Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
25.10.11, 21:17   #101 (linkki)
jaahas
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sceptic Näytä viesti
Ei se työssäkäyvyys ja päällepäinen fiksuus kuule mitään todista vielä, valitettavasti.

Neuvon aina kaikkia: selvittäkää miksi hänen perhe on hajonnut. Menneisyys kun on tulevaisuuden paras ennustaja. Ellei ex vaimo ole ollut ihan härö, miksi on päästänyt "hyvän miehen" menemään ja rikkonut perheen palasiksi?
Omituinen ajatusrakennelma, että ihminen, jonka avioliitto päättyy syystä tai toisesta, olisi jotenkin epäkelpo , jonka menneisyys pitäisi salapoliisin avulla selvittää.
  Vastaa viestiin
26.10.11, 11:45   #102 (linkki)
sceptic
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jaahas Näytä viesti
Omituinen ajatusrakennelma, että ihminen, jonka avioliitto päättyy syystä tai toisesta, olisi jotenkin epäkelpo , jonka menneisyys pitäisi salapoliisin avulla selvittää.

No kannattaa se syy ainakin selvittää. Edelleen: menneisyys kun on tulevaisuuden paras ennustaja.
  Vastaa viestiin
26.10.11, 15:25   #103 (linkki)
oops
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sceptic Näytä viesti
No kannattaa se syy ainakin selvittää. Edelleen: menneisyys kun on tulevaisuuden paras ennustaja.
Jotta jos on aiemmassa suhteessa tullut petetyksi ja jätetyksi, niin seuraavassakin on edessä sama kohtalo? Aika yksioikoinen ja onneton kehä. Tai olikos se oma vika, että tuli petetyksi ja jätetyksi? Tätä olen itse miettinyt yön pimeinä hetkinä. Olisihan sitä pitänyt viisaammin valita puolisonsa, tajuta jo ennen avioliittoa, että toinen onkin valmis sitoutumaan vain niin pitkäksi aikaa, kun olen uusi ja tuore. Kun tuoreus haipui, oli miehellä uudet misut mielessä. (Ja ei, en ole ämpäriruma, en ylipainoinen, en päällepäsmäri, en mustis. Oli siinä itkussa pitelemistä, kun toinen oli päättänyt erota.)

Eroon tarvitaan vain yksi ihminen, suhteeseen taas kaksi.
  Vastaa viestiin
27.10.11, 08:08   #104 (linkki)
köökkipsyko
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja oops Näytä viesti
Jotta jos on aiemmassa suhteessa tullut petetyksi ja jätetyksi, niin seuraavassakin on edessä sama kohtalo? Aika yksioikoinen ja onneton kehä. Tai olikos se oma vika, että tuli petetyksi ja jätetyksi? Tätä olen itse miettinyt yön pimeinä hetkinä. Olisihan sitä pitänyt viisaammin valita puolisonsa, tajuta jo ennen avioliittoa, että toinen onkin valmis sitoutumaan vain niin pitkäksi aikaa, kun olen uusi ja tuore. Kun tuoreus haipui, oli miehellä uudet misut mielessä. (Ja ei, en ole ämpäriruma, en ylipainoinen, en päällepäsmäri, en mustis. Oli siinä itkussa pitelemistä, kun toinen oli päättänyt erota.)

Tämänkaltaisissa tapauksissa asia on eri. Mutta jos mies on ulos perheestään pois ulkoistettu, näin naisena selvittäisin onko takana muutakin kuin miehen väittämä "hullu eksä". Yleensä on. Ja jos se eksä on oikeasti ns. hullu, eiköhän se tule jo esille muutenkin.
  Vastaa viestiin
28.10.11, 19:17   #105 (linkki)
Mietiskelijä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja köökkipsyko Näytä viesti
Tämänkaltaisissa tapauksissa asia on eri. Mutta jos mies on ulos perheestään pois ulkoistettu, näin naisena selvittäisin onko takana muutakin kuin miehen väittämä "hullu eksä". Yleensä on. Ja jos se eksä on oikeasti ns. hullu, eiköhän se tule jo esille muutenkin.
Hei. Voisitko tarkentaa hieman mitä syitä taustalla tarkoitat? Väkivaltaa, alkoholismia, vastaavaa? Vai kommunikaatiovaikeuksia, rakkauden puutetta, arvostuksen puutetta?

Kiitos!
  Vastaa viestiin
30.10.11, 12:39   #106 (linkki)
vfgrrrrrrrrrrrrrrr
(Vierailija)

Olenko ainoa, mutta minulla on todella vaikeuksia arvioida miesten ikää nykyään. Olen 40 v itse, mutta näytän nuoremmalta. Ehkä siksi myös arvioin miesten iätkin väärin, esim. luulen 30 v miestä oman ikäisekseni.

Eihän nelikymmpinen ole mikään vanha vielä, sen ikäiset ovat kuulkaa olleet teini-ikäisiä 80-luvulla, käyneet (jo silloin) Madonnan konserteissa eivätkä harrasta mitään lavatansseja tai tangoja. Kannattaa siksi kiinnittä huomiota myös tyyliin - ettei se ole tätimäisempi kuin ikä antaisi odottaa. Täydelliset naiset-sarjan naiset ovat 40-50 v, heistä voisi ottaa mallia. Jo on ihme, ellei miesten päät ala kääntymään!
  Vastaa viestiin
30.10.11, 21:03   #107 (linkki)
köökkipsyko
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mietiskelijä Näytä viesti
Hei. Voisitko tarkentaa hieman mitä syitä taustalla tarkoitat? Väkivaltaa, alkoholismia, vastaavaa? Vai kommunikaatiovaikeuksia, rakkauden puutetta, arvostuksen puutetta?

Kiitos!

Voisin.

Kaikkea edelläluettelemaasi, esimerkiksi. Lisään sovinismin, rahan käyttötaidottomuuden, umpimielisyyden, siivottomuuden, ym.
  Vastaa viestiin
31.10.11, 03:01   #108 (linkki)
p-ka vanhapiika
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja oops Näytä viesti

Tätä samaa olen pohtinut itsekin. Jos on petetty ja jätetty aina, voiko olettaa samaa jatkossa?

Kiitos hyvästä kirjoituksesta, olen täysin samaa mieltä kuin sinä vika rivillä!
  Vastaa viestiin
31.10.11, 07:56   #109 (linkki)
ajatusta
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja p-ka vanhapiika Näytä viesti
Tätä samaa olen pohtinut itsekin. Jos on petetty ja jätetty aina, voiko olettaa samaa jatkossa?

Kiitos hyvästä kirjoituksesta, olen täysin samaa mieltä kuin sinä vika rivillä!

Vai etsiikö petetty ja jätetty alitajuisesti samaa miestyyppiä uudesta suhteesta? Ts. juopon vaimo vaihtaa juopon toiseen, kahta pahempaan yksilöön. Mene ja tiedä. Alitajunta ohjaa toimintaamme aikalailla eikä siinä välttämättä järjen äänellä ole paljoa tekemistä. Jos on kotona ollut jotenkin vähäisemmässä asemassa, helposti sitä etsii sellaisen miehen, joka painaa alas. Olo tuntuu näet kotoisalta silloin. Alitajunta pelaa. Alkaisi ahdistaa jos mies huomioisi liikaa eli normaalisti. Selittänee sen miksi ns. kunnon miehet jätetään ja viinamäen jätkät pitävät vaimonsa, eivätkä lähde kulumallakaan.
  Vastaa viestiin
31.10.11, 09:11   #110 (linkki)
vapaa
(Vierailija)

herratar

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ajatusta Näytä viesti
Vai etsiikö petetty ja jätetty alitajuisesti samaa miestyyppiä uudesta suhteesta? Ts. juopon vaimo vaihtaa juopon toiseen, kahta pahempaan yksilöön. Mene ja tiedä. Alitajunta ohjaa toimintaamme aikalailla eikä siinä välttämättä järjen äänellä ole paljoa tekemistä. Jos on kotona ollut jotenkin vähäisemmässä asemassa, helposti sitä etsii sellaisen miehen, joka painaa alas. Olo tuntuu näet kotoisalta silloin. Alitajunta pelaa. Alkaisi ahdistaa jos mies huomioisi liikaa eli normaalisti. Selittänee sen miksi ns. kunnon miehet jätetään ja viinamäen jätkät pitävät vaimonsa, eivätkä lähde kulumallakaan.
Itse olen petetty ja jätin miehen. Nyt onkin mielenkiintoista että yli 40v naiselle tarjokkaina on vaan yli 60 herroja.

jotka potkin tietysti pois.

Onko miehet jotenkin nykyään vajakkeja siinä että lihavalle miehelle ei mukaan lähde se hoikka nuorekas terve 40v nainen .. ei edes siitä rahasta tai omaisuudesta leuhkimalla.

Aitoa tunnetta on tosiaan vaikea löytää nykymarkkinoilla.

Minä tosiaankaan en etsi juoppolallia elämääni mutta he ovat ne aktiiviset yhteyden ottajat. fiksu mies vain hymyilee ja juttelee eikä saa mitään treffiä aikaiseksi ehdottaa.

Tosissaan turhauttavaa..
  Vastaa viestiin
31.10.11, 10:20   #111 (linkki)
Luonnonlakien tuotos
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vapaa Näytä viesti

Minä tosiaankaan en etsi juoppolallia elämääni mutta he ovat ne aktiiviset yhteyden ottajat. fiksu mies vain hymyilee ja juttelee eikä saa mitään treffiä aikaiseksi ehdottaa.

Tosissaan turhauttavaa..
Tai ei ole niitä vailla.

Aika paljolti ihmisen elämää taitavat ohjata alitajuiset kaaviot ja toistot, joiden syitä ihminen itse ei koskaan pysähdy ajattelemaan.
  Vastaa viestiin
31.10.11, 12:05   #112 (linkki)
xxx zzz- -68
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Luonnonlakien tuotos Näytä viesti
Tai ei ole niitä vailla.

Aika paljolti ihmisen elämää taitavat ohjata alitajuiset kaaviot ja toistot, joiden syitä ihminen itse ei koskaan pysähdy ajattelemaan.

Kannattaa valita tarkemmalla seulalla alta 25-sena se elämänkumppani niin ei tarvi neli viiskypäsenä enää haikailla kumppanin perään. Siinä iässä kun parhaat ovat jo aikaa sitten ja pysyvästi avioliittoihin napsittu.
  Vastaa viestiin
31.10.11, 17:54   #113 (linkki)
Vanha seniili
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja xxx zzz- -68 Näytä viesti
Kannattaa valita tarkemmalla seulalla alta 25-sena se elämänkumppani niin ei tarvi neli viiskypäsenä enää haikailla kumppanin perään. Siinä iässä kun parhaat ovat jo aikaa sitten ja pysyvästi avioliittoihin napsittu.

Jaa, eikös ihmiset mene nykyään naimisiin ensimmäisen kerran vasta kolmekymppisenä?
  Vastaa viestiin
01.11.11, 09:37   #114 (linkki)
vanha steriili
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vanha seniili Näytä viesti
Jaa, eikös ihmiset mene nykyään naimisiin ensimmäisen kerran vasta kolmekymppisenä?

Itse menin ainakin 22-vuotiaana. Ehkä 20-30 v tänäpäivänä tosiaan keskimäärin. Mutta jos kolmekymppisenä vasta alkaa etsimään puolisoa, alkaa olla jo yyhoota joka paikka täynnä. Harva on ihan korkkaamattomana säilynyt siihen asti.
  Vastaa viestiin
01.11.11, 11:03   #115 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2007
Nykyään on käytössä ehkäisykeinoja, eli korkkaamaton neitsyt ja yh ei ole ne ainoat vaihtoehdot...
  Vastaa viestiin
01.11.11, 16:10   #116 (linkki)
oops
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ajatusta Näytä viesti
Toivottavasti ei etsi. Mutta pakko myöntää, että kehno aikaisempi suhde (ja sen kehnon suhteen loppuminen pettämiseen ja jättämiseen) saa ihmisen araksi. Sitä pitää kovin helposti itseään syypäänä, jos tulee kaltoin kohdelluksi. Nykyisellään arka, varovainen ja hiljainen syyllistetään muuallakin, saati sitten parisuhteessa. Pitäisi puolustaa itseään, pitäisi pitää kiinni oikeuksistaan, pitäisi, niin pitäisi. Mutta jo lähtökohtaisesti suhde on vinossa, jossa pitää puolustautua. Eihän kumppanin ole tarkoitus olla vastustaja, uhka tai kilpailija.

Mulla on uusi suhde. Sen pettämiseen ja jättämiseen päättyneen suhteen jälkeen olin aika vähän aikaa yksikseni. En halunnut eristäytyä tai katkeroitua, ja ainoa tapa olla katkeroitumatta on jatkaa eteenpäin. Onnekseni mua ei ahdista se, että mies on kunnon mies, joka osaa arvostaa minua, on avoin, kykenee olemaan henkisesti ja fyysisesti lähellä. Kaikki tämä on mun ex-suhteen kääntöpuolta. En itsekään tajua, miten jaksoin vuosia huonossa suhteessa. No, jaksoin, kun en isommin miettinyt sen huonoutta. Sitä paitsi aina oli se optio, että huono suhde muuttuisi paremmaksi. Muuttuihan se, kun loppui...
  Vastaa viestiin
01.11.11, 16:55   #117 (linkki)
Helposti hymyilevä
(Vierailija)

Yli 40-vuotiaan naisen kiinnostavuus

Minä olen pitkälti yli nelikymppinen nainen ja miehet ovat kyllä minusta kiinnostuneet. Olen vähän yli 170 cm pitkä ja vaaleahiuksinen ja uhkea, mutta kuitenkin sopusuhtainen vartaloltani.
Minun suurin ongelmani on se, että olen nyt työttömänä, eikä minulla ole varaa käydä ulkona, siis ravintoloissa syömässä tai tanssimassa, minä käyn vain kahviloissa. Mutta kun olen oen ollut
kaupungilla joissain ilmaistapahtumissa tai kahviloissa, niin miehet ovat lähestyneet minua. Yksi mies sanoi, että näytän avoimelta ihmiseltä ja kyllä minä tykkäänkin aina katsella muita ihmisiä.
Minulla on yleensä kevyt meikki kasvoilla, eli on silmät ja huulet meikattuina ja jos käyttää hametta ja korkeakorkoisia kenkiä, niin kyllä heti huomaa, kun miehet katsovat lantioon ja sääriin
Minä myöskin hymyilen aika helposti ihan itseksenikin, kun olen omissa ajatuksissani. Miehet kuulemma pitävät siitä, kun nainen hymyilee.
  Vastaa viestiin
02.11.11, 09:25   #118 (linkki)
nauravat nakit
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Helposti hymyilevä Näytä viesti
Minä olen pitkälti yli nelikymppinen nainen ja miehet ovat kyllä minusta kiinnostuneet. Olen vähän yli 170 cm pitkä ja vaaleahiuksinen ja uhkea, mutta kuitenkin sopusuhtainen vartaloltani.
Minun suurin ongelmani on se, että olen nyt työttömänä, eikä minulla ole varaa käydä ulkona, siis ravintoloissa syömässä tai tanssimassa, minä käyn vain kahviloissa. Mutta kun olen oen ollut
kaupungilla joissain ilmaistapahtumissa tai kahviloissa, niin miehet ovat lähestyneet minua. Yksi mies sanoi, että näytän avoimelta ihmiseltä ja kyllä minä tykkäänkin aina katsella muita ihmisiä.
Minulla on yleensä kevyt meikki kasvoilla, eli on silmät ja huulet meikattuina ja jos käyttää hametta ja korkeakorkoisia kenkiä, niin kyllä heti huomaa, kun miehet katsovat lantioon ja sääriin
Minä myöskin hymyilen aika helposti ihan itseksenikin, kun olen omissa ajatuksissani. Miehet kuulemma pitävät siitä, kun nainen hymyilee.

Kannattaa ollal varovainen hymyilyjensä kanssa, kun yksin on liikkeellä. Kun harrastin samaa, minulta tultiin kysymään aidosti huolestuneena olenko vähän ns. "onnellinen" eli mielenvikainen. Ei tullut iskuyrityksiä siis...
  Vastaa viestiin
02.11.11, 10:12   #119 (linkki)
Hymy :)
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Helposti hymyilevä Näytä viesti
Mulla on parikin ystävää, jotka myös saavat miesten ja naisten positiivisen huomion hymyilevällä ja iloisella olemuksellaan. Jos ollaan baarissa tai vaikka päivällä kaupassa, tulee heille useinkin ihmisiä juttelemaan. Heistä välittyy ystävällisyys ja läsnäolevuus.

Olisikohan sinussa sitä samaa?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku