Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
27.10.11, 19:39   #1 (linkki)
Ajatus?
(Vierailija)

'Verkostoituminen'

Tarkoitan verkostoitumisella sitä että tutut "tutustuttavat" sinua vastakkaiseen sukupuoleen ja kertovat että hänellä/miehellään/kaverilla olisi sopiva tuttu juuri vapaalle henkilölle.
Tai sinkulla on tuttu jonka kanssa ollaan vain kavereita, joten "olisitko sinä kiinnostunut?"

Kuinka monen ystävät toimivat noin? Oletteko tavanneet puolisoitanne tuolla tavoin?
En tarkoita sitä että vastuu kumppanin "hankinnasta"/tapaamisesta siirtyy muille vaan sitä että onko nykyään olemassa tuollaista...
Joku aika TV:ssa tuli ohjelma, jossa intialaissyntyinen nainen auttoi sinkkunaisia ja -miehiä juuri ns. verkostoitumisen periaatteella valjastaen sinkun lähipiirin mukaan. Nainen totesi että heidän kulttuurissaan sukulaiset, erityisesti veljet, puuttuvat asiaan jos nainen on naimaton vielä 24-vuotiaana! Meillä veljet ei varmaan muuta ennättäisi tekemäänkään :)

Toivottavasti ymmärsitte pointtini. Olen miettinyt tätä.
Jos mulla olisi miespuolisia tuttuja niin yrittäisin kyllä tutustuttaa heitä vapaisiin naisiin.
  Vastaa viestiin

28.10.11, 16:41   #2 (linkki)
Ajattelija myös
(Vierailija)

Ainakin näin nuorena (alle 30v) kyseistä tapahtuu, ei nyt niin aktiivisesti mitä tarkoitat, vaan enemmän "piilotettuna". Naiset & miehet (naiset enemmän) puhuu kuitenkin keskenään, ketkä on mielenkiintoisia vastakkaisen sukupuolen edustajia ja mahtaavatko he olla vapaana vai eivät. Tältä pohjalta esim. illanistujaisissa kumma kyllä kaksi henkilöä toisensa löytävät :) Olen monta kertaa tällaista todistanut, ja itsekkin ollut osapuolena.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku