Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
17.11.11, 21:17   #1 (linkki)
nainen27
(Vierailija)

Ihastunut entiseen työkaveriin

Olen ihastunut entiseen työkaveriini. Olin jo ennen kuin lopetin työt ko. paikassa, mutta en saanut suutani avattua koska olen niin kovin ujo. Nyt haluaisin tehdä asialle jotain.

Onko ihan noloa/säälittävää ottaa yhteyttä facebookin tms. kautta? Ja mitä hän ajattelee jos kyselen muutamien viikkojen jälkeen hänen kuulumisiaan, kun en oikeastaan aiemminkaan jutellut hänen kanssaan kuin ohimennen?
  Vastaa viestiin

17.11.11, 22:07   #2 (linkki)
poksu
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen27 Näytä viesti
Olen ihastunut entiseen työkaveriini. Olin jo ennen kuin lopetin työt ko. paikassa, mutta en saanut suutani avattua koska olen niin kovin ujo. Nyt haluaisin tehdä asialle jotain.

Onko ihan noloa/säälittävää ottaa yhteyttä facebookin tms. kautta? Ja mitä hän ajattelee jos kyselen muutamien viikkojen jälkeen hänen kuulumisiaan, kun en oikeastaan aiemminkaan jutellut hänen kanssaan kuin ohimennen?
Eihän tuossa mitään säälittävää ole. Tuo kuulostaa oikein luontevalta. Ehkei kannata ihan rakkautta tunnustaa, mutta vähän kysellä kuulumisia ja toisaalta mitä menetät jos vihjaat että ei keritty oikein tutustua, mutta vois vaikka käydä joskus kahvilla tai jotain.

Laita vain viestiä menemään.:)

Jos hän innostuu niin se on kiva juttu ja jos taas ei niin sitten joku vielä mukavempi ja komeampi kaveri tulee vastaan ensi viikolla ja olet rohkeampi lähestymään häntä.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku