Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
25.02.07, 10:42   #1 (linkki)
Mallu_
(Vierailija)

RINNATON nainen

Nyt toivoisin rehellisen suoria vastauksia etenkin miehiltä...

Eli olen 23-vuotias, hoikka, normaalin näköinen ja pituinen nainen. Ongelmani on se, että olen täysin rinnaton! En ole seurustellut vakavasti kertaakaan tähänastisessa elämässäni, enkä voi keksiä asialle muuta selitystä kuin rinnattomuuteni. Onko todella niin, että (suuret) rinnat ovat ehdoton edellytys parisuhteelle???
  Vastaa viestiin

25.02.07, 11:59   #2 (linkki)
Ben Gasey
(Vierailija)

RINNAT EI RATKAISE

Tuskimpa rinnoilla on lopullista merkitystä seurustelun suhteen. Itse miehenä tykkään enemmänkin sopusuhtaisista rinnoista, jopa pienistä sellaisista. Jos sinulla ei ole lainkaan rintoja, ja asia vaivaa sinua, mene lääkäriin. En ole varma, mutta luulisin, että on olemassa hormooni-hoitoja asian korjaamiseen. Ole kuitenkin huoleti, ei elämä ole rinnoista kiinni, seurustelusta puhumattakaan.
  Vastaa viestiin
25.02.07, 13:03   #3 (linkki)
Kolkku
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mallu_

Eli olen 23-vuotias, hoikka, normaalin näköinen ja pituinen nainen. Ongelmani on se, että olen täysin rinnaton! En ole seurustellut vakavasti kertaakaan tähänastisessa elämässäni, enkä voi keksiä asialle muuta selitystä kuin rinnattomuuteni. Onko todella niin, että (suuret) rinnat ovat ehdoton edellytys parisuhteelle???
Ei rinnattomuus tai suuret rinnat ole seurustelun este. Murehdit nyt ehkä vähän turhaan. Murehtiminen saattaa karkoittaa miehiä tehokkaammin. Ja sinä olet vielä sen verran nuori, että jos etsit miestä omanikäisistäsi niin kannattaa muistaa, että moni meistä miehistä ei kykene vakavaan seurusteluun vielä sinun iässäsi.
  Vastaa viestiin
25.02.07, 13:54   #4 (linkki)
dinaya
(Vierailija)

ei se rinnoista riipu....

Rinnattomuus tai pienet rinnat eivat todellakaan ole este, eika edes hidaste seurustelulle. Mun paras tyttokaverini nuoresta lahtien on tosi pieni rintainen, mutta muuten kerrassaan viehattava ja fiksu pakkaus. Han on aina ottanut miehista juuri sen kenet on halunnut joten rinnoilla ei todellakaan ole mitaan merkitysta loytyyko miesta vai ei. Miehet suorastaan lakoavat hanen jalkoihinsa jo pelkalla yhdella katseella.
Jos asia on kuitenkin sinulle noin tarkea ja vaikuttaa sinun noin rankasti, kantsis ehka harkita rintojen suurennusleikkausta... vaikka ei se elamaasi tulee loppukadessa mitenkaan vaikuttamaan asioihin suoraan, eli ei sita poikaystavaa tule leikkauksen jalkeenkaan suuremmilla rinnoilla ainakaan rintojen takia, mutta jos se vaikuttaa oman paakoppasi sisaltoon, eli omaan asenteeseesi ja se hyvanolontunne nakyy sun kasvoilta saattaa miehetkin kiinnostua enemmin oli sulla sitten isot tai pienet rinnat. Oma paa ja oma ajatusmaailma ja asenne on ne milla pystyy muokkaamaan kylla omaa elaman laatua ja etta rupee tekemaan asioita jotka auttavat paasemaan siihen lopputulokseen jota haluaa.
  Vastaa viestiin
25.02.07, 22:25   #5 (linkki)
isorintainen
(Vierailija)

Minullakin on paljon naisystäviä joilla on olemattoman pienet rinnat, mutta he ovat kasvoiltaan kauniita ja siten miehet kuolaavat heidän perään. Joten minusta tuntuu ettei rinnoilla ole todellakaan miehille väliä. Toisaalta rinnattoman naisen on helppo liikkua, kun rinnat eivät paina. Minä joskus kadehdin rinnattomia naisia, koska he voivat juosta, pomppia ja harrastaa mitä tahansa urheilulajia.
  Vastaa viestiin
26.02.07, 08:31   #6 (linkki)
Lååte
(Vierailija)

Mallulle

Kauneus on katsojan silimissä ja rakkaus on paras mauste. Kliseitä, mutta niin totta. Meitä on tällä pallolla niin paljon, että jokaiselle ja jokaisen makuun löytyy joku. Itse pidän naisista ja naisen rinnoista, sekä isoista että pienistä, kaikki rinnat ovat omalla tavallaan kauniita ja kiihottavia, se riippuu ihmisestä joka niitä kantaa. Äläkä missään tapauksessa edes harkitse silokoneja. Minkälainen luomu tahansa voittaa silokonit.
Niin ja hei, minusta napottavat nännit vaikkapa vähän poikamaisen vartalon omaavassa naisessa, ovat tosi kiihottava näky. Tsemppiä!
  Vastaa viestiin
27.02.07, 09:43   #7 (linkki)
seimel
(Vierailija)

Eräs hyvä ystäväni opiskeluaikana oli rinnaton. Itse asiassa meni vuosia, ennenkuin vahingossa näin hänet täysin alasti, sillä hän aiemmin piilotteli "rintojaan" enkä siis edes tajunnut, että hänellä ei ole edes niitä AA-koon rintoja.

Tuo nainen oli kuitenkin tosi kaunis kasvoiltaan. Hän ei hävennyt olemustaan muuten j täytyy sanoa, että kompensaationa hänellä oli virheetön iho, kaunis blondi tukka ja tosi hyvännäköinen peppu. Hänellä oli myös aina tosi hyvännäköisiä poikaystäviä.

Nyt en enää tiedä, mitä hänelle kuuluu, sillä yhteydenpito on katkennut välimatkoihin. Siitä esimerkistä kuitenkin opin, että ei ne rinnat kaikkea merkitse. Jos rinnattomuus häiritsee liikaa, voi toki harkita pienien silikonien ottamista tai sitten että käyttää liiveissä toppauksia.
  Vastaa viestiin
28.02.07, 12:06   #8 (linkki)
jo toipunut
(Vierailija)

Joo, jos ne oliskin vaan pienet, mutta vuosia sitten laulettiin (raptori?) näin:

tapasin mä naisen tosi ihanaisen
ei ollut missi pieni oli tissi

vähän oli vatsaa ja tosi iso otsa
selluliittipylly joka kävellessä hyllyy

... ei ollut missi - ei ollut missi
eripari tissi - eripari tissi

ja olin aika varma että laulaja lauloi minusta. On pienet eriparitissit ja on selluliittipylly joka vähän hyllyy. Ei paljoa naurattanut, mutta on noita miehiä ollut jonkunverran. Onneksi on kuitenkin hyvä luonne vaikka ulkonäkö ei olekaan kaunis.

Vastaa viestiin
28.02.07, 13:22   #9 (linkki)
Whatever.
(Vierailija)

Mun exällä oli tosi eriparit. Toinen oli C ja toinen oli B. Sehän on ihan kätevä homma kun on tissejä joka makuun. Täytyy kyllä myöntää että itse suosin monesti sitä C-puoliskoa. Mutta tämä oli vain oma henkilökohtainen mieltymykseni.
  Vastaa viestiin
01.03.07, 13:41   #10 (linkki)
Ile-2
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jo toipunut
Joo, jos ne oliskin vaan pienet, mutta vuosia sitten laulettiin (raptori?) näin:

tapasin mä naisen tosi ihanaisen
Se oli Batman ja Rydman jotka näin lauloivat.

AP:lle: minusta vähemmän viehättävä on nainen joka häpeää itseään kuin nainen jolla on olemattomat rinnat. Hyväksy itsesi ja kävele pää pystyssä, se on kaunista.
  Vastaa viestiin
05.03.07, 11:02   #11 (linkki)
lihota
(Vierailija)

Sit kasvaa rinnatkin. Jos äidilläs on rinnat, niin kyl ihmettelen, että sullaois olemattomat. Tosin salilla ne pienet rinnat sulaa ihan kokonaan pois.
  Vastaa viestiin
05.03.07, 14:47   #12 (linkki)
Remu,
(Vierailija)

Ei se aina tarkoita, että jos äidillä on tissit, niin tyttärelläkin on.
Tunnen hyvin erään naisen, jolla itsellä ei ole kuin teepussin kokoiset läpykät ja hänen äidillään on kunnon hinkit.
Tuo nainen kärsii kovasti mitättömiä tissejään, mutta ei uskalla mennä leikkakukseen. Muuten hän on ihan hyvävartaloinen ja päärynäperseinen, mutta tissitön. Miehet kuulemma vähän niinkuin pelkää tissitöntä naista. Ei oikein tiedä, miten pitäisi suhtautua.
  Vastaa viestiin
06.03.07, 12:04   #13 (linkki)
arska''
(Vierailija)

Kyllä ennen vanhaan oli kaikilla komiat tissit. Nykyajan tyttöset ei syö riittävästi rasvaa, niin ei ne tissitkään kehity. Liekö olematon hormonitaso. Kyllä suuritissinen saa paremmat orkut.
  Vastaa viestiin
07.03.07, 15:18   #14 (linkki)
PuuhaP
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mallu_

Mua on askarruttanut se, miten rinnatonta naista pitäisi lähestyä ?
Eli voiko niistä ( tai niiden olemattomuudesta ) puhua ? Saako olla kiinnostunut rinnattomuudesta, vai pitääkö puhua "ohi " rintojen, ikäänkuin mitään ei olisikaan vialla ?
Entäs jos nainen otta puheeksi rinnattomuutensa ? Pitääkö sääliä? Pitääkö vähätellä ongelmaa ? Vai ???

Entäs sitten sängyssä, kun kaikki on esillä ? Tai siis, kun mitään ei ole esillä ? Saako niiden oletettua paikkaa koskea ? Pitäähän ne nännit kuitenkin olla, eli voiko niihin koskea ? Vai pitääkö yrittää touhuta ja puuhata, ikäänkuin ei edes huomaisi rintojen puuttumista ?

Vastaus on, että ei suuret rinnat ole edellytys, mutta varmaan suurin osa miehistä todella vähän arastelee, mitä tehdä ?
  Vastaa viestiin
08.03.07, 16:29   #15 (linkki)
asdffasf
(Vierailija)

asfdasfd

Suuret rinnat on must.. samoin kuin suuri kalu. Pienirintaisilla ja -munaisilla ei ole oikeutta parisuhteeseen.
  Vastaa viestiin
12.03.07, 21:46   #16 (linkki)
lauta
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhaP
Eli voiko niistä ( tai niiden olemattomuudesta ) puhua ? Saako olla kiinnostunut rinnattomuudesta, vai pitääkö puhua "ohi " rintojen, ikäänkuin mitään ei olisikaan vialla ?
Entäs jos nainen otta puheeksi rinnattomuutensa ? Pitääkö sääliä? Pitääkö vähätellä ongelmaa ? Vai ???

Entäs sitten sängyssä, kun kaikki on esillä ? Tai siis, kun mitään ei ole esillä ? Saako niiden oletettua paikkaa koskea ? Pitäähän ne nännit kuitenkin olla, eli voiko niihin koskea ? Vai pitääkö yrittää touhuta ja puuhata, ikäänkuin ei edes huomaisi rintojen puuttumista ?

Vastaus on, että ei suuret rinnat ole edellytys, mutta varmaan suurin osa miehistä todella vähän arastelee, mitä tehdä ?
oma mielipiteeni: älä aloita keskustelua pienistä rinnoista. eli joo, puhu "ohi" rintojen. jos nainen ottaa ne puheeksi, niin vähättele "ongelmaa" - ainakin, jos rehellisesti pystyt niin tekemään. jos ne ovat ongelma, niin on parempi jättää nainen rauhaan. koskemiseen en osaa niin ottaa kantaa. nuorempana olin todella sinut pienet rinnat+seksi+vieras mies -yhtälön kanssa, mutta jos nyt pitkän parisuhteen jälkeen hyppäisin sänkyyn uuden miehen kanssa, voisin kyllä vähän häpeillä rintojani ja arastella niiden veivaamista. avomies saa tietty tehdä mitä tykkää.

kerran sata vuotta sitten eräs yhden illan juttu ihasteli koko ajan "pieniä tisujani" ja mm. seksin jälkeen halusi pukea huolellisesti pienet rintsikkani päälleni. se oli samaan aikaan söpöä ja huvittavaa. ei vaivaannuttavaa.
  Vastaa viestiin
14.03.07, 17:16   #17 (linkki)
Mittarimasa
(Vierailija)

Tee testi

Mielestäni rintojen koolla ei ole väliä. Persoona ratkaisee. Voit tietysti tehdä kenttätestin ja laittaa jonakin iltana esim. B-kuppiset liivit alle ja lähteä baanalle. Kokeilu saisi sinut kenties rentoutumaan ja säteilemään ympärillesi.
  Vastaa viestiin
15.03.07, 08:56   #18 (linkki)
AAA,
(Vierailija)

Haloo masa ?
Mitä ne B-kuppiset liivit tähän auttaa?
  Vastaa viestiin
15.03.07, 12:34   #19 (linkki)
plonks
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AAA,
Haloo masa ?
Mitä ne B-kuppiset liivit tähän auttaa?
Hih, samaa minäkin ajattelin.

Vissiin niihin sitten pitäs tunkea jotain irtainta tavaraa? :D
  Vastaa viestiin
15.03.07, 14:57   #20 (linkki)
AAA,
(Vierailija)

Hih, niin !
Mitähän niihin vois tunkea ? Sukkiako ? Vaahtomuovipatjan paloja ?
Kamaan, kaikki toppaukset näyttää kornilta. Ehkä geeli vois toimia, mut niitä ei saa sitten kokeilla. Eron huomaa heti.
Mun yks hyvä kaveri laittoi olkatoppauksista leikattuja viipaleita liivinkuppien sisäpuolelle ja se näytti etempää ihan hyvältä, mutta jo kävellessä jo näki, ettei ne oo oikeat.
Löysää paitaa van päälle, se toimi aina. Rinsikat pitää laittaa, että ois edes solki takana, että tuntuu halatessa.
Teiniosastolta saa sellasia, missä on pelkät laput, eikä kuppeja ollenkaan. Ihan hyvä.
  Vastaa viestiin
16.03.07, 10:00   #21 (linkki)
että silleen
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AAA,
Hih, niin !
Mitähän niihin vois tunkea ? Sukkiako ? Vaahtomuovipatjan paloja ?
Kamaan, kaikki toppaukset näyttää kornilta. Ehkä geeli vois toimia, mut niitä ei saa sitten kokeilla. Eron huomaa heti.
Mun yks hyvä kaveri laittoi olkatoppauksista leikattuja viipaleita liivinkuppien sisäpuolelle ja se näytti etempää ihan hyvältä, mutta jo kävellessä jo näki, ettei ne oo oikeat.
Löysää paitaa van päälle, se toimi aina. Rinsikat pitää laittaa, että ois edes solki takana, että tuntuu halatessa.
Teiniosastolta saa sellasia, missä on pelkät laput, eikä kuppeja ollenkaan. Ihan hyvä.
no helvetti, laitat apelsiinit rintsikoihin ja kireen topin päälle. on kuulet jämäkät ja kovat tissit.
  Vastaa viestiin
22.03.07, 15:27   #22 (linkki)
AAAA-kuppi
(Vierailija)

Olen aina ollut pienirintainen, ja nuorempana kärsin siitä jossain määrin. Olen toisaalta kyllä sopusuhtainen, eli pitkä, hoikka ja sporttinen. Takapuoleni on kiinteä ja pyöreä, kasvoni klassiset.

Miehiä on aina riittänyt, eikä kukaan ole valittanut rinoista. Kun aikoinani huomasin, ettei se rintapuoli miehille niin tärkeä olekaan, aloin olla sängyssäkin huomattavasti estottomampi.

Nyt, yli nelikymppisenä, pienirintaisuus on kääntynyt voitokseni. Olemukseni on edelleen sporttinen ja tyttömäinen - rinnat eivät riipu senttiäkään. Urheilen aika paljon, ja esim. juostessa pienet rinnat ovat eduksi. Nykyinen kumppanini on hulluna pieniin tisseihini, ja varsinkin jos en käytä liivejä. Laskemme leikkiä rinnoistani, kumppanini tekee sen kaikella hellyydellä.

Nykyään saa tosi kauniita push up-rintsikoita, joita voi halutessaan käyttää puseron täytteenä.

Pieni on kaunista!
  Vastaa viestiin
22.03.07, 15:45   #23 (linkki)
asiallinen
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AAAA-kuppi
Olen aina ollut pienirintainen, ja nuorempana kärsin siitä jossain määrin. Olen toisaalta kyllä sopusuhtainen, eli pitkä, hoikka ja sporttinen. Takapuoleni on kiinteä ja pyöreä, kasvoni klassiset.

Miehiä on aina riittänyt, eikä kukaan ole valittanut rinoista. Kun aikoinani huomasin, ettei se rintapuoli miehille niin tärkeä olekaan, aloin olla sängyssäkin huomattavasti estottomampi.

Nyt, yli nelikymppisenä, pienirintaisuus on kääntynyt voitokseni. Olemukseni on edelleen sporttinen ja tyttömäinen - rinnat eivät riipu senttiäkään. Urheilen aika paljon, ja esim. juostessa pienet rinnat ovat eduksi. Nykyinen kumppanini on hulluna pieniin tisseihini, ja varsinkin jos en käytä liivejä. Laskemme leikkiä rinnoistani, kumppanini tekee sen kaikella hellyydellä.

Nykyään saa tosi kauniita push up-rintsikoita, joita voi halutessaan käyttää puseron täytteenä.

Pieni on kaunista!
Aivan loistava viesti. Noin se juuri menee, että sitten keski-ikäisenä koko asia kääntyy eduksesi. Olen nähnyt ja kokenut kymmeniä naisia, tuttuja ja vähemmän tuttuja, isorintaisia ja pienirintaisia, ja mitä onkaan tapahtunut.
Kun naiset ylittävät 45-ikävuoden, pienet rinnat oikein syöksähtävät esiin edukseen.
Iso, jopa "normaalit" alkavat litistyä ja muuttua "lentäjälakin" muotoon, mutta ne pienet ovat edelleen aivan mainiot ja kimmoisat,................oikein ihanat.
Että heitäpä ne murheesi nurkkaan, huomaat sen sitten vanhempana...............
Pienet on ihanat, katsokaapa vaikkapa noita aasialaisia....:)
  Vastaa viestiin
23.03.07, 11:18   #24 (linkki)
hei Asiallinen,
(Vierailija)

Oma viestisikin oli oikein kannustava ja meitä pienirintaisia imarteleva. Pelastit monen päivän! :))

terveisin, AAAA-kuppi
  Vastaa viestiin
26.03.07, 19:30   #25 (linkki)
2"4"
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lauta
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhaP

oma mielipiteeni: älä aloita keskustelua pienistä rinnoista. eli joo, puhu "ohi" rintojen. jos nainen ottaa ne puheeksi, niin vähättele "ongelmaa" - ainakin, jos rehellisesti pystyt niin tekemään. jos ne ovat ongelma, niin on parempi jättää nainen rauhaan. koskemiseen en osaa niin ottaa kantaa.
Mä voin sitten kommentoida siihen.
Saa, ja pitääkin koskea, ei se kroppa tunnoton ole! Tosin itse en koe asiaa niinkään ongelmaksi, jos pitkän suhteen jälkeen lähteen uusiin seikkailuihin, vois vähän ujostuttaa, mutta ei ONGELMAKSI asti. Jos siis joku muu niin kokee, voi olla koskemisestakin toista mieltä. Mutta senhän varmaan näet naisen käytöksestä, millaista suhtautuminen omaa vartaloon on.

Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku