| |  | | |
14.04.09, 17:58
|
#76 (linkki)
| | (Vierailija) |
Onkohan sinulla nyt lievää pahempi lesbofobia jotenkin...
| |
| | |
14.04.09, 20:39
|
#77 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Ja siis ihaillakseen puuta on oltava metsuri, ihaillakseen koiraa on haluttava itsellekin koira, voidakseen ihailla taloa on haluttava siihen asumaan... Höpsis. Totta kai nainen voi mieltää myös toisessa naisessa jotkut piirteet kauniiksi, eikä siihen liity mitään seksuaalista saati nyt lesboutta. Sehän on kauniin piirteen toteamista aivan kuin mistä tahansa. Seksihullu on kyllä tosissaan jo, jos yrittää väkisin väittää moista lesboiluksi. Ei pidä sekottaa kattilaa ja hiutaleita keskenään, ei siitä ruokalajia synny. | Minä en ainakaan naisten perseitä enkä tissejä katsele "sillä silmällä". Mieluummin miehiä. Ja tämä siksi vain koska olen heteronainen.
| |
| | |
14.04.09, 20:57
|
#78 (linkki)
| | Killing Whispers
Rekisteröitynyt: 07/2008 Sijainti: In the darkest shadows...
|
Ei kauniiden naisten kauneudn toteamiseen lesboutta tarvitse. Kaunis voi olla ihan muutenkin vain. Nuo eroottisiksi miellettyjen alueiden katselu/ihailu ja vatvomine on aivan eri asia.
Minä katselen vain miehiä sillä silmällä.
| |
| | |
14.04.09, 22:41
|
#79 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja HETERO NAINEN Ihailla voi vaikka mitä, mutta silloin kun naisten työpaikan kahvipöydän joka päiväisenä puheenaiheena on jonkun naisen ulkonäkö,millaiset sääret ja onko kaunis vai ei, niin silloin on piilolesboudesta kyse. Ei miehet puhu toisista miehistä. Suurin osa naisista näyttää olevan piilolesboja. Näkeehän sen telkkariohjelmistakin. Koko ajan tulee ohjelmia missä naiset pyörittää perseitään enemmän tai vähemmän pukeissa ja oikein superpaskaa, sinkkuelämä ja lebojen oma l-koodi. Jos naiset ei noita törkyohjelmia katsois niin ei niitä näytettäis. Sinkkuelämän narttulauman puheen aiheena on yleensä p*llu eikä mikään muu.
Miksi ei telkkarista tule vastaavaa homosarjaa,jossa homot suutelisi toisiaan ja naisi keskenään. Naiset nauttii ilmeisesti siitä kun saavat katsella toisia naisia.
En tosiaankaan katso noita roskaohjelmia,mutta joskus niitä näkee väkisinkin kun niistä tulee pätkiä. Nyt tasa-arvoo kehiin ja äkkiä,homomiesten seksielämää pitää näyttää myös. | AIVAN!
Kyllä on jo korkea aika näyttää myös homomiesten seksielämää. Mä tykkään katsoa homomiehiä enkä naisia, mutta niin kuin jo kirjoitit " näkee väkisinkin kun niistä tulee pätkiä!
Olisi kiva jos telksta tulisi KOMEITA homomiehiä, jotka panevat ja suutelevat ja nuolevat toistensa alapäätä niin kuin ne lesbotkin tekee. eikö vain? tätä kyllä tyrkytetään jokaiselle?
Miksi TYRKYTTäVäT VAIN lesboilua myös heteroille??? ihmeellistä hommaa!
ja homoilua piilottavat? eivät näytä telkussa?? pillua ruutu täynnä mutta, kullia AINA piilottavat?
ihan outoa!
Tasa arvo kehiin ja äkkiä! | |
| | |
14.04.09, 22:42
|
#80 (linkki)
| | (Vierailija) |
nimimerkistä unohtu 1 L :)
| |
| | |
14.04.09, 23:17
|
#81 (linkki)
| | (Vierailija) |
Metka juttu. Minä en ole koskaan nähnyt TV:ssä edes pätkiä tuosta toisestakaan lajista. Tosin harvoin koko TV:tä. Muutenkin täysin vieras koko lesbous-teema, enkä kyllä seksiäkään yötä päivää mieti, paitsi komean miehen sattuessa kehiin. Muutakin mietittävää ja katsottavaa elämässä kun seksiasiat. Kauneutta taas ihailen aina, oli se mitä tahansa. Iki kuuna kullan valkeana ei ole tullut mieleen seksualisoida asiaa.
