| |  | | |
06.08.07, 08:08
|
#26 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Hannu69 Osin siksi, että mikäli kohdalle sattuu hieman vanhempi nainen, tämä alkaa heti kauhistella tyyliin: "viisi vuotta nuorempi mies, aika paha...". En tiedä miksi tuo on paha( meillä oli siis vajaa 4 vuotta ikäeroa), ilmeisesti kysymys on naisten keskinäisistä sosiaalisista paineista? | Kyseinen mimmi oli varmaan joku paatunut nettideittailija, jolla oli pitkä vaatimuslista unelmiensa miehelle? Toiset ovat vain vieraantuneet arkitodellisuudesta, siinä mielestäni selitys tällaisille tarinoille. Eihän kukaan järki-ihminen katso vinoon, jos nainen on 3-4 vuotta miestä nuorempi, miksi se päinvastaisessa tilanteessakaan haittaisi yhtään mitään? "Iankaikkisuutta" ajatellen hieman nuorempi mies olisi sitä paitsi eliniän ennusteen kannalta erinomainen ratkaisu, ei tarvitsisi kummankaan riutua leskenä niin pitkään :)
| |
| | |
06.08.07, 11:41
|
#27 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja IlkkaV nuoremmista naisista tulee vanhempia naisia. vanhemmista naisista tulee mummoja. | Tätä emme arvanneetkaan. Kerro, oi suuri tietäjä, lisää totuuksia maailmankaikkeudesta!
| |
| | |
10.08.07, 10:30
|
#28 (linkki)
| | (Vierailija) | *
Eipä se ikä mitään ratkaise. Itse olen onnellinen 33-vuotiaan miehen kanssa. Rakkaus ei tunne rajoja.
Tiedän toki näitä rajoittuneita ihmisiä, joilla on itsensä kanssa ongelmia. Silloin nuorempi, kauniimpi , jne. kumppani nostaa itsetuntoa. Mutta kun kukaan meistä ei ole ikuisesti nuori... Isäni esimerkiksi on mieltynyt itseään vanhempiin naisiin. Luonne ratkaisee, iloinen ja räväkkä viisikymppinen on parempi kuin hapan kolmekymppinen, olkoon miten kiinteä tahansa.
Seksikin on etupäässä psyykkistä! Sitähän typerät ihmiset ei tajua! Nauttikoon vaan sellaisesta mekaanisesta jyystämisestä, kunhan partneri on nuori ja kiinteä. Kyllä päänsisäinen fiilis kumminkin tulee vain luonnostaan rakastumisesta, ja räjäyttää tajunnan!
| |
| | |
10.08.07, 13:51
|
#29 (linkki)
| | (Vierailija) | Sitä paitsi... Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja poika~mies (Ei haarojen välissä) Olen yli 20v kaveri ja olen tällä hetkellä hieman ihastunut yhteen yli 30v naiseen. En katso iällä olevan mitään väliä, jos kummatkin osapuolet viihtyvät toistensa seurassa. Harmi vaan, että se nainen ei luultavasti välitä minusta. Mutta aivan ihana tapaus, joka tapauksessa.
VANHEMMAT NAISET OVAT = kokeneempia, ei enään mitään sinisilmäisiä teinejä, haastavampia ja ne ei "piru vie" ole mitään tuppisuita.
| ... olemme ystäväpiirissä todenneet, että suurin osa meistä 30 v täyttäneistä naisista tiedämme ja tunnemme sekä itsemme että elämää, emme ole epävarmoja ja olemme jo sinut itsemme kanssa :) Meidän ei enää tarvitse "esittää mitään". Ehkäpä juuri tästä itseluottamuksesta johtuen sinua viehättää tämä vanhempi nainen. | |
| | |
12.08.07, 23:37
|
#30 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tykkään itse vanhemmista miehistä, mikä johtuu varmasti suurimmaksi osaksi nuoresta iästäni. Olen parikymppinen ja mielestäni omani ikäiset miehet ovat varsin lapsellisia (toki poikkeuksiakin löytyy). En kuitenkaan katso paljon vanhempia miehiä, makismissaan 7 vuotta :)
| |
| | |
14.08.07, 13:08
|
#31 (linkki)
| | (Vierailija) |
Elän suhteessa itseäni 8 v vanhemman miehen kanssa, ikäero ei todellakaan ole meille ongelma, ovathan miehet aina vähän poikia ;o)
Joskus ikäero kuitenkin mietityttää... Baarissa varsinkin huomaan sen; katselen mielelläni itseäni nuorempia miehiä - ja aivan erinäköisiäkin (= teinipojan näköisiä) kavereita kuin oma mieheni!
Life is a mystery :o)
| |
| | |
14.08.07, 18:12
|
#32 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja yötön Tykkään itse vanhemmista miehistä, mikä johtuu varmasti suurimmaksi osaksi nuoresta iästäni. Olen parikymppinen ja mielestäni omani ikäiset miehet ovat varsin lapsellisia (toki poikkeuksiakin löytyy). En kuitenkaan katso paljon vanhempia miehiä, makismissaan 7 vuotta :) | Eihän tuollainen 7v vanhempi ole vielä mikään ns. "vanhempi" mies, sellainen on öbaut 15v enemmän ja siitä eteenpäin. Ja 27v mies ei ole vielä sillä lailla vanha, hyvänen aika. Minä olen nelikymppinen ja minun nyt "pitäisi" katsella 10-20v vanhempia miehiä niin joutuisin siis katselemaan liki eläkepappoja! Itsekin olisin parikymppisenä saattanut hyvinkin ottaa 30v miehen, se olisi silloin ollut tavallaan hienoa. Nyt sanon ei-ei viisikymppisille äijille.
| |
| | |
17.08.07, 15:35
|
#33 (linkki)
| | (Vierailija) |
Oma ikähaitarini on sellaiset +/- 2 vuotta. Ikinä (no, vannomatta kai paras) en voisi koskea esim. kolmikymppiseen mieheen, joiden perään monet ystäväni kuolaavat, nehän ovat pukeutumistyylinsä ja juttujensa ja elämäntilanteensa suhteen jo ihan eri planeetalta, ei kiinnosta yhtään. Niin ja mulla ikää siis kohta 24.
| |
| | |
03.12.11, 18:07
|
#34 (linkki)
| | (Vierailija) | Hakoteillä Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TheKari Nuorinainen=hedelmällisempi, kauniimpi, seksikkäämpi, viettomampi, puhtaampi, ihanampi, herättää vanhemassa miehessa nopeammin naimahalut, antaa vanhemmalle miehelle tunteen nuoruudesta ja elinvoimaa.
Minusta sopiva ikäero naisen ja miehen välillä riippuu miehen iästä:
Mies18-25, nainen max 20
Mies25-35, nainen 20-25
Mies35-45, nainen 25-30
Mies45-55, nainen 30-35
Mies55-65, nainen 35-40
Mies65->, nainen max 50 |
Itse laittaisin sukupuolet ja ikkähaarukat päinvastoin.Olisi huomattavasti luonnollisempaa.
Naiset on kasvatettu sovinnaisen ajattelun mukaisesti.Valitettavasti siksi moni ikääntyvä leski kaipaa puolisoaan.Ja moni viisikymppinen nainen ärsyyntyy itsekeskeisestä ukostaan.
| |
| | |
03.12.11, 18:18
|
#35 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samariini Miksi miehet aina tahtovat nuoremman naisen? | Miksi naiset laukovat tällaisia paikkaansa pitämättömiä yleistyksiä?
| |
| | |
03.12.11, 18:46
|
#36 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samariini Miksi miehet aina tahtovat nuoremman naisen? Minkä vuoksi aina oletetaan, että miehen on oltava naista vanhempi, noin 5-15vuotta, ja että nainenkin aina täten tahtoo vanhemman miehen? Minä en!!
Tahtoisin mieluiten mahdollisimman samanikäisen, ehkä +- 3vuotta. Maksimissaan. En voisi edes kuvitella 10 vuotta vanhempaa miestä. Miehille taas on suorastaan tavoite, että vaimo/tyttöystävä on huomattavasti nuorempi. En tahdo vanhaa ukkoa... | No on sulla ongelmia elämässä.
| |
| | |
05.12.11, 08:58
|
#37 (linkki)
| | (Vierailija) |
En ole ikinä tykännyt itseäni paljon vanhemmista miehistä. Vanhin poikaystäväni on ollut minua neljä vuotta vanhempi, suurin osa on ollut nuorempia, osa jopa 8-10 vuotta. Tänään olen menossa ensitreffeille 5 vuotta nuoremman miehen kanssa. Kivaa! ;)
| |
| | |
07.12.11, 10:29
|
#38 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kun katsoo esim. netissä deittiseuraa hakevia naisia on heillä haetun miehen minimi-ikä yleensä heidän oma ikänsä tai pari vuotta enemmän. Eli haetun miehen iän "keskiarvo" on yli oman iän. Vanhemmiten se voi laskea lähemmäs omaa ikää tai olla jopa alle sen (tosin harvoin). Tämä saattaa harmittaa miehiä, jotka haluaisivat löytää omanikäistä seuraa ja huomaavat olevansa huonommassa asemassa, kuin hiukan vanhemmat miehet. Toisaalta he taas ovat halutumpia itseään nuorempien naisten keskuudessa, joten sekin saa heidät päätymään nuorempiin naisiin.
Miehillä vastaavasti haetun naisen ikäskaalan keskiarvo on usein oma ikä tai sen alle. Miehillä haetun naisen ikäskaala voi olla hyvin laaja alkaen juuri aikuistuneista (18v) ja päättyen ehkä korkeintaan 10v itseään vanhempiin.
| |
| | |
07.12.11, 10:32
|
#39 (linkki)
| | (Vierailija) |
Yhteenvetona sanoisin, että naisille on keskimäärin tärkeämpää vanhemman miehen löytäminen kuin miehille nuoremman naisen löytäminen.
| |
| | |
07.12.11, 11:16
|
#40 (linkki)
| | kiveliön kuningas
Rekisteröitynyt: 03/2010 Sijainti: turku
| Minä taas sanon Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ASD Yhteenvetona sanoisin, että naisille on keskimäärin tärkeämpää vanhemman miehen löytäminen kuin miehille nuoremman naisen löytäminen. | kokemuksen syvällä rintaäänellä, että kysymyksessä miksi miehet haluaa nuorenpaa naista on aivan käytännön asiat, kuten:"vanhemman naisen liekkivesivarannot ovat kuivuneet,vitun huulet ovat rupsahtaneet sisäänpäin, karvat/sänki hankaa kullin vereslihalle naidessa."Rupsahtanut tummien raskausarpien rumentama vatsa ei innosta pillua nuollessa. Onhan näitä vaikka kuinka paljon.
Viimeinen muokkaaja jänkäjoonas1943; 09.12.11 13:22.
| |
| | | | |