Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Sinkun elämää
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut Hae ketjusta
13.02.10, 23:34   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 02/2010
Sijainti: oulun seutu
Mistä tietää millon mies on ihastunut?:)

Miten miehen ihastumisen huomaa koulussa/töissä ja esimerkiksi facebookissa? Miten se näkyy kehonkielessä ja puheessa? Ja jos mies ei ole niin rohkea iskemään, ehkä vähän ujo, miten hän näyttää kiinnostuksensa? Ja tarkoitan tällä ennen kuin on päästy kovinkaan paljoa juttelemaan miehen kanssa.
  Vastaa viestiin
14.02.10, 09:20   #2 (linkki)
Katse
(Vierailija)

Siitä sen huomaa, kun katse seuraa teidän liikkeitänne.
  Vastaa viestiin
14.02.10, 11:17   #3 (linkki)
kaspian
(Vierailija)

Mies tuskin näyttää sitä mitenkään. Teini-ikäinen poika voi punastella ja hikoilla, mutta aikuinen mies osaa olla viilipytty. Parhaiten asia selviää siten, että kysyy miestä kahville tai mihin nyt ikinä hän voisi innostua lähtemään ja sitten treffeillä joko johdatella aiheeseen tai kysyä sitä suoraan.
  Vastaa viestiin
14.02.10, 12:13   #4 (linkki)

Mutta jos haluaa olla varma ennen kuin kysyy mihinkään? Eikö ole mitään pientäkään juttua josta sen huomaisi vaikka silloin kun mies tulee vastaan?
  Vastaa viestiin
14.02.10, 15:32   #5 (linkki)
On
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja linux Näytä viesti
Mutta jos haluaa olla varma ennen kuin kysyy mihinkään? Eikö ole mitään pientäkään juttua josta sen huomaisi vaikka silloin kun mies tulee vastaan?
Jos mies ei ole täysin tuntematon.
Olette nähnyt aiemminkin, siis on ainakin näöltä tuttu.
Kun hän vastaan kävelee, niin silloin katsoo teitä silmiin ja hymyilee.
Silloin voitte sanoa vaikka, hei!
Jos ei ala enempi juttelemaan, niin seuraavalla kerralla uusi, hei!
Jos vieläkään ei pysähdy, niin katsokaa vaivihkaa taaksenne, sillä kiinnostunut mies katsoo varmasti taaksensa.
Voi jopa seurailla mihinpäin olette menossa.
Samoin kun jos näkee teidät etäämmältä ja on menossa poispäin teidän kulkureitiltä, niin hän tekeekin mutkan reittiinsä, jotta saa nähdä vilauksen silmistänne.
Ja nyt on sitten kahvikutsun aika.
Tulkaa sitten kertomaan miten kävi.
  Vastaa viestiin
14.02.10, 17:03   #6 (linkki)
kaspian
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja On Näytä viesti
Jos mies ei ole täysin tuntematon.
Olette nähnyt aiemminkin, siis on ainakin näöltä tuttu.
Kun hän vastaan kävelee, niin silloin katsoo teitä silmiin ja hymyilee.
Silloin voitte sanoa vaikka, hei!
Jos ei ala enempi juttelemaan, niin seuraavalla kerralla uusi, hei!
Jos vieläkään ei pysähdy, niin katsokaa vaivihkaa taaksenne, sillä kiinnostunut mies katsoo varmasti taaksensa.
Voi jopa seurailla mihinpäin olette menossa.
Samoin kun jos näkee teidät etäämmältä ja on menossa poispäin teidän kulkureitiltä, niin hän tekeekin mutkan reittiinsä, jotta saa nähdä vilauksen silmistänne.
Ja nyt on sitten kahvikutsun aika.
Tulkaa sitten kertomaan miten kävi.

Näin se varmaan oli 60-luvulla. Mutta tämän päivän opiskelu- ja työympäristössä on täysin tavallista, että mies katsoo silmiin ja hymyilee ilman taka-ajatuksia, ja hän voi jopa kävellä vastaan ja tervehtiä ilman, että siihen liittyisi mitään sen kummempaa. Joten sanon uudestaan: on luultavaa, ettei mies ilmaise ihastustaan, ellet kysy häneltä siitä jossain sopivassa tilanteessa.
  Vastaa viestiin
14.02.10, 17:47   #7 (linkki)

Niiin mutta jos ajattelen, että itsekin olen ihastunut häneen, niin kyllä minä ainakin yritän vähän vihjata siitä mm. katsomalla häntä ja kommentoimalla facebookissa, niin kai hänkin yrittää sitä jotenkin vihjailla? Ja sitähän sanotaan että sen huomaa miehen eleistä?
  Vastaa viestiin
14.02.10, 17:54   #8 (linkki)
kaspian
(Vierailija)

Lainaus:
niin kai hänkin yrittää sitä jotenkin vihjailla? Ja sitähän sanotaan että sen huomaa miehen eleistä?

Ei välttämättä. Jos olisin itse ihastunut, toimisin vain niin kuin ennenkin, olisin ystävällinen ja asiallinen. Missään nimessä en alkaisi mihinkään silmäpeliin; siinä tulee vain vainoharhaiseksi. Ja vielä: jos alat tulkita miestä tämän facebook-juttujen pohjalta, voit samantien laittaa ämpärin päähäsi.
  Vastaa viestiin
14.02.10, 19:07   #9 (linkki)
Neiti
(Vierailija)

Lainaus:
Niiin mutta jos ajattelen, että itsekin olen ihastunut häneen, niin kyllä minä ainakin yritän vähän vihjata siitä mm. katsomalla häntä ja kommentoimalla facebookissa, niin kai hänkin yrittää sitä jotenkin vihjailla? Ja sitähän sanotaan että sen huomaa miehen eleistä?
Riippuu varmasti paljon miehen luonteesta, miten hän ilmaisee ihastuksensa vai ilmaiseeko sitä juuri mitenkään. Todella ujo mies voi vältellä katsettasi, kosketustasi yms. Vähän rohkeampi taas ei taas saa silmiään irti sinusta, hän "syö" sinua katseellaan.

Kannattaa kokeilla, millaisia merkkejä mies antaa: vastaako hän hymyysi, viihtyykö hän seurassasi (ehkä etsiytyy seuraasi), vaikuttaako hän aidosti kiinnostuneelta jutuistasi?
  Vastaa viestiin
15.02.10, 10:25   #10 (linkki)
feisbuuk
(Vierailija)

Mä en kyllä tekisi facebookin suhteen mitään oletuksia tai odottaisi, että toinen osaisi tulkita niitä. Itse kyllä kommentoin vaikka kenen juttuja ja vaikka miten. Samoin omia juttujani kommentoidaan, joten en nyt niistäkään vetäisi johtopäätöksiä.

En ole edes ajatellut, että joku voisi pitää facebook-kommentointia vihjeinä ihastukseen. Hui, pelottava ajatuskin... (jos nyt ei ole tosissaan tyyliä "tykkään susta")
  Vastaa viestiin

15.02.10, 11:56   #11 (linkki)

Rekisteröitynyt: 03/2007
Facebookista voi selvitä yleinen kiinnostus sinuun. Itselläni on tapana likettää ja kommentoida aina kun siltä tuntuu, mutta en erityisesti tee niin kuitenkaan niitä kohtaan joihin olen ihastunut.
  Vastaa viestiin
27.10.11, 11:04   #12 (linkki)
kerro
(Vierailija)

ihastuksesta

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippi-Henkka Näytä viesti
Facebookista voi selvitä yleinen kiinnostus sinuun. Itselläni on tapana likettää ja kommentoida aina kun siltä tuntuu, mutta en erityisesti tee niin kuitenkaan niitä kohtaan joihin olen ihastunut.
Seuraa törkeä mainos:
Jos olet ihastunut, jaa fiilikset täällä: http://www.ihastunut.net/
  Vastaa viestiin
13.12.11, 23:10   #13 (linkki)
sinttu
(Vierailija)

no voi

anteeks nyt vaan mut en oikee tiiä et oonko varma mun ihastuksen tunteist ja mää oon itse asias 10 hehee satuimpa nyt käymää tääl vastatkaa tähä pliis
  Vastaa viestiin
15.01.12, 17:27   #14 (linkki)
Lääpällään...
(Vierailija)

Onko toinen ihastunut?

Mistä niinku tietää että poika on ihastunut, käymme samaa koulua yms. Niinku vihjailua että on ihastunut, kaverini sanoo minulle että hän kuulemma '' vihjailee '' jotenkin. En ymmärrä yhtään...
  Vastaa viestiin
15.01.12, 17:30   #15 (linkki)

Rekisteröitynyt: 03/2011
Sijainti: Etelä-Suomi
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lääpällään... Näytä viesti
Mistä niinku tietää että poika on ihastunut, käymme samaa koulua yms. Niinku vihjailua että on ihastunut, kaverini sanoo minulle että hän kuulemma '' vihjailee '' jotenkin. En ymmärrä yhtään...
Selvästi on ihastunut.
  Vastaa viestiin
15.01.12, 17:46   #16 (linkki)
siismitä
(Vierailija)

Eihän facebookissa kai mitään seurustelua voi tehdä ? Ei ainakaan kehon kieli pääse oikeuksiinsa. Typerä keksintö koko naamakirja.

Ja kyllä sen tietää ja huomaa, jos mies on ihastunut.
  Vastaa viestiin
16.01.12, 16:13   #17 (linkki)
Lievästi nörtähtävä mies
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja siismitä Näytä viesti
Eihän facebookissa kai mitään seurustelua voi tehdä ? Ei ainakaan kehon kieli pääse oikeuksiinsa. Typerä keksintö koko naamakirja.
No onhan se typerä keksintö kun aiheuttaa arabien vallankumouksia ja suomen uutislähetyksetkin ovat sidoksissa facebookiin. :D
Joku on tainnut tippua kehityksen rattailta. Vieläkö joku seurustelee livenä?
  Vastaa viestiin
16.01.12, 16:39   #18 (linkki)
Juu
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lievästi nörtähtävä mies Näytä viesti
No onhan se typerä keksintö kun aiheuttaa arabien vallankumouksia ja suomen uutislähetyksetkin ovat sidoksissa facebookiin. :D
Joku on tainnut tippua kehityksen rattailta. Vieläkö joku seurustelee livenä?

Ne oikeasti elossa olevat ihmiset.
  Vastaa viestiin
16.01.12, 19:28   #19 (linkki)
lääpällään..
(Vierailija)

HEI!

tuo ei auta yhtään, olen kuullut hänestä juttua ja vihoissani olen sanonut mitä sattuu. Ja nyt kaduttaa, haluaisin pyytää häntä alkamaan kanssani. Ekaksi en tiedä onko hän kiinnostunut minusta, merkeistä en osaa päätellä ja onko ne edes mitään merkkejä! Ja sitten mitä kaverit sanoisivat kun olen tuommoista mennyt sanomaan '' vihoissani '' ja nyt kaduttaa kaikki sanomat.. Koulussa saattaa yrittää saada huomioni heittelemällä esimerkiksi pyyhekumin palasella jotta katsoisin häntä tai en sitten tiedä.... EN TIEDÄ YHTÄÄN!!
  Vastaa viestiin
26.01.12, 21:24   #20 (linkki)
_MOI_
(Vierailija)

AUTTAKAAA!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lääpällään... Näytä viesti

Hei! Tunnen koulustani yhden pojan.. Tosin emme ole tunteneet kauaa.. Olemme olleet yhteyksissä, mutta en tiedä onko hän kiinnostunut minusta? Itse kyllä olen kiinnostunut hänestä, mutta haluaisin hän itse on sanonut minulle kiinnostuneen jostain.. Haluaisin tietää olenko hänen kiinnostuksen kohteensa?! VOISITTEKO IHMISET AUTTAAA?!!???!!
  Vastaa viestiin

26.01.12, 21:26   #21 (linkki)
_MOI_
(Vierailija)

KORJAUS

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja _MOI_ Näytä viesti
Hei! Tunnen koulustani yhden pojan.. Tosin emme ole tunteneet kauaa.. Olemme olleet yhteyksissä, mutta en tiedä onko hän kiinnostunut minusta? Itse kyllä olen kiinnostunut hänestä, mutta haluaisin hän itse on sanonut minulle kiinnostuneen jostain.. Haluaisin tietää olenko hänen kiinnostuksen kohteensa?! VOISITTEKO IHMISET AUTTAAA?!!???!!

Korjaan: mutta haluaisin tietää mitä hän minusta ajattelee.. Hän itse on sanonut....----->
  Vastaa viestiin
02.02.12, 18:39   #22 (linkki)
SEKAISIN!
(Vierailija)

mistä voi tietää , että poika on kiinostunut?

moi! ihastuin yhteen poikaan. olen itse 8:lla ja hän 9:llä. Olen kirjoittanut hänelle rakkauskirjeen , soittanut ja jopa ostanut hänelle joululahjan (paidan) ! Koulussa olen ihan sekaisin , ett tykkääkö hän minust ku se vaan kattoo ei kato kattoo ja ei ! siis oikeest ? Oon kyllä kysynyt silt ett mitä mieltä se on minust mut se vastas : En tiiä... ?? Ja ruokalss käy yleensä sillee , että kun esim haen leipää nii sekin tulee hakemaan jotain. Ja kun soitan hänelle tai sanon hänelle facess ''moi'' niii hän vaikuttaa siltä , että häntä ei niinku kiinosta pätkääkää! .... :( Ja joskus hän katsoo minua ja hymyilee mulle ...... oikeasti AUTTAKAA minua oon aivan SEKAISIN!! tuun koht hulluks ! :DD
  Vastaa viestiin
04.02.12, 13:34   #23 (linkki)
--Anna--
(Vierailija)

hei nyt järki käteen "vierailija"... jätä poika rauhaan, hän selvästikin epäilee kanssasi. olen ollut monesti samanlaisessa tilanteessa kanssasi mutta olen jättänyt kaikki unelmat siihen ja parempi ollut niin. olen itsekin 8-luokkalainen ja ihastunut/rakastunut rinnakkaisluokkalaiseen poikaan ja meillä synkkaa hyvin. pojista kyllä huomaa jos on kiinnostunut. sen huomaa puheista ja eleistä. en tajua miksi aikuiset ihmiset tulevat tänne kyselemään onko mies kiinnostunut, kai tuon ikäinen osaa itsekin otta selvää kun 15-vuotiaskin osaa...
  Vastaa viestiin
08.04.12, 11:03   #24 (linkki)
(:
(Vierailija)

Koulussa on yksi poika, joka katsoo minua välillä.
Olen huomannut tämän saman asian ainakin kolmesti samalla viikolla...
Tiedän vain pojan nimen, emmekä ole koskaan jutelleet. Olen vain huomannut että hän katsoo minua joskus.
Voiko tuo ehkä tarkoittaa että hän on ihastunut tai kiinnostunut minuun?
  Vastaa viestiin
08.04.12, 11:38   #25 (linkki)

Rekisteröitynyt: 03/2011
Sijainti: Etelä-Suomi
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja (: Näytä viesti
Koulussa on yksi poika, joka katsoo minua välillä.
Olen huomannut tämän saman asian ainakin kolmesti samalla viikolla...
Tiedän vain pojan nimen, emmekä ole koskaan jutelleet. Olen vain huomannut että hän katsoo minua joskus.
Voiko tuo ehkä tarkoittaa että hän on ihastunut tai kiinnostunut minuun?
Vähintään kiinnostunut.
  Vastaa viestiin
Vastaa viestiin

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku