Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
11.04.11, 21:07   #1 (linkki)
*TK*
(Vierailija)

Vaikeaa löytää oikeanlaista miestä

Mistä nelikymppinen nainen löytäisi ihanan miehen, joka osaa halata ja näyttää tunteensa ja joka välittää juuri minusta? Ja ei, en halua olla mikään kakkosnainen, vaan haluan olla jollekin se kaikkein tärkein, jakaa sinulle huoleni ja murheeni, suunnitella tulevaisuutta, käpertyä syliisi ja nukkua vieressäsi. Haluan saada tuntea olevani rakastettu, ja että edes kerran elämässäni joku ostaisi minulle kukkia, veisi syömään tai jotenkin muuten yllättäisi minut.

Vai pitääkö minun tämän ikäisenä, eronneena ihmisenä vain sopeutua elämään yksin ja tottua ajatukseen, että elämä on ohi? Onko kuvailemani kaltaisia miehiä olemassakaan? Olen tutustunut vain täysin tunteettomaan mieheen, joka ei puhu eikä kosketa, hän ei sano minulle koskaan mitään kaunista ja jään aina kakkoseksi kaikille muille asioille. En tiedä,vaadinko liikaa, mutta pyydän vain saada olla jonkun rakastama, en mikään välttämätön paha...
  Vastaa viestiin

12.04.11, 03:32   #2 (linkki)
12merkkiä
(Vierailija)

Unohda puhumattomat suomalaisjuntit ja etsi sosiaalisempaa seuraa vaikkapa harrastuksista. Etsivä löytää ja aktiivisuus palkitaan.
  Vastaa viestiin
12.04.11, 09:19   #3 (linkki)
ewewwe
(Vierailija)

Ota gigolo

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja *TK* Näytä viesti
Mistä nelikymppinen nainen löytäisi ihanan miehen, joka osaa halata ja näyttää tunteensa ja joka välittää juuri minusta? Ja ei, en halua olla mikään kakkosnainen, vaan haluan olla jollekin se kaikkein tärkein, jakaa sinulle huoleni ja murheeni, suunnitella tulevaisuutta, käpertyä syliisi ja nukkua vieressäsi. Haluan saada tuntea olevani rakastettu, ja että edes kerran elämässäni joku ostaisi minulle kukkia, veisi syömään tai jotenkin muuten yllättäisi minut.

Vai pitääkö minun tämän ikäisenä, eronneena ihmisenä vain sopeutua elämään yksin ja tottua ajatukseen, että elämä on ohi? Onko kuvailemani kaltaisia miehiä olemassakaan? Olen tutustunut vain täysin tunteettomaan mieheen, joka ei puhu eikä kosketa, hän ei sano minulle koskaan mitään kaunista ja jään aina kakkoseksi kaikille muille asioille. En tiedä,vaadinko liikaa, mutta pyydän vain saada olla jonkun rakastama, en mikään välttämätön paha...
Osaavat pyörittää naisia mennen tullen.
  Vastaa viestiin
12.04.11, 13:23   #4 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2007
TK:lle sanoisin, että kannattaa olla realisti. Jos kaipaat intohimoa ja huumaa, mene vaikka Karibialle tai Länsi-Afrikkaan, sieltä löytyy paljon romantiikannälkäisiä miehiä jotka mielellään lähtevän kanssasi elämänkumppaniksi Suomeen.
  Vastaa viestiin
12.04.11, 20:32   #5 (linkki)
???????????
(Vierailija)

Lainaus:

Sinulla on lista vaatimuksia, mutta mitä (muuta kuin huolesi ja murheesi) haluat itse antaa takaisin?
  Vastaa viestiin
12.04.11, 20:50   #6 (linkki)
kasvoton
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ??????????? Näytä viesti
Sinulla on lista vaatimuksia, mutta mitä (muuta kuin huolesi ja murheesi) haluat itse antaa takaisin?
Öh, onko halaaminen tai tunteitten näyttäminen vaatimista? Tai asioitten jakaminen? Aika tavallisilta parisuhdetoiveilta nuo minusta kuulostavat.

Kyllähän noita tunnevammaisia löytyy sekä miehissä että naisissa - siis niitä, joiden mielestä on _kauheaa vaatimista_ halata tai suukotella rakkaansa kanssa. Ja sitten on niitä, joiden mielestä tunteitten näyttäminen, koskettaminen ja toisen huomioiminen kuuluvat asiaan silloin kun ollaan rakastuneita. Etsimällä löytää...
  Vastaa viestiin
15.04.11, 09:07   #7 (linkki)
tirlittan
(Vierailija)

Kyllähän noita tunnemiehiä löytyy. Flirttailevat ja ottavat huomioon, mutta lentävät kukasta kukkaan ja takana exiä ja sivustakin löytyy. Tunneihmiset ovat ihania, yleensä hyvä ulkonäkö,mutta niillä ei mielenkiinto kovin kauan riitä yhteen kohteeseen. Löytyy; kantakaupungin baareista, joissa rento tunnelma.
  Vastaa viestiin
15.04.11, 12:16   #8 (linkki)
paula-71
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 12merkkiä Näytä viesti
Unohda puhumattomat suomalaisjuntit ja etsi sosiaalisempaa seuraa vaikkapa harrastuksista. Etsivä löytää ja aktiivisuus palkitaan.

Minkämaalaisia siellä harrastuksissa sitten on? Itsekin haluaisin aidon suomipojan, vaan mistä sen löytää? Ja kiitos sellainen joka ei olisi ryypännyt ja rällännyt koko omaisuuttaan kun ex jätti!
  Vastaa viestiin
15.04.11, 12:18   #9 (linkki)
paula-71
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tirlittan Näytä viesti
Kyllähän noita tunnemiehiä löytyy. Flirttailevat ja ottavat huomioon, mutta lentävät kukasta kukkaan ja takana exiä ja sivustakin löytyy. Tunneihmiset ovat ihania, yleensä hyvä ulkonäkö,mutta niillä ei mielenkiinto kovin kauan riitä yhteen kohteeseen. Löytyy; kantakaupungin baareista, joissa rento tunnelma.

Tuo on totta! Kannattaa ottaa ennemmin se jöröisempi versio kun joku suu messingillä hymyilevä suomiversio gigolosta!
  Vastaa viestiin
16.04.11, 22:21   #10 (linkki)
*TK*
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja paula-71 Näytä viesti
Tuo on totta! Kannattaa ottaa ennemmin se jöröisempi versio kun joku suu messingillä hymyilevä suomiversio gigolosta!
En minä mitään huumaa tai tekohymyistä gigoloa ole vailla, vaan ihan sitä tavallista elämää ja toisen huomioimista. Olen tuntenut tämän "jöröttäjän" reilut kaksi vuotta ja nyt en enää taida jaksaa, en jaksa kerjätä huomiota ja olla se suunnitelmien tekijä, kuin mies ei osoita minkäänlaista oma-aloitteisuutta. Alussa häneltä tuli kuitenkin kivoja tekstiviestejä ja puheluja ja onpa kerran tainnut sanoa minua kauniiksikin. Minä olen kuitenkin aina se, joka keksii pientä vaihtelua arkeen, esim. syömään menon johonkin tai pienen viikonloppureissun. Tosin näitäkään en ole jaksanut enää viime aikoina suunnitella ja itsehän minä joudun kaikki yleensä maksamaan. Mielellään mies kyllä valmiiseen ruokapöytään aina tulee, mutta ei puhettakaan, että edes tiskaisi tai muuten auttaisi yhteisen illan vietossa. Koskaan hän ei ole ostanut minulle mitään, tosin en nyt mitään yllätyksiä ole koskaan tottunut saamaan, mutta edes kukka joskus tai muuta vastaavaa. Hän ei onnittele syntymäpäivänä. Hän kulkee luonani silloin kun hänelle sopii ja minun pitäisi olla aina valmis. Jos minä ehdotan jotain, on asioissa aina kauhea sovittelu hänen urheiluharrastusmenojensa vuoksi, aina jään niile kakkoseksi. Koskaan siis EI KOSKAAN hän ei halaa tai suukota, sano mitään kaunista. Jos yritän puhua tunteista tai yleensä jostain tulevasta, hän menee täysin mykäksi. Seksiin teen minä aloitteen n. kahden viikon välein, muulloin ei seksiä ole, hön ei koskaan puhukaan siitä. Ja seksi toistuu saman kaavan mukaan joka kerta. Olen tehnyt päätökseni ja muutan toiselle paikkakunnalle. Tätäkään asiaa hän ei ole kommentoinut millään lailla, vaan jatkaa entisenlaista elämää. Olen ajatellut aiemmin rakastavani häntä, mutta ei tämä sitä enää ole. Minua on moni sanot näyttäväksi naiseksi, olen korkeasti koulutettu, joten siitäkään ei voi minua syyttää. Mistä ihmeestä siis löytäisi sen aivan tavallista, yhteistä arkea haluavan miehen, joka välittäisi minustakin? Ja minäkään en mitään viskisieppoa ja tyhjänpuhujaa ole siis etsimässä.
  Vastaa viestiin
17.04.11, 10:39   #11 (linkki)
Rihkama
(Vierailija)

Et sinä minusta missään nimessä vaadi liikoja! Itse en voisi kuvitellakaan olevani suhteessa miehen kanssa, joka vain jöröttää, eikä osaa näyttää tunteitaan. Ainoastaan itseään voi muuttaa, joten jos et nyt ole onnellinen, niin tiedät mitä pitää tehdä.

Lainaus:
Mistä ihmeestä siis löytäisi sen aivan tavallista, yhteistä arkea haluavan miehen, joka välittäisi minustakin? Ja minäkään en mitään viskisieppoa ja tyhjänpuhujaa ole siis etsimässä.
Tällaisen miehen voi löytää ihan mistä vain. Et voi tehdä muuta, kuin olla avoin kaikille vaihtoehdoille ja pitää silmät ja korvat auki.
  Vastaa viestiin
17.04.11, 11:08   #12 (linkki)
Miekkakuningatar
(Vierailija)

Nelikymppinen nainen etsii miestä, joka kehuu häntä kauniiksi ja suukottelee, tuo kukkia jne? Jaahas. Omalla kohdallani tuollainen aikuinen mies lähinnä herättäisi hilpeyttä ja epäluuloa, niin erilaisia me ihmiset näköjään ollaan.Tsemppiä kuitenkin semigigolon hakuun, ruotsinlaivat voisi olla sulle sopiva mesta.
  Vastaa viestiin
04.10.11, 09:37   #13 (linkki)
donna gentile
(Vierailija)

Ti amo

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Miekkakuningatar Näytä viesti
Nelikymppinen nainen etsii miestä, joka kehuu häntä kauniiksi ja suukottelee, tuo kukkia jne? Jaahas. Omalla kohdallani tuollainen aikuinen mies lähinnä herättäisi hilpeyttä ja epäluuloa, niin erilaisia me ihmiset näköjään ollaan.Tsemppiä kuitenkin semigigolon hakuun, ruotsinlaivat voisi olla sulle sopiva mesta.
Hui, kun täällä on kyynisiä viestejä. Näiden viestien perusteella voisi päätellä, että suomalaiset naiset elävät todella karua parisuhde-elämää.

Kyllä elämässä pitää olla hellyyttä ja romantiikkaa. Itse olen aloittajaa vanhempi ja olen elänyt suhteessa, jossa mies oli aika tunteeton laskelmoija. Mutta nyt haluan muuta. Uskon, että Suomessakin on romanttisia, empaattisia, ihania miehiä, joihin voi myös luottaa ja joiden kanssa elämä on turvallista.
  Vastaa viestiin
04.10.11, 16:04   #14 (linkki)
n30
(Vierailija)

Joo, järkyttävän kyynisiä vastauksia tähän on tullut. Mistä metsästä näitä oikein putkahtaa?

