Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
29.03.08, 22:33   #1 (linkki)
Thanks juu
(Vierailija)

Mitä 30v lahjaksi naiselle?

Moi, heitelkää vinkkejä huumoripitoisesta 30-vuotislahjasta naiselle. Mitä sitä nainen 'tarvitsee' kun tulee 'vanhaksi'...??
  Vastaa viestiin

29.03.08, 23:43   #2 (linkki)
Vinkkiä tässä
(Vierailija)

Kunnon lämpimän huovan, tossut, yöpaidan (huumorilla).
Lahjakortti hierontaan/kasvohoitoon/jalkahoitoon tms. Olevinaan on itse liian kiireinen hommaamaan tuollaista itselleen.
Änisevä vauvanukke, joka testaa haluaako fressi kolmekymppinen ikinä tulla äidiksi ;)
  Vastaa viestiin
30.03.08, 12:49   #3 (linkki)
oikea vastaus
(Vierailija)

Lomamatka, seikkailua, kunnon seksiä, paljon.
  Vastaa viestiin
09.04.08, 22:42   #4 (linkki)
kolmikymppinen
(Vierailija)

Antaisin jonkun kirjan varman päälle, jos tunnette vielä niin huonosti, että täytyy netistä kysellä lahjaa. Onko ko. naisella harrastuksia tai mielenkiinnon kohteita? Jos golfaa, anna golfaiheinen lahja, jos harrastaa puutarhanhoitoa, puutarhakirja jne. Mutta ei missään tapauksessa mitään kodinhoitoon tai perinteiseen naisen rooliin liittyvää (niin ikävää sovinismia että voi tulla ero heti), eikä alusvaatteita (lahja tuntuisi olevan sinulle, ei hänelle), eikä kauneuden hoitoon liittyvää (tulkitsee, että pidät häntä rumana). Tai keksinpä, anna lahjakortti jonnekin, vaikka kirjakauppaan tms.
  Vastaa viestiin
10.04.08, 08:38   #5 (linkki)
Reino_
(Vierailija)

Ryppyvoide

ja suklaata.
  Vastaa viestiin
10.04.08, 23:29   #6 (linkki)
Unelmalahja
(Vierailija)

Ainotossut...

...jos suuttuu niin oma moka!
  Vastaa viestiin
11.04.08, 00:20   #7 (linkki)
Nyy
(Vierailija)

Mies osti viime vuonna lahjaksi kitaran, jota opettelen silloin tällöin soittamaan huonolla menestyksellä. Hän on itse hyvä soittamaan ja pitkäaikainen haaveeni on ollut itsekin opetella taito. Nyt vain työt imevät kaiken energian, ja harjoitteleminen on jäänyt. Mutta ei se kitara mihinkään katoa.

Tänä vuonna tulisin onnelliseksi, jos minulle ostettaisiin vaikka ratsastustunteja.

En kyllä arvostaisi mitään yllämainituista. Teen miehelleni homman helpoksi vihjaamalla erinäisistä vaihtoehdoista. En ole lahjojen perään, mutta kun se haluaa ain a hommata jotain niin säästän miettimisen tuskalta.
  Vastaa viestiin
11.04.08, 09:28   #8 (linkki)
Ilon rypyt
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Reino_
ja suklaata.
Olitko nyt Reino ihan tosissasi, siis kolmekymppiselle :))
  Vastaa viestiin
12.04.08, 10:00   #9 (linkki)
Reino_
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ilon rypyt
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Reino_
ja suklaata.
Olitko nyt Reino ihan tosissasi, siis kolmekymppiselle :))
Missä vaiheessa ihan oikeasti naiset rupeavat käytämään ryppyvoiteita ? Eikös niissä tököteissä ole jotain ubikinonia yms ikääntymistä estävää juttua ? Näin olen ohimennen mainoksista kuullut.
  Vastaa viestiin
17.04.08, 21:13   #10 (linkki)

Rekisteröitynyt: 03/2008
itse sain 30-v. lahjaksi mm.
- kalevalakorun kauniin sydänriipuksen
- 30:n nopeusrajoitus -liikennemerkin
- Aino-tohvelit, Mobilatia, tukisukkahousut ja Pihlajanmarja-karkkeja (kaikkia kuulema vanhat ihmiset käyttää/tarvii)

osui ja upposi :)
  Vastaa viestiin
23.04.08, 17:22   #11 (linkki)
gebi
(Vierailija)

uusi kirjahitti "realistiset vaatimukset/kriteerit kumppanin haussa" olisi hyvä lahja prinsessasyndrooman runtelemille naisillemme...
  Vastaa viestiin
29.04.08, 12:35   #12 (linkki)
toinen vierailija
(Vierailija)

Mitä 30v lahjaksi naiselle?

Hei!
Monenmoisia lahjapulmia on mullakin tullut eteen ja aina olen saanut hyviä ideoita osoitteesta apuri.fi. Ne on keränneet sinne eri kauppiaitten lahjavinkkejä. Aina on löytynyt jotain, aikaa on säästynyt eikä ole tarvinnut juoksennella ympärikaupunkia lahjaa etsimässä.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Thanks juu
Moi, heitelkää vinkkejä huumoripitoisesta 30-vuotislahjasta naiselle. Mitä sitä nainen 'tarvitsee' kun tulee 'vanhaksi'...??
  Vastaa viestiin
01.05.08, 18:25   #13 (linkki)
kirjoittelin
(Vierailija)

Minun toiveita

Täytän syksyllä 30- vuotta ja laitan tähän millaisista lahjoista itse tykkäisin.

*Lahjakortteja esim. niskahierontaa, kasvohoitoon tai parturiin
* Kirjoja (niistä aiheista, mistä tykkään)
*Pieni matka esim. risteilylahjakortti
*Liput teattteriin
* Ruusuja
* Kaulakoruja ja sormuksia.
No niin..listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkälle...:)
Luulen, että kun täytän 30- vuotta, en saa mitään näistä, mutta eipä se haittaa.. On kuitenkin mukava listata, mistä tykkäisi.
  Vastaa viestiin
31.10.08, 17:37   #14 (linkki)
juupsista
(Vierailija)

juups

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmikymppinen
Antaisin jonkun kirjan varman päälle, jos tunnette vielä niin huonosti, että täytyy netistä kysellä lahjaa. Onko ko. naisella harrastuksia tai mielenkiinnon kohteita? Jos golfaa, anna golfaiheinen lahja, jos harrastaa puutarhanhoitoa, puutarhakirja jne. Mutta ei missään tapauksessa mitään kodinhoitoon tai perinteiseen naisen rooliin liittyvää (niin ikävää sovinismia että voi tulla ero heti), eikä alusvaatteita (lahja tuntuisi olevan sinulle, ei hänelle), eikä kauneuden hoitoon liittyvää (tulkitsee, että pidät häntä rumana). Tai keksinpä, anna lahjakortti jonnekin, vaikka kirjakauppaan tms.
Nii eli siis mitään ei kande ostaa, koska on aina joku tulkinta, että se lahja olisikin miehelle.... Minusta aika ihmeellinen näkökulma. Vanhanaikaista ja esineellistävää. Totta kai yöpaita on naiselle, koska nainen sitä käyttää ja tuntee sen ihollaan. Kai se riippuu tyypistä, kuka sen ostaa...

Vastaa viestiin
20.10.10, 13:42   #15 (linkki)

Rekisteröitynyt: 10/2010
oikein paljon erikoisia ja mielenkiintoisia lahjoja löytyy ElämysLahjat.fi - Parhaat lahjat parhaille ihmisille!
  Vastaa viestiin
22.10.10, 13:19   #16 (linkki)
Tseke
(Vierailija)

Piiskan.
Saisi sillä aina rangaistuksen jos on ollut tuhma.
Saisi myös itse antaa miehelleen, jos mies ei ole naisen mielestä ollut esimerkillinen.
Mitä mieltä olette?

Onko kukaan saanut omaa piiskaa lahjaksi?
  Vastaa viestiin
26.10.11, 08:34   #17 (linkki)
H_s
(Vierailija)

Tilaa esim. sinkkupaita ...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Thanks juu Näytä viesti
... tai joku omateksti-asuste

suunnittele t-paidat ja muut asusteet omalla tekstill
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku