 kg. Revi siitä.... ja miehet kuolaa.... Kantsis kasvaa vähän pituutta nii et ois miehen pituinen ja kokoinen....
| |
| | |
22.02.07, 08:58
|
#64 (linkki)
| | (Vierailija) | Kyllähän juttu on niin...
että suomalaiset naiset ovat ylipainoisia läskilortteja. Pituutta 160 cm ja paino alkaen 75 kg. Mites tämmöstä norsua ees halaat, kun kädet ei yllä ympäri. Tissit ei erotu muista makkaroista, on humppa- ja jenkkakahvaa, selluliittia perseessä ja reisissä, vitunreunat mustina kun läskit kävellessä hankaa, raskausarpia ruho täynnä. Kyllä siitä on seksi kaukana.
Aasialaiset naiset ovat pieniä ja siroja ja kyllä heillä on muotojakin ja se pillu, ihana ja kireä, sopiva suomalaisen miehen keskivertokikkelille.
| |
| | |
23.02.07, 13:51
|
#65 (linkki)
| | (Vierailija) | pieni tai keskiverto Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Lååte että suomalaiset naiset ovat ylipainoisia läskilortteja. Pituutta 160 cm ja paino alkaen 75 kg. Mites tämmöstä norsua ees halaat, kun kädet ei yllä ympäri. Tissit ei erotu muista makkaroista, on humppa- ja jenkkakahvaa, selluliittia perseessä ja reisissä, vitunreunat mustina kun läskit kävellessä hankaa, raskausarpia ruho täynnä. Kyllä siitä on seksi kaukana.
Aasialaiset naiset ovat pieniä ja siroja ja kyllä heillä on muotojakin ja se pillu, ihana ja kireä, sopiva suomalaisen miehen keskivertokikkelille. | Huvittaa, että kerroit sen, minkä Suomalainen nainen tietää ja siksi etsii miestä ulkomailta isolla kullilla:))))) | |
| | |
23.02.07, 17:31
|
#66 (linkki)
| | (Vierailija) | Onko se jo siellälle
[Viestiä muokattu]
| |
| | |
24.02.07, 17:49
|
#67 (linkki)
| | (Vierailija) |
[Viestiä muokattu]
| |
| | |
24.02.07, 18:01
|
#68 (linkki)
| | (Vierailija) | Normaalin ihmisen määritelmä:
Normaali ihminen elää ja käyttäytyy yleisesti hyväksytyllä tavalla, ja hän on sopusuhtainen, joka yleisesti hyväksytään.
| |
| | |
24.02.07, 23:27
|
#69 (linkki)
| | (Vierailija) | erilaisuus Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Normaali mies Normaali ihminen elää ja käyttäytyy yleisesti hyväksytyllä tavalla, ja hän on sopusuhtainen, joka yleisesti hyväksytään. | Hän on siis supertylsä! | |
| | |
24.02.07, 23:58
|
#70 (linkki)
| | (Vierailija) | AP on nähnyt valon
Voiko olla enää typerämpää aihetta, kuin veivata siitä millainen on normaali nainen. Järki hoi, äly älä jätä!
| |
| | |
26.02.07, 16:06
|
#71 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mitä eroa on sillä, että joku nainen etsii isoa mustaa munaa siihen, että mies haluaa kireän, pikku thaitytön?
Minä löydän tästä vain yhtäläisyyksiä kuten ällöttävyys...
| |
| | |
06.03.07, 01:23
|
#72 (linkki)
| | (Vierailija) | Voi voi
Tätäkin typerää palstaa lukee joka päivä nuoria tyttöjä. Mitähän aloittajan päässä liikkuu laittaessaan tällaisia paskakirjoituksia tänne? aikuisella ihmisellä pitäisi sen verran päässä järkeä olla, että osaa kantaa vastuutakin edes jostain.
Ihan täytyy sanoa, että ONNEKSI minulla on maailman parhain mies. Hän rakastaa minua silloinkin kun vartaloni rupsahtaa, hiukset ohenevat ja harmaantuvat. Hän rakastaa minua vaikka rintani laahaavat polvia ja pyllyssä ei ole kuin löysä nahka. Samoin minä rakastan häntä, kun hänen pallinsa vilpottavat polvien välissä ja maha on kuin ilmapallo. Annan suukon hänen kaljulle päälaelleen jne jne..
Ei kannata kenenkään rakentaa elämäänsä ulkonäön varaan, koska se on katoavaa. Kaikki se katoaa ja silloin tippuu korkealta. En haluaisi kyllä olla paikalla kun aloittaja itse oivaltaa joka kaunis päivä, että ei sieltä peilistä enää mikä maailman komein ihminen kurkistakkaan.
Lisäksi vaatimattomuus kaunistaa ja ylpeys rumentaa. Sekin kannattaa pitää mielessä. Ja ettei aloittaja nyt tukehdu sylkyynsä siellä naureskellessa niin kerron jo nyt, että omat mittani ovat 165/55. maailmani ei lopu siihen paikkaan, jos paino nousee vaikka 10kiloa. Onneksi!
| |
| | |
07.03.07, 12:11
|
#73 (linkki)
| | (Vierailija) |
http://www.painoindeksi.fi/laskuri.htm
Tämän mukaan 163 cm paino 65 kg on 24,5 painoindeksiltään. Eli normaalipainoinen.
Kyseinen koko mahtuu 34- 38 hoikka vaatekokoihin.
On se vinhaa. Jos naiset menisikin mittanauhan kanssa ravintolaan etsimään sitä sport- urosta. Siinä tulisi varmaan mitattua muutakin samalla.
Tästähän voikin myyvä ravintola ottaa lisä artikkelin - la illan- mittanauha a . 5 euroa.
Samoin tyhmiä puhuville voisi myydä pieniä teipin paloja suu ristiin teippaukseen.
Sportman - löydät naisen varmasti näillä ohjeilla. | |
| | |
07.03.07, 13:14
|
#74 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kyllä se tuo painoindeksi on normaalipainon ylärajoilla. Jotkut näyttää jo aika läskeiltä, riippuu ruumiinrakenteesta.
| |
| | |
07.03.07, 14:17
|
#75 (linkki)
| | (Vierailija) | Normi paino
Naisen painolla ei ole niin kauan haittaa, kun päällä pystyy olemaan, alle uskaltaa mennä ja takaa yltää... ;-)
Ps. Toi paino indeksi on yleensä aika hanurista... Pikkuisenko on enemmän käynnyt salilla ja hankkinut hieman lihasta luiden ympärille niin johan olet ylipainoinen...
| |
| | | | |