Mitenkä te sitten luokittelette taiteilijat? Onko jokainen naisia maalannut, saati nyt patsaiksi muotoillut, tai taidekuviksi valokuvannut lesbo? Niistä varmaan nimittäin aika harva tietää sitä itse... :)
Onko lesbo, jos kehuu jotain toisen uutta vaatehankintaa, kampausta, huulipunaa tms. kantajalleen sopivaksi, "kun olet tuollainen hoikka / kapeakasvoinen / rypytön" tms.? Silloin nimittäin jokainen tuntemani nainen taitaa olla! Tosin moni ei tunne edes sanaa, saati että haluaisi kuullakaan sen takana olevasta toiminnasta, ainakaan nuo vanhemman sukupolven edustajat.
"Joka karhua pelkää, näkee karhun joka puun takana". Mutta eivät muut silti näe. Tuo vaahtoaminen, "ällöttyminen" nimittäin kuullostaa minusta aika vahvalta pelolta. Ei enää suhteellisuudentajulta...
| |
| | |
15.04.09, 15:25
|
#82 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 03/2007
|
Drinkkiä pummaava nainen on ällöttävä. Mulla oli tämmönen tapaus joku kuukausi sitten. Olin kuitenkin sen verran höveli että annoin hörpyt kaljastani.
Eräs vanha kaverini on sanonut että sätkiä käärivä nainen on ällöttävä. Mulle kyllä kelpais vaikka semmonenkin. :D
| |
| | |
15.04.09, 15:34
|
#83 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Hippi-Henkka Drinkkiä pummaava nainen on ällöttävä. Mulla oli tämmönen tapaus joku kuukausi sitten. Olin kuitenkin sen verran höveli että annoin hörpyt kaljastani.
Eräs vanha kaverini on sanonut että sätkiä käärivä nainen on ällöttävä. Mulle kyllä kelpais vaikka semmonenkin. :D | Vastaavasti voisin sanoa, että drinksua tyrkyttävä mies, joka kuvittelee osatvansa sillä naisen aikaa on myös ällöttävä. Minulla ainakin on varaa ostaa omat juomani ja aikaani ei osteta rahalla tai suosionosoituksilla.
| |
| | |
15.04.09, 16:02
|
#84 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Hippi-Henkka Drinkkiä pummaava nainen on ällöttävä. Mulla oli tämmönen tapaus joku kuukausi sitten. Olin kuitenkin sen verran höveli että annoin hörpyt kaljastani.
Eräs vanha kaverini on sanonut että sätkiä käärivä nainen on ällöttävä. Mulle kyllä kelpais vaikka semmonenkin. :D | Kaverini lähtee aina baariin sillä asenteella että miehet kyllä tarjoaa... Ällöttävää se on minustakin, ei yhtään itsekunnioitusta (tai muidenkaan kunnioitusta). Hurraan miehille jotka torjuvat tällaiset naiset.
Sekä miehet että naiset jotka tupakoivat ovat ällöttäviä :)
| |
| | |
15.04.09, 19:37
|
#85 (linkki)
| | (Vierailija) |
Drinkkien pummaajat ovat tosiaan ällötyksiä, mutta samoin niitä tarjoavat miehet ovat säälittäviä. On tosin itsestään selvyys, että herrasmies tarjoaa juomat omalle naiselleen, mutta pillun perässä tuntemattonille on säälittävää.
| |
| | |
18.04.09, 21:12
|
#86 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Mies 50 Varsinaisia ällötyksiä naisissa en näe, naiset ovat vain naisia, toiset mielenkiintoisempia kuin toiset.
Koitan välttää kanamaisia ja kovaäänisiä naisia jotka tunkevat mielipiteensä joka asiaan. Myöskään kovin miehiset, ( mustavaatteiset-huomattavan ylipainoiset-ketjuja killuu-tupakkia vedellään ja ollaan niin värjätyillä punaisilla lyhyillä hiuksilla ja kaljaa vedetään kuin tynnyri ) eivät kiinnosta.
Tarkoitan siis tuota yhdistelmää, en mitään erikseen.
Älykkäät, fiksut naiselliset naiset kiinnostaa, varmaotteiset. Ei niinkään ohjailtavissa olevat ja flegmaattiset, munaa pitää olla naisessakin. | Ihanasti sanottu! :D
Itse olen aika luonnollinen ja sporttinen mutta en itseäni täynnä oleva(vaikka nyt kehuskelenkin tässä) ja osaan olla hiljaa ja kuunnella muitakin enkä luule tietäväni kaikkea . . . . . . ja on se aika jännää miten mielenkiintoa riittää miesten taholta.
En vaan löydä sitä sopivaa kumppania en sitten millään(olen eronnut väkivaltaisesta miehestäni ja pari vuotta ollut yksikseni). Ehkä annan ymmärtää etten edes etsi kun elämässä on muutakin mielenkiintoista nykyään. Olis vaan ihanaa löytää miehekäs mies rinnnalleni.
Alkuperäiseen aiheeseen. Itseäni ällöttää naiset jotka määräilevät ja komentelevat muita ja juoruavat ja liioittelevat asioita toisen tappioksi. Myös jatkuva miesten mollaaminen ja samaan hengenvetoon itketään kun ei löydy kunnon miestä kumppaniksi. Hohhoijaa. | |
| | |
19.04.09, 00:52
|
#87 (linkki)
| | (Vierailija) |
Eräs kuuskymppinen nainen tuli viereeni pupissa tarinoimaan niitänäitä.Sitten hän,ykskaks tokaisi,menes ostamaan hänelle drinkki.Sanoin hänelle,jos janottaa,tiski ja rahasi vapaasti käytettävissä,en ole juoksupoikasi.
| |
| | |
19.04.09, 14:30
|
#88 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Mies1982 On tosin itsestään selvyys, että herrasmies tarjoaa juomat omalle naiselleen, mutta pillun perässä tuntemattonille on säälittävää. | Pitääkö omalle naiselle tarjota silloinkin, jos naisella on huomattavasti paremmat tulot? Ei kuulosta kovin reilulta. | |
| | |
19.04.09, 15:24
|
#89 (linkki)
| | (Vierailija) |
Jos pariskunta on kysymyksessä,ei sillä ole merkitystä kumpi maksaa.
| |
| | |
15.12.11, 23:24
|
#90 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Miksi? Pitääkö omalle naiselle tarjota silloinkin, jos naisella on huomattavasti paremmat tulot? Ei kuulosta kovin reilulta. |
Kyllä. Herrasmies tarjoaa aina naiselleen, vaikka siinä menisivät viimeiset pennit ja maksalaatikkorahat. Me naiset olemme oikeutettuja saamaan kaiken haluamamme ilmaiseksi tässä yhteiskunnassa. Miehen tulee maksaa kaikki naisensa huvittelukustannukset tottakai ja myös vieraiden naisten jos sellaisten seuraan ajautuu!
| |
| | |
16.12.11, 14:38
|
#91 (linkki)
| | kiveliön kuningas
Rekisteröitynyt: 03/2010 Sijainti: turku
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nathalie1 Kyllä. Herrasmies tarjoaa aina naiselleen, vaikka siinä menisivät viimeiset pennit ja maksalaatikkorahat. Me naiset olemme oikeutettuja saamaan kaiken haluamamme ilmaiseksi tässä yhteiskunnassa. Miehen tulee maksaa kaikki naisensa huvittelukustannukset tottakai ja myös vieraiden naisten jos sellaisten seuraan ajautuu! |
Tot maar ja kuis sit helvatti, varsinkin niiden vieraiden naisten. Ainoa asia minkä aapojen herrasmiehenä ja kiveliöiden kuninkaana vaadin naiseltani ovat omat liukasteet ja alapääpyyhkeet!
| |
| | |
17.12.11, 14:07
|
#92 (linkki)
| | (Vierailija) |
Suomessa naiset pukeutuvat aivan saatanan huonosti, päälle laitetaan mikä tahansa hennesin riepu. Miehet sentään vetävät bossit päälle ja näyttävät tyylikkäiltä. Monelle naiselle on joutunut antamaan pakit juuri halvan pukeutumisen takia.
| |
| | | | |