| |  | | |
30.12.09, 03:59
|
#26 (linkki)
| | (Vierailija) |
Venäläisiä näkee päivittäin. Samanlaisia pallinaamoja, mitä suomalaiset miehet. Sama naisissa. Ulkonäköä joka lähtöön.
| |
| | |
13.04.11, 21:14
|
#27 (linkki)
| | (Vierailija) | mistä? Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja minä- Jos joku tietää et onko keskustelupalstaa jossa viestinsaajina on venäläiset mihet,laittakaa vastausta..Ne on niin Barhaita <3.. |
Luulin olevani ainoa, joka haaveilee venäläisestä miehestä. Kyrilliset kirjaimet vaikeuttavat tiedonhakua, mutta onneksi täällä pääkaupunkiseudulla näkee ja kuulee venäjän kieltä. Ei kai tässä auta muu kuin lähteä käymään Venäjällä.
| |
| | |
08.07.11, 16:55
|
#28 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mulla on venäläinen mies. Tapasin sattumalta hänet vieraillessani Pietarissa (ja en todella ajatellut tapaavani ketään). Täytyy sanoa, että en aio tätä vaihtaa; ulkonäkö, käytöstavat ja ajatukset ovat kympin luokkaa. Hän on tosin käynyt astetta parempia kouluja, kuin useimmat venäläiset ja on siksi valtavan sivistynyt. Hän muunmuassa puhuu sujuvaa englantia, mikä on erittäin harvinaista sielläpäin.
Olen heilastellut aiemmin useiden suomalaismiesten kanssa, enkä ole ennen kohdannut tällaista huomioonottamista, hellyyttä ja intohimoa. Suorastaan aivan yltäkylläisiä ovat tunteidenosoitukset tällä kyseisellä veli venäläisellä. Vähemästäkin menee jalat alta. Olen kuullut muiltakin kanssasisariltani samaa, venäläiset tuntuvat olevan paljon suomalaisia tunteellisempia ja osoittavat avoimemmin kiinnostuksensa.
Suosittelenkin lähtöä Pietariin, jos mielii venäläistä kumppania. Joskus saattaa osua mahtava vastaantulija kohdalle.
| |
| | |
08.07.11, 17:05
|
#29 (linkki)
| | (Vierailija) |
Pitikin vielä tiedustella, minkälaisia kokemuksia muilla on venäläisistä miehistä?
Minun mieheni on alunperin keski-Venäjältä, hän on tumma ja komea. Ei ollenkaan sellainen isonenäinen luihunaama, joka lienee stereotypia venäläisistä.
| |
| | |
08.07.11, 17:05
|
#30 (linkki)
| | (Vierailija) |
Pitikin vielä tiedustella, minkälaisia kokemuksia muilla on venäläisistä miehistä?
Minun mieheni on alunperin keski-Venäjältä, hän on tumma ja komea. Ei ollenkaan sellainen isonenäinen luihunaama, joka lienee stereotypia venäläisistä.
| |
| | |
08.07.11, 22:14
|
#31 (linkki)
| | (Vierailija) |
Venäläiset miehet on vielä kovempia alkkiksia kuin suomalaiset, että siinä voi olla varomisen paikka. ei tietysti kaikki ole samanlaisia, mutta kyllä siellä tosiaan on paljon juoppoja. Sitten venäläinen mies ei välttämättä ole yhtä luotettava kuin suomalainen, jos nyt suomalainenkaan luotettava on, mutta kuitenkin. Monet venäläismiehet naurattavat naisia mielellään ja ovat varsinaisia velikultia naisasioissa, mutta sitten kun pitäisi ottaa vakavasti ja miettiä perheen elättämistä, voi olla että siinä suomalainen mies vetääkin pitemmän korren.
Tunnen sattuneista syistä paljonkin venäläisiä naisia, joilla on suomalainen mies, ja melkein poikkeuksetta heidän näkemyksensä asiasta on tämä. suomalainen antaa paremman taloudellisen turvan ja muunkin turvallisuuden. Venäläisen kansssa voit joutua toteamaan, että moni asia onkin "nitsevoo."
Kannattaa tosiaan lähteä sinne Venäjälle katsomaan tilanne. Järkyttävää, miten paljon siellä on joutilaita miehiä istuskelemassa jo aamusta kerrostalojen edustoilla ja puistojen penkeillä votkaa ja olutta ryypiskelemässä, kun naiset hoitavat kotia ja käyvät mahdollisuuksiensa mukaan töissä. Kyllä nämä sellaisia ilopillereitä voivat olla, mutta riittääkö se? Mulla on naisystävä Venäjällä, ja hänen miehensä on kyllä edessäpäin oikein miellyttävä ja seurallinen ja kaikkea sellaista, mutta jostain syystä joka kerta, kun menen siellä käymään, hän on eri paikassa töissä kuin edellisellä kerralla, kuulemma aina saanut potkut juopottelun takia, ja aina hänellä on ollut jotain peliä vieraiden naisten kanssa ja muuta sellaista. Ja on hän väkivaltainenkin kuulemma, ystäväni on näyttänyt mustelmiaan minulle. No hän on tietysti vain yksi esimerkki, mutta hieman ikävältä tämä minusta kuulostaa. Venäläinen mies on sovinistisempi kuin suomalainen, noin yleisesti ottaen, koska kulttuurikin on sovinistisempi. Venäläinen mies ei yleensä tee kotitöitä samassa määrin kuin suomalainen. Tämä kannattaa painaa mieleen ettei tule yllätyksenä.
Onhan siellä komeita miehiä, totta kai, koska valikoima on niin valtava, ja siellä on monenlaista kansallisuutta ja niiden sekoituksia. Suurin osa kuitenkaan ei ole komeita eikä edes missään mielessä puoeensavetäviä. Olin viime kesänä Moskovan lähellä eräässä hotellissa pari päivää, ja siellä oli illalla ravintolasalissa häät. Mieleeni jäi, että kaikki naiset olivat hirveän kauniita, jopa vanhemmat naiset, mutta miehet taas kaikki ihan mitättömän näköisiä. Tunne vahvistui seuraavana aamuna aamupalalla, kun enää ei ollut edes niitä juhlavaatteita antamssa ilmettä. Miehillä oli ihan hirveät ryysytkin päällä, kellä minkäkinlainen muodoton hihaton virttynyt paidanrepale ja roikkuvat urheilushortsit. Venäläisen miehen lempivaate muutenkin on adidastyyppiset lököttävät nappiverkkarit ja tyyli useimmiten kaljuksi ajettu nulipää. Ja noin yleensäkin, oletteko huomanneet: perusvenäläisen miehen hiukset kasvaa pään myötäisesti.
Mutta sitten on niitä tosi komeita ja sielukkaan näköisiä, upeasilmäisiä. Joten jos ulkonäkö on ainoa vaade, niin kyllä sieltä löytyy. Eria asia sitten, haluavato he suomalaista naista itselleen. Enää kun ei ole sitä tarvetta saada kansallisuuttakaan samalla tavalla kuin neukkuaikaan.
| |
| | |
09.07.11, 13:57
|
#32 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Terinan Venäläiset miehet on vielä kovempia alkkiksia kuin suomalaiset, että siinä voi olla varomisen paikka. ei tietysti kaikki ole samanlaisia, mutta kyllä siellä tosiaan on paljon juoppoja. Sitten venäläinen mies ei välttämättä ole yhtä luotettava kuin suomalainen, jos nyt suomalainenkaan luotettava on, mutta kuitenkin. Monet venäläismiehet naurattavat naisia mielellään ja ovat varsinaisia velikultia naisasioissa, mutta sitten kun pitäisi ottaa vakavasti ja miettiä perheen elättämistä, voi olla että siinä suomalainen mies vetääkin pitemmän korren.
Tunnen sattuneista syistä paljonkin venäläisiä naisia, joilla on suomalainen mies, ja melkein poikkeuksetta heidän näkemyksensä asiasta on tämä. suomalainen antaa paremman taloudellisen turvan ja muunkin turvallisuuden. Venäläisen kansssa voit joutua toteamaan, että moni asia onkin "nitsevoo."
Kannattaa tosiaan lähteä sinne Venäjälle katsomaan tilanne. Järkyttävää, miten paljon siellä on joutilaita miehiä istuskelemassa jo aamusta kerrostalojen edustoilla ja puistojen penkeillä votkaa ja olutta ryypiskelemässä, kun naiset hoitavat kotia ja käyvät mahdollisuuksiensa mukaan töissä. Kyllä nämä sellaisia ilopillereitä voivat olla, mutta riittääkö se? Mulla on naisystävä Venäjällä, ja hänen miehensä on kyllä edessäpäin oikein miellyttävä ja seurallinen ja kaikkea sellaista, mutta jostain syystä joka kerta, kun menen siellä käymään, hän on eri paikassa töissä kuin edellisellä kerralla, kuulemma aina saanut potkut juopottelun takia, ja aina hänellä on ollut jotain peliä vieraiden naisten kanssa ja muuta sellaista. Ja on hän väkivaltainenkin kuulemma, ystäväni on näyttänyt mustelmiaan minulle. No hän on tietysti vain yksi esimerkki, mutta hieman ikävältä tämä minusta kuulostaa. Venäläinen mies on sovinistisempi kuin suomalainen, noin yleisesti ottaen, koska kulttuurikin on sovinistisempi. Venäläinen mies ei yleensä tee kotitöitä samassa määrin kuin suomalainen. Tämä kannattaa painaa mieleen ettei tule yllätyksenä.
Onhan siellä komeita miehiä, totta kai, koska valikoima on niin valtava, ja siellä on monenlaista kansallisuutta ja niiden sekoituksia. Suurin osa kuitenkaan ei ole komeita eikä edes missään mielessä puoeensavetäviä. Olin viime kesänä Moskovan lähellä eräässä hotellissa pari päivää, ja siellä oli illalla ravintolasalissa häät. Mieleeni jäi, että kaikki naiset olivat hirveän kauniita, jopa vanhemmat naiset, mutta miehet taas kaikki ihan mitättömän näköisiä. Tunne vahvistui seuraavana aamuna aamupalalla, kun enää ei ollut edes niitä juhlavaatteita antamssa ilmettä. Miehillä oli ihan hirveät ryysytkin päällä, kellä minkäkinlainen muodoton hihaton virttynyt paidanrepale ja roikkuvat urheilushortsit. Venäläisen miehen lempivaate muutenkin on adidastyyppiset lököttävät nappiverkkarit ja tyyli useimmiten kaljuksi ajettu nulipää. Ja noin yleensäkin, oletteko huomanneet: perusvenäläisen miehen hiukset kasvaa pään myötäisesti.
Mutta sitten on niitä tosi komeita ja sielukkaan näköisiä, upeasilmäisiä. Joten jos ulkonäkö on ainoa vaade, niin kyllä sieltä löytyy. Eria asia sitten, haluavato he suomalaista naista itselleen. Enää kun ei ole sitä tarvetta saada kansallisuuttakaan samalla tavalla kuin neukkuaikaan. |
Valitettavasti tuossa oli kyllä hurjasti totta. Itselläni on paljon venäläisiä ystäviä, naispuoleisia, Suomeen avioituneita, mutta heidän kauttaan on tullut tutuksi myös venäläinen mieskulttuuri. Kyllä nuo hyvät puolet, tunnepitoisuus ym. pitävät paikkansa, mutta myös machokulttuuri ja ennen kaikkea kulttuurinen ja geneettinen alkoholiviehtymys, se on sillä puolen rajaa ihan valtava ongelma! Eli vaikka pidän venäläisistä todella paljon, myös kieltä päätöinä opiskelleena, en ottaisi ehkä venäläistä miestä. Ystävinä ja kansana kyllä ihania.
| |
| | |
09.07.11, 13:58
|
#33 (linkki)
| | (Vierailija) |
Jaa, näin tänään pariskunnan, venäläinen mies posmotuksesta päätellen, ja suomalainen nainen ulkomuodosta päätellen. Lätty vaan lätisi ja nainen piti poskeaan.
| |
| | |
09.07.11, 14:09
|
#34 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hmm,
maa on tosiaan valtava, joten sinne kyllä mahtuu monenlaista menijää, stereotypiat ovat stereotypioita. Oma mieheni hoitaa kotia ja arjen juoksevia asioita ehkä jopa enemmänkin kuin minä.
Usein kun vasta heräilen, on kahvikuppi jo edessäni, puuro liedellä ja pyykit koneessa. Ehkä tämä nuori sukupolvi on modernimpi kuin vanha, tai sitten oma mieheni on erityisen tasa-arvoinen venäläiseksi, sillä hyvät yliopistot on käyty ja maailmaakin nähty. (Sinänsä Venäjällä maisterin paperit eivät välttämättä tarkoita mitään, sillä suuri osa yliopistoista on tasoltaan kuraa, ja tutkintopaperit on myös ostettavissa).
Vodkaa miehelläni kuluu jonkin verran, ei kuitenkaan koskaan varsinaiseen humalatilaan asti, eikä useita kertoja viikossa. Venäläisten alkoholismista minua on paljon varoiteltu ja siksi olenkin vähän tarkkailevalla asenteella asian suhteen ja hiukan säikkynä jopa. "Nyt se ehdottaa viiniä ruoalle, onkohan se alkoholisoitumassa.." :)
Omaan silmääni suuri osa venäläisistä miehistä on rumia. Nuoret naiset ovat taas usein mielettömän kauniita ja hoikkia, mutta naimisiin mentyään tuntuvat muuttuvan aikamoisiksi tantoiksi.
Olen kuitenkin törmännyt Pietarissa upeisiin tähtisilmä-miehiin, jollaisia Suomessa ei ole kyllä montaa.
Ensimmäisellä visiitilläni en tiennyt, että Venäjällä ei ole tapana hymyillä kadulla tuntemattomille. Heidän mielestään se tarkoittaa heti seksuaalissävytteistä flirttiä. Hups! Kuljeskelin joka paikassa katsoen ihmisiä silmiin ja hymyillen. Sain heti useampia treffikutsuja, joista yksi oli nykyinen mieheni. Toimii!
| |
| | |
20.07.11, 14:36
|
#35 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ylpeä äiti Isossa maassa on valinnanvaraa! Minulla on venäläisen miehen kanssa saatu poika, ja jo nyt voi sokeakin nähdä, että hänestä tulee vanhempana sairaalloisen komea. Eipä paljon parempia geenejä voisi ulkonäön suhteen lapselle saada. |
Hei, haluaisin tavata venäläisiä miehiä, missähän he liikkuvat täällä Helsingissä? Kokemusten mukaan ovat kohteliaita, komeita ja naisia hemmottelevia : )!
| |
| | |
20.07.11, 16:25
|
#36 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja etsijä Hei, haluaisin tavata venäläisiä miehiä, missähän he liikkuvat täällä Helsingissä? Kokemusten mukaan ovat kohteliaita, komeita ja naisia hemmottelevia : )! |
Vantaan Flamingo.
| |
| | |
18.12.11, 00:27
|
#37 (linkki)
| | (Vierailija) |
katso myös Äîáðî ïîæàëîâàòü ( sosiaalinen verkko "kontaktissa"),muistakseni on tuossa suomenkielisen versio ( klikkaa "muut kielet" - "другие языки" kun rekisteröidyt siihen) Aika paljon siellä vapaita normaalia miehia (ja naisia) status-otsikko "aktiivisessa etsinnässä"("в активном поиске").Ja miksi venäjan kielen osamisen puute voi olla este,jos onhan nyt netissa ilmaisia kääntäijä "bing"esim. ? Tai "Google"ssa on melko kätevä kääntämisohjelma?
| |
| | |
18.12.11, 00:33
|
#38 (linkki)
| | (Vierailija) | www.vkontakte.ru
päästäksesi suomenkieliseen versioon klikkaa alareunassa linkki "все языки" (muut kielet")
| |
| | | | |