Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
09.02.10, 17:52   #51 (linkki)
Pätkä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippi-Henkka Näytä viesti
Sika! =)

Myönnän olevani tissimies. Jotenkin ne pulleat tissit on naiselliset. Vähän kuin pitkät miehet on miehekkäämpiä.

Ja millainen mies täällä nyt kehuskelee:)
  Vastaa viestiin
10.02.10, 10:57   #52 (linkki)
jeejeee
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Näin se vaan on Näytä viesti
Pitkän miehen vaatiminen on ihan sama kuin se, jos mies laittaa vaatimukseksi isot tissit naiselle. Molemmat ovat ihan sama juttu. Tosin eivät siinä mielessä, että ensiksi mainittua ei paheksuta mutta jälkimmäisestä tulee ininää tyyliin "sika!", "naiset eivät ole seksiobjekteja!", "eikö sisin ole tärkein?".

Itse kun kuulen noita "pitkät miehet ovat ihania" juttuja niin pamautan näille naisille, että "isot tissit ovat ihania".
Minulla on isot tissit, mulla on siis oikeus vaatia mieheltä vähintään 180 cm pituutta, vaikka itse olen vain 155 cm. Hyvä tietää! :)
  Vastaa viestiin
17.01.12, 12:11   #53 (linkki)
Biathlete
(Vierailija)

-

Itse olen 25 vuotias mies ja koskaan en ole ollut suhteessa yhdenkään naisen kanssa vaikka yritystä on ollutkin kovasti. Yleensä saan naiset kiinnostumaan itsestäni, mutta sitten kun he alkavat kyselemään harrastuksistani, joka minulla on ampumahiihto. Tämän kuultuaan KAIKKI tapaamani naiset ovat lähteneet kävelemään kun eivät kuulemma voisi kuvitellakaan seurustelevansa aseen/aseita omistavan miehen kanssa! On siinä kans selitys. Harrastuksestani en kuitenkaan naisien vuoksi luovu.

Onkin kerrassaan huvittavaa että automaattisesti meidät aseharrastajat leimataan joiksikin Norjan murhaajan kaltaisiksi...
  Vastaa viestiin
22.01.12, 13:27   #54 (linkki)
sadila1
(Vierailija)

kunnollinen mies

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sohwis Näytä viesti
Minä en ainakaan saa naista.Olen kunnollinen ,rehellinen,vakavarainen,plääääplääp.Kaikkea plussaa plakkarissa,siltikin sinkkuna.Mitä vielä pitäs olla?

eihän hyvänen aika kunnon mies naista saa suomesta!! Tämähän on päivän selvä!
Mene hyvä mies rajojen ulkopuolelle!
  Vastaa viestiin
22.01.12, 14:01   #55 (linkki)
ipsc
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Biathlete Näytä viesti
Itse olen 25 vuotias mies ja koskaan en ole ollut suhteessa yhdenkään naisen kanssa vaikka yritystä on ollutkin kovasti. Yleensä saan naiset kiinnostumaan itsestäni, mutta sitten kun he alkavat kyselemään harrastuksistani, joka minulla on ampumahiihto. Tämän kuultuaan KAIKKI tapaamani naiset ovat lähteneet kävelemään kun eivät kuulemma voisi kuvitellakaan seurustelevansa aseen/aseita omistavan miehen kanssa! On siinä kans selitys. Harrastuksestani en kuitenkaan naisien vuoksi luovu.

Onkin kerrassaan huvittavaa että automaattisesti meidät aseharrastajat leimataan joiksikin Norjan murhaajan kaltaisiksi...
Ei ole kyllä samanlaisia kokemuksia mulla. Ihan neutraalisti ovat naiset mun harrastuksiin suhtautuneet. Hoplofoopikkojen seurassa en jaksaisi ollakaan kuin ehkä huudattaakseni ihan piruuttani.
  Vastaa viestiin
22.01.12, 14:45   #56 (linkki)
winksi
(Vierailija)

Lainaus:
Yleensä saan naiset kiinnostumaan itsestäni, mutta sitten kun he alkavat kyselemään harrastuksistani, joka minulla on ampumahiihto.
Tavallaan ymmärrän tuon aseisiin liittyvän vastustuksen. En silti ymmärrä miten se estää seurustelun, jos kiinnostusta on muuten ja asiat edenneet jo ensitapaamista pidemmälle. Vinkkinä voisin antaa, että ei kannata heti lyödä kaikkea pöytään. Entäpä jos jatkossa kertoisit harrastavasi hiihtoa ja kun deittailu olisi pidemmällä, niin sitten voisi mainita siihen yhdistyvän aseenkin.

Tai sitten havittelet aivan vääränlaisia naisia. Sun pitäis löytää joku urheiluhullu "Kaisa Mäkäräinen" ;)
  Vastaa viestiin
22.01.12, 15:38   #57 (linkki)
Kulttuuriero
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja winksi Näytä viesti
Tavallaan ymmärrän tuon aseisiin liittyvän vastustuksen. En silti ymmärrä miten se estää seurustelun, jos kiinnostusta on muuten ja asiat edenneet jo ensitapaamista pidemmälle. Vinkkinä voisin antaa, että ei kannata heti lyödä kaikkea pöytään. Entäpä jos jatkossa kertoisit harrastavasi hiihtoa ja kun deittailu olisi pidemmällä, niin sitten voisi mainita siihen yhdistyvän aseenkin.

Tai sitten havittelet aivan vääränlaisia naisia. Sun pitäis löytää joku urheiluhullu "Kaisa Mäkäräinen" ;)
Tai hankkia se nainen jostain maaseudulta, missä on täysin selvää, että miehet harrastavat metsästystä ja ovat siis tekemisissä aseitten kanssa olematta millään lailla psykopaatteja.

Minä en osaisi ajatella nimenomaan ampumahiihdossa olevan mitään outoa. Metsästys sentään edes vähän tuntuu pahalta.
  Vastaa viestiin
22.01.12, 18:43   #58 (linkki)
eräselli
(Vierailija)

Alkoholi pilaa suhteen kun suhteen, vaikka olisi kuinka mukava mies tai nainen kysymyksessä. Siinä ei ole odotettavissa kun onneton ja huono loppu.
  Vastaa viestiin
24.01.12, 16:45   #59 (linkki)
Urheilullinen nainen
(Vierailija)

Älä kerro kaikkea

Lainaus:

No aika ihme naisia sinäkin olet tavannut. Et varmastikaan menttänyt mitään, jos pipo on noin tiukalla heti alussa.

Itse muutaman kerran rynkyllä ampuneena arvostan ampumahiitäjiä. Tiedän että maaliin osuminen vaatii keskittymiskykyä ja vakaata kättä.

Vanhempana naisena voi neuvoa, että varo ahdasmielisesti ajattelevia naisia. Heistä et saa muuta kuin murhetta.

Ehkä kannattaisi yrittää urheilupiireistä löytää se nainen. Teillä olisi ainakin jotain yhteisiä intressejä.

Tietenkin jos kehumalla itseäsi kehut, niin se ei tee muuta kuin vastenmielisin vaikutuksen.
  Vastaa viestiin
30.01.12, 09:26   #60 (linkki)
Samoja kokemuksia
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kulttuuriero Näytä viesti
Tai hankkia se nainen jostain maaseudulta, missä on täysin selvää, että miehet harrastavat metsästystä ja ovat siis tekemisissä aseitten kanssa olematta millään lailla psykopaatteja.

Minä en osaisi ajatella nimenomaan ampumahiihdossa olevan mitään outoa. Metsästys sentään edes vähän tuntuu pahalta.
Minusta suurella osalla naisista on ylimitoitettuja pelkoja miehiä kohtaan. Itsekin olen hyväkäytöksinen nallekarhu ja silti uudet naistuttavat ovat usein vähän peloissaan, että uskaltaako luottaa minuun niin paljon, että lähtisi treffeille. Vähintäänkin pitää olla koko aika jossain hyvin julkisella paikalla, hyvä ettei henkivartijaa oteta mukaan. Tämä kaikki vaikka sanovatkin etten millään tavalla ole antanut syytä epäilyyn ja olen päinvastoin vaikuttanut mukavalta "koska eihän sitä voi koskaan tietää". Ehkä naiset lukevat aina näitä uutisia, joihin poimitaan kaikki mahdolliset väkivaltaiset teot ja tulee illuusio siitä, että vähintään joka kolmas vastaantuleva mies haluaa tappaa tai pahoinpidellä.

Jos sitten antaa mitään vähänkään pelottavaan asiaan viittaavaa, kuten vaikka tuo ampumaharrastus, niin se on vainoharhaiselle melkein sama kuin ilmoittaisi nimekseen Anders Breivik.
  Vastaa viestiin
30.01.12, 13:20   #61 (linkki)
mmdes
(Vierailija)

Tai sitten aika monilla naisilla on huonoja kokemuksia joko itsellään tai läheisillä kavereilla. Omassa ystäväpiirissäni meistä suurimmalla osalla on kokemusta jonkinlaisesta stalkkerista, jonka satunnaistakin kohtaamista on joutunut pelkäämään. Osalla nämä ovat olleet työpaikalta tai kaveripiireistä tuttuja, osalla ex-poikaystäviä, osalla jopa täysin tuntemattomia ihmisiä (kuten itselläni). Nämäkään miehet eivät ole olleet alkuun pelottavia, mutta yhtäkkiä tyyppi on yöllä seisonut oven takana vaatimassa sisäänpääsyä, toinen seurannut tuntikausia kaupungilla, kolmatta on joutunut juoksemaan pakoon baarista lähtiessä jne. Riittää, että on ollut tavallinen, nätti tyttö. Samalla lähes jokaisella naisella on varmasti kokemusta esimerkiksi jonkun käpälöitsijän luvattomasta iholle tunkemisesta.

Elämä siis opettaa naisille pelon maantieteen, johon liittyy olennaisesti mm. treffien tekeminen julkiselle paikalle. Sitä ei pidä ottaa henkilökohtaisesti.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku