Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
23.05.08, 17:35   #51 (linkki)

Rekisteröitynyt: 04/2007
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tavallinen Taina
Minä ja mieheni tapasimme netissä kuusi onnellista vuotta sitten. Nettideittailu vaatii ainoastaan sitä, että on rehellinen itselleen, ja että itsetunto on sen verran hyvä, ettei tee tai jätä tekemättä asioita vain siksi, että miettii mitä kaverit sanoisivat.

En olisi oikein mistään muualta löytänyt sitä raitista, mukavaa ja luonnosta pitävää maalaispoikaa, jota hain. Baareissa heitä ei juuri näy, ja harrastuksia en halunnut sotkea romansseilla. Kun oma ilmoitus on rehellinen, ja käytää omaa järkeään ilmoituksia lukiessa, niin netissä pärjää hyvin. Jos odotukset elämältä ja muilta ihmisiltä on alunperinkin haaveiden ja toiveiden värittämiä, niin tottakai silloin pettyy ihmisiin. Netin kanssa tai ilman..

Minullakin on kavereita, jotka karttavat nettiä, koska jostain syystä kuvittelevat sen olevan vaan rumille ja luusereille (miten imartelevaa...;). Silti olen joskus miettinyt, että minä saan joka ilta mennä elämäni miehen viereen nukkumaan, meillä on kohta syntymässä esikoinen ja voin sanoa olevani todella onnellinen. Olenko silti luuseri, vain siksi, että otin vastuun onnestani ja välitin enemmän omista ajatuksistani kuin kavereideni ennakkoluuloista? Olisiko tässä pitänyt antaa elämä jonkun epämääräisen kohtalon käsiin, odottaa prinssiä ja olla yksin?
Olipa miellyttävä ja maanläheinen tarina. Minusta sinä olet onnesi todellakin ansainnut..:)
  Vastaa viestiin
25.05.08, 16:39   #52 (linkki)
(Vierailija)

Paistaa se päivä risukasaankin....

;) kyllä, Paistaa!

Ystävät, jos ja kun haluatte tehdä vaikutuksen vastapuoleen,
olkaa omia itsejänne, itsellenne luontaisessa ympäristössä,
vaikka sitten pitäisi nähdä asian eteen vaivaa.

Jos toinen on valmis myös näkemään vaivaa, se on sitten varmaan siinä....

Se "kolahdus"....se voi olla todella pienestä kiinni!
  Vastaa viestiin
27.05.08, 10:19   #53 (linkki)
kaunis nörtti siis...
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunis

Sen, mitä netistä olen esim. näiden sinkkuilmoittelijoiden profiileja tai kotisivuja katsellut, niin hakemalla saa hakea miellyttävän näköistä ihmistä. Sanokaa mitä sanotte. Friikit, uskovaiset, nörtit, sosiaalivammaiset, rumilukset ja seksiaddiktit suorastaan parveilevat netissä. Pari kertaa olen ollut nettitreffeillä ja vaikka nuo miehet kuinka itseään virtuaalisesti kehuivat, niin livenä olivat jotain ihan muuta. Pitkään soittelivat perään, mutta oudosti käyttäytyvät jämämiehet eivät jaksa kiinnostaa.
.
Hmm...pidät siis nettideittailijoita outoina, mutta huomasitko mitä itse kirjoitit? Olet siis ollut muiden nörttien ja friikkien tavoin netissä etsimässä seuraa ja jopa treffeilläkin käynyt :)
  Vastaa viestiin
28.07.10, 20:14   #54 (linkki)
mefisto
(Vierailija)

RE

Hyvin kiteytetty!
  Vastaa viestiin
13.07.11, 14:11   #55 (linkki)
swis
(Vierailija)

nettdeittailu

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Fanni Näytä viesti
Niin, otsikossa varsinainen kysymys jo näkyykin. Mitä mieltä olette? Itse suhtaudun nettiin hiukan skeptisesti, joskin pidän sitä nykyaikana täysin luonnollisena keinona tutustua ihmisiin. Moni ei kuitenkaan tunnu näin ajatteevan, vaan pitää nettideittailua säälittävänä ja rumien kohtauspaikkana. Mitäpä, jos etsimäänsä ei vain esimerkiksi löydä baarista, jossa esimerkiksi älykästä keskusteluseuraa en ainakaan itse koskaan onnistu löytämään. En kehtaa kaikille ystävilleni edes kertoa, että olen ollut muutaman netissä tapaamani miehen kanssa treffeillä, koska heistä se on epätoivoisuuden huipentuma. Jos netistä alkanut suhde kestäisi alttarille asti, olisiko noloa sanoa tavanneensa netissä?

Olen deittaillut vuosia netin avulla tai paremminkin luullut löytäväni sieltä jotain..:)Suurin osa siellä ei oo komeita ainakaan ja siellä on esim.koulukiusattuja poikia joilla on jotain traumoja ihmisistä ja ovat siellä sitten kärkevinä syyllistämässä,että ei kelpaa vai?(ilman että on sanonut mitään).Jos siellä joku komea onkin niin se menee nopeasti kauneimmalle tytölle sieltä.Salarakkaitakin etsiviä löytyy.Toivon että ihmiset pystyisi tutustumaan ihan muutenkin kuin netin avulla.Kokemukseni ovat 99,5% huonot.Tuntuu että olen vain tuhlannut aikaa.
  Vastaa viestiin
08.12.11, 23:56   #56 (linkki)
Arto8734
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja swis Näytä viesti
Olen deittaillut vuosia netin avulla tai paremminkin luullut löytäväni sieltä jotain..:)Suurin osa siellä ei oo komeita ainakaan ja siellä on esim.koulukiusattuja poikia joilla on jotain traumoja ihmisistä ja ovat siellä sitten kärkevinä syyllistämässä,että ei kelpaa vai?(ilman että on sanonut mitään).Jos siellä joku komea onkin niin se menee nopeasti kauneimmalle tytölle sieltä.Salarakkaitakin etsiviä löytyy.Toivon että ihmiset pystyisi tutustumaan ihan muutenkin kuin netin avulla.Kokemukseni ovat 99,5% huonot.Tuntuu että olen vain tuhlannut aikaa.
Omasta mielestäni nettideittailu on menossa paljon parempaan suuntaan, ja yhä useampi löytää sieltä itselleen toivomaansa seuraa. Kunhan malttaa etsiskellä aikansa vaikkei heti tärppääkään.

Sivustoja löytyy todella paljon, ja ne keskittyvät nykyään yhä enemmän tietyn tyyppisen seuranhakija kohderyhmän tarpeita tyydyttämään. Toisin sanoen erikoistuvat kukin omaan kenttäänsä, mikä parantaa onnistuneen lopputuloksen saamista entisestään.
  Vastaa viestiin
09.12.11, 14:06   #57 (linkki)
on se
(Vierailija)

Vastaus ap:n kysäriin: on.
  Vastaa viestiin
09.12.11, 15:59   #58 (linkki)
Ei missään nimessä
(Vierailija)

Deittisivustoilta löytyy kyllä yhtä jos toistakin. Ja juuri sitä saa mitä on hakemassa, mitä itse sinne pystyy antamaan. Tosiasia on että hyvin harvat miehet osaavat kirjoittaa niin että nainen kiinnostuu todella. Täytyy muistaa että fiksusti käyttäytyvät löytävät kyllä toisensa, junttien kanssa ei kukaan viitsi kovin pitkään.
  Vastaa viestiin
09.12.11, 18:04   #59 (linkki)
treffimies
(Vierailija)

Itse löysin nykyisen tyttöystäväni juurikin treffisivustojen kautta.

Listasin muutaman suurimman treffisivuston: Haluatko deitille – Kokeile näitä ilmaisia treffisivustoja! | Internetinilmainen.info
  Vastaa viestiin
11.12.11, 12:12   #60 (linkki)
Puulaakisarjalainen
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja treffimies Näytä viesti
Itse löysin nykyisen tyttöystäväni juurikin treffisivustojen kautta.

Listasin muutaman suurimman treffisivuston: Haluatko deitille – Kokeile näitä ilmaisia treffisivustoja! | Internetinilmainen.info

Suurin osa kansasta on kuitenkin puolisonsa löytänyt ihan live-elämästä. Epätoivoisille on kaikki keinot sallittuja. Samanhenkisiähän ne siellä nettipalstoilla kuitenkin on. Epätoivoisia.
  Vastaa viestiin
12.12.11, 11:13   #61 (linkki)
Nykyaikaa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Puulaakisarjalainen Näytä viesti
Suurin osa kansasta on kuitenkin puolisonsa löytänyt ihan live-elämästä. Epätoivoisille on kaikki keinot sallittuja. Samanhenkisiähän ne siellä nettipalstoilla kuitenkin on. Epätoivoisia.

