Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
30.09.11, 07:11   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 02/2011
Sijainti: kahden maan kansalainen
Näinkö on naiset?

http://www.huoltamo.com/blogit/kaikk...d=tervefikirje
  Vastaa viestiin

30.09.11, 10:00   #2 (linkki)
showhat
(Vierailija)

markkina-arvoista

Lukaisin blogin viestin huitaisten läpi. Samasta asiasta oli keskustelua parisuhdepalstalla noin
kuukausi sitten.

Ihminen on ehjä kokonaisuus. On ihmisarvon vastaista luokitella ihmisiä markkina-arvolla.
Ketään ei voi ostaa eikä myydä.

Katsoin Ylen arkistosta saksalaisen naisdekkarisarjan Elke Sommer. Näkemässäni tarinassa
nainen oli joutunut isänsä seksuaalisen hyväksikäytön kohteeksi. Naispoliisi selvitti asian ja
tarinan viimeinen kohtaus oli koskettava. Olen aina tykännyt saksalaisista dekkarisarjoista.
Niissä aina näkee ihmiselämän raadollisuuden.

Mitä seksuaalisuus on. Sitäpä sopii miettiä. Minä en kirjoita asiasta enempää.
En ole siihen asiaan sopiva henkilö.
  Vastaa viestiin
30.09.11, 11:35   #3 (linkki)
n66
(Vierailija)

Ehkä vaan on naisena jatkettava omien tuntojensa ja päätöstensä ohjaamana, eikä arvioida itseään neuvojen, näkemysten, tutkimusten ja raporttien mukaan. Otanta kun ei loputakaan näe yksilöä kovin tarkasti.
  Vastaa viestiin
30.09.11, 19:38   #4 (linkki)
Akassir
(Vierailija)

ua.kassir.ru

àôèøà îäåññà êèíîòåàòð ìîñêâà
  Vastaa viestiin
17.10.11, 14:30   #5 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2007
Kirjoituksessa väitettiin näin:

Ulkonäön ja supliikin arvo on noussut valtavasti, kun taas varallisuuden, kunnollisuuden, sitoutumishalukkuuden ja ammatillisen statuksen arvostus on romahtanut (toki huippuvarallisuudella ja -statuksella on merkitystä).

Mielestäni tämä ei pidä paikkaansa. Naiset ovat aina tunteneet vetoa hurmaaviin ja hyvännököisiin supliikkityyppeihin, tämä on totta, mutta kyllä elämänkumppanin valinnassa naisen vaakakupissa painaa edelleen enemmän varallisuus, kunnollisuus, sitoutumishalukkuus ja ammatillinen status. Kirjoittajalla tuntuu olevan sellainen käsitys, että nämä eivät nyky-yhteiskunnassa merkitse enää mitään. Minusta asia ei ole näin.
  Vastaa viestiin
21.10.11, 10:45   #6 (linkki)
outlook
(Vierailija)

Ihmisen ulkonäkö on ensimmäinen kiinnostava asia. Miellyttävä ulkonäkö vetää puoleensa, kuin magneetti. Jos siihen pakettiin vielä sisältyy mukava ihminen, ei siihen sitten muuta tarvi.
Noilla eväillä yleensä parisuhteita syntyy, ja siinä ohessa myös lapsia. Eräs lurppa@gmail.com, hän on huomannut samanlaisen asian. Miellyttävä ulkonäkö, siitä se rakkaus yleensä alkaa.
  Vastaa viestiin
21.10.11, 14:26   #7 (linkki)
outolintu
(Vierailija)

jaa mitä on miellyttävä ulkonäkö?
Ei toi tutkimus ainakaan minun toiveitani sivua millään lailla.
Itse sivuutan kaikki kiiltokuvamiehet saman tien. Samaten nämä supliikkikaverit. Ei sytytä.

Vähän jörömpi, raskastekoisempi (ei siis lihava löllö vaan roteva, lihaksikas), kirveellä veistetty kundi jolla on pituutta tollaset 185 cm taas sytyttää heti. Eli tänne vaan kaikki raksamiehet ja muut ruumiillista työtä tekevät luonnollisin konstein lihaksensa hankkineet kundit.

Ja silmät.. jos ei ole intensiivistä, syvää katsetta.. ei nappaa. Silmissä pitää olla syvyyttä, terävyyttä, särmää. Paul Newmanin silmät raavaassa kundissa, avot, siinä itse täydellisyys.

Puhua ei tarvitse mitään lässynlässyä. Riittää kun normaalit vastaukset saa peruskysymyksiin, mitä tänään syödään jne.
Lyödä ei tietenkään saa eikä ryypätä viikottain. Eikä käydä vieraissa. Mutta muuten saa liikkua vapaasti ja on enemmän kuin toivottavaa, että kundilla on harrastuksia ja kavereita.

Ja mitä rahaan tulee, ihan sama onko rahaa vai ei. Ihan sama asuuko vuokralla, ei mitään merkitystä. Pääasia on, että elättää itsensä eikä ole mun kukkarolla.

Muksuja en ole pukkaamassa tähän maailmaan, joten hyvä vaan jos mieskään ei halua lapsia.
Mutta ei se ole myöskään top 10 ehdoton vaatimus.

Mitä taas seksiin tulee, niin multa ei saa eka treffeillä, eikä toka kerrallakaan. Kyllä se vaatii syvempää tutustumista ja pidempiaikaista tapailua ennenkuin punkkaan hyppään.

Eikä nämä mieltymykset tai mielipiteet ole muuttunut aikuisiällä mihinkään suuntaan.
  Vastaa viestiin
22.10.11, 02:33   #8 (linkki)
tenpoints
(Vierailija)

Aika vaativa mimmi on edellinen kirjoittaja. Ilmeisesti ulkonäköä löytyy vaikka muille antaa.
Muuten tuntuu olevan ihan tervepäinen nainen.
  Vastaa viestiin
23.10.11, 11:35   #9 (linkki)
mutsis-ei -hyväksyis
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tenpoints Näytä viesti
Aika vaativa mimmi on edellinen kirjoittaja. Ilmeisesti ulkonäköä löytyy vaikka muille antaa.
Muuten tuntuu olevan ihan tervepäinen nainen.
Liian itseriittoinen ja sitoutumishaluton. Noilla meriiteillä saa yhdenyön panoja tai pelkkiä seksisuhteita. Vaikka siis kuinka mainostaa ettei tokatreffeilläkään anna. Ehkä naakka lämpee ite hitaasti.

Olen jostain saanut käsityksen että ketjun aloittaja olisi naimisissa. Saatan olla väärässäkin. Ehkä liitto rakoilee, vaimo pettää tai muuten vaan vieras kiinnostaa ;)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku