| |  | | |
05.03.08, 23:47
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Pilaako seksi kaverin kanssa ystävyyden?
Noh, oikeastaan mulla on jo aavistukseni millaisia vastauksia tulen saamaan tähän kysymykseen. Mutta kysyn kuitenkin niiltä joilla on kokemuksia asiasta; miten ystävyyssuhde vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa on toiminut jatkossa jos olette joutuneet samaan sänkyyn? Toivon vastauksia niiltä joilla oikeasti on kokemusta tästä, enkä kaipaa moraalisaarnaa niiltä joilla vain on kireät mielipiteet seksin suhteen.
Itselläni on hyvä miespuolinen kaveri, jonka olen viime aikoina huomannut olevan haluttava seksimielessä. En voisi kuvitella seurustelevani hänen kanssaan, koska hän ei ole sillä tavalla minun tyyppiäni, mutta jostain syystä mulle on tullut jokin pakkomiele "kokeilla" häntä sängyssä. Olen ollut pitkässä suhteessa ja seurustellessani minulla ei ollut tämmöisiä ajatuksia kaveristani. Nyt olen ollut jonkin aikaa sinkku ja voi sanoa että hormonit ovat allanneet tekemään temppunssa kun olen sanotaanko nyt sitten vaikka "puutteessa" :). Tämä kaveri on mun läheisin miespuolinen kontaktini, joten luultavasti juuri siksi hän on joutunut mun halujeni kohteeksi. Täysin vierasta miestä en halua hakea mistään baarista seksikaveriksi.
Luulen -tai oikeastaan tiedän- että kaverinikin voisi sekstailla mun kanssani jos minä tekisin aloitteen. Ongelmana on se että en tiedä haluaisiko hän sitten enemmänkin kuin pelkkää seksiä. Aikomuksenani ei ole käyttää häntä hyväksi omien tarpeideni takia. Pelisäännöt täytyy tietysti olla.
Niin, eli millaisia kokemuksia teillä on tästä. Voiko kaverisuhde toimia jatkossa normaaliin malliin jos vähän helpottaa toistensa tarpeita?
| |
| | |
06.03.08, 02:30
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Periaatteessa voi toimia, mutta käytännössä ei. Joudutte alkamaan kunnon seurustelun tai sitten ajaudutte erilleen.
| |
| | |
06.03.08, 08:08
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Kysyt vastausta, jonka jo tiedät !
Minulla ainakin meni hyvä vuosia kestänyt ystävyys, kun emme enään pysyneet vain ajatuksen tasolla. Toinen alkoi heti sen perään osoittaa haluavansa enemmän ja minä en ollut valmis. Nyt kadun suunnattomasti, sillä hyvä kullan arvoinen ystävyys meni, kun toinen katkeroitui hivenen. Olemme yrittäneen palata vanhalle tasolle, mutta toinen ei pysty tunteidensa johdosta. Nyt sitten totuus ja asia mitä sinun on harkittava tarkkaan. Mitä hänen ystävyytensä sinulle merkitsee ja oletko valmis siintä luopumaan lihallisten himojen hetkelliseksi tyydyttämiseksi. Jos lihanhimoa lähtee tyydyttämään ystävän kanssa, niin huomaa ettei kohta ole ystäviä : (
| |
| | |
06.03.08, 10:06
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ajatteleppas jos kaverilla onkin pieni pili, jolla ei voi sinua tyydyttää!!! Mites sitten suu pannaan? Ei ole ystävyyttä, ei muuta kuin inho jäljellä. Jos te olette todella hyviä ystäviä, niin mielestäni on aika sairasta "haaveilla" sänkyyn menemisestä. Ja nimenomaan haluat käyttää häntä vain hyväksi, haluat vain saada k*llia ja et muuta keinoa keksi, niin pilaat ystävyyden oman kiimasi vuoksi.Suosittelen ennemmin, että ostat hieromasauvan ja käytät sitä aina siihen asti kunnes löydät seurustelukumppanin.
| |
| | |
06.03.08, 10:15
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
harrastettiin seksiä, ihan hyvää oli, kaveruus säilyi aivan samanlaisena kuin tähänkin saakka. Onnistuu näköjään, ainakin meidän tapauksessamme.
| |
| | |
06.03.08, 16:00
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on harrastettiin seksiä, ihan hyvää oli, kaveruus säilyi aivan samanlaisena kuin tähänkin saakka. Onnistuu näköjään, ainakin meidän tapauksessamme. | Älä höpötä, tuota et usko itsekään.
| |
| | |
06.03.08, 17:09
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkaliisa Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on harrastettiin seksiä, ihan hyvää oli, kaveruus säilyi aivan samanlaisena kuin tähänkin saakka. Onnistuu näköjään, ainakin meidän tapauksessamme. | Älä höpötä, tuota et usko itsekään. | Iteelläkin kokemusta sekä toimivista , että ei niin toimivista. Eli homma voi toimia jos molemmat tietää missä mennään. Tosin ongelma tulee siinä, että onko kyseessä yhen illan juttu vai oletetaanko vaki panoo. Jos molemmat tietää säännöt kaikki on hyvin jos toinen kuvittelee et hommaan kuuluu ruusut ja muut niin ei toimi.
| |
| | |
06.03.08, 17:10
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
ups sori kirjoitus virheistä, olisi voinut olla hyvä tarkistaa ennen lähettämistä
| |
| | |
06.03.08, 19:03
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
^ Hehheh, huomaa kylla, minka sortin ihmiset naita vakipanojuttuja harrastavat.
| |
| | |
06.03.08, 21:05
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olen aivan varma, että ystävyydestä ei ole ollut eikä ole enää sen jälkeen kysymys, jos niin sanotun ystävän kanssa mennään sänkyyn.
YSTÄVÄN kanssa ei naida missään elämän tilanteessa, se on AIVAN varma.
| |
| | |
06.03.08, 22:22
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hyvin onnistuu.
Ystävyys on jatkunut aivan, kuten ennenkin. Ei edes miehen tyttöystävä saanut tietää, eikä saa. Joskus otetaan uusiksi, tai sitten ei.
| |
| | |
07.03.08, 06:59
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
[viesti moderoitu]
| |
| | |
07.03.08, 13:38
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mulla kävi sitten taas samaa sukupuolta olevan kaverin kanssa niin, että ajauduttiin sekstailemaan kerran molemmat yhden ja saman kundin kanssa karmeassa kännissä. Ja minua suoraan sanoen halutti enemmän tämä kaverini kuin se mies. Vieläkin muistelen kuinka ystäväni oli päälläni ja suuteli minua ja samalla miná hyväilin häntä. Meidän ystävyys jatkui ihan samanlaisena. Kerran asiasta puhuttiin, mutta se oli ainut kerta. Useasti vielä nukuttiin yhdessä samassa sängyssä, mutta koskaan ei uusittu hommaa, vaikka minun ainakin olisi mieli tehnyt... ehkä jopa kaverinikin... tiedä häntä.
| |
| | |
07.03.08, 14:01
|
#14 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkaliisa Olen aivan varma, että ystävyydestä ei ole ollut eikä ole enää sen jälkeen kysymys, jos niin sanotun ystävän kanssa mennään sänkyyn.
YSTÄVÄN kanssa ei naida missään elämän tilanteessa, se on AIVAN varma. | Olikos Sirkkaliisalla jotain kokemusta asiasta vai kyseessä vain oma näkemys?
| |
| | |
07.03.08, 14:34
|
#15 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Ruusuja Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkaliisa Olen aivan varma, että ystävyydestä ei ole ollut eikä ole enää sen jälkeen kysymys, jos niin sanotun ystävän kanssa mennään sänkyyn.
YSTÄVÄN kanssa ei naida missään elämän tilanteessa, se on AIVAN varma. | Olikos Sirkkaliisalla jotain kokemusta asiasta vai kyseessä vain oma näkemys? | "VAIN" oma näkemys. En NAI ystävieni kanssa. Mielestäni on moraalitonta huorata ns. " ystävän " kanssa, joka seurustelee!!! Enkä myöskään pidä ystävyytenä sellaista suhdetta jossa mennään sänkyyn,se ei ole ollut ystävyyttä missään vaiheessa silloin.
Edellinen viestini moderoitiin pois. Jos täällä kehottaa huoraamaan ja pettämään, niin viestiin ei kosketa, mutta jos arvostelet pettäjiä niin viesti lähtee heti. Rappio ja huoraaminen hyväksytään. Kertoo aika paljon moraalista. Kaukana on SANAVAPAA SUOMI! Poistakaa vain rauhassa tämäkin viesti.
| |
| | |
07.03.08, 15:16
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | Sirkkaliisalle
Kertoisitko mikä siinä sinun mielestäsi on moraalitonta, jos kummatkin osapuolet ovat jutussa mukana samalla aaltopituudella? Tottakai sulla on oikeus omaan mielipiteeseesi, mutta voisitko perustella MIKSI se on sun mielestäsi moraalitonta? Kuka täällä on kehottanut huoraamaan ja pettämään? Vain yksi henkilö tässä ketjussa on kertonut maanneensa seurustelevan kaverin kanssa. Minun, eli aloittajan, mieskaveri ei seurustele.
Taidat olla vähän old school.
| |
| | |
07.03.08, 15:56
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) |
Itseänikin hieman hämmentää puhe huoraamisesta. Onko Sirkkaliisalla tapana ottaa rahaa seksistä?! Entä onko esiaviollinen seksi poika/tyttöystävän kanssa joka ei johda avioliittoon huoraamista? Miksi muuten yhdistät rappion ja seksin? Onko eri asennot hyväksyttäviä parisuhteessa tai seksissä ylipäätään vai onko se perinteinen lähetyssaarnaaja se ainoa hyveellinen tapa hoitaa hommat?
| |
| | |
07.03.08, 16:47
|
#18 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen Kertoisitko mikä siinä sinun mielestäsi on moraalitonta, jos kummatkin osapuolet ovat jutussa mukana samalla aaltopituudella? Tottakai sulla on oikeus omaan mielipiteeseesi, mutta voisitko perustella MIKSI se on sun mielestäsi moraalitonta? Kuka täällä on kehottanut huoraamaan ja pettämään? Vain yksi henkilö tässä ketjussa on kertonut maanneensa seurustelevan kaverin kanssa. Minun, eli aloittajan, mieskaveri ei seurustele.
Taidat olla vähän old school. | Silloin kun mennään naimaan varatun miehen tai naisen kanssa, kyllä se on huoraamista. Vapaat tehkööt mitä haluaa. Mutta jos tiedetään, että toinen on varattu ja silti mennä naimahommiin, niin se on huoraamista ja se on sikamaista touhua tätä tietämätöntä kohtaan. Toivottavasti pettäjä saa aina tuplaten sikoilunsa takaisin.
Ja edelleen olen sitä mieltä, että YSTÄVÄT EIVÄT NAI KESKENÄÄN.
| |
| | |
07.03.08, 22:01
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mä oon päätynyt muutaman kerran sänkyyn yhden mieskaverini kanssa, eikä se meidän kaveruutta ole pilannut. Varattuihin en ole sekaantunut enkä aio.
| |
| | |
08.03.08, 15:59
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minun mielestäni ei kannata, jos itsekin tiedät ettet oikeasti ole ihastunut häneen. Jos taas olisit, niin ystävyys olisi hyvä pohja aloittaa seurustelu. Silloin ainakin tietäisit mitä saat, kun kumpikin tuntisitte toisenne hyvin jo ennestään.
| |
| | |
12.03.08, 10:16
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) |
itse sanoisin että ei toimi, tietty poikkeuksiakin on :)
Monesti silloin toisella alkaa tulla tunteita peliin, mustasukkaisuutta jne joten nuo monesti pilaa se.
| |
| | |
12.03.08, 10:37
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minusta tuntuu että täällä ihmiset sekoittaa kaverit ja ystävät. Tarkoitan että ihmisillä on niin eri käsityksiä ystävyydestä ja kaveruudesta sekä niiden eroista.
| |
| | |
20.03.08, 12:01
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) | Kuka täs nyt on pettämässä ja ketä???
Kysymyshän kuului: Pilaako seksi kaveruuden eikä säilyykö parisuhde, jos sekstaan kaverin kaa? Homma toimii ystävysten kesken mainiosti, jos pelisäännöt on ennalta hyvin sovitut. Mutta, jos vähänkin epäröit tai ystäväsi epäröi, älä ryhdy koko asiaan! Kaveruus säilyy seksin jälkeenkin, jos olet sinut itsesi kanssa ja psyyket sekä "omat elämät" ovat teillä molemmilla kunnossa.
| |
| | |
27.03.08, 18:34
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) | Ystävä Lainaus: |
YSTÄVÄN kanssa ei naida missään elämän tilanteessa, se on AIVAN varma. | Nuoruudessani itseäni yli 20v vanhempi mies opetti.
Hyvää ystävyyttä ei pidä pilata huonolla naimisella.
Eikä pilattu.
Se ei ole enään samaa jos siihen laitetaan lihalliset ilot - ystävyys menee.........
| |
| | |
07.04.08, 02:57
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ei kaverin kanssa voi ystävyyttä pilata:)
| |
| | | | |