AP:lle: toiveesi kuulostavat aivan normaaleilta ja terveiltä. Valitettavasti nykyinen suhteesi sen sijaan ei kuulosta ollenkaan tasa-arvoiselta. Kuulostaa siltä, että mies käyttää sinua hyväksesi. Et varmaan jää kaipaamaan häntä kovinkaan paljon, vaikka muutat toiselle paikkakunnalle. Sinun kannattaa yrittää löytää elämääsi kaikenlaista muuta mukavaa tekemistä, niin et ala kaivata tuota miestä vaan siksi, että olet yksinäinen. Huomaat kyllä sitten, että pärjäät aivan hyvin ilman häntä.

Toiveidesi mukaisia miehiä on kyllä paljon. Olen sinua 10 v nuorempi, ja seurustelen ihanan suomalaisen miehen kanssa, joka on päällepäin hiljainen, mutta kun tutustuin häneen, hänestä paljastui romanttisin, huomaavaisin, ihanin koskaan tapaamani mies. Hän ei todellakaan ole mikään lipevä gigolo vaan aivan normaali ihminen, joka vaan sattuu olemaan sellainen perusturvallista elämää viettänyt yksilö, joka ei ole kyynistynyt eikä menettänyt uskoaan rakkauteen. Eiköhän sinunkin ikäluokastasi vielä löydy näitä. Jos miehet ovat eronneita, niin mikään ei estä sitä, että he silti osaavat ja haluavat rakastaa, niinkuin sinäkin. Onnea etsintään. Parhaiten löydät varmaan samanhenkisen ihmisen jonkin harrastuksen tms kautta. Pyri uudella paikkakunnallasi verkostoitumaan muiden sinkkujenaisten kanssa, niin saatat tutustua kiinnostaviin miehiin heidän kauttaan. Ja etsimisen aikana on mukavaa olla uusien ystävien kanssa.
  Vastaa viestiin
05.10.11, 08:52   #15 (linkki)
Mies 50
(Vierailija)

Toiveidesi mukaisia miehiä on kyllä paljon. Olen sinua 10 v nuorempi, ja seurustelen ihanan suomalaisen miehen kanssa, joka on päällepäin hiljainen, mutta kun tutustuin häneen, hänestä paljastui romanttisin, huomaavaisin, ihanin koskaan tapaamani mies. Hän ei todellakaan ole mikään lipevä gigolo vaan aivan normaali ihminen, joka vaan sattuu olemaan sellainen perusturvallista elämää viettänyt yksilö, joka ei ole kyynistynyt eikä menettänyt uskoaan rakkauteen. Eiköhän sinunkin ikäluokastasi vielä löydy näitä. Jos miehet ovat eronneita, niin mikään ei estä sitä, että he silti osaavat ja haluavat rakastaa, niinkuin sinäkin. Onnea etsintään. Parhaiten löydät varmaan samanhenkisen ihmisen jonkin harrastuksen tms kautta. Pyri uudella paikkakunnallasi verkostoitumaan muiden sinkkujenaisten kanssa, niin saatat tutustua kiinnostaviin miehiin heidän kauttaan. Ja etsimisen aikana on mukavaa olla uusien ystävien kanssa.[/QUOTE]

Tää on asiallisen hyvä vastaus ap:lle.
Ei saa jäädä tuleen makaamaan, pitää itse osallistua aktiivisesti aikuisten tuohuiluun. Olla ulospäinkin aktiivinen, iloisella naamalla ja edes jonkinlaisella sosialisella kanssakäymisellä varustettu.
Miten sen sanois......... Ei saa olla ulospäin sen näköinen että tässä vaan odotellaan josko valkoinen ratsu karahtais pihaan. Niin miehet kuin naisetkin pitävät liikkuvista, aktiivisista ja iloisista ihmisistä. Pitää olla esillä, jutella ihan omilla mielipiteillä, mielistelyistä ei mukavat ihmiset tykkää.
Eikä ne kapakat niin kivoja paikkoja ole, mut niitäkin voi tsekata. Ihan jokainen siellä kaljaa klittaava ei ole alkoholistigigolo................tai en tiedä.
Juu, ja se pitää kyl paikkansa että tuolla muissa maissa ei kauaa tarvi yksinään seikkailla kun jo joku tulee vierelle.................jos vaan muistat olla iloisen oloinen.......kasvoiltasi.
  Vastaa viestiin
06.10.11, 12:40   #16 (linkki)
tsemppiä!
(Vierailija)

Ei kannata jäädä odottelemaan, että se ihannemies tulla tupsahtaa jostain suoraan sinun kotisohvalle. Ole itse aktiivinen, en tarkoita että toitotat koko ajan, että sinulla on haku päällä, vaan tee jotain sellaista missä voit tavata uusia ihkmisiä.

Mieti ystäväpiirin miehiä, mitä he harrastavat, mitä he tekevät, onko joku ystäväpiirin mies mukava ja hänellä olisi vielä joku kiva harrastus. Jos on, niin mieti voisitko hakeutua samaan harrastukseen ja tavata siellä samantapaisia miehiä.

Lähde ystäviesi/työkavereidesi/naapurin mukaan johonkin, jos joku pyytää, älä linnottaudu kotiin ja eristä itseäsi kaikista tapahtumista. Työporukan teatteriretkellä saatat törmätä mukavaan mieheen tai vaikkapa naapurin kanssa koiranulkoilutus lenkillä.

Minä olen rock-henkinen ja jos en olisi nykyisen mieheni kanssa yhdessä, niin minä katselisin uutta unelmien prinssä jostain lempibändini keikalta, yhteisistä tapahtumista missä olisi paljon kavereita ja heidän kavereitaan.
  Vastaa viestiin
06.10.11, 14:42   #17 (linkki)
Mestari
(Vierailija)

Ei tästä suhteesta taida tulla mitään. Yli kuukausi on tässä tutusteltu, mutta suhde polkee paikallaan. Vaikee oikein kuvata mikä mättää, mutta tuntuu olevan harvassa ne kerrat kun saan edes koskettaa häntä. Aina on vaan kiire jonnekin tai sitten liian väsynyt lääpittäväksi. Ei tämä tunnu suhteelta. Helpompaa on ainakin ollut aikaisempien kumppanien kanssa. On ehkä vähän liikaa uranainen. En mää ymmärrä miten voi koko ajan olla töissäkin.
  Vastaa viestiin
06.10.11, 15:33   #18 (linkki)
Poppeli
(Vierailija)

^ Luottaisin suhteen alun intuitioon. Mulla on vain yksi suhde alkanut siten, että heti alusta alkaen oltiin paljon yhdessä ja erityisen paljon makuuhuoneen puolella. Se suhde sitten kestikin muutaman vuoden.

Sen jälkeen on ollut satunnaisia viritelmiä, jotka eivät ole johtaneet mihinkään. Varmaan pätee niin miehillä kuin naisilla, että jos on liian "kiireinen", ei ole riittävän kiinnostunut.

Jotainhan nuo parisuhteessa elävät tekevät oikein, kun ovat toisensa löytäneet...
  Vastaa viestiin
06.11.11, 18:54   #19 (linkki)
Poikamies 38-vee
(Vierailija)

Kokemuksia...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kasvoton Näytä viesti
Öh, onko halaaminen tai tunteitten näyttäminen vaatimista? Tai asioitten jakaminen? Aika tavallisilta parisuhdetoiveilta nuo minusta kuulostavat.

Kyllähän noita tunnevammaisia löytyy sekä miehissä että naisissa - siis niitä, joiden mielestä on _kauheaa vaatimista_ halata tai suukotella rakkaansa kanssa. Ja sitten on niitä, joiden mielestä tunteitten näyttäminen, koskettaminen ja toisen huomioiminen kuuluvat asiaan silloin kun ollaan rakastuneita. Etsimällä löytää...
No, jos ollaan rehellisiä, nykyinen deittailukulttuuri tuntuu vain menneen siihen pisteeseen, että siinä miehelle esitetään lähinnä vain joukko vaatimuksia. Sekin on nähty, että vaikka puhumisen ja tunteiden esittämisen nimeen kovasti vannotaan, todellisuudessa etenkin miehen kannattaa olla näissä asioissa hyvin varovainen. Miehen ei tarvitse kuin naisen mielestä väärällä hetkellä osoittaa tunteitaan, ja se on siinä.... meinaan tapailu tai orastava suhde.
  Vastaa viestiin
07.11.11, 09:54   #20 (linkki)
Nainen31
(Vierailija)

^ Jos mies on väärä niin koskaan ei ole oikea hetki siihen, että hän näyttäisi tunteitaan. Oikealta tuntuva mies taas ei voi koskaan mennä metsään siinä että näyttää tai kertoo välittävänsä.
  Vastaa viestiin
07.11.11, 13:58   #21 (linkki)
Poikamies 38-vee
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen31 Näytä viesti
^ Jos mies on väärä niin koskaan ei ole oikea hetki siihen, että hän näyttäisi tunteitaan. Oikealta tuntuva mies taas ei voi koskaan mennä metsään siinä että näyttää tai kertoo välittävänsä.
Mitä sitä suotta miehelle etukäteen kertomaan, sattuuko juuri sillä hetkellä kuulumaan ryhmään väärä vai oikea mies. Se on paljon mukavampaa, kun voi antaa miehelle tylysti rukkaset. No, se ei ole ihme, jos miehet alkavat pidemmän päälle varovaisiksi kaikenlaisten tunteiden osoitusten kanssa.
  Vastaa viestiin
07.11.11, 14:04   #22 (linkki)
velatar
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Poikamies 38-vee Näytä viesti
Mitä sitä suotta miehelle etukäteen kertomaan, sattuuko juuri sillä hetkellä kuulumaan ryhmään väärä vai oikea mies. Se on paljon mukavampaa, kun voi antaa miehelle tylysti rukkaset. No, se ei ole ihme, jos miehet alkavat pidemmän päälle varovaisiksi kaikenlaisten tunteiden osoitusten kanssa.
Se ei pelaa, joka pelkää eli jotain tärkeää saavuttaakseen on useimmiten otettava riskejä.
  Vastaa viestiin
07.11.11, 15:33   #23 (linkki)
mies 42
(Vierailija)

Lainaus:
Sitä se elämä on, aina ei voi voittaa, deal with it. Ei kukaan tuollaisia katkeria valittajia jaksa.
  Vastaa viestiin
07.11.11, 17:33   #24 (linkki)
Nainen31
(Vierailija)

Lainaus:
Tilannetaju tekisi monelle miehelle hyvää. Olen antanut pakit kymmenille miehille, jotka ovat treffeillä kertoneet tunteistaan. Syy tähän ei ole ollut tunteista kertominen, vaan se että he eivät ole tuntuneet muuten oikeilta. Syy taas siihen miksi olen juuri silloin kertonut heille asiasta on se, että en halunnut loukata heitä enempää jatkamalla juttua, kun heillä oli kerran jo tunteet pelissä. Aviomieheni kertoi tunteistaan neljänsillä treffeillämme ja se oli mielestäni ihanaa, koska hän tuntui minustakin oikealta.
  Vastaa viestiin
07.11.11, 19:06   #25 (linkki)
Iloisempi ja avoimempi
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 12merkkiä Näytä viesti
Eiköhän Suomen sisältäkin löydy aika monenmoista kulttuuria, perheittäin, alueittain, myös eri harrastusten sisällä, joten on vain oltava liikkeellä monenlaisissa paikoissa ja alettava ihmisten kanssa puheisiin. En vanno alue-eroista siis sen laajemmin, kun joka alueelta löytyy kuitenkin myös juuri päinvastaisia tyyppejä, mutta eikös yleisesti ottaen suomenruotsalainen väestönosa ole vähän vähemmän jöröä ja osaavat ehkä näyttää paremmin tunteitaankin? Tämä nyt koskee vain minun tuntemiani suomenruotsalaisia, eli en mene väittämään tuota kaikista.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku