Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
16.09.11, 09:53   #151 (linkki)
Ankelika
(Vierailija)

makaronilaatikko

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kokemus puhuu Näytä viesti
:)

Makaronilaatikossahan ei ole mitään vikaa, pidän siitä itsekin. Mutta jos tapaa uuden miehen, sen pitää säväyttää enempi kuin vain joku jauheliha-makaroniruoka :)

Makaronilaatikkovaihe tulee kun on oltu pari vuotta yksissä ja suhde arkipäiväistyy, mutta kun tapaa uuden miehen, ei reaktio saa heti olla että aijjaa tollanen, no ihan ookoo, ja syvä haukotus.
Olen tehnyt elämäni varrella erittäin monta makaronilaatikkoa.
Brad Pitt on näköjään taas paljastanut juttuja ex-avioliitostaan. Nyt hän kertoo tylsistyneensä Jenin rinnalla. Haastattelun jälkeen oli yrittänyt oikoa puheitaan. Hän olikin tylsistynyt itseensä.

Olin eilen elämäni ensimmäisen kerran croquis-alastonmallin piirustustunnilla.
Illan jälkeen päätin, että piirrän jatkossa jotain muuta. Siitä on jo valovuosia, kun olen nähnyt miehen ilkosillaan.

Olen usein pohtinut millaista elämäni olisi taiteilijana. Eilisen illan jälkeen olin onnellinen, että
en ole valinnut sitä uraa eikä myöskään lapseni. Kyllähän sitä voi taiteilla harrastuksena, mutta leipäpuuna tie on kivinen.

Ostin eilen taideillan nälkänpitämiseksi alepasta Marabou Daim-suklaalevyn. Nyt on niin äklö olo, että syön torilta ostamiani parsa-fetanyyttejä. Nukuin vielä pommiin. Toivottavasti tästä tulee hyvä päivä. Mutta mieskiintiöni on varmasti taas 10 vuodeksi täynnä.
  Vastaa viestiin
25.09.11, 16:59   #152 (linkki)
tarkkana kkk
(Vierailija)

Minua naisena ei sinällään haittaisi, että miehellä ei ole omaisuutta vaikka minulla onkin, mutta olisin todella tarkkana avioehdon yms kanssa. Olen itse tehnyt myös testamentin, jossa on ehto, että lapseni tulevalla puolisolla ei ole oikeutta minulta perittyyn omaisuuteen. Suosittelen! Ei tarvitse huolehtia siitä, rakastuuko lapsi aikanaan johonkin auervaaraan.
  Vastaa viestiin
26.09.11, 08:26   #153 (linkki)
Just näin.....
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tarkkana kkk Näytä viesti
Minua naisena ei sinällään haittaisi, että miehellä ei ole omaisuutta vaikka minulla onkin, mutta olisin todella tarkkana avioehdon yms kanssa. Olen itse tehnyt myös testamentin, jossa on ehto, että lapseni tulevalla puolisolla ei ole oikeutta minulta perittyyn omaisuuteen. Suosittelen! Ei tarvitse huolehtia siitä, rakastuuko lapsi aikanaan johonkin auervaaraan.

Kuin omaa tekstiäni, olen kuitenkin mies.
Tämä kaikki johtuu siitä että minulta koitti varaton exä viedä kaiken kun perin omaisuutta menehtyneeltä omaiseltani. Ilmoitti vaan että ottaa eron, puolet omaisuudestani ja häipyy Stadin suuntaan.
Lähti, muovikasseineen.
  Vastaa viestiin
26.09.11, 14:32   #154 (linkki)
totta puhut
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tarkkana kkk Näytä viesti

Avioehto tulisi määrätä pakolliseksi.
  Vastaa viestiin
06.10.11, 10:32   #155 (linkki)
Elli
(Vierailija)

Ihan kauheeta, kun naiset ei näe noista nettideiteistä olennaisimpia asioita parisuhdetta valittaessa.

No tämä miehen omaisuus on tietysti yksi. Pitää olla pätäkkää. Pitäisi lukea myös tiedoissa miten arvostetussa asemassa mies on tässä yhteiskunnassa. Sen lisäksi pitäsi mainita onko mies valmis avioliittoon ilman avioehtoa, olennaista mikäli pätäkkää on paljon. Onneksi pituus on sentään yleensä tiedoissa, että voi heti raakata kaikki alta 185cm pitkät pois ilman profiilin lukemista sen pidemmälle.
  Vastaa viestiin
07.10.11, 14:37   #156 (linkki)
alli_
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Elli Näytä viesti
Ihan kauheeta, kun naiset ei näe noista nettideiteistä olennaisimpia asioita parisuhdetta valittaessa.

No tämä miehen omaisuus on tietysti yksi. Pitää olla pätäkkää. Pitäisi lukea myös tiedoissa miten arvostetussa asemassa mies on tässä yhteiskunnassa. Sen lisäksi pitäsi mainita onko mies valmis avioliittoon ilman avioehtoa, olennaista mikäli pätäkkää on paljon. Onneksi pituus on sentään yleensä tiedoissa, että voi heti raakata kaikki alta 185cm pitkät pois ilman profiilin lukemista sen pidemmälle.

Onko niissä muuten valokuvat? Ihan uteliaisuudesta kysyn. Luulisi että on, enkä nyt tarkoita että vain nätit ja komeet saisivat seuraa, mutta kertoohan toki ulkonäkö jotain. Joka väittää että ei ole yhtään väliä rohkenen epäillä.

En itse naisena edes haluaisi sellaista miestä joka sanoo ettei ulkonäön olisi väliä, eli sillehän kelpaisi mikä vain rupisammakko variksenpelätin takalisto? Ja minä olisin osunut kohdille, imarteleeko no ei.
  Vastaa viestiin
07.11.11, 00:29   #157 (linkki)
Poikamies 38 vee
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja minä_ Näytä viesti
Oletko säilynyt 38-vuotiaaki ettei ole kukaan kelvannut? Ovatko kriteerit joko sinulla tai naisilla liian korkeat?
Jaa, kiitos vain kohteliaisuudesta. Jotta saan sinut tyytyväiseksi, olen varmaan sen verran susiruma ja luotaantyöntävä, etten ole kelvannut kenellekään. Mutta elämä on ! Toisaalta, en ole muutamaan vuoteen deittaillut, kun sain nettideittien pinnallisuudesta viime kerralla tarpeekseni ja meni kiinnostus deitteihin pidemmäksi aikaa - ellei jopa kokonaan. Vielä ei ole tullut inspiraatiota palata...

Olen jo hyväksynyt sen, että mahdollisesti tulen myös elämään loppuelämäni yksin, mutta sehän ei ole sinulta pois... Se on hyvä, että pelikenttä jää A-luokan muotovalioille...

Mulla ei ole tapana laatia elämänkumppanista vaatimusmäärittelyä, johon on listattu ranskalaisilla viivoilla kaikki mahdolliset kriteerit alkaen rintojen mitoista ja päätyen muihin kriittisiin ominaisuuksiin. Toki minullakin on muutama kriteeri asettaa kumppanille, mutta ei millään tapaa ylivoimaisia. Esimerkiksi:

- sinkku, vapaa, lapseton (yhdessä, ei erikseen)
- raitis (ei tarkoita samaa kuin absolutisti, kunhan vain alkoholi ei hallitse elämää, ja osaa käyttää alkoholia kohtuudella, humalahakuisuus on suuri turn-off)
- savuton (kuten allekirjoittanut)
- opiskelut suoritettu / ei ole ikiopiskelija, joka ei valmistu koskaan
- eläinrakas (ei tarvi välttämättä olla omia elukoita)
- tykkää luonnosta ja luonnossa liikkumisesta

By the way, itse olen syntyperäinen kaupunkilainen, mutta aina välillä vain tuntuu, että asun väärässä paikassa :D Jotenkin vain kaupungin kivierämaassa asuminen alkaa pidemmän päälle tökkimään, kun sitä on nähnyt riittävän kauan.

Nyt unta palloon...
  Vastaa viestiin
10.11.11, 14:48   #158 (linkki)
hippulatvinkuu
(Vierailija)

Ainakin Suomi24:ssä voi "Tositarkoituksella" paketin ostaja katsoa kaikki täydentävätkin tiedot seuranhakijoista. Siellä voi kertoa omaisuuden arvon, asuuko omistusasunnossa vai ei jne. Itse en täytä sinne tietoja ihan siitä syystä, että en halua onnen onkijoita. Tuloni olen kyllä ilmoittanut, että missä kategoriassa ne ovat.

Itse en halua rikasta prinssiä, koska en itsekään ole rikas, vaan päinvastoin on omistusasunnosta lainaa vielä aika lailla, mutta oleellista on se, että omaa taloutta hoitaa suunnitelmallisesti. Itsellänikin tarkoitus olla eläkkeelle jäädessä täysin velaton. En itse ota myöskään lainaa edes auton ostoa varten, joten olis kiva, kun miehelläkin olisi samantyyppinen käsitys rahoista.

Edelleenkään en etsi elättäjää, vaan miestä, joka olisi valmis maksamaan oman puoliskonsa menoista:-)
  Vastaa viestiin
11.11.11, 01:46   #159 (linkki)
sinkkuelli
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Poikamies 38 vee Näytä viesti
Jaa, kiitos vain kohteliaisuudesta. Jotta saan sinut tyytyväiseksi, olen varmaan sen verran susiruma ja luotaantyöntävä, etten ole kelvannut kenellekään. Mutta elämä on ! Toisaalta, en ole muutamaan vuoteen deittaillut, kun sain nettideittien pinnallisuudesta viime kerralla tarpeekseni ja meni kiinnostus deitteihin pidemmäksi aikaa - ellei jopa kokonaan. Vielä ei ole tullut inspiraatiota palata...

Olen jo hyväksynyt sen, että mahdollisesti tulen myös elämään loppuelämäni yksin, mutta sehän ei ole sinulta pois... Se on hyvä, että pelikenttä jää A-luokan muotovalioille...

Mulla ei ole tapana laatia elämänkumppanista vaatimusmäärittelyä, johon on listattu ranskalaisilla viivoilla kaikki mahdolliset kriteerit alkaen rintojen mitoista ja päätyen muihin kriittisiin ominaisuuksiin. Toki minullakin on muutama kriteeri asettaa kumppanille, mutta ei millään tapaa ylivoimaisia. Esimerkiksi:

- sinkku, vapaa, lapseton (yhdessä, ei erikseen)
- raitis (ei tarkoita samaa kuin absolutisti, kunhan vain alkoholi ei hallitse elämää, ja osaa käyttää alkoholia kohtuudella, humalahakuisuus on suuri turn-off)
- savuton (kuten allekirjoittanut)
- opiskelut suoritettu / ei ole ikiopiskelija, joka ei valmistu koskaan
- eläinrakas (ei tarvi välttämättä olla omia elukoita)
- tykkää luonnosta ja luonnossa liikkumisesta

By the way, itse olen syntyperäinen kaupunkilainen, mutta aina välillä vain tuntuu, että asun väärässä paikassa :D Jotenkin vain kaupungin kivierämaassa asuminen alkaa pidemmän päälle tökkimään, kun sitä on nähnyt riittävän kauan.

Nyt unta palloon...
yritin kirjoittaa sinulle sähköpostia, tuliko perille?
  Vastaa viestiin
12.11.11, 00:44   #160 (linkki)
Poikamies 38 vee
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sinkkuelli Näytä viesti
yritin kirjoittaa sinulle sähköpostia, tuliko perille?
Joo, ei tullut. Koita uudelleen: poksu (at) koti (.) luukku (.) com. Tyhjät välit ja sulut pois, at = @.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku