| sohvis:lle
" Joku tollanen Gutseninan oloinen nainen sattus meikäläisen kainaloon "
Tunnen pari sinun ikäistä vanhaa sinkku äijää yli 60 v. ( taidat itsekin nyt olla jo siinä 62-63 v?)
Siis isoisät jotka todella itse LUULEE että saisivat 20 -25 vuotiaan naisen... how pitty is that?!
Joillakin vanhalla äijillä on jopa otsaa sanoa " en halua naista joka on 35 vuotias, sellainen on jo liian vanha mulle!
Kysyin , noh minkä ikäisen naisen haluaisit itsellesi sitten? olethan jo 63 v et saa enää nuorta naista , siis lopeta unelmoida nuorista naisista, ei tuo ole realistista kuule....
Noh, vanha äijä vastasi mulle ihan tosissaan ja sanoi " tuota noin haluan naisen siinä alle 30 vuotiaan , ei vahhempaa...
Ja tuollaisilla vaareilla on vielä otsaa sanoa , kun istuttiin kesällä terassilla " oooh, katso, kuinka tuo nuori tyttö katsoi minun suuntaan....oooooooh kun saisin hänet!!
(tyttö oli sinä 22 v . ja tyttö katsoi ihan luonollisesti ympärilleen ja ihan vahingossa siis lue VAHINGOSSA tytön ilme osui MEIHIN eikä VAIN vanhaan vaariin ;)
äijä alkoi ihan analysoida eli miksi tyttö katsoi häntä, ja sanoi " oho! se katsoi taas minua päin, näitkö??? hän haluaa minusta takuulla jotakin, kehtaisko mennä soittaa poskea sille ja kysyä , haluaako neiti komealta mieheltä drinkin? ja jos lähtisi kanssani illalla ravintolaan tarjoan hänelle aterian? ( komealta... uagghhhhhh, niin ne vanhat äijät TODELLA itse vielä luulee että ovat vielä komeita...)
Sanoin vanhukselle jooooo kuule lähde kokeile vaan, yritä ... ( sanoin vaarille näin , koska oli kiva seuraa miten menee ;D myös koska vahus vieläkin luulee saavansa naisen joka on alle 30 v. tuo haaveilu saisi jo loppua, aina se äijä puhuu nuorista naisista, todella luulee saavansa nuoren naisen itselleen ja tämä äijä on jo itsekin isoisä sillä on lapsenlapsia ja on 62 v. säälittävää ja kyllästyttävää kuuneltavaa!
No pappa nousi tuolista käveli sitten tytön luokse ja sanoi tytölle ..( ps: että äijällä oli otsaa sanoa tuollaista skeidaa ..) sanoi siis " näen kuinka katsot minua silmiin , olet varmaan jo ihan ihastunut minun silmiin, saisinko tarjoa kauniille neidille drinkin? "
ajattelin.. oh my god! :-O
Tytön vastaus isoisälle hyvin ärsyyntynesti ja loukkaantunut kuulosti " HEH! mikä vanha hullu!!! saatana! mitä sä luulet itsestäsi? VANHA PAPPA! hyi hitto sentään! taitaa vanhalla seniilillä heittää pollassa??? ja tyttö nousi tuolista , lähti paikalta heti pois.
Tuo oli niin kamala munaus, mua tietysit nauratti ja ajattelin, no nyt isoisältä otettiin luulot pois! ei isoisä enää haaveile saavansa nuoria pimuja ;D
So? wake up grandpapas!
|