Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Sinkun elämää
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut Hae ketjusta
28.03.08, 15:12   #1 (linkki)
Reilu peli
(Vierailija)

Mistä nainen pelkkään seksiin?

Haluan seksiä, mutten parisuhdetta. Niinpä minulla onkin ollut kohtalaisesti yhdenyönsuhteita. Valitettavan usein naiset ovat aamulla elätelleet toiveita jostain vakavammastakin, vaikka varon koskaan sellaista lupaamasta. En vaihda puhelinnumeroita enkä sano: "Nähdään." Sanon vain, että "Kiitos ja moi."

Haluan siis seksiä, mieluusti vielä eri naisten kanssa, mutten haluaisi loukata ketään. Niinhän on aina silloin tällöin tapahtunut, vaikkei se ole ollut tarkoitukseni. Joku kysyi minulta, että miksen heti ensimmäisenä kertonut, että olen vain pelkkää seksiä vailla. Olen mukamas huijannut häntä.

En halua olla huijari. Mutta onko minulla muuta vaihtoehtoa? Jos mies kertoisi sinulle heti jutustelun alkuvaiheessa haluavansa vain seksiä, niin suostuisitko? Voiko tämä naisten ehdottama avoimuus todella johtaa toivottuun lopputulokseen, eli seksiin?

Enkä halua vastauksia, että ehkä joku voisi suostua vaan kysyn: Voisitko juuri sinä suostua? Vai onko tämä vain naisen salajuoni, että saisin kahdesti, pyytää ja olla ilman? Siihenhän en toki suostu vaan mielummin jatkan sitten nykyisellä linjallani.

Kiitos vastauksistanne jo etukäteen ja hyvää viikonloppua kaikille!

[keskustelu siirretty]
  Vastaa viestiin
28.03.08, 15:22   #2 (linkki)
Naimisissa
(Vierailija)

Huomaatko, että palstan nimi on "parisuhteessa". Voisi hyvin kuvitella, että täällä keskustellaan asioista, jotka keskittyvät parisuhteeseen, EI irtosuhteisiin.
  Vastaa viestiin
28.03.08, 15:22   #3 (linkki)
Onnistuu
(Vierailija)

Kyllä minä ainakin olen saanut miehet suostumaan pelkkään seksiin. Onhan niistä muutama vongannut lisää, mutta harvaa viitsin montaa kertaa kokeilla, kun kerrastakin tuli selväksi, ettei ollut minun makuuni.

Jos seksisuhde jatkuu pitkään saman kanssa, ei se ole enää "pelkkä seksisuhde". Siitä tulee velvollisuus. Miehet kun ei usko, ettei minua voi omistaa.
  Vastaa viestiin
28.03.08, 15:26   #4 (linkki)
Jaakko 1
(Vierailija)

Kuinkahan moni

Nainen mahtaisi innostua jos rehellisesti sanoisi, että haluan jotain vakavampaa, mutta en missään nimesssä seksiä...
  Vastaa viestiin
28.03.08, 15:27   #5 (linkki)
Kokeilepa etsiä seksiä netistä
(Vierailija)

Miksi etsit naista baarista? Mene Suomi24.fi palstalle -> chat -> seksi, niin sieltä löydät kyllä seksiseuraa. Otat vain itsestäsi naamakuvan ja vehjekuvan, niin jos olet kirjoitustaitoinen, niin löydät sieltä seuraa. Siellä on naisia, jotka eivät tosiaankaan halua muuta kuin vain seksiä ilman mitään sitoumuksia.
  Vastaa viestiin
28.03.08, 15:29   #6 (linkki)
meneppä huoriin
(Vierailija)

mene hyvä mies huoriin.
maksaa,mut saat pienet tuliaiset kaupan päälle.
  Vastaa viestiin
28.03.08, 15:49   #7 (linkki)
Jos jos ja jos
(Vierailija)

Jos sulla on siis ollut kohtalaisesti niitä yhden yön suhteita, niin mitä valitat? Olethan saanut haluamasi.

Valitettavan usein tässä elämässä ihmisten toiveet toistensa suhteen eivät mene yksiin. Niinhän siinä näköjään käy sinullekin, kun kärsit siitä, että sinua pidetään huijarina. Sille asialle nyt ei kuitenkaan mitään mahda. Voit sitäpaitsi itsekin ihastua johonkin ihmiseen niin, että haluaisit muutakin tuttavuutta, mutta toinen taas ei halua sinua enää ikinä nähdäkään.

Suostuisinko minä pelkkään seksiin? Ihan varmaan voisin suostua - jossain tilanteessa. Mutta siis missä? Sitä taas ei voikaan selvästi määritellä. En ikinä lähtisi mistään kapakasta kenenkään miehen kanssa päämääränä seksin harjoittaminen. Jos mies ehdottaisi minulle sellaista, se olisi kahea turn-off. No, ylipäänsä en lähde baariin etsimään miesseuraa. En "etsi" sitä mistään muualtakaan.

Tilanne täytyisi olla sellainen, että siihen jotenkin ajautuisi ja se tuntuisi suunnattoman kiihottavalta, silloin voisin antaa palaa. Silloin ei kummankaan tarvitsi sitä edes ehdottaa.

Siinä oli vastaus minun osaltani. Jos naiset yleensä nykyään ryhtyy seksiin helposti, se on sinun onnesi. Mitäpä tuolla asialla päätäsi viitsit vaivata.

Vastaa viestiin
28.03.08, 15:51   #8 (linkki)
Täältä
(Vierailija)

sinulle apu

[linkki moderoitu]
  Vastaa viestiin
28.03.08, 16:02   #9 (linkki)
Reilu peli
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja meneppä huoriin
mene hyvä mies huoriin.
maksaa,mut saat pienet tuliaiset kaupan päälle.
Naisetko yhtäkkiä kannustavat prostituutioon? Ei, en halua maksaa enkä tukea järjestäytynyttä rikollisuutta. Jos haluaisin, niin sehän olisi helpoin vaihtoehto. Tietämätöntä taudeista pelottelijaa haluan opastaa, että yhdenyönsuhteesta muunkin kuin huoran kanssa voi saada taudin, jos ei käytä kondomia. Minä huolehdin aina sekä raskauden, että tautejen ehkäisystä kondomilla.
  Vastaa viestiin
28.03.08, 16:04   #10 (linkki)
Reilu peli
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kokeilepa etsiä seksiä netistä
Miksi etsit naista baarista? Mene Suomi24.fi palstalle -> chat -> seksi, niin sieltä löydät kyllä seksiseuraa. Otat vain itsestäsi naamakuvan ja vehjekuvan, niin jos olet kirjoitustaitoinen, niin löydät sieltä seuraa. Siellä on naisia, jotka eivät tosiaankaan halua muuta kuin vain seksiä ilman mitään sitoumuksia.
Netin käyttö seksin hankintaan vähän epäilyttää. Minä haluan tutustua livenä. Netti ei anna ihmisestä todellista kuvaa. Onko siellä muuten oikeasti naisia, jotka haluavat vain pelkkää seksiä? Miehiä varmaan on enemmän kuin uskoisikaan. Mutta kiitos vinkistäsi!
  Vastaa viestiin

28.03.08, 16:06   #11 (linkki)
Reilu peli
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Naimisissa
Huomaatko, että palstan nimi on "parisuhteessa". Voisi hyvin kuvitella, että täällä keskustellaan asioista, jotka keskittyvät parisuhteeseen, EI irtosuhteisiin.
Tarkoitit varmaan, että sinä et kuulu etsimiini naisiin? Hyvää loppuelämää vain sitten. :)
  Vastaa viestiin
28.03.08, 17:32   #12 (linkki)
Akkah
(Vierailija)

Tässä "pelkkä seksisuhde"-jutussa on se vika että usein jompikumpi alkaa haluta enemmän. Eli jos seksi on hyvää, sitä haluaa lisää; eikä halua siihen muita osille.
Jos taas ei ole niin kauhean hyvää, ei sitä montaa kertaa viitsi. Eli yhdenillan suhteet ovat useimmiten ainoa konsti hoitaa nämä seksijutut, jos vapaana haluaa vaeltaa.
Eikä tosiaan halua maksullisia.
Omasta mielestäni tuollainen "vakip*no" kääntyy liian helposti seurustelusuhteeseen verrattavissa olevaan...voi tietysti joillekin sopia. Itse suhtaudun skeptisesti tuollaisen onnistumiseen.
  Vastaa viestiin
28.03.08, 18:32   #13 (linkki)
netistä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Reilu peli
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kokeilepa etsiä seksiä netistä
Netin käyttö seksin hankintaan vähän epäilyttää. Minä haluan tutustua livenä. Netti ei anna ihmisestä todellista kuvaa. Onko siellä muuten oikeasti naisia, jotka haluavat vain pelkkää seksiä? Miehiä varmaan on enemmän kuin uskoisikaan. Mutta kiitos vinkistäsi!
Nettiä pitkin hankitaan yhteystiedot, tai sovitaan tapaaminen. Sitten jutellaan ja tutustutaa, aivan samoin kuin olisi tavannut missä hyvänsä.
Siten tutustutaan livenä. Eihän kukaan nettiin menekään seuraa etsimään sillä periaatteella, että tavataan kahvilassa ja mennään siitä suoraan nussimaan. Toki niinkin voi käydä, mutta varmaan aika harvoin.
  Vastaa viestiin
29.03.08, 17:17   #14 (linkki)
nainen29*
(Vierailija)

Minusta on ihmeellistä jos naiset tosiaan kuvittelevat jotain muutakin kuin yhden yön juttua raahatessaan baarista miehiä kotiinsa?? Ihan ilman mitään sanomisiakin oletus on minusta ilman muuta se, että kyse on pelkästä seksistä. Itse en juurikaan harrasta yhden yön juttuja eli vähän jäävi olen vastailemaan, mutta onpa tuota joskus tullut päädyttyä mukavan pojan kanssa petiin ja jo baarissa ollaan puhuttu, että yhden yön jutusta kyse. En siis itsekään halua mitään vakavaa tällä hetkellä. Ja toisaalta tuonkin pojan kanssa oli niin kivaa, että aika monta kertaa ollaan otettu uusiksi ja ollaan yhteyksissä ;)
  Vastaa viestiin
30.03.08, 09:21   #15 (linkki)
nainen 30+ orig
(Vierailija)

Ai se onkin ihan tahdon asia. Olen luullut, että se ihminen siinä ratkaisee. Vai etkö pidä mahdollisena, että kiinnostut enemmänkin tai jopa ihastut. Vai päätätkö jossain kohtaa, että nyt haluaist parisuhteen, ja ei kun parisuhteeseen sitten vain. Noinko tuo meneekin.

Kyllä toki voi haluta seksiä, eikä parisuhdetta. Mutta olen luullut, että parisuhteen taustalla on kiinnostus toista osapuolta kohtaan. Ei kai tuollaista nyt voi ennnalta päättää ennenkuin on edes ketään tavannut, tuleeko tästä nyt seksisuhde, rakkausuhde vai yhden illan juttu.
  Vastaa viestiin
30.03.08, 16:27   #16 (linkki)

Rekisteröitynyt: 10/2007
Seksisuhteet roks

Minä en ole koskaan tukenut ns yhden yön juttuja (syynä varmaan etten voi käyttää kondomia), mutta pitkäaikaisia seksisuhteita on kyllä tippunut senkin edestä. Suurin osa noista pitkäaikaisista on löydetty netin kautta (deitit (olivat joskus ilmaisia, mutta nykyään niistäkin saa maksaa), galleriat yms..). Pisimmät olleet noin puolitoista vuotta. Henk.koht. minua ei koskaan haitannut se, että tiesin joidenkin naisten naivan myös muita miehiä, koska sain mitä halusin. Eihän sitä joka päivä nähty, mutta kerran tai kaksi viikossa (parempihan se kuin ei mitään) ja joskus useampi nainen samalla viikolla buukattuna. Hemmetin hyvä järjestelmä. ;)

Suosin siis deittejä ja galtsuja eniten, mutta sillon pitää olla kiinnostava kirjoittaja. Livenähän se olisi hienoa tavata ekana, mutta jostain syystä ei semmoiset ole koskaan olleet niin toimivia.
  Vastaa viestiin
30.03.08, 16:30   #17 (linkki)

Rekisteröitynyt: 10/2007
Haluaisin tosin lisätä, että oikeasti en haluaisi vain seksiä vaan vakaan kunnon suhteen, mutta en ole koskaan löytänyt naista semmoiseen. Olen etsinyt koulut, työpaikat, deitit, galtsut, kirjastot, baarit ja museot. Olen ihan puhelias höpisijä, mutta jostain syystä ei vain naiset ole niin hulluja, että haluaisivat kanssani suhteen (tai sitten käy niin, että naisen asenne ja jutut on ihan muuta kuin sopivia kanssani).
  Vastaa viestiin
30.03.08, 17:12   #18 (linkki)

Rekisteröitynyt: 03/2008
Valitettava totuus

Kaikki saa ja kaikille annetaan, mutta kaikki ei saa kaikilta!
  Vastaa viestiin
30.03.08, 18:32   #19 (linkki)
Pois täältä
(Vierailija)

[viesti moderoitu]
  Vastaa viestiin
30.03.08, 18:40   #20 (linkki)
...........
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pois täältä
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Reilu peli
Haluan seksiä, mutten parisuhdetta.
[viesti moderoitu]
Aiemmat viestit puhuvat pahasti väittämääsi vastaan.
  Vastaa viestiin

30.03.08, 21:09   #21 (linkki)
3lksoi
(Vierailija)

Esim. Suomi24.fi:ssä voit keskustella palstalla kiinnostavan naisen kanssa. Voitte turista mitä sattuu, mutta aika usein jutellaan seksistä, siitä mitä haluaa jne. Juttelua voi jatkaa mesessä, prepaid-liittymällä varustetulla kännykällä jne. Kuvia voi vaihtaa puolin ja toisin. Sen jälkeen voi sopia vaikka pikadeitit ruokatunnilla, jolloin näkee, millainen toinen on. Jos kemiat pelaavat, voi hoitaa pikaiset missä haluaa. Anonyyminä ja netissä on helppoa sanoa, mitä seksiltä haluaa ja että kyse todellakin on esimerkiksi kahden varatun välisestä seksistä. Kun toinen ei tiedä nimeä, osoitetta jne, niin suhteen voi panna poikki ihan koska haluaa.
  Vastaa viestiin
31.03.08, 15:13   #22 (linkki)
turvaseksi rules
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Varjosoturi
...(syynä varmaan etten voi käyttää kondomia)...
Mikset voi käyttää kondomia? Kumittomiakin on olemassa, joten kumiallergia ei voi olla syynä. Paljaalla kaikkia paneskeleva on erittäin suuri terveysriski. Ihmettelenpä, kuka satunnainen suostuu kanssasi seksiin, kun vaarana on mm. HIV, tippuri, klamydia, herpes... Jos kaikkien kanssa pitää harrastella, niin kannattaisi ainakin suojautua.
  Vastaa viestiin
31.03.08, 22:01   #23 (linkki)
Tyytymätön stadista
(Vierailija)

Vihdoinkin jotakin järkevää: tämä keskustelu siirrettiin oikeaan paikkaan - pois parisuhdepalstalta.
  Vastaa viestiin
09.04.08, 22:27   #24 (linkki)
sinkkunainen kkl
(Vierailija)

On hieman vanhentunut klisee, että kaikki naiset haluaisivat sitoutua ja miehet pelkästään seksiä. Olen 35 v sitoutumispelkoinen nainen, enkä ole koskaan seurustellut, harrastanut vain lyhyitä suhteita. Ongelma on ollut lähinnä siinä, että miehet tuppaavat rakastumaan seksin jälkeen, vaikka sitä ennen vakuuttelisivat olevansa liikkeellä kevyin mielin. Kannattaa ehdottomasti olla rehellinen, niin tapaat enemmän samalla aaltopituudella olevia naisia.
  Vastaa viestiin
06.05.08, 15:26   #25 (linkki)
pillunposki
(Vierailija)

[viesti moderoitu]
  Vastaa viestiin
Vastaa viestiin

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta: