|
jaa mitä on miellyttävä ulkonäkö?
Ei toi tutkimus ainakaan minun toiveitani sivua millään lailla.
Itse sivuutan kaikki kiiltokuvamiehet saman tien. Samaten nämä supliikkikaverit. Ei sytytä.
Vähän jörömpi, raskastekoisempi (ei siis lihava löllö vaan roteva, lihaksikas), kirveellä veistetty kundi jolla on pituutta tollaset 185 cm taas sytyttää heti. Eli tänne vaan kaikki raksamiehet ja muut ruumiillista työtä tekevät luonnollisin konstein lihaksensa hankkineet kundit.
Ja silmät.. jos ei ole intensiivistä, syvää katsetta.. ei nappaa. Silmissä pitää olla syvyyttä, terävyyttä, särmää. Paul Newmanin silmät raavaassa kundissa, avot, siinä itse täydellisyys.
Puhua ei tarvitse mitään lässynlässyä. Riittää kun normaalit vastaukset saa peruskysymyksiin, mitä tänään syödään jne.
Lyödä ei tietenkään saa eikä ryypätä viikottain. Eikä käydä vieraissa. Mutta muuten saa liikkua vapaasti ja on enemmän kuin toivottavaa, että kundilla on harrastuksia ja kavereita.
Ja mitä rahaan tulee, ihan sama onko rahaa vai ei. Ihan sama asuuko vuokralla, ei mitään merkitystä. Pääasia on, että elättää itsensä eikä ole mun kukkarolla.
Muksuja en ole pukkaamassa tähän maailmaan, joten hyvä vaan jos mieskään ei halua lapsia.
Mutta ei se ole myöskään top 10 ehdoton vaatimus.
Mitä taas seksiin tulee, niin multa ei saa eka treffeillä, eikä toka kerrallakaan. Kyllä se vaatii syvempää tutustumista ja pidempiaikaista tapailua ennenkuin punkkaan hyppään.
Eikä nämä mieltymykset tai mielipiteet ole muuttunut aikuisiällä mihinkään suuntaan.
|