Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
08.08.07, 16:24   #26 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2007
Haa, kommentti baaripariskuntiin. Itse tunnen erään mokoman: mies näki ihanan naisen baarissa (okei, ulko-ovella ollessaan lähdössä), meni juttelemaan, pyysi kahville... Nyt viiden vuoden jälkeen pari on naimisissa ja napero tulossa. Eli tapahtuu näitäkin. Nyt pääsette sanomaan "mutta poikkeushan vain vahvistaa säännön!", jota en muuten ole koskaan tajunnut.

Kylläpä threadi rönsyilee.
  Vastaa viestiin
08.08.07, 18:23   #27 (linkki)
Pimazu
(Vierailija)

Totta kai baariparejakin on, jopa minun tutuissani, pääosa vain on muualla tavanneita. Monet ovat kyllä törmänneet esim. jossain bileissä, jonne ovat päätyneet tavattuaan jonkun toisen baarissa jne. Eihän koko elämää tietenkään voi määritellä yhdellä lauseella, vaan kaikki on mahdollista :)

Miten niin rönsyilee, hyvinhän tässä vielä ollaan samassa aihepiirissä...
  Vastaa viestiin
09.08.07, 09:39   #28 (linkki)
Itse kokenut
(Vierailija)

Baaripariskunta tässäkin

Meillekin kävi niin että mies nappasi minut hänen ohitseen kävellessä tanssilattialle lähestulkoon sanaakan sanomatta ns. viimeisille hitaille :) Ja nyt ollaan oltu yhdessä 5 vuotta - naimisiin menemme ensi kesänä! Enkä minäkään sieltä hoikemmasta päästä ole ;)
  Vastaa viestiin
09.08.07, 11:49   #29 (linkki)
Pyöreä naikkonen
(Vierailija)

Mie oon painoindeksiltäni 25.. Lantion leveys 106cm, vyötärö 83cm, tisut A-B. Elikkäs kurveja löytyy, ainaki alavartalosta :D
Aina oon miehiä löytäny, eikä kukaan oo vielä ainakaan läskiksi haukkunu :) Vaikka omasta mielestäni oonki lihava.
  Vastaa viestiin
09.08.07, 13:16   #30 (linkki)
m33__
(Vierailija)

Aivan

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaljupää
Kyllä kurvit aina saa pään kääntymään mutta jotensakkin olen enemmän mieltynyt pienempirintaisiin/hoikkiin naisiin. Monesti hoikemman naisen paljas vartalo on kauniimpi/sirompi kuin pyöreämmän. Jos oikein mietin niin suurin osa naisista joiden kanssa olen seurustellut, ovat olleet hoikkia... A-kupissa ei ole mitään vikaa!
Mielummin kiinteä A kuin roikkuva D.
Olen itse samoilla linjoilla. En kiellä etteikö kurvikas nainen herättäisi huomiota, se on varmastikin miehiin "sisäänrakennettua". Mutta on ihan eri asia olla lähemmässä kanssakäymisessä tai suhteessa kuin vain katsoa.

Eli voin sanoa, että ajatuksena pullukat tms. (jos nyt sanaa saa käyttää) kiinnostavat, mutta silti järjestään lähes kaikki naisystäväni ovat olleet hoikkia ja pienirintaisia.

Ei kai tuohon muuta voi todeta, kuin että monille katsominen ja koskeminen on aika eri asia :)
  Vastaa viestiin
18.08.07, 19:49   #31 (linkki)
Mitä tarkoitatte...
(Vierailija)

...sillä, että baarissa käy flaksi? Siis että saa munaa/pesää, vai että tapaa kiinnostavan ihmisen, jonka kanssa lähtee useammillekin treffeille?

Vastaa viestiin
18.08.07, 21:04   #32 (linkki)
jaahas vainiinköstä niin
(Vierailija)

Ihme kaveri sulla, kun joka kerta flaksit vaan käy ja erimiesten kanssa lähtee baarista. Ehkäpä sillä kamullasi on jo maine, antaa helpolla pimperoista...siksi se flaksi käykin. Äly hoi ja sitä rataa.. ;)
  Vastaa viestiin
20.08.07, 14:43   #33 (linkki)
itsestään selvyys
(Vierailija)

No olisihan se nyt kauheaa jos baarista saisi miehen vain muodokas isotissinen nainen. Makuasia! Toinen tykkää sirosta ja pienestä toinen muhevammasta.
hyvä näin.
  Vastaa viestiin
28.01.12, 23:38   #34 (linkki)
xavier
(Vierailija)

naiset

Nyt ihan oikeesti ei kiinnosta kuppikokonne netissä! Ois vaan kiva saada joku lämmin ja kiypsä nainen mun viereeni ja nukkumaan. Minä olen sinulle lämmin kylmänä talviyönä ja pidän sinusta hyvää huolta -nyt ja myöhemmin.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku