Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
16.11.07, 22:57   #1 (linkki)
itsekin ujo
(Vierailija)

Mistä tietää

Mistä voi tietää että mies on ihastunut jos vaikka on ujo? En aina jaksa uskoa silmiin katsomiseenkaan... Miten ihastunut mies käyttäytyy normaalisti?
  Vastaa viestiin

18.11.07, 15:16   #2 (linkki)
..........
(Vierailija)

kokemuksesta kirjoitan

No ainakin näistä käytöstavoista tietää ettei se ole tippaakaan ihastunut vaikka niin sanoo/väittää:

1) Ei kuuntele jos sulla on jotakin kivaa kerrottavaa,puhuu päälle.
2) Toisten seurassa se kohtelee sinua aivan kuin olisit sille näkymätön.
3) Ei anna vastakaikua,eli jos itse välillä katsot sitä ihastuneesti,ei anna ihania katseita takaisin.
4)Jos olette ulkona kaksistaan ja paikalle ilmesyyt jäbän kavereita,niin ei se enää paljon ollenkaan sulle puhu,ja jos jotakin sille sanot tai kysyt niin, se leikkii kuuroa.
5) Mies ei istu sinua päin vaan, niin että miehen pitää kääntää pääsnsä sinun suuntaan jos puhut tai jos se puhuu,ja istuu susta puoli metriä kaukana ja jotenkin selin ( kylin?)
6) Jos sitä on oikeasti ihastunut niin sitä istuu vastakkain tai lähellä toisen vieressä.
7) mies ei oikein katso sinua silmiin.
8)Teillä ei ole paljon puhuttavaa.

Näistä itse NYT ainakin tiedän
  Vastaa viestiin
18.11.07, 15:55   #3 (linkki)
ehkä tällaista...
(Vierailija)

Jos nyt ei ole ihan sairaalloisen ujo niin ehkä yrittää hakeutua seuraasi, puhua sinulle jne. Toivoo että uskaltaisi pyytää sinut ulos mutta ei saa sanottua. Tarjoutuu auttamaan sinua asioissa, jos saa näin olla kaksin seurassasi...
  Vastaa viestiin
01.10.08, 09:15   #4 (linkki)
nainen_gsdno0
(Vierailija)

liikaa ei kannata tarkkailla

Ihan kiva lista, mutta ei kannata liikaa miettiä noita juttuja. Parasta on nauttia siitä treffikerrasta ja sanoa lopuksi, että oli kiva tavata. KYllä mies soittaa itse uudestaan, jos nainen kolahti. Niin yksinkertaista se on. Ja vaikka et itse naisena olis kiinnostunutkaan siitä miehestä, kannattaa nauttia se pari tuntia treffiseurasta häestä ihmisenä ja joka tapauksessa hänestä on kiva kuulla, että sulla oli hauskaa. Ne ovat hyviä käytöstapoja.
  Vastaa viestiin
01.10.08, 17:16   #5 (linkki)
kaspian
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ..........
No ainakin näistä käytöstavoista tietää ettei se ole tippaakaan ihastunut vaikka niin sanoo/väittää:

3) Ei anna vastakaikua,eli jos itse välillä katsot sitä ihastuneesti,ei anna ihania katseita takaisin.
4)Jos olette ulkona kaksistaan ja paikalle ilmesyyt jäbän kavereita,niin ei se enää paljon ollenkaan sulle puhu,ja jos jotakin sille sanot tai kysyt niin, se leikkii kuuroa.
5) Mies ei istu sinua päin vaan, niin että miehen pitää kääntää pääsnsä sinun suuntaan jos puhut tai jos se puhuu,ja istuu susta puoli metriä kaukana ja jotenkin selin ( kylin?)
6) Jos sitä on oikeasti ihastunut niin sitä istuu vastakkain tai lähellä toisen vieressä.

Tämä ei ainakaan minuun päde alkuunkaan. Jos olen ihastunut...

1) ajatukseni harhailee, olen hermostunut ja saatan tosiaan puhua päällekin
2) välttelen usein ihastukseni katsetta, enkä muutenkaan kiinnitä huomiota
3) en tiedä, mitä tarkoittaa "katsoa ihastuneesti", katson ihan normaalisti takaisin
4)
5) pyrin istumaan melko kaukana ihastukseni kohteesta, en halua tunkeilla
6) tämä ei päde minuun ollenkaan; en pyri istumaan ihastukseni viereen, vaan neutraalin välimatkan päähän.
7) en uskalla katsoa ihastustani silmiin kuin ohimennen
8) en keksi mitään järkevää sanottavaa kun hän on lähettyvillä

Vastaa viestiin
21.02.09, 19:38   #6 (linkki)
on se hetki
(Vierailija)

jaahas

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kaspian
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ..........

Tämä ei ainakaan minuun päde alkuunkaan. Jos olen ihastunut...

1) ajatukseni harhailee, olen hermostunut ja saatan tosiaan puhua päällekin
2) välttelen usein ihastukseni katsetta, enkä muutenkaan kiinnitä huomiota
3) en tiedä, mitä tarkoittaa "katsoa ihastuneesti", katson ihan normaalisti takaisin
4)
5) pyrin istumaan melko kaukana ihastukseni kohteesta, en halua tunkeilla
6) tämä ei päde minuun ollenkaan; en pyri istumaan ihastukseni viereen, vaan neutraalin välimatkan päähän.
7) en uskalla katsoa ihastustani silmiin kuin ohimennen
8) en keksi mitään järkevää sanottavaa kun hän on lähettyvillä

Olen täysin samaa mieltä kanssasi, ensimmäinen " faktat" ovat täyttä pötyä, koska kun ihminen ei soittele paljon ei katso silmiin, yrittävät alussa tehdä vaikutusta ja yleensä mennään vähän kireäksi puhutaan toisten päälle, ja höpötetään omia, ja odotetaan toisen puhuvan ekaksi, ja kun kaikki on sitä ettei menetä kiinostusta tai halua heti näyttää toiselle kiinostustaan, ja olla tunkeileva, silloin kun molemmat tuntevat samoin ja käyttäytyvät samalla lailla helposti luullaan toista ei kiinosta,
  Vastaa viestiin
21.02.09, 21:52   #7 (linkki)
Näin täällä taas
(Vierailija)

Pitkästä aikaa jostain samaa mieltä tuon Kaspianin kanssa... ;)

Kuulemma mustuaisista, sanovat käyttäytymistutkijat. Mustuaisen laajenemisella ei kai voi huijata. Laajenee, jos kiinnostusta on. Mikä sitten lieneekin kiinnostuksen ja ihastumisen raja, määritelmätieteilijät jatkakoot sitten siitä aiheesta. Minä en.
  Vastaa viestiin
19.01.10, 12:23   #8 (linkki)
pölö
(Vierailija)

IHKUDAA!

Asiasta voi olla montaa mieltä. Meikäläinen voi olla ihastunut, mutta se on sitten asia erikseen, että onko kiinnostunut.
  Vastaa viestiin
19.01.10, 22:54   #9 (linkki)
vaikea
(Vierailija)

aihe

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja itsekin ujo Näytä viesti
Mistä voi tietää että mies on ihastunut jos vaikka on ujo?
Ei voi tietää, mutta voi mainiosti luulla, epäillä, arvella jne.

<En aina jaksa uskoa silmiin katsomiseenkaan...>
* Rakastavaisille tyypillinen ilmiö on kauan kestävä katsekontakti. Vajotaan tuijottamaan toista syvälle silmiin. Samastumisen ja sitoutumisen tarve on erittäin voimakas. Erityisesti tämä kaikki pätee murrosikäisten kohdalla.*

Ujouden tarkoitus on tarkoituksen salaaminen, kuten ap:kin haluaisi tietää toisen motiivit, paljastamatta omiaan. Käyttäydytään vaistomaisesti niin että mitään merkkejä ei voi huomata tai jos voi, huolehditaan siitä ettei niihin voi luottaa. Joskus lipsahtaa, mutta asiaa korjataan vastaavasti korostamalla välinpitämätöntä käytöstä. Sellaista se sitten on. Lymytään ja hämätään.

<Kuulemma mustuaisista, sanovat käyttäytymistutkijat. Mustuaisen laajenemisella ei kai voi huijata.>
Tämä on tulenkestävä totuus, eikä voi huijata.

<Laajenee, jos kiinnostusta on.>
Kiinnostaa vaikkapa irronnut silmäripsi, finni, vino hammas tai mitä suuren nenän suuresta sieraimesta näkyy. Joka kerta laajenee pupillikin. Oivoi, ei siitäkään tiedä!

Hatarasti voi päätellä siitä että ujous lisääntyy käsittämättömän voimakkaaksi, mikä taas edellyttää jo huippuluokan ihmistuntemusta. Mitä sillä tiedolla sittenkään tekee jos toinen pötkii pakoon kun havaitsee paljastuneensa. Sellaista se sitten on. Lähestytään ja karataan.

Kyllä se on ihan aina ihan ikioma intressi antaa infoa itsestään, sille toiselle jonka toivoo olevan kiinnostunut 'sillai'. Ujouden tarve vähenee ja homma etenee jos etenee.
  Vastaa viestiin
09.12.11, 14:20   #10 (linkki)
ko
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Näin täällä taas Näytä viesti
Kuulemma mustuaisista, sanovat käyttäytymistutkijat. Mustuaisen laajenemisella ei kai voi huijata. Laajenee, jos kiinnostusta on. Mikä sitten lieneekin kiinnostuksen ja ihastumisen raja, määritelmätieteilijät jatkakoot sitten siitä aiheesta. Minä en.

Olen huomannut että puutteessaolevat miehet ihan yleisesti kyyläilee laajentunein mustuaisin. Jos joku keski-ikäinen tuntematon ukko kyylää metrossa mun kroppaa laajentuinen mustuaisin, niin en menisi sanomaan että on ihastunut! Laajentuneet mustuaiset kertoo vaan seksuaalisesta kiinnostukseta (huonota valaistuksesta, päihtyneisyydestä, ärtyneisyydestä).

Sen sijaan ihastunut mies katsoo silmiin lempeästi ja hyväksyvästi!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku