| |  | | |
14.12.08, 21:08
|
#26 (linkki)
| | (Vierailija) |
Joillekin kelpaa vanhemman miehen raha ja arvokkaat lahjat.
Monelle itseään 20 vuotta vanhempi ja vielä huoraava ukkomies on ehdoton turnoff.
| |
| | |
18.12.08, 05:38
|
#27 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Helsinki
|
Golddiggerit häipyy kun rahat katoaa talouskriisissä:
http://www.telegraph.co.uk/finance/financetopics/recession/3527803/Recession-When-the-money-goes-so-does-the-toxic-wife.html | |
| | |
18.12.08, 18:27
|
#28 (linkki)
| | (Vierailija) |
No tuota... jos kiinnostaisi niin minussa olisi jotain vikaa.
| |
| | |
19.12.08, 14:59
|
#29 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 08/2007
|
Olen kolmekymppinen nainen, enkä ikinä alkaisi seurustelemaan itseäni yli 10 v. vanhemman miehen kanssa, tai miehen jolla on lapsia.
Seksiä olen harrastanut jonkun verran viisikymppisten miesten kanssa (hetken mielijohteesta) mutta yleensä nämä ovat olleet isoja pettymyksiä.
| |
| | |
19.12.08, 18:51
|
#30 (linkki)
| | (Vierailija) |
Joo, lapset joka toinen viikonloppu mekeen on kyllä melkoinen turn-off miehessä.
| |
| | |
25.12.08, 22:42
|
#31 (linkki)
| | (Vierailija) |
+ 10 vuotta on ehdoton maksimi puolison ikäeron suhteen. Ukkomies ei kelpaisi minkään ikäisenä.
| |
| | |
26.12.08, 09:43
|
#32 (linkki)
| | (Vierailija) | mulla Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja N33 + 10 vuotta on ehdoton maksimi puolison ikäeron suhteen. Ukkomies ei kelpaisi minkään ikäisenä. | on ikää 34 ja ukolla on ikäeroa 17. vuotta enemmän ja hyvin on mennyt ja myös lapsia om tehty
| |
| | |
26.12.08, 14:08
|
#33 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja ikärasisti? Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja N33 + 10 vuotta on ehdoton maksimi puolison ikäeron suhteen. Ukkomies ei kelpaisi minkään ikäisenä. | on ikää 34 ja ukolla on ikäeroa 17. vuotta enemmän ja hyvin on mennyt ja myös lapsia om tehty | Tässä kysyttiin henkilökohtaisia mielipiteitä. Eihän tässä kukaan väitä etteikö se voisi olla hyvä ratkaisu jollekin. Hienoa teille. Itse en vaan ole kiinnostunut itseäni merkittävästi vanhemmasta tai nuoremmasta puolisosta. | |
| | |
26.12.08, 14:22
|
#34 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 08/2008
| Onko teillä N34 syntymäpäivä tänään? Paljon onnea vaan.
| |
| | |
26.12.08, 17:16
|
#35 (linkki)
| | (Vierailija) |
[viesti moderoitu]
| |
| | |
30.12.08, 10:40
|
#36 (linkki)
| | (Vierailija) |
No ei kiinnosta, hyvä luoja sentään!
Suunnilleen oman ikäinen on oltava, myös sinkku ja lapseton. Saisi olla kyllä todella ihmeellinen mies, että viisikymppisen matkaan lähtisin.
| |
| | |
30.12.08, 11:20
|
#37 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ukkomies ei kiinnostaisi. Muutoin ihan yhtä hyvin saattaisi kiinnostaa eronnut viiskymppinen hyvätapainen mies. Henkilöstähän se vain on kiinni.
| |
| | |
31.12.08, 07:37
|
#38 (linkki)
| | (Vierailija) | Tuntuu kelpaavan :)
Oikeastaan elelen yksin ja olen aikas fiksu mies :)
Tunnun kelpaavan vielä nuoremmillekin.
| |
| | |
18.01.09, 19:29
|
#39 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja tsirp654 Ei pätkääkään. Ei tasan yhtään. Tämänikäiset naissinkut ei pääsääntöisesti hae seikkailua ukkomiesten kanssa ja toisin kuin vanhat äijät kuvittelevat, aika harva nainen on kiinnostunut "vanhemmista miehistä".
Miehet yleensä myös äijiintyvä kolmestakympistä alkaen hyvin nopeaan, joten tosiaan monilla tuntemillani reilu kolmekymppisillä naisilla on nuorempi mies, vaikkeivät erityisesti sellaisia haekaan.
Jos olet todella älyttömän varakas, joku kullankaivaja voi löytyä, mutta älä sitten erehdy luulemaan että hän oikeasti pitää sinua viehkona... | Mä kyllä tiedän kolkymppisiä sinkkuja jotka heilastelee viiskypästen varattujen äijien kanssa. Eikä ne äijät ole edes minkään näköisiä.
| |
| | |
30.12.11, 18:54
|
#40 (linkki)
| | (Vierailija) | joo, huh Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaveri_ Tuttu eronnut 50+, lentokapteeni, asunto Eirassa ja toinen Espanjassa, Lexus ajossa, ikäisensä näköinen mutta hyvässä kunnossa. Sanoo että vanhat naiset on nähty kun 25 vuotta oli aviossa nyt kelpaa vain alle 30 vuotiaat. Hyvin on neitosille ikämies kelvannut yksin ei ole tarvinnut olla. |
Kyllä kai Eiran asunnolla brassailu joitakin rassukoita hivelee, huoh.
Lentokapteenin natsatkaan eiväät kolahda.Asuin lapsuuteni Eirassa, perin onnettomana.
Haluan lapselleni ikäiseni miehen, jota lapsenkaan ei tarvitse hävetä.Ei viisikymppise enää jaksa, vaikka olisivat kuinka varakkaita tai hyvätuloisia.Ehkä rahanahneita hutsuja kiinnostaa..
| |
| | |
30.12.11, 18:58
|
#41 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies 50 Oikeastaan elelen yksin ja olen aikas fiksu mies :)
Tunnun kelpaavan vielä nuoremmillekin. | Niin varmaan luulet, ainakin vähän aikaa.
Kukaan nuori, normaali nainen, ei haksahda tollaiseen vaariin.Jos vaan koittaisit ikäistäsi, hyi h**vetti, YÄK!
| |
| | |
02.01.12, 19:32
|
#42 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja yleistä näkemystä haetaan Hei,
kyselisin nyt kolmikymppisiltä naissinkuilta, että kiinnostaako Teitä viisikymppinen ukkomies? Noin niin kuin yleensä, että mikä on mielipiteenne? Jos kyseessä on viisikymppinen mies, hyvin säilynyt ja hauskannäköinen, ja miellyttävä, flirttaava, naimisissa ja lapsiakin on. Vai onko tuo ikäero liian paljon? Ehkä isäksi mies ei enää haluaisi. Vai onko vapaissa, nuoremmissa miehissä vielä valinnan varaa riittävästi? |
Itse olen 38v lapseton nainen ja kiitos ei kiitos.
Jos sulla ap, on pätäkkää lompsassa, saat kyllä nuorta seuraa, kunhan availet kukkaron nyörejäsi auliisti. Mutta muuten saat olla aika rauhassa.
| |
| | |
02.01.12, 19:34
|
#43 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen Kyllä kai Eiran asunnolla brassailu joitakin rassukoita hivelee, huoh.
Lentokapteenin natsatkaan eiväät kolahda.Asuin lapsuuteni Eirassa, perin onnettomana.
Haluan lapselleni ikäiseni miehen, jota lapsenkaan ei tarvitse hävetä.Ei viisikymppise enää jaksa, vaikka olisivat kuinka varakkaita tai hyvätuloisia.Ehkä rahanahneita hutsuja kiinnostaa.. |
Haluat lapsellesi ikäisesi miehen? Aha. Just. No mikäs siinä. Kysy nyt kuitenkin ensin lapsesikin mielipidettä.
| |
| | | | |