Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
02.12.11, 18:32   #126 (linkki)
M50-
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 38v varattu Näytä viesti
Niin.. Itse kyllä olen jättänyt nuo panot kokonaan pois (sekä selvänä että kännijutut) kun olen varattu ja samaa suosittelen muillekin.
Näinhän se naimissa olevilla miehillä menee...
  Vastaa viestiin
02.12.11, 21:12   #127 (linkki)
zinkkukinkku
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mestari Näytä viesti
En mää mielestäni kranttu ole. Minut on isketty baarista jo kahdesti tämän syksyn aikana. Eka oli liian uranainen, pitkä ja nätti, mutta ei vaan oikein iskenyt. Kuukausi koitettiin seurustella ja sitten lopetettiin. Jotakin outoa siinä oli. Se käytti aivan mahdottomasti vessapaperia ja talouspaperia. Olikohan se jotenkin hullu? Se nyhti johonkin tarkoitukseen 20 arkkia talouspaperia. Oisko se kuivannu käsiään siihen tai jotain. No minä käytin ne paperit uudestaan. Se nainen tukki minun vessankin aluksi tunkemalla sinne puoli rullaa vessapaperia. Oli oikein tiedostava yliopistonainen, mutta ei se kyllä ajattele miten paljon se kuormittaa ympäristöä paperintuhlauksella. Ja se oli perkele joku karppaaja.

Tää toinen oli sopivampi boheemi tapaus, joka suorastaan hyökkäsi minun kimppuun baarissa pari viikkoa sitten. Jos se olis nätimpi ja muodokkaampi, niin olisin voinut innostua.

Ei tästä kyllä tule mitään. Te naiset ette tunnu ymmärtävän minkälaisen naisen haluan.

:))))
Sori vaan mutta piristi kummasti tätä yksinäistä iltaa ;)
  Vastaa viestiin
28.12.11, 11:29   #128 (linkki)

Rekisteröitynyt: 12/2011
Se voi johtua joo ihan siitä, että miehet ei uskalla ku pelkää saavansa pakit, ja ne sammumispisteessä olevat onkin sitten röyhkeempiä, nii ne sitte uskaltaa. Mutta muutenkin jos menet baariin löytääksesi miehen, se näkyy yleensä ihmisestä, ja senkään takia kukaan ei uskalla tulla. Koita mennä ihan vaan pitämään hauskaa ja rentoutumaan sinne, ja kun et varsinaisesti eti, nii löydät parhaiten. :)
  Vastaa viestiin
18.04.12, 12:08   #129 (linkki)
Jumanji
(Vierailija)

Huhuhu
Tyhmät baarista ei saa kunnon suhde. Sinä joka puhuu naista paskaa vaikka olis totta, jos teidän suhde ei toiminut niin älä puhuu mitän kenen kanssa oot ollut se on epä kunniotava asiaa lja loukat naisii. pelle.
  Vastaa viestiin
19.05.12, 16:18   #130 (linkki)
Akateeminen mies
(Vierailija)

Älkää katkeroituko ihmiset :)

Minulla oli tavoitteena akateeminen kumppani enkä koskaan onnistunut suomalaisten naisten kanssa baareissa. Monet oli tosi ilkeitä eikä antaneet mahdollisuutta. Samoin junissa ja kahviloissa... Lopulta en tehnyt enää aloitteita kun aina tuli vesiperä. Minusta tavalliselle miehelle paras paikka on netti.. löysin oman kullan sieltä muutamia vuosia sitten.

Aika monet miehet on samanlaisia kuin minä. Tuntui ettei naiset halunneet ulkonäköön katsomatta kontaktia kuin top10% parhaan näkösistä miehistä. Minusta miehiä on turha aktiivisesti etsiä baarista ja suhtautia asiaan eri tavalla. Aloittajallekkin varmasti löytyy mies jostain :)

En voi syyttää ketään ulkonäköön tuijotuksesta sillä itselleni tärkeä oli ei-lihava akateeminen ei-humanistinainen. Minusta kuitenkin tuntuu että naiset vähättelevät kontaktien määrää. Monet eivät laske mukaan rumien miesten lästymisiä
  Vastaa viestiin
19.05.12, 16:40   #131 (linkki)
Epätavallinen mies
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Akateeminen mies Näytä viesti
Älkää katkeroituko ihmiset :)

Minulla oli tavoitteena akateeminen kumppani enkä koskaan onnistunut suomalaisten naisten kanssa baareissa. Monet oli tosi ilkeitä eikä antaneet mahdollisuutta. Samoin junissa ja kahviloissa... Lopulta en tehnyt enää aloitteita kun aina tuli vesiperä. Minusta tavalliselle miehelle paras paikka on netti.. löysin oman kullan sieltä muutamia vuosia sitten.

Aika monet miehet on samanlaisia kuin minä. Tuntui ettei naiset halunneet ulkonäköön katsomatta kontaktia kuin top10% parhaan näkösistä miehistä. Minusta miehiä on turha aktiivisesti etsiä baarista ja suhtautia asiaan eri tavalla. Aloittajallekkin varmasti löytyy mies jostain :)

En voi syyttää ketään ulkonäköön tuijotuksesta sillä itselleni tärkeä oli ei-lihava akateeminen ei-humanistinainen. Minusta kuitenkin tuntuu että naiset vähättelevät kontaktien määrää. Monet eivät laske mukaan rumien miesten lästymisiä
Ehkä en ole sitten tavallinen mies, kun en naista saanut netistäkään. Vaatimustasoa ei muuten ollut ollenkaan naisen suhteen, olisi kelvannut kuka vain.
  Vastaa viestiin
19.05.12, 16:50   #132 (linkki)
mies30v
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Akateeminen mies Näytä viesti
...sillä itselleni tärkeä oli ei-lihava akateeminen ei-humanistinainen.
PARAS :D

Akateeminen ei-humanisti. Vitsi, että alkoi naurattamaan. Tosiaan noi humanistit voi akateemisista laittaa omaan lokeroonsa, jonka nimi on "turhakkeet".
  Vastaa viestiin
20.05.12, 08:57   #133 (linkki)
Akateeminen mies
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mies30v Näytä viesti
PARAS :D

Akateeminen ei-humanisti. Vitsi, että alkoi naurattamaan. Tosiaan noi humanistit voi akateemisista laittaa omaan lokeroonsa, jonka nimi on "turhakkeet".
Itse seurustelin aiemmin kahden humanistin kanssa joista toinen opettaja ja toinen opiskellut aloja joilla tuskin mitään työllistymismahdollisuutta yliopiston ulkopuolella ja molemmissa suhteissa oli samoja päättymiseen johtaneita piirteitä. Pakko sanoa että vaihto toimi todella hyvin, sillä itse en jaksanut vinguntaa omista eksistentialisista tuskista ja muutuin pian tylsäksi ja tavalliseksi (jota olen, ja oli myös naisetkin) kun en tehnyt joka asiasta itselleni vaikeaa.

Joillekkin miehille noista naisista saa käyvän puolison. Myönnän, että oma pinnallisuuteni kärjistyy tässä asiassa hyvin samalla tavalla kuin ulkonäkö monille toisille ihmisille.

Hankalaahan tuo on. Kumppanin löytäminen voi olla vaikeaa ja sitten vielä päälle hyvä kumppani, jota jaksaa pidempään. Minua kuitenki auttoi se että tein itselleni selväksi mitä tahdon etukäteen.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku