Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
10.10.11, 19:35   #1 (linkki)
hmmm..
(Vierailija)

Kuinka monta päivää

kandee odotella miehen yhteydenottoa yhteisen baariseikkailun jälkeen, ja minkä jälkeen olettaa että häntä ei kiinnosta..?
  Vastaa viestiin

12.10.11, 17:40   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 03/2011
Sijainti: Etelä-Suomi
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm.. Näytä viesti
kandee odotella miehen yhteydenottoa yhteisen baariseikkailun jälkeen, ja minkä jälkeen olettaa että häntä ei kiinnosta..?
Näköjään ei ole kukaan mies vastannut.

Olettaisin 3 päivää olevan riittävä odotus.
  Vastaa viestiin
13.10.11, 08:46   #3 (linkki)
Henkka
(Vierailija)

Minusta viikko on sopiva aika.
  Vastaa viestiin
13.10.11, 10:02   #4 (linkki)
kiveliön kuningas

Käyttäjän jänkäjoonas1943 avatari

Rekisteröitynyt: 03/2010
Sijainti: turku
Lainaus:

Eikös näin tasa-arvoaikana voisi sen yhteyden ottaa toisinpäin?
  Vastaa viestiin
15.10.11, 00:47   #5 (linkki)
hmmm..
(Vierailija)

niinpä

Kiitos vastauksistanne. Itsekin olen sitä mieltä että yhteydenotto 3pv-viikko maksimissaan kielii kiinnostuksesta. Voihan olla että mies on vain epävarma tietyistä asioista, ja haluaa mietiskellä. Kyllä melkein varma olen, että jossain vaiheessa taas laittaa viestiä tai soittaa..Mutta jos on ihan oikeasti kiinnostunut, ja haluaa jotakin enemmän, niin uskoisin että ujompikin mies ottaisi yhteyttä just tyyliin viikon sisällä.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943 Näytä viesti
Eikös näin tasa-arvoaikana voisi sen yhteyden ottaa toisinpäin?
Tässä ku ny on semmonen homma, että meillä on jonkin verran yhteistä historiaa, ja yleensä minä oon ollut se aktiivisempi osapuoli. Olemme siis tavanneet ennenkin, tosin harvakseltaan, pitkä stoori. Mutta nyt katsoisin, että pallo on miehen puolella. Kiinnostusta meillä käsittääkseni on hirveästi, mutta mun tilanteeni estää/hidastaa etenemisen. Ja mä en voi tehdä asialle mitään. Mulla on lapsia, eikä vaan 1 tai 2 vaan 3, ja tilanne häntä kai hirvittää. Ja ymmärränhän mä sen, suurinta osaa miehistä varmaan hirvittäis myös. Mutta meri on kaloja täynnä, eiköhän sieltä joku vielä löydy, joka rakastuu vain minuun huolimatta tilanteestani.
  Vastaa viestiin
15.10.11, 13:19   #6 (linkki)
vapautta
(Vierailija)

Lainaus:
Kiitos vastauksistanne. Itsekin olen sitä mieltä että yhteydenotto 3pv-viikko maksimissaan kielii kiinnostuksesta. Voihan olla että mies on vain epävarma tietyistä asioista, ja haluaa mietiskellä. Kyllä melkein varma olen, että jossain vaiheessa taas laittaa viestiä tai soittaa..Mutta jos on ihan oikeasti kiinnostunut, ja haluaa jotakin enemmän, niin uskoisin että ujompikin mies ottaisi yhteyttä just tyyliin viikon sisällä.

Tässä ku ny on semmonen homma, että meillä on jonkin verran yhteistä historiaa, ja yleensä minä oon ollut se aktiivisempi osapuoli. Olemme siis tavanneet ennenkin, tosin harvakseltaan, pitkä stoori. Mutta nyt katsoisin, että pallo on miehen puolella. Kiinnostusta meillä käsittääkseni on hirveästi, mutta mun tilanteeni estää/hidastaa etenemisen. Ja mä en voi tehdä asialle mitään. Mulla on lapsia, eikä vaan 1 tai 2 vaan 3, ja tilanne häntä kai hirvittää. Ja ymmärränhän mä sen, suurinta osaa miehistä varmaan hirvittäis myös. Mutta meri on kaloja täynnä, eiköhän sieltä joku vielä löydy, joka rakastuu vain minuun huolimatta tilanteestani.

Jos haluat siis elämänkumppania, ei tuo mies ehkä sitä halua. Mutta jos sulle riittää hyvä kaveri, paneskelua sillon tällön, niin älä ahdistele miestä. Tee selväksi, ettet aio häntä rengastaa. Ehkä se mieskin uskaltautuu pitämään enemmänkin yhteyttä.

Mulla on tuollanen satunnainen vakipano ollut viisi vuotta. Viimeksi meni 2,5 vuotta kun ed kerran otti yhteyttä. Hänellä on perhettä eikä aio erota. Välimatkaakin meillä on toistasataa kilometriä. Mutta jos toistemme kulmille osutaan niin tekstaillaan. Välillä on poikkinaitu parinkin viikon välein. Tietysti jos kompastun pysyvämpään miesystävään, tää suhde loppuu.
  Vastaa viestiin
15.10.11, 22:02   #7 (linkki)
hmmm..
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vapautta Näytä viesti
Jos haluat siis elämänkumppania, ei tuo mies ehkä sitä halua. Mutta jos sulle riittää hyvä kaveri, paneskelua sillon tällön, niin älä ahdistele miestä. Tee selväksi, ettet aio häntä rengastaa. Ehkä se mieskin uskaltautuu pitämään enemmänkin yhteyttä.
En tod halua hänestä panokaveria, vaan olen ihastunut/rakastunut häneen, ollut siitä lähtien kun hänet ensi kertaa näin, selvinpäin ja keskellä kirkasta päivää. Ja siksi myös ajattelin olla ottamatta häneen enää itse yhteyttä. Mitä suotta, koska kyllä hän tietää tunteistani, olen niistä hänelle selkeästi ilmaissut. Hän vaikuttaa ihastuneelta myös, toisinaan taas kertoo ettei itsekään ymmärrä itseään.. Olen tehnyt päätelmän, että lapset "mietityttävät ja vaivaavat". Hän ei ole siis nähnyt heitä. Mutta kyllä nyt tää jahkaileva mies saa jäädä, ainakin osittain mielestä, itsenihän vain tässä muuten rikon :( Ja nyt mun on pakko olla ehdoton, koska oon ollut niiiin kärsivällinen ja odottanu häntä aivan liian pitkään.
  Vastaa viestiin
16.10.11, 20:43   #8 (linkki)
koodi
(Vierailija)

povitaskussa

Lainaus:
En tod halua hänestä panokaveria, vaan olen ihastunut/rakastunut häneen, ollut siitä lähtien kun hänet ensi kertaa näin, selvinpäin ja keskellä kirkasta päivää. Ja siksi myös ajattelin olla ottamatta häneen enää itse yhteyttä. Mitä suotta, koska kyllä hän tietää tunteistani, olen niistä hänelle selkeästi ilmaissut. Hän vaikuttaa ihastuneelta myös, toisinaan taas kertoo ettei itsekään ymmärrä itseään.. Olen tehnyt päätelmän, että lapset "mietityttävät ja vaivaavat". Hän ei ole siis nähnyt heitä. Mutta kyllä nyt tää jahkaileva mies saa jäädä, ainakin osittain mielestä, itsenihän vain tässä muuten rikon :( Ja nyt mun on pakko olla ehdoton, koska oon ollut niiiin kärsivällinen ja odottanu häntä aivan liian pitkään.
Minusta olisi oikein jos mies sanoisi selkeesti että yh ei kiinnosta. Siitähän tässä on loppupeleissä kysymys. Mies ei ole sinuun ihastunut. Kaikkki miehet jotka ovat hyvän päivän tuttavuutta enempi kiinnostuneista olleet ovat a. txt viestittäneet kiittäneet illasta. ja ilm. että palaillaan asiaan. Kun mies ei näitä koodeja täytä hän ei ole kiinnostunut sinusta. Näin se vaan menee.
  Vastaa viestiin
16.10.11, 21:53   #9 (linkki)
hmmm..
(Vierailija)

Juuri näin..

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja koodi Näytä viesti
Minusta olisi oikein jos mies sanoisi selkeesti että yh ei kiinnosta. Siitähän tässä on loppupeleissä kysymys. Mies ei ole sinuun ihastunut. Kaikkki miehet jotka ovat hyvän päivän tuttavuutta enempi kiinnostuneista olleet ovat a. txt viestittäneet kiittäneet illasta. ja ilm. että palaillaan asiaan. Kun mies ei näitä koodeja täytä hän ei ole kiinnostunut sinusta. Näin se vaan menee.
Kiitos vastauksestasi, olen samaa mieltä. Minustakin olisi reilua, että kertoisi rehellisesti että ei kiinnosta kun olen yh. Nythän hän vain leikkii kanssani, koska tietää tunteeni. Tulee aina silloin kun parempaa ei ole saatavilla ja hellyyttäkin kaipaisi. Sitten lepertelee ja hempeilee, kunnes seuraavana päivänä astuu ovesta ulos ja puff sinne hävisi. Kunnes taas ottaa yhteyttä kun seuraava aika koittaa ja kaikki alkaa alusta..On se kiva kun on aina paikka minne mennä ja jossa voi käydä vähän viettämässä romanttista iltaa. Mutta nyt on ikävä kyllä lappu luukulla, voi voi!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku