Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mies30v PARAS :D
Akateeminen ei-humanisti. Vitsi, että alkoi naurattamaan. Tosiaan noi humanistit voi akateemisista laittaa omaan lokeroonsa, jonka nimi on "turhakkeet". |
Itse seurustelin aiemmin kahden humanistin kanssa joista toinen opettaja ja toinen opiskellut aloja joilla tuskin mitään työllistymismahdollisuutta yliopiston ulkopuolella ja molemmissa suhteissa oli samoja päättymiseen johtaneita piirteitä. Pakko sanoa että vaihto toimi todella hyvin, sillä itse en jaksanut vinguntaa omista eksistentialisista tuskista ja muutuin pian tylsäksi ja tavalliseksi (jota olen, ja oli myös naisetkin) kun en tehnyt joka asiasta itselleni vaikeaa.
Joillekkin miehille noista naisista saa käyvän puolison. Myönnän, että oma pinnallisuuteni kärjistyy tässä asiassa hyvin samalla tavalla kuin ulkonäkö monille toisille ihmisille.
Hankalaahan tuo on. Kumppanin löytäminen voi olla vaikeaa ja sitten vielä päälle hyvä kumppani, jota jaksaa pidempään. Minua kuitenki auttoi se että tein itselleni selväksi mitä tahdon etukäteen.