| |  | | |
24.01.12, 20:01
|
#76 (linkki)
| | (Vierailija) | Eurosinkut Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ex Elämäntapasinkkuja? Ei ehkä hyvä yhteisö, jos aikoo joku päivä pariutua? | Osuit naulan kantaan.
| |
| | |
24.01.12, 20:40
|
#77 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Aktiivinen sinkkunainen Samaa kysyn minä: Mitä toimintaa on yli viisikymppisille sinkuille? Eurosinkuissa on enimmäkseen alle 50-vuotiaita ja siellä tuntee itsensä joskus vanhaksi, mutta en ole löytänyt muutakaan. Olisin kiitollinen vinkeistä. | Olen ollut es:ssä mukana kolmisen vuotta ja törmännyt valtavan moneen aktiiviseen 50+ naiseen; toki miehiäkin on mukana. 50+ naiset matkailevat, harrastavat kulttuuria, käyvät ravintoloissa jne. Helluntaiheilojakin etsii 45+ -naisryhmä. ;) Miehiä olen eniten nähnyt baarikierroksilla, viskinmaistiaisissa, teatterissa ja kävelylenkeillä. Rohkeasti mukaan vaan, joka pe ja la on Helsingissä tapaaminen ilman ennakkoilmoittautumista tms. :) Eurosinkkujen tapahtumakalenterista löytyy varmasti jokaiselle sopivaa toimintaa ainakin jossain vaiheessa.
| |
| | |
24.01.12, 21:38
|
#78 (linkki)
| | (Vierailija) | ESpuuhasta
on sanottava se hyvä puoli, että voi halutessaan lähteä kotiseinien sisältä ulos muiden seurassa extemporeekin. Ja jos ei itseä kiinnostavia tapahtumia löydy voi järjestää sellaisen itse ja kutsua muita mukaan.
Minulle ES on mahdollisuus osallistua kiinnostaviin tapahtumiin ja saada samalla laaja-alaista kokemusta sosiaalisesta kanssakäymisestä ah niin ihanasti erilaisten ihmisten kanssa. Sitä Oikeaa en EStapahtumista mene etsimään, mutten silmiäni ummista sielläkään. Eihän sitä koskaan tiedä,...
| |
| | |
25.01.12, 10:29
|
#79 (linkki)
| | (Vierailija) | Eurosinkut
Kävin 6-7 vuotta sitten Eurosinkuissa ja kun erääseen tapahtumaan ilmestyi veret seisauttava kaunotar, nappasin hänet vaimokseni : ) Kiitos es! : )
| |
| | |
25.01.12, 14:16
|
#80 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olen ollut es:ssä mukana nyt vuoden, eroni jälkeen. es on antanut minulle paljon. Olen tutustunut uusiin ihmisiin, löytänyt kivaa seuraa ja tekemistä ja nyt ei tarvitse pelätä että istuisi vain yksin kotona suremassa eroa. Upeaa on myös se, että jos ei sivuilta löydy sopivaa tekemistä, kuka vaan voi järjestää mitä tahansa mikä sattuu kiinnostamaan, ja näin aina löytää muita jotka ovat kiinnostuneita samoista asioista. Nytkin olen lähdössä mm. peliviikonloppuun ja Mongolian matkalle junalla.
| |
| | |
27.01.12, 11:07
|
#81 (linkki)
| | (Vierailija) |
Käyn silloin tällöin es:n tapahtumissa, mutta en ole oikein löytänyt sieltä samanhenkistä porukkaa. Mukana olevat ihmiset ovat omaan arvomaailmaani liian konservatiivisia: keskustelut, mielipiteet yms. liikkuvat usein 1950-luvun maailmassa. Etenkin miehet vaikuttavat hyvin konservatiivisilta ikäänsä nähden. Kävisin tapahtumissa enemmän, jos mukana olisi nykyaikaisempiakin ihmisiä.
| |
| | |
28.01.12, 08:52
|
#82 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Anonymous Olen ollut joissakin näissä ja tosiaan
...
Osallistujat ovat todennäköisesti sinkkuja koska kukaan ei halua olla heidän kanssa. | Mikä oli sinun tekosyysi osallistua ja olla sinkku? Etkö kelvannut kenellekään?
| |
| | |
30.01.12, 11:10
|
#83 (linkki)
| | (Vierailija) | Kelpaisi monelle
Osa siellä on tosiaan hieman sosiaalisesti estyneitä, mutta on paljon myös sosisaalisia ja meitä kauniitakin naisia ;) Miehiä on vaan yleensä valitettavan vähän.
| |
| | |
01.02.12, 13:21
|
#84 (linkki)
| | (Vierailija) |
Nuoria (alle 30v) naisia kun olisi niin heti viitsisi osallistuakkin.
| |
| | |
07.02.12, 21:42
|
#85 (linkki)
| | (Vierailija) |
ES toiminta on hauska lisä arkeen, menoihin on helppo lähteä mukaan. Voi mennä yksin, seurata keskustelua sivusta tai alkaa mukaan keskusteluihin.
Kävin mukana noin 6kk harvakseltaan eri jutuissa mukana ja sitten kyllästyin kuppikuntaisuuteen. Mutta jää se silti kokemuksena plussan puolelle.
| |
| | |
07.02.12, 21:47
|
#86 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Ollut Itselle tuli olo oli aika sisäänpäin lämpiävästä ryhmästä ja saman vaivan näkee aivan arkielämässäkin, jos on todella haku päällä. | Totta, ajoittain aika lapsellistakin käytöstä ES-porukassa havaittu ;) ES etu on sen vapaaehtoisuus, sit kun mitta on täynnä, ei tartte mennä enää mukaan :)))
| |
| | |
14.02.12, 09:08
|
#87 (linkki)
| | (Vierailija) |
Keski-ikäisiä sohvaperunoita, yksinhuoltajia
| |
| | |
14.02.12, 21:41
|
#88 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olen käyny useammassa tapahtumassa, ja välillä tuntuu, että kundien laatu on naisiin verrattuna hieman huonohko. lisäksi tuntuvat olevan vanhempia kuin minä. olenkin ottanut sen kannan, että käyn sellaisis tapahtumis, minne ei viitti yksin lähteä. mitään miestä en sieltä eti.
| |
| | |
15.02.12, 20:36
|
#89 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja 39 vee nainen Olen käyny useammassa tapahtumassa, ja välillä tuntuu, että kundien laatu on naisiin verrattuna hieman huonohko. lisäksi tuntuvat olevan vanhempia kuin minä. olenkin ottanut sen kannan, että käyn sellaisis tapahtumis, minne ei viitti yksin lähteä. mitään miestä en sieltä eti. | Tämä taitaa olla sukupuolisidonnainen näkemys. Vastakkaisiakin näkemyksiä saattaa olla.
Yleensähän se on tietenkin niin että peilistä katselee kaunotar.
| |
| | |
08.03.12, 21:43
|
#90 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minä liityin ES:ään ajatuksena osallistua yhteisille matkoille. Olen kuullut, että moni muu, ainakin nainen, on liittynyt samasta syystä. Eurosinkuissa saisi olla enemmänkin matkatarjontaa, kaupunkimatkoja esimerkiksi.
| |
| | |
09.03.12, 10:37
|
#91 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja sinkkuihminen Eurosinkuissa saisi olla enemmänkin matkatarjontaa, kaupunkimatkoja esimerkiksi. | Minäkin odottelen ES:n sähköpostilistalla, että joku järjestäisi kaupunkimatkoja Eurooppaan. Ehkä joskus tulevaisuudessa voisin itsekin järjestää, mutta näin alussa mielelläni osallistuisin vain rivijäsenenä:)
| |
| | |
16.03.12, 13:41
|
#92 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostunut Tietääkö joku millainen yhteisö on Eurosinkut? Osuin heidän sivuilleen etsiessäni sinkkutapahtumia. Ainakin heillä näytti olevan monenlaista ohjelmaa. | On siellä monenlaista ohjelmaa. Itse osallistun silloin tällöin, kävisin enemmänkin tapaamisissa, jos ne eivät usein olisi baarissa. Kahvilassa olisi mukavampi jutella.
| |
| | | | |