Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
18.12.11, 14:14   #76 (linkki)
leila nyman
(Vierailija)

mielipide korkkareista

minun mieleni korkkareista korko pitää olla vähintää 10-15 senttinen ja mielellään matala pohja lesti pitää olla tosi hyvä väri mieluiten musta koska musta sopii muihin väreihin tänäpäivänä naisten kengät ovat kuin sotakenkijä ei naisellisija ollenkaan tämä on minun mielipiteeni
  Vastaa viestiin
20.12.11, 17:49   #77 (linkki)
Opistotason nainen
(Vierailija)

Akateemiset naiset ja duunari miehet

Presidenttiehdokas Timo Soini oli ihna oikeassa Hesarille antamassaan haastattelussa, jossa hän sanoi, etteivät akateemisesti koulutetuille naisille duunarit kelpaa aviomiehiksi. Sillä suurin osa naisista haluaa saada sellaisen miehen, joka on koulutukseltaan vähintään yhtä korkeasti tai mieluimmin vielä korkeammin koulutettu kuin mitä nainen itse on. Eli nainen haluaa saada tasokkaan miehen. Tasokas mies on yleensä hyvin koulutettu, jolla on hyvä vakituinen työpaikka ja hyvä palkka. Älykäs ja sivistynyt nainen haluaa saada sellaisen miehen, jonka kanssa voi jutella ja keskustella sivistyneesti eli henkisesti samantasoisen.
Ihminen voi olla tietenkin hyvin älykäs, vaikkei olisikaan hyvin koulutettu. Toisen ihmisen älykkyyden
huomaa hänen puhetavastaan, puheenaiheistaan ja käytöksestään. Nykyään puhutaan paljon nk. tunneälystä. On hyvin luonnollista, että ihmiset keskustelevat paljon keskenään opiskelupaikoilla ja
tutustuvat siten hyvin samaa alaa opiskeleviin vastakkaisen sukupuolen edustajiin ja niin niitä seurustelusuhteita ja avioliitojakin syntyy. Esim. siksi yliopistojen ja korkeakoulujen opiskelijat löytävät oman aviopuolison samasta opiskelulaitoksesta.
Nykyään myös työpaikoilla syntyy paljon suhteita miesten ja naisten välillä ja osa näistä suhteista päätyy ihan avioliittoon asti. Mutta miehet eivät yleensä katso niin paljon naisen koulutukseen kuin mitä naiset, vaan tietenkin naisen ulkonäköön ja ehkä luonteeseen. Meihet ovat rehellisempiä rakastuessaan kuin naiset, he varmaan seuraavat enemmän sydämmensä ääntä kuin mitä naiset.
Ennen vanhaan oman tyttären toivottiin saavan hyvän miehen, ehkä jopa varakkaan, tai ainakin
sellaisen, joka pystyisi elättämään oman perheensä ja huolehtimaan heistä mahdollisimman hyvin. Sellainen hyvä mies on elintavoiltaan kunnollinen: Ei käytä liian paljon alkoholia, ei ole fyysisesti väkivaltainen eikä käy vieraissa naisissa tai ei ainakaan jää kiinni pettämisestä.
Mies oli ennen perheen pää ja yleensä varakkaiden miesten vaimot jäivät kotirouviksi. Ennen mies lupasi tavallaan appivanhemmilleen huolehtia heidän tyttärestään.
Jos joku ihminen jää työttömäksi, niin yleensä vastakkaisen sukupuolen valikointi mahdollisuus
pienenee merkittävästi: Ei voi tavata ketään ainakaan työpaikalla, kskei ole sitä työpaikkaa, eikä
ole varaa käydä ravintoloissa etsimässä sopivaa kandinaattia itselleen - vain kohtalo voi tuoda hyvän kumppanin ja löytää oikean onnen.
  Vastaa viestiin
21.12.11, 09:43   #78 (linkki)
kukin tavallaan
(Vierailija)

vanhempani sanoivat, että mene avioon vasta sitten kun olet löytänyt ihmisen joka rakastaa sinua ja jota itse rakastat. Ei puhettakaan rahasta tai akateemisesta koulutuksesta.

Itse löysin miehen 30 vuotiaana kirjaimellisesti kadulla maatessani.
Kiirehdin 12 cm korkokengilläni talviliukkailla suojatiellä. Hups vaan ja jalat oli alta pois. Sattui ja lujaa muuallekin kuin peffaan ja ylpeyteeni.
Liikennevaloissa seisonut kuorma-autokuski laittoi hätävilkut päälle, tuli ulos, kantoi takaisin jalkakäytävälle. Laittoi takkinsa peffani alle, otti kengän pois jalasta, soitteli ambulanssin (jalka murtui 3:sta kohtaa), siirsi autonsa lähimmälle bussipysäkille ja tuli kanssani odottamaan.
Antoi puhelinnumeronsa mistä tavoittaa vakuutusyhtiötä varten jne. Siitä se alkoi.

Mies on yhä autokuski. Miksei olisi kun on aina halunnut sellainen olla. Minä olen akateemisen tutkinnon suorittanut paperinpöyörittäjä. Tienaan 2 kertaa niin paljon kuin mieheni. Ei haittaa kumpaakaan.
4 lasta on kasvatettu melkein aikuisiksi. Elämä soljuu eteenpäin onnellisissa merkeissä.

Korkkarit ovat ok mutta Suomen talvi vaan on vähän hankala. Itse olen suosinut matalia kenkiä talvisin.
Kesäisin käytän vähintään 7,5cm korkoja. Ainoat matalat kesäkengät ovat juoksutossut ja koiranulkoilutuslenkkarit. Kumisaappaissakin on korkoa muistaakseni 4-5 cm.
  Vastaa viestiin
21.12.11, 16:27   #79 (linkki)
Kokeilee vaan
(Vierailija)

tärppääkö?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Selvinpäin Näytä viesti
Kännissä, ihan selvästi umpitunnelissa.

Ei herra kännissä ole. Hän vaan heittää heti täkyn,että onnistuuko;)
  Vastaa viestiin
21.12.11, 20:48   #80 (linkki)
minullekin!
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kukin tavallaan Näytä viesti
vanhempani sanoivat, että mene avioon vasta sitten kun olet löytänyt ihmisen joka rakastaa sinua ja jota itse rakastat. Ei puhettakaan rahasta tai akateemisesta koulutuksesta.

Itse löysin miehen 30 vuotiaana kirjaimellisesti kadulla maatessani.
Kiirehdin 12 cm korkokengilläni talviliukkailla suojatiellä. Hups vaan ja jalat oli alta pois. Sattui ja lujaa muuallekin kuin peffaan ja ylpeyteeni.
Liikennevaloissa seisonut kuorma-autokuski laittoi hätävilkut päälle, tuli ulos, kantoi takaisin jalkakäytävälle. Laittoi takkinsa peffani alle, otti kengän pois jalasta, soitteli ambulanssin (jalka murtui 3:sta kohtaa), siirsi autonsa lähimmälle bussipysäkille ja tuli kanssani odottamaan.
Antoi puhelinnumeronsa mistä tavoittaa vakuutusyhtiötä varten jne. Siitä se alkoi.

Mies on yhä autokuski. Miksei olisi kun on aina halunnut sellainen olla. Minä olen akateemisen tutkinnon suorittanut paperinpöyörittäjä. Tienaan 2 kertaa niin paljon kuin mieheni. Ei haittaa kumpaakaan.
4 lasta on kasvatettu melkein aikuisiksi. Elämä soljuu eteenpäin onnellisissa merkeissä.

Korkkarit ovat ok mutta Suomen talvi vaan on vähän hankala. Itse olen suosinut matalia kenkiä talvisin.
Kesäisin käytän vähintään 7,5cm korkoja. Ainoat matalat kesäkengät ovat juoksutossut ja koiranulkoilutuslenkkarit. Kumisaappaissakin on korkoa muistaakseni 4-5 cm.

harvinaisen onnellinen tarina! liukastumista odotellessa :)
  Vastaa viestiin
21.12.11, 23:34   #81 (linkki)
sohvis
(Vierailija)

Korkokengät on korkeetasoista taidetta. Mutta vain naisilla on oikeus käyttää näitä herkkuja.
Valitettavasti nämä kaunokaiset ovat aikamoinen terveysriski.
Mutta mitäpä ei kannattaisi uhrata kauneuden alttarille.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku