| |  | | |
23.07.07, 14:22
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Meneekö miehille pelkkä kurvikas?
Siis ihan aidosti tätä ihmettelen. Mä olen elänyt siinä luulossa, että miehet ottaa aina eka hoikan, ja näppejään nuolemaan jäävät pulleammat kanssasisaret. Nyt olen käynyt viitenä iltana ulkona kahden likkakaverin kanssa, ja pulleammalla käy aina parempi flaksi.
Hoikka on 170cm pitkä, lyhyehkötukkainen, aika asiallisesti ja kalliisiin merkkivaatteisiin pukeutunut, tosi hoikka, pitkäsäärinen, pienitissinen. Pulleampi taas on ehkä joku 15kg ylipainoinen, naisellisesti pukeutuva, isotissinen, pitkähiuksinen, rempseämpi. Nyt joka ilta olen katsonut, että _aina_ miehet tulee juttelemaan sen pullukan kanssa. Monet kerrat on pulleampi kaverini lähtenyt baarista miehen kanssa, kun hoikka on lähtenyt yksin kotiin. Hoikkaa on yhden kerran katsellut yksi mies, joka tarjosi drinkin ja jätti homman siihen. Meinaako miehet, että tää pulleempi on helpompi? Ei hänkään mitenkään itseään tarjoa, pelleilee ja flirttailee kyllä huomattavasti enemmän, hoikka on enemmän sellainen snobi-tyylinen, pitää itseään varsinaisena rotunaisena. :D Jotenkin vaan ihmetyttää, mä olen aina luullut että miehet käy tosi heikkoina hoikkiin naisiin, joilla on brändejä päällä ja tosi huoliteltu kasvomeikki. Silti kaikki, tosi hyvännäköisetkin miehet on aina tulleet juttelemaan pulleen kanssa ja hoikka on ollut kuin ilmaa. Onko ne tissit sittenkin kaikkein tärkeimmät vai mitä? Niin ne ennakkoluulot elää.
| |
| | |
23.07.07, 14:26
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minua välillä kummastuttaa sama asia... minä olen hoikka, A-kuppi. mieheni on aina sanonut, että rakastaa hoikkia naisia, ja on aika röyhkeästi parjannutkin ylipainoisempia ja kurvikkaita naisia,mutta silti pää kääntyy aina,kun vastaan tulee joku povekkaampi nainen.selkeästi pää kääntyy aina isoille pyllyille, tisseille ja rehevimmillekin naisille.ottaahan se vähän itsetunnolle, mutta kai niihin miehiin on sisäänrakennettu joku juttu, että naiselliset muodot kiinnostaa.en vaan tajua mikä niissä tisseissä oikein on....
| |
| | |
23.07.07, 15:01
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | luonne
Baari-ympäristössä tuolla rempseydellä on suuri merkitys. Eli on helpompi lähestyä rempseätä naista kuin asiallisempaa naista. Tämä hoikempi kaverisi antaa ehkä tahtomattaan vähän nirppanokka-vaikutelman itsestään, vaikkei sitä varmasti olekaan. Ja pukeutuminen vaikuttaa myös. Kyllä miehet arvostaa sitä että nainen pukeutuu naisellisesti, vaikka vartalossa on ylimääräisiä kiloja. Olen siis itse nainen, mutta ihan sivusta seuranneena voin todeta tämän.
| |
| | |
23.07.07, 15:03
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Samaa olen miettinyt itse. Olen teinistä asti vihannut vartaloani ja sitä, että miehet kiinnittävät siihen huomiota. Ja usein vielä sellaiset miehet, jotka käyttäytyvät asiattomasti. Ihan kuin kurvikasta naista olisi oikeus tuijottaa tökerösti tai kähmiä. Miehet tuntuvat luulevan, että runsas nainen on kiinnostuneempi sänkypuuhista ja hoikka nainen hakee ihmissuhdetta. Luulen kyllä, että rempseyskin on sellainen houkutteleva ominaisuus. Sellaista naista on helpompi lähestyä kuin kopeaa.
Vasta lähempänä 3-kymmentä opin häätämään typerät sänkyseuraa etsivät miehet älykkäällä keskustelulla (entisen kiukuttelun ja ilkeilyn sijaan) ja löytämään kivoja (myös) MINUSTA kiinnostuneita miehiä.
| |
| | |
23.07.07, 15:19
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja ennakkoluuloinen Siis ihan aidosti tätä ihmettelen. Mä olen elänyt siinä luulossa, että miehet ottaa aina eka hoikan, ja näppejään nuolemaan jäävät pulleammat kanssasisaret. Nyt olen käynyt viitenä iltana ulkona kahden likkakaverin kanssa, ja pulleammalla käy aina parempi flaksi.
Hoikka on 170cm pitkä, lyhyehkötukkainen, aika asiallisesti ja kalliisiin merkkivaatteisiin pukeutunut, tosi hoikka, pitkäsäärinen, pienitissinen. Pulleampi taas on ehkä joku 15kg ylipainoinen, naisellisesti pukeutuva, isotissinen, pitkähiuksinen, rempseämpi. Nyt joka ilta olen katsonut, että _aina_ miehet tulee juttelemaan sen pullukan kanssa. Monet kerrat on pulleampi kaverini lähtenyt baarista miehen kanssa, kun hoikka on lähtenyt yksin kotiin. Hoikkaa on yhden kerran katsellut yksi mies, joka tarjosi drinkin ja jätti homman siihen. Meinaako miehet, että tää pulleempi on helpompi? Ei hänkään mitenkään itseään tarjoa, pelleilee ja flirttailee kyllä huomattavasti enemmän, hoikka on enemmän sellainen snobi-tyylinen, pitää itseään varsinaisena rotunaisena. :D Jotenkin vaan ihmetyttää, mä olen aina luullut että miehet käy tosi heikkoina hoikkiin naisiin, joilla on brändejä päällä ja tosi huoliteltu kasvomeikki. Silti kaikki, tosi hyvännäköisetkin miehet on aina tulleet juttelemaan pulleen kanssa ja hoikka on ollut kuin ilmaa. Onko ne tissit sittenkin kaikkein tärkeimmät vai mitä? Niin ne ennakkoluulot elää. | En yhtään ihmettele. Itsekin ottaisin noista kahdesta sen pullukan, koska tahansa.
Sillä on merkitystä millaisen kuvan nainen itsestään ulospäin antaa. Tämä maa on täynnä noita "jääkuningattaria" joiden kehonkieli suorastaan huutaa miehille: "mene pois, jätä minut rauhaan, en pidä sinusta". Kun sitten kohtaa naisen joka jopa hymyilee, flirttailee ja osoittaa olevansa miehestä kiinnostunut, totta kai sellaiseen tekee mieli tehdä enemmänkin tuttavuutta.
Ihan tarpeeksi tosiaan löytyy noita "snobi-tyylinen, pitää itseään varsinaisena rotunaisena" - tapauksia, suoraan sanoen liikaakin. Ja sitten tuo että "on brändejä päällä ja tosi huoliteltu kasvomeikki", no varmaankin tuollainen vetoaa tiettyyn miesryhmään, mutta luultavasti aika marginaaliseen sellaiseen.
Ulkonäköjutut ovat sitten jokaisen henk-koht makuasioita ja mieltymyksiä. Mutta taas, jos pitää valita joko "naisellisesti pukeutuva, isotissinen, pitkähiuksinen" tai sitten "lyhyehkötukkainen, aika asiallisesti ja kalliisiin merkkivaatteisiin pukeutunut, tosi hoikka, pitkäsäärinen, pienitissinen", niin ehdottomasti tuo ensinmainittu. Aivan sama jos on muutama kilo ekstraa, ei haittaa tippaakaan. | |
| | |
23.07.07, 15:24
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
No miehet tietenkin tietää entisestä kokemuksesta, että siltä pullukalta saa sitä pesukkaa.
Ja luuviulu saatetaan tietää pihtariksi.
| |
| | |
29.07.07, 23:40
|
#7 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2007
|
Kyllä kurvit aina saa pään kääntymään mutta jotensakkin olen enemmän mieltynyt pienempirintaisiin/hoikkiin naisiin. Monesti hoikemman naisen paljas vartalo on kauniimpi/sirompi kuin pyöreämmän. Jos oikein mietin niin suurin osa naisista joiden kanssa olen seurustellut, ovat olleet hoikkia... A-kupissa ei ole mitään vikaa!
Mielummin kiinteä A kuin roikkuva D.
| |
| | |
30.07.07, 00:11
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kyllä miehelle voi kelvata hyvinkin erilaiset naiset, jos sinä teet miehen lähestymisen mahdolliseksi. Tarkoitan nyt siis aitoa ihastumisesta enkä seksistä. Molempien pitäisi tulla toisiaan vastaan, jos halutaan tapahtumien etenevän toivottuun suuntaan. Siis ei riitä, että toinen on kiinnostunut, mutta toinen ei reagoi tähän lainkaan.
| |
| | |
31.07.07, 00:13
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minä olen d-kuppinen, n. 10 kiloa ylipainoinen, nauravainen pullukka ja minusta kiinnostuvat vain yli 5-kymppiset sedät, jos nekään.
Minusta puuttuu se jokin maaginen veto, joka voi olla minkä kokoisella tahansa :)
| |
| | |
03.08.07, 10:45
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Sika, No miehet tietenkin tietää entisestä kokemuksesta, että siltä pullukalta saa sitä pesukkaa.
Ja luuviulu saatetaan tietää pihtariksi. | Tuossa on totta toinen puoli. Sellaiset hiukat homssuiset ja pikkuisen pullukat mimmit kokoa liian pienessä prisman jakkupuvussa ja kermakakkukampauksessa ovat kyllä naimiseen aivan ehdottomia. Tiedossa on estotonta meininkiä ja usein kaikki reiät käytössä jo baarituttavuuksien kanssa. Olen tulkinnut asian niin, että nämä naikkoset ymmärtävät tarpeen nostaa omaa markkina-arvoaan pärjätäkseen kilpailussa ja ovat sitten ottaneet estottoman ja vapautuneen seksin aseekseen. Sitä on paha päihittää millään merkkivaatteilla... | |
| | |
03.08.07, 13:13
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
Eipä o tosiaan kiloista kiinni. Iloinen ilme, puhelias luonne ja "jalat maassa"-asenne ovat tärkeintä. Jos vielä antaa aavistuksen hyvistä kyydeistä, niin siinä ei totisesti meikit ja merkkivaatteet paljoa merkkaile :)
| |
| | |
03.08.07, 17:47
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | No selvä juttu
Ei kyllä miehiä mitkään brändit ja meikit kiinnosta kun seksiseuraa hakevat. Ja tottakai isot tissit herättää enemmän huomiota kuin pienet. Heteromiesten naismaku on aika kaukana naisten ja yleensä ei-heteroiden muotisuunnittelijamiesten suosimasta huippumallityylistä jota laihempi kaverisi edustaa.
| |
| | |
03.08.07, 20:09
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | ????
Kurvikas ei ole sama kuin ylipainoinen. Itse olen kurvikas, pituutta 158 ja painoa 53. Olen silti muodokas, elikkä isot tisut ja hoikka vyötärö jne.
Jos pulleat saa hoikkaa paremmin seuraa, niin ehkä he ovat vain niin iloisia ja avoimen oloisia.
| |
| | |
04.08.07, 16:23
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
Toisissa on SITÄ JOTAKIN ja toisissa vaan ei.
| |
| | |
05.08.07, 17:48
|
#15 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Helsinki
|
ap: Mitä ihmeen tekemistä muka brändikuteilla on/pitäisi olla miesmäihän kanssa??
| |
| | |
05.08.07, 19:06
|
#16 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 12/2000
|
kun sanot 15kg ylipainoinen, niin tarkoitatko 15kiloa yli painoindeksin 25? se on jo aikasta painava naiseksi.
sanoisin, että mitä vanhempi nainen, niin sitä enemmän tarvitsee hoikkuutta. nuori ja nätti nainen voi olla vähän pulleakin ilman että hirveästi vaikuttaa kysyntään.
| |
| | |
05.08.07, 19:10
|
#17 (linkki)
|
| Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen minäkin Ei kyllä miehiä mitkään brändit ja meikit kiinnosta kun seksiseuraa hakevat. Ja tottakai isot tissit herättää enemmän huomiota kuin pienet. Heteromiesten naismaku on aika kaukana naisten ja yleensä ei-heteroiden muotisuunnittelijamiesten suosimasta huippumallityylistä jota laihempi kaverisi edustaa. | kyllä takuulla kiinnostavat. naisethan näyttää meikillä ihan erilaisilta. :) ja vaatetuksella todellakin tehdään vaikutus. | |
| | |
05.08.07, 19:11
|
#18 (linkki)
|
|
tai siis vaatetuksella vaikutusta voi vahvistaa, jos on jo valmiiksi kaunis. :)
| |
| | |
05.08.07, 20:35
|
#19 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja JordeJ Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Sika, No miehet tietenkin tietää entisestä kokemuksesta, että siltä pullukalta saa sitä pesukkaa.
Ja luuviulu saatetaan tietää pihtariksi. | Tuossa on totta toinen puoli. Sellaiset hiukat homssuiset ja pikkuisen pullukat mimmit kokoa liian pienessä prisman jakkupuvussa ja kermakakkukampauksessa ovat kyllä naimiseen aivan ehdottomia. Tiedossa on estotonta meininkiä ja usein kaikki reiät käytössä jo baarituttavuuksien kanssa. | Tarkoittaako tuo sitä, että sen hoikan kanssa mennään naimisiin ja tuota pyöreätä vaan pannaan??? | |
| | |
06.08.07, 03:09
|
#20 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Helsinki
Alkuperäinen kirjoittaja IlkkaV tai siis vaatetuksella vaikutusta voi vahvistaa, jos on jo valmiiksi kaunis. :) | Tarkoitatko, että miehiin vaikutuksen tehdääkseen pitäisi ostaa se Vuittonin veska?
| |
| | |
06.08.07, 05:13
|
#21 (linkki)
|
Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja IlkkaV tai siis vaatetuksella vaikutusta voi vahvistaa, jos on jo valmiiksi kaunis. :) | Tarkoitatko, että miehiin vaikutuksen tehdääkseen pitäisi ostaa se Vuittonin veska? | no en. tyylikkäät vaatteet ja kengät näyttää kuitenkin hyvältä. esimerkiksi oikeanlaiset farkut yhdistettynä kivoihin kenkiin voi näyttää hemmetin hyvältä ainakin nuorella naisella. tällainen esimerkki nyt vaan tuli mieleen, kun katselin yhtä 20v tyttöä toissapäivänä. kun se tyttö sitten istui alas liikutteli/venytteli jalkojaan silleen hyvin naisellisesti. huhu... todellista silmäkarkkia. tuli ihan hyvälle mielelle niiiden jalkojen katselusta. näytti muuten tosi hyvältä ja nimenomaan sen takia, että oli oikeanlaiset kengät ja housut oikeanlaisen naisen päällä. tosin ne jalat olis näyttäneet hyvältä ilman housujakin. :) laukun merkillä ei niin väliä, mutta laukku antaa usein naisellisen vaikutelman, joka miellyttää minua. saman tytön masukin näytti NIIN söpöltä siinä paidassa, joka hänellä oli päällä.
Ja noin yleisestikin kyllä se aina tekee vaikutuksen, kun kauneus ja tyylikkyys on samassa henkilössä.
| |
| | |
06.08.07, 06:53
|
#22 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja JordeJ:lle Tarkoittaako tuo sitä, että sen hoikan kanssa mennään naimisiin ja tuota pyöreätä vaan pannaan??? | Moniko mies pokaa mimmejä viinanhuuruisina aamuyön tunteina naimisiinmeno mielessään? Entä moniko haluaa lapsilleen äidiksi naikkosen, joka antaa baarituttavuudellekin heti anaalia ja/tai nielee lastit? Kyllä kai se kiimainen nussiminen on päällimmäisenä mielessä, vaimokandidaatit löytyvät sitten jostain muualta. Hyvin harva tuntemani pariskunta on tavannut baarissa, itse asiassa ei juuri kukaan. | |
| | |
06.08.07, 13:13
|
#23 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja JordeJ:lle Tarkoittaako tuo sitä, että sen hoikan kanssa mennään naimisiin ja tuota pyöreätä vaan pannaan??? | Ehkäpä enemmänkin niin, että baarista haetaan yleensäkin naista lähinnä nussitavaksi ja tuo hoikka on kaikessa estoisessa erinomaisuudessaan todennäköisesti huono pano. Niin kuin joku tuossa jo totesikin löytyvät ne vaimot useimmiten jostain ihan muualta...
| |
| | |
07.08.07, 14:23
|
#24 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja JordeJ Ehkäpä enemmänkin niin, että baarista haetaan yleensäkin naista lähinnä nussitavaksi ja tuo hoikka on kaikessa estoisessa erinomaisuudessaan todennäköisesti huono pano. Niin kuin joku tuossa jo totesikin löytyvät ne vaimot useimmiten jostain ihan muualta... | Luulenpa että naisilla on vähän samanlainen mentaliteetti. Baarista raahataan luolaan se lihaksikas ja ruskettunut kaveri, jonka farkkujen etumus vieläpä pullottaa lupaavasti. Jos taas ollaan etsimässä lapsille isää, on asteikko "hieman" laajempi. Eikä niitä baaripariskuntia tosiaan montaa ole, kun asiaa alkaa tarkemmin miettiä... | |
| | |
07.08.07, 15:28
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) |
Itsekin olen ylipainoinen, lyhyt nainen. Ja olen huomannut että flaksi käy kun on iloinen, rempseä ja raikas oma itsensä! Jopa itseäni reilusti nuoremmat miehet (minä 33 v) tulevat hakemaan tanssimaan ja jututtavat, kehuvatkin! Kyllä toki noita 5-kymppisiä ällö-kähmijöitäkin riittää :/
| |
| | | | |