Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
11.04.10, 12:49   #1 (linkki)
kiinnostunut
(Vierailija)

Millainen porukka on Eurosinkut?

Tietääkö joku millainen yhteisö on Eurosinkut? Osuin heidän sivuilleen etsiessäni sinkkutapahtumia. Ainakin heillä näytti olevan monenlaista ohjelmaa.
  Vastaa viestiin

11.04.10, 13:16   #2 (linkki)
singeli
(Vierailija)

Olen käynyt yhdessä heidän aktiviteetissaan eli joogassa, ja se on täysin naisvaltainen, liekö ollut yhtään miestä mukana, mutta varmaankin jooga vetää enemmän naisia...eli joissakin muissa aktiviteeteissa voi olla miehiäkin.

Ihan tavan ihmisiä, 30+sta lähtien oli ainakin siinä, ei mitään muka-trendikästä tai muuta Sedula-kansaa vaan tavan järki-ihmisiä nähdäkseni.
  Vastaa viestiin
11.04.10, 20:41   #3 (linkki)
kiinnostunut
(Vierailija)

Järkevät ihmiset kuulostaa hyvältä.
  Vastaa viestiin
12.04.10, 13:41   #4 (linkki)
tykkään
(Vierailija)

Hyvä yhteisö kun on tekemistä ja seuraa 30-50v, kun muualta sitä ei tahdo löytyä. Tuntuu että kaikki muu on suunnattu joko alle kolmekymppisille tai yli viisikymppisille.
  Vastaa viestiin
12.04.10, 14:56   #5 (linkki)
stax
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tykkään Näytä viesti
Hyvä yhteisö kun on tekemistä ja seuraa 30-50v
Totta, kannattaa ehdottomasti käydä tapahtumissa ja osallistua toimintaan. Paljon sinkkuja, mutta kannattaa muistaa että mukana on myös naisia ja miehiä jotka eivät etsi seurustelua tms. suhdetta ja jne...
  Vastaa viestiin
12.04.10, 14:59   #6 (linkki)
ex
(Vierailija)

Elämäntapasinkkuja? Ei ehkä hyvä yhteisö, jos aikoo joku päivä pariutua?
  Vastaa viestiin
12.04.10, 18:25   #7 (linkki)
kaikenlaisia
(Vierailija)

Mulle on tullut käsitys että osa ihmisistä on siellä mukana enemmän kumppanin etsinnän vuoksi ja osa taas pitää sitä sinkkujen yhteisenä harrastusryhmänä. Eli monenlaista ajatusta löytyy. Monilla on varmaan useampikin tarkoitus olla mukana. Ja kai tilanteet voi muuttua ajan kuluessa.
  Vastaa viestiin
13.04.10, 11:06   #8 (linkki)
vaikutelmatar
(Vierailija)

Ihan hyvää porukkaa vaikuttaa olevan, mukavia ihmisiä:) Tällainen tunne on tullut ainakin näin alussa.
  Vastaa viestiin
27.04.10, 23:37   #9 (linkki)
iltasella
(Vierailija)

Keski-ikäistä väkeä, seuraa kaikenlaisiin harrastuksiin. Kyllä sieltä voi oman kullankin löytää, mutta kaikki eivät ole mukana sitä varten, kuten joku jo mainitsikin.
  Vastaa viestiin
28.04.10, 10:28   #10 (linkki)
sinkkuilija
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja iltasella Näytä viesti
Keski-ikäistä väkeä, seuraa kaikenlaisiin harrastuksiin. Kyllä sieltä voi oman kullankin löytää, mutta kaikki eivät ole mukana sitä varten, kuten joku jo mainitsikin.
Eurosinkkujen nettisivuilta näkyy siellä olevan yli 8000 jäsentä. Onkohan paljonkin aktiivisesti osallistuvia?
  Vastaa viestiin
01.05.10, 12:15   #11 (linkki)
jassoo
(Vierailija)

Pitää kokeilla tuota kun niillä ei ole jäsenmaksuakaan.
  Vastaa viestiin
02.05.10, 16:49   #12 (linkki)
jeeh
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sinkkuilija Näytä viesti
Eurosinkkujen nettisivuilta näkyy siellä olevan yli 8000 jäsentä. Onkohan paljonkin aktiivisesti osallistuvia?
Hei siellähän on 5200 naista!
  Vastaa viestiin
04.05.10, 09:58   #13 (linkki)
näkemys
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostunut Näytä viesti
Tietääkö joku millainen yhteisö on Eurosinkut? Osuin heidän sivuilleen etsiessäni sinkkutapahtumia. Ainakin heillä näytti olevan monenlaista ohjelmaa.
Monenlaista tapahtumaa ja harrastusseuraa on, niistä kannattaa valita itselleen sopivia jolloin muukin porukka on samantyylistä. Tapahtumat tuntuvat pyörivän juuri yhteisten kiinnostuksen kohteiden sekä yhteisten elämänkokemusten ja ajatusmaailman ympärillä. Joihinkin seuroihin pääsee sisälle helpommin kuin toisiin. Kannattaa siis kokeilla useampaa tapahtumaa ennen kuin tekee johtopäätöksiä.

Osa jäsenistä on parinhakumielessä enemmän mukana, osa taas haluaa harrastusseuraa tai muuten vain pitää hauskaa ja tustustua uusiin ihmisiin. Kaikissa tapahtumissa ei juurikaan satsata tutustumiseen eli itse kannattaakin olla aktiivinen, jos haluaa ystäviä tai löytää parisuhteen. Ikä on myös yksi merkittävä tekijä, kannattaa osallistua sellaisiin tapahtumiin ja harrastuksiin joissa on muitakin samanikäisiä, niin on varmemmin yhteistä ajatusmaailmaa. Eli on hyvä mennä katsomaan moniin tapahtumiin, että löytää samanhenkistä ja samanikäistä seuraa.
  Vastaa viestiin
07.05.10, 12:43   #14 (linkki)
Näin on
(Vierailija)

Kun menin eurosinkuissa yhteen tapahtumaan ensimmäistä kertaa, niin siellä ei ollut mitään tutustumiskierrosta tms. missä olisi vähän kerrottu itsestä ja juteltu niitä näitä. En tutustunut tapahtumassa keneenkään, kun ei ollut mitään kohtaa missä olisi voinut tuttavuutta tehdä. Ehkä kaikki muut jo tunsivat toisensa eivätkä siksi kokeneet tarvetta esittelykierrokseen. En kuitenkaan lannistunut tästä vaan ilmoittauduin muihin tapahtumiin ja vähitellen tutustumishaluisia ihmisiä löytyykin. Kannattaa tosiaan kokeilla useampia tapahtumia ja porukoita!
  Vastaa viestiin
09.05.10, 19:21   #15 (linkki)
luontoa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Näin on Näytä viesti
Kun menin eurosinkuissa yhteen tapahtumaan ensimmäistä kertaa, niin siellä ei ollut mitään tutustumiskierrosta tms. missä olisi vähän kerrottu itsestä ja juteltu niitä näitä. En tutustunut tapahtumassa keneenkään, kun ei ollut mitään kohtaa missä olisi voinut tuttavuutta tehdä. Ehkä kaikki muut jo tunsivat toisensa eivätkä siksi kokeneet tarvetta esittelykierrokseen. En kuitenkaan lannistunut tästä vaan ilmoittauduin muihin tapahtumiin ja vähitellen tutustumishaluisia ihmisiä löytyykin. Kannattaa tosiaan kokeilla useampia tapahtumia ja porukoita!
Ainakin luontoharrastajat löytävät sieltä kaltaistaan seuraa.
  Vastaa viestiin
12.05.10, 09:36   #16 (linkki)
paljon muutakin
(Vierailija)

On es:ssä paljon muutakin kuin luontoretkiä, menkää vaikka katsomaan nettisivuja:

*es - elämyksiä sinkuille
  Vastaa viestiin
15.05.10, 10:00   #17 (linkki)
Jep
(Vierailija)

ja nyt mukaan sinkkuja muualtakin Suomea kuin pääkaupunkiseudulta! Niin saadaan hyviä kesätapahtumia järkättyä mahdollisimman monelle paikkakunnalle. Kesähän alkoi jo ja kesäheila pitää saada ennen juhannusta:)
  Vastaa viestiin
16.05.10, 23:43   #18 (linkki)
Freesiyttä kaipaisi
(Vierailija)

Minä mietin tuota porukkaa kanssa tässä alkukeväästä, tutkailin nettisivuja jne. Anteeksi ennakkoluuloisuuteni, mutta jotenkin jäi, porukan nimeä myöten, hieman "homehtunut" kuva porukasta. Pisteitä kuitenkin siitä, että ohjelmistossa näkyi olevan myös esim. "vappu Levillä" -tyylisiä juttuja. Pääpiirteittäin tuli käsitys porukasta, joka koittaa järkätä aktiviteetteja, jotta niitä ei tarvitsisi tehdä yksin. Tiettyä raflaavuutta jäin itse kaipaamaan, vähän tuli jotenkin semmoinen "nähdään seuraintalolla, tosi jee" -mielikuva. Saatan olla pinnallinen sitten, mutta ihan niin keski-ikäiseen elämäntyyliin en ole vielä itse valmis kuin mitä Eurosinkut tuntuu olevan. No, asiaa ei kovin paljon tarvinnut edes miettiä, sillä tässä kaupungissa toimintaa ei juuri tuntunut olevan.

Mielikuvaani ei myöskään paranna se, että tunnen ainakin yhden Eurosinkkuihin kuuluvan ihmisen... häntä kun ei ehkä ihan tyypilliseksi kolmekymppiseksi voi kuitenkaan luokitella ;)
  Vastaa viestiin
17.05.10, 16:44   #19 (linkki)
No ohhoh:)
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Freesiyttä kaipaisi Näytä viesti
Minä mietin tuota porukkaa kanssa tässä alkukeväästä, tutkailin nettisivuja jne. Anteeksi ennakkoluuloisuuteni, mutta jotenkin jäi, porukan nimeä myöten, hieman "homehtunut" kuva porukasta. Pisteitä kuitenkin siitä, että ohjelmistossa näkyi olevan myös esim. "vappu Levillä" -tyylisiä juttuja. Pääpiirteittäin tuli käsitys porukasta, joka koittaa järkätä aktiviteetteja, jotta niitä ei tarvitsisi tehdä yksin. Tiettyä raflaavuutta jäin itse kaipaamaan, vähän tuli jotenkin semmoinen "nähdään seuraintalolla, tosi jee" -mielikuva. Saatan olla pinnallinen sitten, mutta ihan niin keski-ikäiseen elämäntyyliin en ole vielä itse valmis kuin mitä Eurosinkut tuntuu olevan. No, asiaa ei kovin paljon tarvinnut edes miettiä, sillä tässä kaupungissa toimintaa ei juuri tuntunut olevan.

Mielikuvaani ei myöskään paranna se, että tunnen ainakin yhden Eurosinkkuihin kuuluvan ihmisen... häntä kun ei ehkä ihan tyypilliseksi kolmekymppiseksi voi kuitenkaan luokitella ;)
Löytyy eurosinkuista freesiyttäkin! Mene vaikka katsomaan jonnekin tapahtumaan, yllätyt miten monenlaisia ihmisiä niissä on. Tietty jos asut kaukana aktiviteeteista, niin sitten vain itse liityt porukkaan ja järkkäät jonkun tapahtuman! Voithan vähän kuulostella vaikka siellä keskustelupalstalla onko sinun seudullasi sinkkuelämää:)
  Vastaa viestiin
18.05.10, 14:49   #20 (linkki)
nähtyä
(Vierailija)

On siellä ainakin hyvännäköisiä naisia kun vain tietäisi miten pääsisi enemmän tuttavuuteen??
  Vastaa viestiin
18.05.10, 19:43   #21 (linkki)
koook
(Vierailija)

Oon käynyt parissa Eurosinkkujen tapahtumassa ja ihan ok juttuja ne ovat olleet. Porukkaa on laidasta laitaan, naisia enemmän kuin miehiä, osa saalistusmeinigillä liikkeellä ja osa ei, osalla on lapsia, osalla ei jne. Erilaisia tapahtumia on paljon, luulisi jokaiselle löytyvän jotain. Toki osa porukasta tuntee toisensa ja välillä on varmasti vaikea mennä uutena mukaan porukkaan, mutta ystävällisesti mua kohtaan on aina käyttäydytty.

Itse olen käynyt noissa parissa tilaisuudessa lähinnä siksi, että ne ovat kiinnostaneet mua enkä ole saanut ketään muuta kaveria messiin. Olen muuttanut paljon ja kaveripiiri on levinnyt laajasti ympäri Suomen. Sen lisäksi monella täällä pk-seudulla asuvalla ystävälläni on pieniä lapsia, eli he elävät aika kaukana mun maailmasta emmekä ole kiinnostuneet samoista jutuista. Eurosinkkujen porukassa olen siis päässyt minua kiinnostaviin tapahtumiin muiden kanssa. Bonusta on jos löytäisin elämänkumppanin, mutta tähän "harrastusseuraankin" olen oikein tyytyväinen.
  Vastaa viestiin
20.05.10, 01:17   #22 (linkki)
järki hoi
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nähtyä Näytä viesti
On siellä ainakin hyvännäköisiä naisia kun vain tietäisi miten pääsisi enemmän tuttavuuteen??
Älä nyt helkkarissa sitä kaikille paljasta, menee mahikset ujommilta miehiltä ennen kuin edes vauhtiin pääsee.
  Vastaa viestiin
23.05.10, 19:30   #23 (linkki)
tieto on poikaa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja järki hoi Näytä viesti
Älä nyt helkkarissa sitä kaikille paljasta, menee mahikset ujommilta miehiltä ennen kuin edes vauhtiin pääsee.
Mitä sä nyt siinä, hyvä vain tietää jos siellä on kauniita naisia, ei kai ne ole sulle yksinoikeudella varattuja;) Kyllä mua ainakin kiinnostaa.
  Vastaa viestiin
24.05.10, 19:42   #24 (linkki)
Tuttujuttu
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostunut Näytä viesti
Olen ollut yhdessä ES-tapahtumassa ja siellä olevista miehistä suurin osa oli insinöörejä. Naiset taas ihan tavallisia lissuja, ei ihan minun kaltaistani porukkaa ja en kiinnostunut yhdestäkään miehestä. Tuntui että se porukka kokoontui yhteen tekemään juttuja lähinnä välttääkseen yksinäisyyttä.
  Vastaa viestiin
25.05.10, 09:51   #25 (linkki)
Uusi yritys
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuttujuttu Näytä viesti
Olen ollut yhdessä ES-tapahtumassa ja siellä olevista miehistä suurin osa oli insinöörejä. Naiset taas ihan tavallisia lissuja, ei ihan minun kaltaistani porukkaa ja en kiinnostunut yhdestäkään miehestä. Tuntui että se porukka kokoontui yhteen tekemään juttuja lähinnä välttääkseen yksinäisyyttä.
Kannattaisi käydä useammissa tapahtumissa, ei yhden perusteella voi mitään vielä sanoa. Itselläni on ihan toisenlaisia kokemuksia. Erilaisissa kokoontumisissa on aivan eri porukkaa.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku