Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
09.11.11, 10:44   #1 (linkki)
mies 39
(Vierailija)

Turvallisuuden tunne

Onko se tämä koveneva maailma vai mikä sen saa aikaan että haetaan yhä enemmän turvallisuuden tunnetta? Itseäni kun tuo tunne ei kiinnosta vaan haluan mennä ja kokea maailmaa, enkä jaksa huomisesta huolta kantaa. Tällaisiin naisiin en ole törmännyt joten kysynkin onko heitä olemassa?
  Vastaa viestiin

09.11.11, 12:53   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2007
No jos ei yhtään kanna huolta huomisesta eikä suunnittele tekemisiään, niin eikös se ole aika itsetuhoinen elämäntapa?
Kyllä kai järkevään aikuisuuteen kuuluu se, että suunnittelee elämäänsä ja toimii järkevästi, seurauksia ennakoiden.
  Vastaa viestiin
10.11.11, 14:40   #3 (linkki)
himppe
(Vierailija)

Kai se riippuu paljolti myös elämäntilanteesta. Itselläni on aika vaativa työ, on lapsia edellisestä liitosta ja asuntolainaa, joten totta kai minun pitää hoitaa velvollisuuteni. En voi enkä edes halua lähteä maailmanympärimatkaan kuukauden päästä tuosta noin vaan, koska velvollisuudet pitää hoitaa.

Uskoisin, että omalla kohdallani käy kuten vanhemmillani eli kun lapset muuttavat kodista, asuntolainan saa maksettua ja työn osalta pystyy ottamaan esim. vuorotteluvapaata tai tehdä osa-aikaeläkkeellä töitä, niin siinä vaiheessa menojalka alkaa uudelleen vipattamaan.

Toisaalta en ole koskaan ollut benji- tai base-hyppäämisestä innostunut, en halua uusia elämyksiä huumeita käyttämällä enkä koe tarvetta valloittaa Kilimandzaroa sen paremmin kuin harrastaa syvänmeren sukellusta. Jos joku on sellaisesta kiinnostunut, niin mikäs siinä, mutta luulenpa, että valtaosa ihmisistä kuuntelee kiinnostuneina sellaisia juttuja tai katsoo niitä telkkarista, mutta se on niin kaukana omasta elämästä, ettei oikein tunnu tavoittelemisen arvoiselta. On kai niitä vieläkin esim. Keski-Euroopassa niitä hiihtopummeja tai vaikka moottoripyöräjengiläisiä, jotka etsivät erilaista elämäntapaa ja vapautta haluamatta elää taviselämää.

Minulle omassa elämässä haastetta riittää ihan arkisemmissa asioissa. Kehitän itseäni ja yritän venyttää rajojani esim. lenkkeilyssä, mutta en tarvitse mitään extremeä, jotta voisin tuntea olevani vapaa ja todella elossa.
  Vastaa viestiin
10.11.11, 21:43   #4 (linkki)
safety
(Vierailija)

Ei naisia loppupeleissä kiinnosta mikään seikkailu, vaan mies johon voivat henkisesti luottaa ja "nojata", sitä tuo yleinen turvallisuudenhakuisuus kielii.

Miehiä jotka haluavat kokea maailmaa eivätkä mieti huomista ei yleensä nähdä naisien osalta pitkäaikaisina miesehdokkaina, naiset yleensä haluavat että mies viihtyy enemmän naisensa seurassa kuin "maailmalla" seikkailemassa. Jännitystä hakeva mies usein ajautuu pettämään, eikä välitä sitoutumisesta, mikä saa useimmat naiset perääntymään.

Lyhyissä suhteissa voi nainenkin hakea jotakin muuta, mutta harva nainen ottaa tosissaan miestä jonka kanssa ei sitä turvallisuuden tunnetta voi kokea.
  Vastaa viestiin
10.11.11, 22:13   #5 (linkki)
Helena
(Vierailija)

Quotelle

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mies 39 Näytä viesti
Onko se tämä koveneva maailma vai mikä sen saa aikaan että haetaan yhä enemmän turvallisuuden tunnetta? Itseäni kun tuo tunne ei kiinnosta vaan haluan mennä ja kokea maailmaa, enkä jaksa huomisesta huolta kantaa. Tällaisiin naisiin en ole törmännyt joten kysynkin onko heitä olemassa?

Hei! Olen tuollainen, en kaipaa rutiineja, ne puuduttavat. Uudet ihmiset, paikat, yllättävät tilanteet, uuden kokeminen, ex-temporius... Niistä minä pidän. Olen silti uskollinen, kunhan löytyy samanlainen poikaystävä... Taiteilijat, kuten minä kaipaavat uutta ja inspiroivaa ympärilleen. Tylsyys tappaa sielun....
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku