Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
13.07.11, 21:54   #101 (linkki)
kohtalotoveri
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sitoutumiskammoinen 40v Näytä viesti
Taidan olla kummajainen, mutta olen 40 v nainen, enkä edes etsi vakavaa parisuhdetta. Toisaalta en etsi erityisesti seksiäkään. Olisi hauskinta vain silloin tällöin tapailla jotakin mielenkiintoista miestä, käydä keskusteluja ja harrastaa jotakin.

Ongelma on, että aika monet miehet taas tuntuvan etsivän a) parisuhdetta tai b) satunnaista seksiä.

Keskusteluja ja harrastamista voi tietysti puuhailla naispuolisten kavereidenkin kanssa, mutta miesnäkökulmaa asioihin olisi myös mukava saada. Nuorempana minulla oli paljon miespuolisia ystäviä, mutta he pariutuivat tahoillaan ja tyttöystävän/vaimon myötä meidän kaveruutemme loppui.
Minäkin olen kovin sitoutumiskammoinen. Tosin kunhan sopiva nainen tulee vastaan ja oma elämäntilanne on sopiva niin uskon että oma sitoutumiskammoni häviää samantien.

Olen sinua muutaman vuoden nuorempi ja naispuolinen ystävä joka ei odota seurustelusuhdetta olis oikein kiva juttu. Oletko pk-seudulta?
  Vastaa viestiin
17.12.11, 02:51   #102 (linkki)
ohikulkija1234
(Vierailija)

Hyvät ja vapaat yli 30v miehet

Joo joo, Noita viestejä lueskellessa jäi yksi asia epäselväksi?
Millainen on oikeesti se hyvä ja vapaa mies? :)
Onko hyvä ja vapaa sellainen, ei juo, ei käy paareissa, ei harrasta irtosuhteita, ei petä ja ei ole väkivatainen, tulee "jotenki" omilla toimeen.

Ja tekeekö nämä sitten huonon miehen, eronnut (15v suhteesta), 2 lasta ja edelleen sinkku 5v jälkeen?
  Vastaa viestiin
17.12.11, 20:20   #103 (linkki)
ikisinkku
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ohikulkija1234 Näytä viesti
Ja tekeekö nämä sitten huonon miehen, eronnut (15v suhteesta), 2 lasta ja edelleen sinkku 5v jälkeen?
Ei minusta nuo em. asiat tee sinusta (tai kenestä muustakaan) huonoa miestä.

Meinasin tulla kirjoittamaan romaanin millainen on hyvä mies ;) mutta tajusin että se on koko paketti mikä tekee juuri siitä tietystä miehestä minulle täydellisen. Täydellisen kaikkine puutteineen, joten mitään listaa on turha laatia.

Nimim. Itsekin odottelen elämäni rinssiä monen sinkkuvuoden jälkeen..
  Vastaa viestiin
19.12.11, 02:31   #104 (linkki)
ohikulkija1234
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ikisinkku Näytä viesti
Ei minusta nuo em. asiat tee sinusta (tai kenestä muustakaan) huonoa miestä.

Meinasin tulla kirjoittamaan romaanin millainen on hyvä mies ;) mutta tajusin että se on koko paketti mikä tekee juuri siitä tietystä miehestä minulle täydellisen. Täydellisen kaikkine puutteineen, joten mitään listaa on turha laatia.

Nimim. Itsekin odottelen elämäni rinssiä monen sinkkuvuoden jälkeen..

Oliko se noin läpinäkyvää :D

Näinhän se on että ei sitä oikein voi mitään listaa laatia, Josku vaan näkee niitä ku on kaiken mailman ehtoja :)
Hyvä koulutus, isot tulot ynm....
Minä en ainakaan siihen koulutukseen ja isoihin tuloihin ihastu/rakastu, Kyllä se on se koko paketti niinku sanoit :)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku