| |  | | |
30.03.09, 23:24
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Ällötyksiä naisessa.
Tasapainon vuoksi otetaan naisetkin puntariin.Tuon esiin tälleen vanhana miehenä vanhojen naisten touhut kaupan kassajonossa.He vissiin luulevat,ettei muita ihmisiä ole lähimaillakaan ja että kassa on palvelemassa hänen tarpeitaan hamaan ikuisuuteen.Takana on kunnon jono,siltikään tämä nainen ei reagoi siihen millään lailla.Sitten vanhoilla naisilla on tapana jättää ostoskärrit poikittain hyllyjen väliin tai muuten silleen ettei ohi pääse.Tässä alkupaloja.
| |
| | |
30.03.09, 23:31
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Saako tähän vastata naisetkin? :) Jos minä olisin mies mua saattaisi ällöttää naisessa esimerkiksi nämä asiat:
- Naisen paskanpuhe toisesta naisesta sen selän takana. Ei osaa sanoa asioita suoraan vaan puukottaa selkään sopivan paikan tullen.
- Naisen nenän nyrpistys ja v-mäinen asenne kauniimpaa naista kohtaan. | |
| | |
30.03.09, 23:54
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minua nyppii myös tuo naisten selkään puukottaminen ja takanapäin jauhaminen. Ylipäätään naiset aina mollaa toisiaan, täällä Elleissäkin sen näkee joskus aika karulla tavalla.
Ja juuri tuo mitä naapurin tyttö kirjoitti; jos toinen nainen on kauniimpi/laihempi/sillä on muka paremman näköinen mies, niin heti ollaan vetämässä mattoa jalkojen alta ja ilkeilemässä.
| |
| | |
31.03.09, 00:13
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Naisilla on paha tapa vertailla ihmisiä, ovat aina laittamassa ihmisiä paremmuusjärjestykseen. - Myös miehillä on taipumusta tähän. Itse joudun vähän väliä ruoskimaan itseäni, että oppisin olemaan vertailematta... En käsitä naisten shoppailuintoa - kertooko se elämän tyhjyydestä? | |
| | |
31.03.09, 09:21
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Toisten naisten ulkonäön arvostelu.Yleensä niitä vetävämmän näköisiä arvostellaan eniten, mitä olen huomannut.
| |
| | |
31.03.09, 10:03
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | "vahvat" naiset
Minua ärsyttävät eniten nämä ns. "vahvat naiset" jotka aina valittavat että miehet eivät kestä vahvoja naisia. Todellisuudessa nämä naiset ovat niitä jotka jyräävät vahvalla persoonallaan kaikki muut, niin miehet kuin naisetkin. Muiden mielipiteitä ei kuunnella, oikeastaan he eivät niitä edes huomaa koska omat mielipiteet ovat heillä niin oikeita että kukaanhan ei edes voisi olla toista mieltä.
Ymmärrän toki että tämä voi joidenkin mielestä olla ainoa tapa edetä miehisessä maailmassa. Mutta minusta oikeasti vahva nainen on itsensä ja muiden kanssa sopusoinnussa elävä ihminen jolla on niin vahva itsetunto että muiden erilaisuus tai erilaiset mielipiteet eivät ole hänelle uhka joka pitää jyrätä vaan rikkaus ja mahdollisuus.
| |
| | |
31.03.09, 11:29
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Vielä muutama asiaa jotka saattaisivat ärsyttää naisessa jos olisin mies:
- Naisen tapa yrittää muuttaa ja "kouluttaa" miestä, muka miehen parhaaksi. Jotkut esimerkiksi ostavat miehelle sellaisia vaatteeita joita haluaa miehen käyttävän, jotkut eivät anna miehen osallistua kodin sisustukseen koska miehet eivät "ymmärrä" sellaisista asioista mitään jne. Ihan ok jos miestä ei oikeasti haittaa, mutta olen nähnyt pariskuntia joissa mies on joutunut vaihtamaan tyyliä kokonaan vasten omaa tahtoaan. (No tuossa tuli nyt tietty esiin myös yksi miehen ällöttävistä piirteistä: mies joka ei osaa pitää puoliaan vaan laittaa itsensä tossun alle ja menettää siten oman itsensä)
- Nainen joka ikään kuin elää miehen kautta. Ei osaa olla ilman sitä miestä vierellään ja suunnittelee kaikki omat menonsa miehen aikataulun mukaan. Kysyy aina miehen mielipidettä omista asioista tai mitä mies sanoo jos nainen olisi menossa vaikka kerran puolessa vuodessa tyttöjen kanssa ulos.
- Nainen joka hakee tunnustusta flirttailemalla vieraiden miesten kanssa, oli kyseessä sitten minkä tason miehet tahansa.
- Naiset jotka "puhuvat" tahtonsa läpi mököttämällä
| |
| | |
31.03.09, 13:11
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja mies -71 Toisten naisten ulkonäön arvostelu.Yleensä niitä vetävämmän näköisiä arvostellaan eniten, mitä olen huomannut. | Minä taas olen nähnyt, että miehet ovat sata kertaa ilkeämpiä komeita miehiä kohtaan kuin naiset toista naista kohtaan. Minulla on paljon komeita treenikavereita ja on todella kamalaa nähdä miten sohvaperunat ja läskimahat mollaavat heitä. Ilkeydellä ja aliarvioinnilla ei ole mitään rajaa. Nämä komeat, lihaksikkaat miehet koetaan aina tyhmiksi, pinnallisiksi, halveksunnan ansaiteviksi tarvitsematta tuntea heitä paremmin. Heitä ei myöskään huolita mukaan mihinkään miesten juttuihin, vaan heidät jätetään aina ulkopuolelle. En ole koskaan nähnyt samanlaista toisen täydellistä mollaamista ja aliarvioimista naisten taholta, olipa se toinen nainen kuinka kaunis tahansa. Miehet eivät pidä komeita miehiä edes miehenä, vaan akkoina.
| |
| | |
31.03.09, 14:13
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Edellinen toi kantansa esille mutta väärässä palstassa.Miesten mollausosastokin on olemassa.
| |
| | |
31.03.09, 14:39
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja sivhos Edellinen toi kantansa esille mutta väärässä palstassa.Miesten mollausosastokin on olemassa. | Ai jaa, että jos aloitat ketjun, niin päätät myös mitä sinne saa kirjoittaa.
| |
| | |
31.03.09, 16:08
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ???????????????!!!!!!!!!! Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja sivhos Edellinen toi kantansa esille mutta väärässä palstassa.Miesten mollausosastokin on olemassa. | Ai jaa, että jos aloitat ketjun, niin päätät myös mitä sinne saa kirjoittaa. | Onko noin vaikeeta ymmärtää sitä mitä kirjoitetaan. Otsikko on Ällötyksiä NAISESSA!!!!! Miesten haukkumispalsta on jo täällä, mene siinä jauhaan paskaa miehistä.
Minua ällöttää
- naisten tyhmyys
- narttumaisuus
- piilo lesbous, katsotaan ja arvostellaan toisia naisia, ei miehiä. Miksi ei? Miehetkin arvostelee naisia.
- kateellisuus
- tasapäistäminen, jos olet eri mieltä, niin sitten on tietysti tyhmä ja väärässä
Tässä vain muutama esimerkki. Lisää löytyy ja paljon.
| |
| | |
31.03.09, 16:13
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
Cartsa king, mitä tarkoitat "naisten tyhmyydellä"?
| |
| | |
31.03.09, 16:13
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tarkoitatko siis kaikkia naisia ylipäätä vai joitain tiettyjä vain?
| |
| | |
31.03.09, 16:45
|
#14 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Cartsa king
- piilo lesbous, katsotaan ja arvostellaan toisia naisia, ei miehiä. Miksi ei? | Oletko siis sitä mieltä, että muita naisia katselevat naiset ovat aina salaa lesboja? Oletko mustis naisten naisiin kohdistuvista katseista vai miksi noin känkkis?
Ihan sivistykseksesi voin kertoa, että katselen usein ihmisiä ihan mielenkiinnosta, enkä tajua, miten kukaan voisi olla katselematta muita ainakaan jos yhtään liikkuu muuallakin kuin omassa pikkukopissaan.
Kaipaat siis miehenä naisten arvostelevia katseita. Kestäisitkö myös kritiikkiä vai odotatko vain ihailua?
| |
| | |
31.03.09, 16:57
|
#15 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Cartsa king Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja sivhos Edellinen toi kantansa esille mutta väärässä palstassa.Miesten mollausosastokin on olemassa. | Ai jaa, että jos aloitat ketjun, niin päätät myös mitä sinne saa kirjoittaa. | Onko noin vaikeeta ymmärtää sitä mitä kirjoitetaan. Otsikko on Ällötyksiä NAISESSA!!!!! Miesten haukkumispalsta on jo täällä, mene siinä jauhaan paskaa miehistä.
Minua ällöttää
- naisten tyhmyys
- narttumaisuus
- piilo lesbous, katsotaan ja arvostellaan toisia naisia, ei miehiä. Miksi ei? Miehetkin arvostelee naisia.
- kateellisuus
- tasapäistäminen, jos olet eri mieltä, niin sitten on tietysti tyhmä ja väärässä
Tässä vain muutama esimerkki. Lisää löytyy ja paljon. | Jospa noudattaisit ensiksi itse omaa neuvoasi ja jättäisit mainitsematta, että "miehetkin arvostelee naisia........."
| |
| | |
31.03.09, 17:04
|
#16 (linkki)
Minua ällöttää
- naisten tyhmyys
- narttumaisuus
- kateellisuus
Tässä vain muutama esimerkki. Lisää löytyy ja paljon. | Taitaa olla miesten kateus toisia miehiä kohtaan todella kipeä asia.
| |
| | |
31.03.09, 17:39
|
#17 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja naapurin tyttö Cartsa king, mitä tarkoitat "naisten tyhmyydellä"? | Katso noita vastauksia ja eiköhän se ole siinä.
| |
| | |
31.03.09, 17:45
|
#18 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja naapurin tyttö Cartsa king, mitä tarkoitat "naisten tyhmyydellä"? | Katso noita vastauksia ja eiköhän se ole siinä. | Sinä näköjään edustat todellista älymystön eliittiä.
| |
| | |
31.03.09, 17:51
|
#19 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja naapurin tyttö Cartsa king, mitä tarkoitat "naisten tyhmyydellä"? | Katso noita vastauksia ja eiköhän se ole siinä. | No minä ainakin näen sen, että sinä et näköjään ymmärrä vastauksia.
Se sanoo jo paljon sinun "älykkyydestäsi."
| |
| | |
31.03.09, 18:00
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) | aika ovelaa
kun vastaukset menee ohi oman hilseen niin silloin toiset on tyhmiä
| |
| | |
31.03.09, 18:08
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) |
- läskiperseitä en voi sietää!
Kun itse olen timmissä kunnossa kesät ja talvet niin en katselisi fättiä mimmiä... | |
| | |
31.03.09, 18:22
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mä en taas luuperseistä välitä........
| |
| | |
31.03.09, 19:09
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tyhjänpäiväinen riitely tyhjänpäiväisistä aiheista. Sama miehille!
| |
| | |
31.03.09, 23:30
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) | Susan Ruususet
Hänenlaiset naikkoset pilaavat kaiken naiseen liittyvän.Soomessa tuollaisia tuntuu olevan liian kanssa.Eivät edes osaa hävetä.Täytyy myöntää,kyllä hänen kanssa varmaan kiva sekstailla,on muotoja omasta takaa ja lisukkeitakin löytyy mitä rouhia kiimoissaan.Missä liene lapsukaiset hoidossa silläaikaa kun äityli hoitelee tuota seurustelupuolta?Hänen ulkonäkö parhaimmillaan ilman hiusvärjäystä.Taitaa tienata hyvät rahat olemalla julkisuudessa pääministerin hylkäämänä morsmaikkona.Kahden lapsen yksinhuoltajalle rahalle löytyy käyttöä.Sitä kannata pähkäillä,millä konstein se on tienattu.Raha on rahaa.
| |
| | |
01.04.09, 14:06
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) | Pehmeällä kädellä......
Varsinaisia ällötyksiä naisissa en näe, naiset ovat vain naisia, toiset mielenkiintoisempia kuin toiset.
Koitan välttää kanamaisia ja kovaäänisiä naisia jotka tunkevat mielipiteensä joka asiaan. Myöskään kovin miehiset, ( mustavaatteiset-huomattavan ylipainoiset-ketjuja killuu-tupakkia vedellään ja ollaan niin värjätyillä punaisilla lyhyillä hiuksilla ja kaljaa vedetään kuin tynnyri ) eivät kiinnosta.
Tarkoitan siis tuota yhdistelmää, en mitään erikseen.
Älykkäät, fiksut naiselliset naiset kiinnostaa, varmaotteiset. Ei niinkään ohjailtavissa olevat ja flegmaattiset, munaa pitää olla naisessakin.
| |
| | | | |