Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
07.12.10, 19:01   #1 (linkki)
Tavallinen mies
(Vierailija)

Tyttömäinen nainen vie jalat alta!

Kolmekymppisenä miehenä on sanottava, että nuoret naiset tekee itsestään tarkoituksella aivan liian aikuisia. Niin pukeutumisen, kampauksen ja meikkauksen kuin asenteenkin osalta.

Se mikä tekee naisesta oikeasti tuhat kertaa haluttavamman on raikas tyttömäinen olemus. Selkeät linjat, istuva pukeutuminen ja luonnollinen ulkonäkö ilman räikeitä värjäyksiä ja ällöttäviä tatuointeja. Niin harvinaista nykyään jotta sydän sulaa, se sulaa samantien...;

Viivi Avellan ratsailla: Missä on kytkin? - MTV3.fi - Viihde - Uutiset
  Vastaa viestiin

08.12.10, 19:15   #2 (linkki)
näkyvä, ei pahasti.
(Vierailija)

No, kaikki kun ei ole "en erotu seinätapetista"-tyyppiä.
Eli, kaikki eivät halua näyttää " ei miltään".
  Vastaa viestiin
08.12.10, 23:15   #3 (linkki)
pieni numero
(Vierailija)

Asenne ja iloisuus ratkaisee?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja näkyvä, ei pahasti. Näytä viesti
No, kaikki kun ei ole "en erotu seinätapetista"-tyyppiä.
Eli, kaikki eivät halua näyttää " ei miltään".
Pitää paikkansa että aika moni nykyään haluaa näyttää superstaralle, näyttäen sitten kuitenkin enempi jollekin sarjakuvahahmolle. Onhan näitä "seinätapetista erottumattomia" vaikka kuinka paljon. Kysymys on lähinnä siitä, osaako olla nätti nykyajan trenditapetti vai se tavallinen 70-luvun ruskeanvihreä jokakodin koriste. Nätti, trendikäs ja iloinen voi todellakin olla tekemättä ulkonäöstään ja itsestään sen isompaa numeroa.
  Vastaa viestiin
12.12.10, 05:06   #4 (linkki)
rehis
(Vierailija)

Pakko nkin totuus onmyöntää, vaikka kuin olen uskotellut itselleni, kyllä yksinkin pärjää, jos on näin. Totuus on elämisen arvoisen. kuitenkin aivan toinen. Mieleinen nainen kainalossa, se tekee elämästä elämisen arvoisen.
  Vastaa viestiin
12.12.10, 11:12   #5 (linkki)
kuka raikas
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tavallinen mies Näytä viesti
Kolmekymppisenä miehenä on sanottava, että nuoret naiset tekee itsestään tarkoituksella aivan liian aikuisia. Niin pukeutumisen, kampauksen ja meikkauksen kuin asenteenkin osalta.

Se mikä tekee naisesta oikeasti tuhat kertaa haluttavamman on raikas tyttömäinen olemus. Selkeät linjat, istuva pukeutuminen ja luonnollinen ulkonäkö ilman räikeitä värjäyksiä ja ällöttäviä tatuointeja. Niin harvinaista nykyään jotta sydän sulaa, se sulaa samantien...;

Meinaatko, että linkittämäsi tyttö on luonnollinen vai se meikattu?? Saunapuhdas ei tuokaan ole, juurikasvusta näkyy, että hiukset ovat värjätyt, naama näyttää vahvasti puuteroidulta, kulmat meikattu, silmät aika vahvasti meikattu, paksu huulipuna jne. Minusta tyttö näyttää aika väsähtäneeltä, varsinkin silmät, kaikkea muuta kuin raikkaalta.
  Vastaa viestiin
12.12.10, 13:26   #6 (linkki)
Killing Whispers

Käyttäjän Varjotar avatari

Rekisteröitynyt: 07/2008
Sijainti: In the darkest shadows...
Jos Avellan tuossa on teidän mielestänne vahvasti meikattu, niin ette vahvasta meikistä tiedä tuon taivaallista :D
Eikö naisen kuulu olla naisellinen, eikä pikkulapsen näköinen?
  Vastaa viestiin
12.12.10, 15:01   #7 (linkki)
naene
(Vierailija)

Lainaus:

On totta, että Viivi Avelan on aina ollut aika luonnottomasti tällätty. Kuka julkkis ap. olisi mielestäsi hyvä esimerkki tästä kaipaamastasi luonnollisesta kauneudesta?
  Vastaa viestiin
12.12.10, 17:16   #8 (linkki)
Autss.
(Vierailija)

Yks tyttömäinen, jotakuinkin päälle viiskyt jotain, sekopää. Minusta levittää paskaa, ja haukkuu minua raiskaajaksi. Ei jumankeuda, tämä nainen on seko, puukkojunkkari.
Olen miettinyt julkaista hänen sekoilun, ja vaatia julkista anteeksipyyntöä valehtelusta, ja minun maineeni ryvettämisestä.
Saas nähdä, ehkä joku päivä kerron teille kaikille tämän sekonaisen nimen, hänellä on oma rikosrekisteri teräaseella tehdystä rikoklsesta, joten ei mikään herkkä tipunen.
Parin päivän hänen sekohyökkäys kimppuuni aiheuttaa toimenpiteitä.
Parasta on tehdä rikosilmoitus tästä sekonaisesta. Tiedä milloin hän on tökkimässä minua puukolla tai jotain toista ihmistä.
  Vastaa viestiin
13.12.10, 16:39   #9 (linkki)
hille2
(Vierailija)

Irina Björklund on tunnettu luomulookistaan. Hänhän estelee lehtikuvauksissakin maskeeraajaa pistämästä paljoa meikkiä. Ehkäpä hän olisi ap:n mieleen?
  Vastaa viestiin
13.12.10, 17:01   #10 (linkki)
Sikkurasimmu
(Vierailija)

Luonnollinen meikki vie jalat alta ;)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja naene Näytä viesti
On totta, että Viivi Avelan on aina ollut aika luonnottomasti tällätty. Kuka julkkis ap. olisi mielestäsi hyvä esimerkki tästä kaipaamastasi luonnollisesta kauneudesta?
"Luonnollinen meikki" vaatii yleensä eniten työtä. Näin opetti eräs ystäväni, jota pidin pitkään luonnollisen kauniina. Kun näin hänet todellakin täysin ilman meikkiä, oli ulkonäössä huomattava ero. Hän on kyllä viehättävä nainen myös meikittömänä.

Katsoin myös linkin kuvan ja meikatulta (ja photoshopatulta) Viivi Avellan kuvassa näyttää. Iho on tasaisen värinen ja mattapintainen + otsa täysin sileä. Silmät erottuvat hyvin rajausten ja ripsivärin vuoksi. Vaaleaa huulipunaakin näyttäisi olevan. Kuitenkin tyttömäinen ja raikas kokonaisuus, kuten aloittajakin totesi ;)
  Vastaa viestiin
13.12.10, 21:19   #11 (linkki)
peikkimelle
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sikkurasimmu Näytä viesti
"Luonnollinen meikki" vaatii yleensä eniten työtä. Näin opetti eräs ystäväni, jota pidin pitkään luonnollisen kauniina. Kun näin hänet todellakin täysin ilman meikkiä, oli ulkonäössä huomattava ero. Hän on kyllä viehättävä nainen myös meikittömänä.

Katsoin myös linkin kuvan ja meikatulta (ja photoshopatulta) Viivi Avellan kuvassa näyttää. Iho on tasaisen värinen ja mattapintainen + otsa täysin sileä. Silmät erottuvat hyvin rajausten ja ripsivärin vuoksi. Vaaleaa huulipunaakin näyttäisi olevan. Kuitenkin tyttömäinen ja raikas kokonaisuus, kuten aloittajakin totesi ;)

Heh. Tuli tästä viestistä mieleen, että olikohan tämän aloitus tarkoitettu provoksi. Näkeehän sen nyt selvästi että Viivi on meikattu.

Mitä itse aloituksen aiheeseen tule, niin minä olen huomannut että olen alkanut kiinnostumaan iän myötä entistä enemmän hyvin hillitysti meikkaavista naisista ja itseään voimakkaasti esiintuovat eivät enää kiinnosta niinkuin aiemmin. Nyt sotameikit näyttävät lähinnä luotaantyöntäviltä. Lienee seurausta siitä että olen entistä kiinnostuneempi ihmisestä siellä meikkien alla.
  Vastaa viestiin
13.12.10, 23:50   #12 (linkki)
Kolmekymppinen
(Vierailija)

Eihän tuo aloittaja puhunut mistään meikittömyydestä! Ilmoitti vain, ettei pidä räikeistä meikeistä. Itse myös pidän kauneimpina tyttömäisiä, luonnollisia naisia. Tyttömäisellä en tarkoita lapsennäköistä, vaan raikasta, kevyesti meikattua ja pitkätukkaista naista. Myös naisellisesti pukeutuvaa.

Räikeät värjäykset ovat kamalia. Samoin liian suuret värierot omiin luonnonsävyihin verrattuna (esim. naurettavat suomalaiset gootit). Kaikki "modernit" puoli pää sänkeä ja toisella sivulla hapsutukka sini-punaisilla raidoilla höystettynä ovat kamalia.

Kauniimpaa ovat hyväkuntoiset värjäämättömät hiukset tai korkeintaan kevyesti sävytetyt (esim. tummanvaaleissa hiuksissa vaaleampia raitoja). Meikki läpikuultava ja kaunis, luonnollinen. Puolipitkät tai pitkät hiukset. Pukeutumisessa ei ääripäitä. Mekkoja ja hameita mielellään, yhteensopivia asusteita ja pisteenö i:n päälle iloinen hymy!
  Vastaa viestiin
14.12.10, 00:17   #13 (linkki)
~*~*~
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kolmekymppinen Näytä viesti
Itse myös pidän kauneimpina tyttömäisiä, luonnollisia naisia. Tyttömäisellä en tarkoita lapsennäköistä, vaan raikasta, kevyesti meikattua ja pitkätukkaista naista.
Kuten tämä nainen?
. S E N S A I S T I .: .190.NUDE MAKE-UP.
  Vastaa viestiin
14.12.10, 21:09   #14 (linkki)
Kolmekymppinen
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ~*~*~ Näytä viesti

Jep. Tosin saavat huulet punaisemmatkin olla, kunhan on läpikuultavaa huulikiiltoa eikä mitään paksua vahamaista punaa.
  Vastaa viestiin
15.12.10, 10:33   #15 (linkki)
tyttöjä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hille2 Näytä viesti
Irina Björklund on tunnettu luomulookistaan. Hänhän estelee lehtikuvauksissakin maskeeraajaa pistämästä paljoa meikkiä. Ehkäpä hän olisi ap:n mieleen?

Tyttömäisyys ei muuten ole meikeistä kiinni. irina tosin on tyttömäinen, maailmalta Kylie minogue ja Suomesta vanhempaa ikäluokkaa tässä tyypissä edustaa Päivi Räsänen. Jotain tyttömäistä on myös Kata Kärkkäisessä.
  Vastaa viestiin
18.12.10, 14:09   #16 (linkki)
Tyttömäisyyskin
(Vierailija)

katsojan silmissä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjä Näytä viesti
Tyttömäisyys ei muuten ole meikeistä kiinni. irina tosin on tyttömäinen, maailmalta Kylie minogue ja Suomesta vanhempaa ikäluokkaa tässä tyypissä edustaa Päivi Räsänen. Jotain tyttömäistä on myös Kata Kärkkäisessä.
Kaikki he vaikuttavat "keski-ikäisiltä", nuoruutta tavoittelevilta teini-ikäisten äideiltä (vaikka eivät ehkä sitä olisikaan). Mutta kammattuja ja kauniisti asustettuja (stailattuja) he KUVISSA ovat.
  Vastaa viestiin
20.12.10, 19:30   #17 (linkki)
no ei
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjä Näytä viesti

Päivi Räsänen on mielestäni järkyttävän ja kulahtaneen näköinen eikä tosiaankaan tippaakaan tyttömäinen. Jotain on ulkonäössä pahasti pielessä - ehkä pahin on hiukset, jotka on jotenkin väärän väriset tai yksinkertaisesti vain liian vaaleat .
  Vastaa viestiin
20.12.10, 20:19   #18 (linkki)
Jaymz13
(Vierailija)

Tyttömäinen nainen on sellainen joka ei yritä liikaa.
  Vastaa viestiin
21.12.10, 02:19   #19 (linkki)
hmmmmm eik.
(Vierailija)

Mun mielestäni Päivi Räsänen on just sillai väärällä tavalla tyttömäinen. Juuri liian vaalennetut elottomat pönköt prinsessahiukset, kuin lapsuuden nukella, näyttävät omituisilta keski-ikäisellä puoluejohtajalla. Esim. Guzenina-Richardsonin raidoitetut, luonnollisemmin laskeutuvat vaaleat hiukset ovat paljon tyttömäisemmät.
  Vastaa viestiin
10.01.11, 14:46   #20 (linkki)
sohvis
(Vierailija)

Joku tollanen Gutseninan oloinen nainen sattus meikäläisen kainaloon. Olen aika vaatimaton naisen suhteen. Vaatimustasoni on seuraava: älykäs, kaunis, ei värjätty, tatuoitu ,läväreitä, muusikkonainen ehdottomasti. Silloin tietää saavansa mieleisen kumppanin.
Ei varmaan käy aika liian pitkäksi.Muusikkonainen on yleensä älykäs ihminen.
Itse olen tollanenmiespuolinen joten samanoloinen nainen on tervetullut. Ikää kertynyt jo yli kuudenkympin, mutta muuten vielä jotain parikymppiä alle ulkonäöltä ja muutenkin.
Olis kiva tavata samanoloinen nainen ja ihmetellä kuinka vuodet on vierineet.
Ja siinä ohessa nauttia soiton jalosta taidosta.
Ei sekään taito ilmaiseksi tule.
  Vastaa viestiin
10.01.11, 22:17   #21 (linkki)
Sohvi S
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sohvis Näytä viesti
Joku tollanen Gutseninan oloinen nainen sattus meikäläisen kainaloon. Olen aika vaatimaton naisen suhteen. Vaatimustasoni on seuraava: älykäs, kaunis, ei värjätty, tatuoitu ,läväreitä, muusikkonainen ehdottomasti. Silloin tietää saavansa mieleisen kumppanin.
Ei varmaan käy aika liian pitkäksi.Muusikkonainen on yleensä älykäs ihminen.
Itse olen tollanenmiespuolinen joten samanoloinen nainen on tervetullut. Ikää kertynyt jo yli kuudenkympin, mutta muuten vielä jotain parikymppiä alle ulkonäöltä ja muutenkin.
Olis kiva tavata samanoloinen nainen ja ihmetellä kuinka vuodet on vierineet.
Ja siinä ohessa nauttia soiton jalosta taidosta.
Ei sekään taito ilmaiseksi tule.
Kuusikymppinen, joka näyttää parikymppiseltä? Vanhenemisessa on se hyvä puoli, että kun tarkkuusnäkö heikentyy, niin ei omia ryppyjäkään näe!
  Vastaa viestiin
11.01.11, 03:15   #22 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: Helsinki
En usko, että Guzeninalle kelpaisi kuuskymppinen juoppoäijä. Hänhän itse harrasti takavuosina näitä brittiläisiä tatuoituja rockmuusikoita.
  Vastaa viestiin
11.01.11, 08:32   #23 (linkki)
sohvis
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sohvi S Näytä viesti
Kuusikymppinen, joka näyttää parikymppiseltä? Vanhenemisessa on se hyvä puoli, että kun tarkkuusnäkö heikentyy, niin ei omia ryppyjäkään näe!

Tarkoitin, että parikymmentä vuotta nuoremman näköine. Ilmeisesti riittävä kaljan kanssa läträäminen pitää naaman siloisena.
  Vastaa viestiin
11.01.11, 16:48   #24 (linkki)
pöh
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sohvis Näytä viesti
Tarkoitin, että parikymmentä vuotta nuoremman näköine. Ilmeisesti riittävä kaljan kanssa läträäminen pitää naaman siloisena.

Joo ja tekee samalla pysyvän kaljapöhön aivoihin. Siinä se on mennyt itsekriitiikki krapulayrjöjen mukana viemäriin. Ei nääs tullut sulle mieleen, ettet ole sitä mitä KUVITTELET, muutoinhan sulla jo olisi joku hehkeä pirkko kainalossa.
  Vastaa viestiin
08.02.11, 11:11   #25 (linkki)
how...
(Vierailija)

pitty...

Lainaus:

Kuulostat sohvikselta, taidat olla sohvis! >>> luonnollinen ulkonäkö ilman räikeitä värjäyksiä ja ällöttäviä tatuointeja <<<

eri nimmarilla mutta, kyllä sut tunnistaa heti!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku