Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
11.07.10, 20:45   #51 (linkki)
eräsperäs.
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Milladeema Näytä viesti

Totta, korkea älykkyys on pikemminkin riesa ihmissuhteissa, ainakin parinmuodostuksen aikana. On vaikeaa löytää riittävän fiksua ihmistä, jossa yhdistyvät muut minulle ihmissuhteissa tärkeät ominaisuudet: hyvyys, nokkeluus, leikkisyys, uskollisuus, huomaavaisuus, verbaalinen kyvykkyys etc.
Uskon sen.

Eivätkä nuo mainitsemasi muutkaan ominaisuudet ole mitenkään liikaa vaadittuja. Itsellänikin lista on ollut samanlainen.
  Vastaa viestiin
15.07.10, 14:41   #52 (linkki)
plånbuuk
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vanhempi leidi Näytä viesti
Aloitukseni ei ollut niin kamalan vakavalla ja epätoivoisella mielellä kirjoitettu kuin ehkä luulit...mutta totta toinen puoli! En olekaan epätoivoinen, mutta ihmetyttää rehellisesti miten 25v nainen voi pitää esim. nelikymppistä miestä haluttavana? .

Plånbuukin sisältö usein on selitys.
  Vastaa viestiin
21.07.10, 11:45   #53 (linkki)
Oliskos
(Vierailija)

halukasta naista, muulla ei ole väliä, kunhan olet kaunis, sopivasti naisellisen podin omaava, kiva muutenkin, älykäs, mitä kaikkea. Olis tyrkyllä sopivasti juonut, tasokas keski-ikäinen kenslemanni.
Älykkyyttäkin on omiksi tarpeiksi, kaljamahakin vielä keskentekoinen, kaikenlaista kivaa olis tarjolla. Kelpaiskos tällainen yksinkulkija kellekkään romantiikan kaipuiselle naiselle?
Jos vaan tykkää kivasta puuhastelusta omassa huushollissa, omassa pihassa, se vaan passais.
  Vastaa viestiin
28.07.10, 10:43   #54 (linkki)
Kyllä kiitos.
(Vierailija)

Oh jee!

Lainaus:
Miksi, oi miksi 25-28v naiset ilmoittavat nettideittiprofiileissaan etsivänsä jopa 35-40v miehiä??? Siis nehän on jo ikivanhoja noille nuorille neideille. Ottaapa vähän päähän olla tollanen 30+ nainen ja joutua kilpailemaan näiden siloposkien kanssa samoista miehistä...Hemmetti sentää kun miehillä on kissanpäivät...Kyllä minäkin olin tuossa iässä aika tyrmäävän näköinen mutta vakiintuneessa parisuhteessa. Nyt kun on naama rupsahtanut, pitää palata sinkkumarkkinoille ja vielä näin vinoutuneissa kilpailuasemissa. Hohhoijaa, varaanko samantien ajan kirurgille että saa laittaa koko tädin uuteen uskoon? Tai voisko tuo nuoriso kiitos pysytellä oman ikäisissään eikä aiheuttaa meille lisää ahdistusta???
Laita ihmeessä pari linkkiä tänne noista neideistä. :)
t. kohta 50v mies
  Vastaa viestiin
28.07.10, 13:29   #55 (linkki)
Tavallinen tallaaja
(Vierailija)

Totta, korkea älykkyys on pikemminkin riesa ihmissuhteissa, ainakin parinmuodostuksen aikana. On vaikeaa löytää riittävän fiksua ihmistä, jossa yhdistyvät muut minulle ihmissuhteissa tärkeät ominaisuudet: hyvyys, nokkeluus, leikkisyys, uskollisuus, huomaavaisuus, verbaalinen kyvykkyys etc.[/QUOTE]

No joo, tuohon kyllä uskon, älykkyydestä on pelkkää harmia parinmuodostuksen aikana.
Itseäni en ole koulututtanut, mutta olen nuoresta asti huomanut viihtyväni enemmän lukeneiden seurassa. Sellaisten joiden keskustelu on aivan toisella tasolla kuin keskivertokaljanjuojan. Parisuhteiden kanssa on ollut sitä ja tätä. Hyvä erakko minusta kyllä vois tulla.
Käytyäni testeissä sain yllättäen hyvinkin korkeat lukemat, en ollut uskoa koko juttua.
Kaikesta huolimatta liian monet älykkäät ihmiset ovat toivottoman yksioikoisia. Jotenkin monelta puuttuu juuri se leikkisyys, nokkeluus ja iloluonteinen olemus jota itselläni on vaikka toisille jakaa.
  Vastaa viestiin
06.08.10, 18:07   #56 (linkki)
Kyllä kiitos.
(Vierailija)

Kannattaa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen27v Näytä viesti
Mutta siitä huolimatta jatkan katselua. Minun pisin suhteeni on ollut miehen kanssa, joka oli minua viisi vuotta vanhempi ja mielestäni se ikäero oli aivan ihanne. Eli tuon perusteella 32v mies olisi minulle hyvän ikäinen, mutta kun sepä siinä onkin kun niin monet sen ikäiset ovat kumppaninsa löytäneet ja vapaana olevat ovat aika mahdottomia tapauksia. Mutta toivon, jospa tuosta ikäluokasta joku vapaa ja mukava mies minulle löytyisi.
... odotella sellainen 10v, sitten ne mammat on potkaisseet ne loppuunkalutut luut pihalle tai lähteneet itse paremmille apajille. Sitten ne on vapaita. Ai niin... sittenhän ne on jo ihan helvetin vanhoja! :D

No sori, välikevennys oli pakko kirjoittaa. :)

-Mies, 47v ja ikäkriisistä ei tietoakaan ;)
  Vastaa viestiin
18.03.11, 07:44   #57 (linkki)
Janne J. 33v.
(Vierailija)

Ihmettelen suuresti

"Ei solidaarisuudesta muita naisia kohtaan vaan ihan omaa parasta ajatellen. Miksi joku haluaisi vanhemman miehen jos voi nuoremman saada? Ihmettelin vain noita nuorten naisten ikätoiveita kun itse en 25-28-vuotiaana olisi ikinä voinut kuvitella seurustelevani edes yli 30v miehen kanssa. Mutta ehkä olenkin kypsymätön ollut aina."

Minä en taas ymmärrä nyt yhtään vaikka kuinka yritän, että mikä helvetti tämän ämmän suoranainen ongelma oikeasti niinkun on? Siis täh?? "miksi joku haluaisi vanhemman jos voi nuoremman saada? Oletko sä tosissasi vai pelleiletkö sä vaan?
Ensinnäkin mikä vanha on joku 30-40v? No ei todellakaan ole vanhaa nähnytkään, vaan normaali aikuinen mies. Ja eihän se mikään ihme ole jos 25v muija haluaa ennemmin 40 vuotiaan äijän kuin ikäisensä jätkän, joka hyvin usein on vielä aika poikamainen, ei mitään miehistymistä. Niin moni miehistyy siinä kolmenkympin hujakoilla.

Niin miten voi jotain akan kuppeloa noin paljon ottaa aivoon tämä asia? :)
Väitätkö sinä tosissasi, että näissä 40 vuotiaissa tai vähän sen alle ei ole naisten mielestä mitään seksikästä? Oletkohan sinä edes nainen? :)
Yleensähän ne aikamiehet just ovat naisten mieleen iästä riippumatta ja sinun mielestäsi joku nuorukainen on parempi? Saanko luvan nauraa?

Tämä ämmä on ihan selvä provoilija ja te vastailette sille uskottavasti takaisin :) Minä en menisi sanomaan, että tämä on edes puhunut mitään tosissaan :) Ei vaan mene läpi.

Ja sellaiset muijat jotka rahan perässä juoksee, niin ainakin minä linttaisin niitä vaikka turpiin. Ei hävetä myöntää tätä asiaa, ovat huorat ja huoranmieliset sen verran ärsyttäviä!
Luulevat olevansa ovelia ja fiksuja kun juoksevat rahan perässä.
Vaikka näitäkin perseaukisia on olemassa niin väitän siitä huolimatta että miehen karisma ja ulkonäkö vetää aikuisissa 40+ miehissä nuorempia naisia enemmän puoleensa.

Kaikenlaisia helvetin kaakattavia tampio-akkoja sitä täältäkin löytää. Ukoille sellainen neuvo, että nainen on kauneimmillaan kolmenkympin hujakoilla, sitä nuoremmilla löytyy usein kusta päästä ja liian egoileva asenne, varsin ylimielinen.
Perseaukinen ei kelpaa jne.
Jos asia olisi näin, niin en minäkään perseaukista muijaa sitten huolisi. Kauneushan näillä akkeleilla tulee vain laittautumalla, ilman meikkiä, kampausta, muuta hypettä jokainen on tavan tallaaja, en tiedä yhtäkään kaunista naista joka ilman laittautumista olisi kaunis.

Terveisiä Kuusankoskelta. Miehen puhe.
  Vastaa viestiin
18.03.11, 07:49   #58 (linkki)
Janne...
(Vierailija)

Lisään vielä pari asiaa..

Koittakaa nyt juoru-ämmät tajuta, että ei tämä elämä ole niin lyhyt, että joku vitun 20-30v ikä on kaikki kaikessa. Olen itse aina pitänyt tuota ikävaihetta pelkkänä nuoruutena, mulle ei ole merkinnyt tuo aika hevonvittuakaan.
Aikuisena ehtii tekemään asioita, kerkiää niin kuksimaan kuin puksimaankin ja pitää erottaa kusipäiset lutkat kun lähtee hakuretkilleen. Elämä eletään vain yhden kerran, joten paskaako tässä häpeämään mitä tänne edes nimellään tulee sanomaan.

Jos mua vituttaa tuo ämmä joka aloituspostia tänne pisti, niin mä vittuilen sille nyt tässä.
Vittuilkoon takaisin, mä en tule lukemaan.

Itselläni ei ole niin mitään vitun virkaa minkä ikäisiä hakisin jos deittaisin, EI NIIN MITÄÄN :)
Auopa siitäkin nyt vielä vähän päätäsi.

On sulla perkele lyhyt elämä kun ei ihminen muka kelpaa enää mihinkään kun se edes kerkiää elämänsä puoleen väliin jonnekin viidenkympin tienoille. Onneksi suomi on niin välinpitämätöntä sakkia täynnä että sun on paras muuttaa vittuun koko suomesta,koska et mahda sille mitään että asiat vaan toimii näin mistä sinä et tykkää ! :D
  Vastaa viestiin
18.03.11, 07:53   #59 (linkki)
Janne.
(Vierailija)

asia selvä

"... odotella sellainen 10v, sitten ne mammat on potkaisseet ne loppuunkalutut luut pihalle tai lähteneet itse paremmille apajille. Sitten ne on vapaita. Ai niin... sittenhän ne on jo ihan helvetin vanhoja! :D"

20 vuotiaiden elämää kokemattomien apinoiden puhetta, läpä läpä...
  Vastaa viestiin
18.03.11, 09:52   #60 (linkki)
36v nainen
(Vierailija)

Lainaus:
Aloitukseni ei ollut niin kamalan vakavalla ja epätoivoisella mielellä kirjoitettu kuin ehkä luulit...mutta totta toinen puoli! En olekaan epätoivoinen, mutta ihmetyttää rehellisesti miten 25v nainen voi pitää esim. nelikymppistä miestä haluttavana? Itsekään en niin vanhaa haluaisi. Mutta taitaa tosiaan olla niin, että nuoret naiset etsivät taloudellista turvaa miehestä...edelleen. Itse kun en sitä kaipaa niin valitsen kumppanit muiden kriteerien mukaan. Onhan minulla nykyisin paljon muuta annettavaa kuin ulkonäkö, mutta kun parinhaku nyt vaan on niin pinnallista nykyisin...Netissä kaikki menee sen yhden valokuvan perusteella, eli baarissa sentään vähän helpompaa. Mutta, mutta...ehkä jos jonkun harrastusten tai työn kautta löytäisi. Kaikki kivat vaan tuppaa olemaan varattuja siellä.

Itselläni on 41v mies, mutta ei tulisi mieleenkään että parikymppisenä olisin katsellut 40+ miehiä. Ehkäpä ne nuoret tytsyt ovat enempi sitten eurojen perään, jos tuollanen vanhempi mies kiinnostaa.

Kääntäen: jos nyt olisin sinkku, en etsisi kyllä mitään 55-v miestä...
  Vastaa viestiin
18.03.11, 13:26   #61 (linkki)
hyp
(Vierailija)

Lainaus:
Aloitukseni ei ollut niin kamalan vakavalla ja epätoivoisella mielellä kirjoitettu kuin ehkä luulit...mutta totta toinen puoli! En olekaan epätoivoinen, mutta ihmetyttää rehellisesti miten 25v nainen voi pitää esim. nelikymppistä miestä haluttavana? Itsekään en niin vanhaa haluaisi. Mutta taitaa tosiaan olla niin, että nuoret naiset etsivät taloudellista turvaa miehestä...edelleen. Itse kun en sitä kaipaa niin valitsen kumppanit muiden kriteerien mukaan. Onhan minulla nykyisin paljon muuta annettavaa kuin ulkonäkö, mutta kun parinhaku nyt vaan on niin pinnallista nykyisin...Netissä kaikki menee sen yhden valokuvan perusteella, eli baarissa sentään vähän helpompaa. Mutta, mutta...ehkä jos jonkun harrastusten tai työn kautta löytäisi. Kaikki kivat vaan tuppaa olemaan varattuja siellä.

Voi voi, on sulle sitten maailmassa paljon vielä uutta ja ihmeteltävää. Olen 25v, ja tapailen 41v. miestä. Ja pidän häntä ennenkaikkea niin haluttavana, että päässä sekoaa. Ikä ei kerro kaikkea, mulle oli yllätys, että hän oli neljänkympin paremmalla puolella. Kuitenkin, miehellä on elämä kunnossa ja harrastuksia, joista urheilupainotteiset (joita yhdessäkin voimme harrastaa), pitävät myös kropan kunnossa. ;)
Eli kaikki ei ole niin mustavalkoista, kuin numerot kertovat.
Taloudellinen puoli minulla (sekä hänellä) on kunnossa, sillä sain unelmien työpaikan yliopistosta valmistumisen jälkeen. Jes.
  Vastaa viestiin
19.10.11, 10:45   #62 (linkki)
mensa ja mensa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Milladeema Näytä viesti
Itse olen Mensa-tason älykäs ja jo tämä aiheuttaa hankaluuksia parinvalinnassa. Miehen on pakko olla älykäs ja riittävän tietävä tai en jaksa keskittyä mihinkään keskusteluun hänen kanssaan. En, kun argumentointitaso on liian alhainen ja keskittyy liikaa fyysisiin asioihin. Ei-akateemiset eivät tähän pysty. Heiltä puuttuu kyky monipuoliseen asioiden käsittelyyn, oli sitten kyse arkipäiväisistä asioista tai tieteellisistä arvioista - tai edes kyvystä tulkita tavallisia uutisia.
Hae kaverisi sieltä Mensan deittipalstoilta. Onhan se keljua, kun maailmassa on vain ne 2% sinun kriteerisi täyttäviä.

tai sitten pitää laajentaa valikoimaa, kuten eräs tuntemani mensalainen, joka on yli 50 kymppinen sinkkunainen ja on laajentanut valikoimansa kolmekymppisiin ja ukkomiemiehiin.
  Vastaa viestiin
19.10.11, 11:25   #63 (linkki)
Sup
(Vierailija)

En kyllä itse pidä kovinkaan älykkäänä näitä mensalaisina itseään mainostavia. Kai heidän pitäisi "älykkäinä" ymmärtää kyseisten testien olevan hyvin vajavaisia ja ainoastaan tietynlaista älykkyyttä mittaavia. Itse väänsin tuollaisen testin ensimmäistä kertaa joskus yläasteella ja olisin päässyt sen perusteella mensaan jäseneksi. Pidin jo silloin kyseistä jäsenyyttä turhana riikinkukkoiluna. Vaikka mensaan olisin ehkä päässyt olen monissa asioissa aika huono.

Jättäisin kyllä itse kaikki omalla älykkyydellä kehuskelevat ihmiset pois mahdollisista ehdokkaista parisuhteeseen. Ennemmin otan sellaisen "tyhmän", joka tiedostaa omat puutteensa. Eikös jo Sokrates aikoinaan kiteyttänyt "viisas on se, joka tietää, ettei tiedä". Kyllä viisaus ylipäätään on tärkeämpää kuin palikkatesteissä menestyminen.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku