Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Sinkun elämää
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut Hae ketjusta
27.02.10, 21:02   #1 (linkki)
tytti89
(Vierailija)

Nettideitit

Löysin netideiteissä mielenkiintoiden oloisen profiilin ja otin mieheen yhteyttä. Ollaan kirjoiteltu vajaa viikko, mutta siittä huolimatta haluaisin tavata miehen mahdollisimman pian. Sen kanssa ollaan kirjoiteltu kuulumisia, niinkuin jollekin kaverille kirjoitelisi kuulumisia. Ihan hirveesti ei olla toisistamme kyselleet mitään. Koskaan aiemmin en ole ollut fb-kaveri kenenkään, oikeastaan ihan tuntemattoman ihmisen kanssa. Eikä kirjoittelukaan yleensä oo ollut sen tyylistä, kuin kaverin kanssa kirjoittelisi (jotenkin normaalia tuttavallisempi tyyli) niin lyhyen ajan jälkeen. Olen todella kiinnostunut tutustumaan siihen mieheen paremmin.

Onko liian aikaista alkaa ehdottelemaan tapaamista? En kuitenkaan kauheasti tiedä miehestä mitään. Mulla on kokemuta siittä, että kirjoitellaan kauan netissä ennen tapaamista. Siinä ajassa on jossain määrin ehtinyt ihastuun mielikuvaan toisesta ja se ei sitten olekkaan vastannut todellisuutta. Toinen ei ole luonteeltaan ollut sellainen, minkä käsityksen olen saanut. En halua että tällä kertaa käy niin. Haluan mielummin lyhyen kirjoittelun jälkeen tavata ko. miehen, vaikka en hänestä paljoo tietäisikään. Musta tuntuu sille, että olisi parempi idea tavata ja tutustua livenä. Onko liian aikaista alkaa puhumaan tapaamisesta?
  Vastaa viestiin
27.02.10, 21:16   #2 (linkki)
Minä
(Vierailija)

Ei ole liian aikaista.

Jos suorakysymys pelottaa, niin voittehan sellaisen vihjailevan esittää.

Kyllä on miehelläkin mielessä se tapaaminen kuitenkin. Onhan se näkeminen ja vähän koskettaminenkin oikein mukavaa. Sitä jos mitä mies odottaa.
  Vastaa viestiin
27.02.10, 21:34   #3 (linkki)
ei ole
(Vierailija)

Ei ole aikaista, pyydä vaan treffeille, edes pikaisille juuri siksi että näet kenen kanssa kirjoittelet ja jatka sitten treffien jälkeen tutustumista. Jos mies ei ole valmis juomaan edes kupillista kahvia kanssasi, tiedät että hänessä on jotain outoa; muita viritelmiä, varattu, ei tosissaan liikkeellä, ei ole se kuka sanoo olevansa (ikä, sukupuoli jne.)....
  Vastaa viestiin
01.03.10, 10:12   #4 (linkki)
Kysyjä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä Näytä viesti
Ei ole liian aikaista.

Jos suorakysymys pelottaa, niin voittehan sellaisen vihjailevan esittää.

Kyllä on miehelläkin mielessä se tapaaminen kuitenkin. Onhan se näkeminen ja vähän koskettaminenkin oikein mukavaa. Sitä jos mitä mies odottaa.

Miten nakkattaa vihjailla tapaamishalukuudestaa? Millaisia ilmaisuja kannattaa käyttää?
  Vastaa viestiin
01.03.10, 21:12   #5 (linkki)
Minä
(Vierailija)

Vaikkapa tyyliin, milloin tulet käymään meilläpäin.
Tai, haluaisitko nähdä minun uuden mekon, tai jotakin mitä haluaisitte näyttää.
Tai, oletko käynyt Korkeasaaressa, voitasko joskus mennä yhdessä sinne. Tietysti tuon Korkeasaaren tilalla ehdotatte paikkaa josta itse pidätte.

Yleensäkin ehdotatte tapaamista jonkun tekemisen kautta. Olkoon se sitten vaikka juoksu tai hiihtolenkki.
Tansseihin houkuttelukaan ei ole huono ajatus.

Joko näillä eväillä pääsette alkuun?
  Vastaa viestiin
02.03.10, 12:16   #6 (linkki)
fvvdvdsvds
(Vierailija)

Jotenkin yllätyin kysymyksestä. Eikö ole suurempi todennäköisyys, että ap itse ei ole kiinnostunut kyseisestä miehestä, kun on kyseessä kuitenkin jonkinlainen sokkotreffi? Eli asenne ei ole se, että kuinka lähteä treffeille miellyttämään tuntematonta miestä, vaan se, että lähtee katsomaan, onko itse siitä miehestä livenä kiinnostunut. Yleensähän naiset ovat valikoivampia kuin miehet, eli miehille tuntuu kelpaavan useampi nainen kuin päinvastoin.
  Vastaa viestiin
02.03.10, 12:17   #7 (linkki)
vedsacsac
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja fvvdvdsvds Näytä viesti
Jotenkin yllätyin kysymyksestä. Eikö ole suurempi todennäköisyys, että ap itse ei ole kiinnostunut kyseisestä miehestä, kun on kyseessä kuitenkin jonkinlainen sokkotreffi? Eli asenne ei ole se, että kuinka lähteä treffeille miellyttämään tuntematonta miestä, vaan se, että lähtee katsomaan, onko itse siitä miehestä livenä kiinnostunut. Yleensähän naiset ovat valikoivampia kuin miehet, eli miehille tuntuu kelpaavan useampi nainen kuin päinvastoin.
sori, vastasin väärään ketjuun!!
  Vastaa viestiin