| |  | | |
09.03.09, 08:20
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Seksikumppanien määrä tänä vuonna?
Mielenkiinnosta kysyn että kuinka aktiivista porukkaa sinkut tällä foorumilla ovat? Montako seksikumppania on tänä vuonna ollut?
Itsellä on yksi.
Enemmän olisi mieli tehnyt mutta mutta... missä välissä ehtii radalle?
| |
| | |
09.03.09, 08:22
|
#2 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2008
|
Eihän niitä kenelläkään vielä tälle vuodelle mahdottoman montaa ole ehtinyt olla mitenkään.
| |
| | |
09.03.09, 09:13
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
4
| |
| | |
09.03.09, 09:23
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Itselläni 0, ikävä kyllä. No, täytynee ryhtyä etsimään kesämiestä.
| |
| | |
09.03.09, 11:38
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Toistaiseksi saldo nollilla, muttei ole haitannut. Ei ole ollut haku päälläkään, on nyt muuta miettimistä.
| |
| | |
09.03.09, 11:50
|
#6 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 03/2007
|
No yksi on tälle vuodelle ja sekin on vanha tuttu. :/
Ei me kyllä tässä lajissa naisille pärjätä.
| |
| | |
09.03.09, 11:54
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ne ette te kyllä sitte....
| |
| | |
09.03.09, 12:18
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
Eihän sitä varatulla voi ollakaan, vai mitä Leena ;) ? Itsellä kolmen kanssa, sinkku siis olen.
| |
| | |
09.03.09, 13:50
|
#9 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2008
| Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Naissinkku42 Eihän sitä varatulla voi ollakaan, vai mitä Leena ;) ? Itsellä kolmen kanssa, sinkku siis olen. | Eipä niin, mutta kun tämä vuosikin vasta aluillaan niin en usko monenkaan ehtineen käydä lukuisia lävitse. =)
| |
| | |
09.03.09, 14:11
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
nolla
| |
| | |
09.03.09, 15:49
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
Valitettavasti minunkin täytyy vastata, että nolla. Toivottavasti vuoden lopussa on jo luku 1. Enempää en tarvitsekaan, yksi ja hyvä riittää.
| |
| | |
09.03.09, 19:30
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja mies37 Mielenkiinnosta kysyn että kuinka aktiivista porukkaa sinkut tällä foorumilla ovat? Montako seksikumppania on tänä vuonna ollut?
Itsellä on yksi.
Enemmän olisi mieli tehnyt mutta mutta... missä välissä ehtii radalle? | Kaksi ja puoli kumppania.
| |
| | |
09.03.09, 20:41
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
niin kerro hyvä ihminen mikä tuo äskeinen puolikas oli?? Yöunethan tässä menee...
| |
| | |
09.03.09, 22:00
|
#14 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Ellei kyse ole lapsiin sekaantumisesta niin kerro hyvä ihminen mikä tuo äskeinen puolikas oli?? Yöunethan tässä menee... | Puolikas on mies jonka lemppasin vuoden alussa, enää en muista oliko seksiä tämän vuoden puolella vaiko viime vuoden lopussa. Pääasia että pääsin siitä luuserista eroon.
| |
| | |
09.03.09, 22:07
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tämän on jotain,sanoosin,Pulizerin palkinnon arvoinen,zinkku-56 stoori.Voiko peremmin ilmaista ,monenko kanssa seksiä harrastanut.Todella,ONNITTELUT.
| |
| | |
09.03.09, 23:09
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) |
Nolla täälläkin, ei ole edes haku päällä, muita tärkeämpiä asioita ollut :)
| |
| | |
09.03.09, 23:16
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) |
Yksi. Jos olisitte kysyny vuosi sitte monenko kanssa olin sen vuoden aikana harrastanu seksii (tammi-helmi-maalis) vastaus olis ollu 17. Silloin olin sinkku. Nyt viime maaliskuusta asti suhtees ja seksii vaan tämän yhden kaa.
nimim "nealle" mikä ny muka on niin tärkeetä ettei kerkeis seksii harrastamaan?
| |
| | |
10.03.09, 00:22
|
#18 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja sivhos Tämän on jotain,sanoosin,Pulizerin palkinnon arvoinen,zinkku-56 stoori.Voiko peremmin ilmaista ,monenko kanssa seksiä harrastanut.Todella,ONNITTELUT. | en tie mikä on pulizerin palkinto mutta oikein tein ainakin. nyt on jaloissa pyörimässä pojankloppi, no pyöriköön aikansa, kuukausi sitten oli mies joka vei jalat alta mutta joka ilmeisesti pelästyi että meinaan kaapata sen kokonaan ja on sen jälkeen pysytellyt piilossa ;)
on tämä sinkkuus sitten hauskaa! :D
| |
| | |
10.03.09, 00:33
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) |
Zinkku-56.Eikö se Pulizer-pysti ole kirjallisuuden palkinto,vai käsikirjoittajan?Oli miten on.Sinun kirjoitus siitä puolikkaasta on kyllä niin hyvä että jos ei muuta,ainakin soomalaisen Telvis-pystin laittaisin tulemaan.Kyllä tuo pari,seksisuhde puoli on aikamoista arpapeliä.Voi suve tassu sinun kaa.
| |
| | |
10.03.09, 00:43
|
#20 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja pauliina87 nimim "nealle" mikä ny muka on niin tärkeetä ettei kerkeis seksii harrastamaan? | Joskus vaan jotkut muut asiat tuntuu tärkeämmiltä, varsinkin jos ei ole seksuaalisesti kovin aktiivinen. Minulla muutenkin menee se vähän kausissa, niin kuin kissoilla maaliskuun mouruamiset :)
| |
| | |
10.03.09, 09:29
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) |
5. Paitsi, etten ole sinkku :-)
| |
| | |
10.03.09, 11:54
|
#22 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja nealle Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja pauliina87 nimim "nealle" mikä ny muka on niin tärkeetä ettei kerkeis seksii harrastamaan? | Joskus vaan jotkut muut asiat tuntuu tärkeämmiltä, varsinkin jos ei ole seksuaalisesti kovin aktiivinen. Minulla muutenkin menee se vähän kausissa, niin kuin kissoilla maaliskuun mouruamiset :) | Melkein mikä tahansa...
| |
| | |
10.03.09, 12:34
|
#23 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Kysymys tuokin Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja nealle Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja pauliina87 nimim "nealle" mikä ny muka on niin tärkeetä ettei kerkeis seksii harrastamaan? | Joskus vaan jotkut muut asiat tuntuu tärkeämmiltä, varsinkin jos ei ole seksuaalisesti kovin aktiivinen. Minulla muutenkin menee se vähän kausissa, niin kuin kissoilla maaliskuun mouruamiset :) | Melkein mikä tahansa... | Niin kuin netissä roikkuminen vai? :-)
| |
| | |
10.03.09, 16:13
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) |
2 kpl, ja nekin vanhoja tuttuja. Itse asiassa uutta ei sillä rintamalla ole tapahtunut kohta vuoteen.. Pitäisi varmaan ruveta jo petaamaan helluntaita odotellessa.. Jos minä nyt tuolle ujolle tuttavamiehelle laittaisin viestin: 'panettaa', mitähän tapahtuisi. Ei tästä näy ainakaan hiljaa hyvä tulevan.
| |
| | |
10.03.09, 16:22
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tänä vuonna nolla, nolla myös viime vuonna. Luultavasti tästä hautaan asti samaa rataa... Minkäs teen, kun irtonumeroita en halua (kokeiltu aikanaan) ja miesten mielestä olen "kiva kaveri ja hyvä ystävä", mutta naista minussa ei kukaan mukava mies ilmeisesti näe.
| |
| | | | |