Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kaarle Onhan se ihan totta, että nettitreffit ovat naisille helpompi tapa löytää seuraa kuin miehille. Mutta kyllä tavallinenkin mies netistä seuraa löytää, kunhan panostaa profiilinsa ja viesteihinsä vähän aikaa ja vaivaa. Helppoa se ei toki ole kuin ihan pienelle osalle miehistä. |
Allekirjoitan tuon lauseen "kunhan panostaa profiiliin" sillä nyt n. vuoden verran nettipalstoilla viihtyneenä olen huomannut miten vähän miehet panostavat omaan profiiliin. Toki on poikkeuksia mutta ainakin kun puhutaan ikäisistäni n. viisikymppisistä miehistä. Kuvaa ei joko ole, tai se on ihan hirveä; lippahattu päässä, aurinkolasit silmillä tai muuten epäselvä ja kaikkea muuta kuin edustava. Profiilissa lukee "olen tämmöinen tavallinen suomalainen mies" tai "mitä tässä nyt itseä kehumaan". Voi ziisus:) Eikö sieltä palstalta olekaan tarkoitusta löytää sitä kivaa ja fiksua naista, vai onko tarkoitus sittenkin ainoastaan oleilla palstalla huvin ja urheilun vuoksi? Kysyn vaan?
Itse olen käynyt tähän mennessä tosi paljon treffeillä. Ihan hyviä kokemuksia mutta sitä joka vie jalat alta tai olisi kolahtanut korkealta ja kovaa ei vielä, kaikista hyvistä yrityksistä huolimatta ole löytynyt. Ja sekin on erikoista että minua lähestyy eniten joko alle kolmekymppiset kaverit jotka lähettävät ihastuneita kommentteja ja pyytävät chättäilemään tai sitten reilusti yli 6-kymppiset jo eläkkeellä olevat miehet jotka ovat juuri eronneet pitkistä liitoistaan. Tasan ei aina käy onnenlahjat:) Mutta toiveikkaana tässä silti odotellaan sen oikean ilmaantumista!