On tainnut Puulaakisarjalainen liikkua niillä ilmaisilla deittisivuilla jossa epätoivoisten määrä on sanoin kuvaamaton. Maksullisilla sivustoilla löytyy tasoa joka lyö puulaakisarjalaisia 6-0, sori.
  Vastaa viestiin
12.12.11, 11:46   #62 (linkki)
hehehe
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nykyaikaa Näytä viesti
On tainnut Puulaakisarjalainen liikkua niillä ilmaisilla deittisivuilla jossa epätoivoisten määrä on sanoin kuvaamaton. Maksullisilla sivustoilla löytyy tasoa joka lyö puulaakisarjalaisia 6-0, sori.
No se nyt ainakin on varma epätoivoisuuden merkki, jos suostuu vielä maksamaankin nettideittailusta :D
  Vastaa viestiin
12.12.11, 14:07   #63 (linkki)
toiveikas
(Vierailija)

Mitä väliä on epätoivoiseksi leimautumisella, jos kuitenkin netin kautta löytää kumppanin, eikä tarvitse olla loppuikää yksin? Eikö sellainen ihminen paremminkin ole toiveikas kuin epätoivoinen?
  Vastaa viestiin
12.12.11, 14:38   #64 (linkki)
synt. 1958
(Vierailija)

Ennen kuin internettiä oli olemassa, hämmästyttävän moni suomalainen löysi kumppanin kirjeenvaihtopalstoilta. Siellä oli näitä "tositarkoituksella" -kirjeenvaihtokaverihakuja.

Jos on tosissaan kumppania hakemassa, haittaako se, jos laskee verkot useampaan veteen: liittyy harrastuspiiriin, käväsee jossain baarissa jossa on oman oloista porukkaa, liittyy nettideittipalstalle...?
  Vastaa viestiin
14.12.11, 11:10   #65 (linkki)
pariton baarimetsästäjä
(Vierailija)

Mulla on useampia ystäviä, jotka ovat löytäneet puolison netistä. Ainakin neljä heistä on myös naimisissa heidän kanssaan. Minusta tuossa ei kyllä ole mitään epätoivoista.
  Vastaa viestiin
14.12.11, 14:16   #66 (linkki)
Miksi olisi?
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pariton baarimetsästäjä Näytä viesti
Mulla on useampia ystäviä, jotka ovat löytäneet puolison netistä. Ainakin neljä heistä on myös naimisissa heidän kanssaan. Minusta tuossa ei kyllä ole mitään epätoivoista.

En oikein ymmärrä kysymyksenasettelua. Miksi nettideittailu olisi epätoivoista? Voisiko joku neropatti avata asiaa?

Onko se se, että nettideittailussa ihmiset kertovat avoimesti, että he ovat seuranhaussa? Onko netin ulkopuolella tutustuminen jotenkin hyväksyttävämpää, koska se tapahtuu ikään kuin sattumalta? No, jos pitää parinhakua jotenkin nolona puuhana, niin kaipa se sitten on epätoivoisille. Aikuiset nyt kuitenkin yleensä osaavat ja uskaltavat myöntää ihan avoimesti, että he haluaisivat kumppanin, eikä nettideittailussa silloin pitäisi olla mitään ihmeellistä. Sehän on looginen tapa toteuttaa sitä hakua... jos vaan istuu kotona odottelemassa, mitään ei tule tapahtumaan.

Mielestäni monet muut parinhakutavat ovat tavallaan paljon epätoivoisempia kuin nettideittailu. Esim. baareissa käyminen. Joo, varmaankin ihmiset tälläytyvät ihan vain itseään varten ja vetävät pohjia ihan omaksi ilokseen, käyvät yökerhoissa ihan vain pitääkseen hauskaa ystäviensa kanssa - yökerhoissahan on mitä parhaimmat olosuhteet syvällisille keskusteluille ystävien kanssa. Hehee. Oikeasti bilettämisessä, jos missä, on tavoitteena pokata. (Joo, joo, pieni osuuss porukasta tykkää vaan tanssimisesta eikä ole haku päällä, mutta totuus on että aika suuri osuus on nimenomaan haku päällä). Tavallaan tämä on mielestäni paljon epätoivoisempaa ja lisäksi kuin hakuammuntaa - siinähän näkee vain ulkokuoren. Nettideittailussa on puutteena se, ettei siinä näe sitä ulkokuorta eikä netin välityksellä tiedä, löytyykö kemiaa, mutta jos tosissaan hakee elämänkumppania, pidän sitä kuitenkin ihan varteenotettavana väylänä koska siinä saa tietää ihmisestä vähän enemmän, ja ujommatkin pääsevät esille.
  Vastaa viestiin
04.03.12, 01:56   #67 (linkki)
deittailija
(Vierailija)

deittailusta hieman

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja koskit Näytä viesti
Netin palstojen kautta tutustelussa tulee äkkiä harha että täähän käy helposti - sen kun vain valkkaa vastanneista sen parhaimman. Käytännössä se ei niin mene. Vaikka kuinka kirjoitellessa tuntuisi että tää on niinku tässä niin treffatessa touhu lähtee tietyllä tavalla alusta. Ilmeet ja eleet astuvat kuvaan. Ulkonäkö ei merkitse kaikkea - muttei ole merkityksetönkään.

Lopetin touhun tarpeettomana ja turhauttavana vuosia sitten. Turhauduin siihen kiusalliseen tilanteeseen kun treffatessa ne ennakko-odotukset romahti niin että miltei pauke kuului.

Tuosta deittailusta sen verran, että itse tapasin hiljattain omien harrastuksieni kautta kivan mukavan nuoren naisen. Ja olin tietysti onneissani, että nyt natsaa homma ihan tosissaan, tämä ei ole mikään nettijuttu ja ollaan luotu toisistamme ensimmäinen kontakti ihan livenä. Alku sujuikin varsin mallikkaasti, yhteistä kivaa puuhaa riitti ja kaikki tuntui toimivan mukavasti. Yht äkkiä kumppania ei sitten alkanutkaan kuulumaan sovittuihin aikoihin paikalle ja aikaa ei kuulemma enää seurusteluun ollut. Kunnes sitten ilmoitti, ettei haluakkaan enää jatkaa suhdetta. Ei näissä asioissa ole mitään yksiselitteisiä ratkaisuja olemassa. Mielestäni ihmisen voi tavata ihan yhtä lailla myös ravintolassakin, kuin bussipysäkillä, eikä pieni juhlimisvimma ole mikään este myöskään suhteen jatkumiselle. Ihastumisesta sen verran, että kirjoittelemalla ja kuvilla on helppo luoda täysin toisenlainen käsitys ihmisestä, joka ei sitten vastaakkaan livekontaktia. Toiseen ihmiseen ihastutaan livetilanteessa, jossa yms. maneereilla on iso merkitys tähän asiaan. Itse olen miehenä myös viimeaikoina miettinyt sellaistakin mielenkiintoista aspektia, että jos nainen kertoo olevansa ihastunut minuun, niin olen kysynyt itseltäni, että ihan tuollaiselta pohjaltakaan en vielä ihan aloittaisi seurustelua. Jotenkin noissa seurusteluhommista pitäisi olla ehdottoman tasapuolinen ja rehellinen lojaali toista ihmistä kohtaan, riippumatta sukupuolesta. Kyllä netin pohjalta on varmasti tänäpäivänä myös solmittu kestäviä avioliittojakin. Mahdollisuus tuokin tietysti on siinä missä muutkin.
  Vastaa viestiin
05.03.12, 08:16   #68 (linkki)
heh heh...
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hehehe Näytä viesti
No se nyt ainakin on varma epätoivoisuuden merkki, jos suostuu vielä maksamaankin nettideittailusta :D

Tätä mäkin olen ajatellut. Täytyy siis antaa luottokorttinumeronsa ja MAKSAA siitä että saa joidenkin miesten tai naisten tietoja, huhhuh sanon minä.

Miten ylipäänsä voi miehen/naisen löytää netistä tai joltain palstalta? Eihän se ole kuin auto joka ostetaan ominaisuuksien perusteella. Täytyyhän siinä toinen nähdä, ja olla jotkin kemiat, ei riitä pelkästään se että on 1-5 vanhempi, ei köyhä eikä juoppo.
  Vastaa viestiin
06.03.12, 08:24   #69 (linkki)
YUI
(Vierailija)

Nettideiteissä on kaikenlaisia, ihan kuin normaalielämässäkin. Jos löytyy joku mielenkiintoinen (ja odotukset ovat realistiset) jutelkaa vähän netin kautta. Jos toinen vaikuttaa vielä kirjoittelun jälkeenkin kiinnostavalta menkää pian lyhyeen tapaamiseen ilman mitään suurempia odotuksia. Ei kannata odotella pitkään.

Onhan se hyvä löytää toisia samanlaisessa tilanteessa olevia, eli sellaisia, jotka ovat vapaana ja haluaisivat löytää hyvän kumppanin. Ei siitä kuitenkaan kannata puhua, toisen kanssa että "olen tositarkoituksella etsimässä", koska olette vielä alussa kuitenkin vieraita ihmisiä ja ei kannata mennä niin syvälle heti. Olkaa vaan ihan sillä kannalla, että käytte vaan tapaamassa ja pidätte hauskaa ilman mitään pakkoa löytää joku vuosikymmeniä rinnalla oleva elämänkumppani. Aivan kuin olisitte tavanneet sattumalta jossain livenä ja kiinnostuneet, ette te silloinkaan heti ensimmäiseksi möläytä etsivänne elämänkumppania tositarkoituksella.
  Vastaa viestiin
07.03.12, 14:27   #70 (linkki)
kysymistä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja YUI Näytä viesti
Nettideiteissä on kaikenlaisia, ihan kuin normaalielämässäkin. Jos löytyy joku mielenkiintoinen (ja odotukset ovat realistiset) jutelkaa vähän netin kautta. Jos toinen vaikuttaa vielä kirjoittelun jälkeenkin kiinnostavalta menkää pian lyhyeen tapaamiseen ilman mitään suurempia odotuksia. Ei kannata odotella pitkään.

Onhan se hyvä löytää toisia samanlaisessa tilanteessa olevia, eli sellaisia, jotka ovat vapaana ja haluaisivat löytää hyvän kumppanin. Ei siitä kuitenkaan kannata puhua, toisen kanssa että "olen tositarkoituksella etsimässä", koska olette vielä alussa kuitenkin vieraita ihmisiä ja ei kannata mennä niin syvälle heti. Olkaa vaan ihan sillä kannalla, että käytte vaan tapaamassa ja pidätte hauskaa ilman mitään pakkoa löytää joku vuosikymmeniä rinnalla oleva elämänkumppani. Aivan kuin olisitte tavanneet sattumalta jossain livenä ja kiinnostuneet, ette te silloinkaan heti ensimmäiseksi möläytä etsivänne elämänkumppania tositarkoituksella.

Mennäänkö sillä tapaamisellä petiin jo kun mainitsit hauskanpidosta? Entä jos toisen naama ei miellytä? Miten sanotaan toiselle että naama ei miellytä? Tai jos toinen vaikka haisee eli tulee esiin jokin seikka mikä ei ole senssipalstalla näkynyt?
  Vastaa viestiin
07.03.12, 15:58   #71 (linkki)
Mies 50
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kysymistä Näytä viesti
Mennäänkö sillä tapaamisellä petiin jo kun mainitsit hauskanpidosta? Entä jos toisen naama ei miellytä? Miten sanotaan toiselle että naama ei miellytä? Tai jos toinen vaikka haisee eli tulee esiin jokin seikka mikä ei ole senssipalstalla näkynyt?

No ei kai nyt heti petiin mennä touhuilemaan. Voihan sitä tavata useamminkin ja katsoa että kehittyykö tästä mitään. Oikeastaan sen näkee heti jos edes jollain tasolla naksahtaa.
Jos taas naama ei miellytä niin mikään ei estä istumasta hetken aikaa, jutellen niitä näitä.
Tapaamisen jälkeenhän voi ilmoittaa kohteliaasti että tuntuu siltä ettei oikein innostusta riitä jatkoon. Ei tarvi sanoa että sun naama on epämiellyttävä.
Siksi juuri pitääkin vaihtaa kuvia ennen tapaamista, kokovartalokuvista lähtien. Siten pettyy vähemmän, kumpikin.
Ihmisen ei pidä loukkaantua siitä jos toinen ilmoittaa että kemiat ei vaan kohtaa.
Treffeillä pitää tietysti käydä useamman kanssa, ristiin rastiin. Siitä sit näkee missä mennään, onko koko touhussa mitään järkeä.
  Vastaa viestiin
08.03.12, 07:52   #72 (linkki)
pedro1976
(Vierailija)

Nettideittailu toimii

Lainaus:
Niin, otsikossa varsinainen kysymys jo näkyykin. Mitä mieltä olette? Itse suhtaudun nettiin hiukan skeptisesti, joskin pidän sitä nykyaikana täysin luonnollisena keinona tutustua ihmisiin. Moni ei kuitenkaan tunnu näin ajatteevan, vaan pitää nettideittailua säälittävänä ja rumien kohtauspaikkana. Mitäpä, jos etsimäänsä ei vain esimerkiksi löydä baarista, jossa esimerkiksi älykästä keskusteluseuraa en ainakaan itse koskaan onnistu löytämään. En kehtaa kaikille ystävilleni edes kertoa, että olen ollut muutaman netissä tapaamani miehen kanssa treffeillä, koska heistä se on epätoivoisuuden huipentuma. Jos netistä alkanut suhde kestäisi alttarille asti, olisiko noloa sanoa tavanneensa netissä?
Itse löysin vaimoni nettideittailun avulla, joten minusta se on loistava tapa etsiä elämänkumppania. Baareista en koskaan löytänyt kuin yhden yön juttuja...
  Vastaa viestiin
08.03.12, 08:20   #73 (linkki)
nainen-70
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies 50 Näytä viesti
No ei kai nyt heti petiin mennä touhuilemaan. Voihan sitä tavata useamminkin ja katsoa että kehittyykö tästä mitään. Oikeastaan sen näkee heti jos edes jollain tasolla naksahtaa.
Jos taas naama ei miellytä niin mikään ei estä istumasta hetken aikaa, jutellen niitä näitä.
Tapaamisen jälkeenhän voi ilmoittaa kohteliaasti että tuntuu siltä ettei oikein innostusta riitä jatkoon. Ei tarvi sanoa että sun naama on epämiellyttävä.
Siksi juuri pitääkin vaihtaa kuvia ennen tapaamista, kokovartalokuvista lähtien. Siten pettyy vähemmän, kumpikin.
Ihmisen ei pidä loukkaantua siitä jos toinen ilmoittaa että kemiat ei vaan kohtaa.
Treffeillä pitää tietysti käydä useamman kanssa, ristiin rastiin. Siitä sit näkee missä mennään, onko koko touhussa mitään järkeä.

En ole koskaan käynyt nettitreffeillä, mutta eikös se nyt ole itsestäänselvyys että kuvat vaihdetaan ennenkuin tapaamiseta aletaan rustaamaan? Ei tarvi olla mikään mister eikä miss mutta kyllähän nyt kuva KERTOO paljon henkilöstä. Itse en nettideitteihin sorru näillä näkymin, uskon että mies löytyy "luonnostaan" vaikka sieltä ravintolasta.
  Vastaa viestiin
09.03.12, 00:39   #74 (linkki)
naprus
(Vierailija)

Lainaus:
Niin, otsikossa varsinainen kysymys jo näkyykin. Mitä mieltä olette? Itse suhtaudun nettiin hiukan skeptisesti, joskin pidän sitä nykyaikana täysin luonnollisena keinona tutustua ihmisiintreffeillä, koska heistä se on epätoivoisuuden huipentuma. Jos netistä alkanut suhde kestäisi alttarille asti, olisiko noloa sanoa tavanneensa netissä?
Omasta mielestäni nettideittailu on vähän epätoivoisia varten mutta so what. Kuka ei olisi ollut elämässööm epätoivoinen. Jos ei ole ollut on tod. näk. tylsä ihminen.

Minä ainakin olen karismaattinen ja epätoivoinen samalla kertaa.
  Vastaa viestiin
11.03.12, 10:32   #75 (linkki)
livemiehen vaimo
(Vierailija)

Lainaus:
Niin, otsikossa varsinainen kysymys jo näkyykin. Mitä mieltä olette?
Suoraan kysymykseen myöskin suora vastaus eli: on, mutta myös huonon itsetunnon omaavia varten.

Nimimerkkini johtuu siitä että olin 34-vuotiaaksi sinkku enkä kelpuuttanut seursuteluunkaan ns. ihan ketä tahansa. Sitten tuli mies joka kolahti. Ikinä en olisi netissä kehenkään tutustunut tai virtuaaliseen tutustumiseen luottanut. Sähköpostit ja tekstaritkin on vain käytännön asioiden hoitoa varten. Virtuaali-ihmissuhteet ei ole reaalissa sama asia. Ihmisestä muodostuu virtuaalinen mielikuva, johon takerrutaan reaalissa. Kun virtuaalipuoli suhteesta jää pois, ei arkielämä enää toimikaan. Sinänsä satunnaisiin ja lyhytaikaisiin panosuhteisiin homam voi toimia. Tai itsetunnon vahvistamiseen. Ei kannata liikaa niiden varaan laskea ja kannattaa olla myös toiselle osapuolell rehellinen.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku