Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
09.12.11, 14:03   #26 (linkki)
ihanaa
(Vierailija)

iltaa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mies Näytä viesti
Kyllä se näin menee suomessakin, toki homssuiset miehet eivät uskalla lähestyä huoliteltua naista, mutta kuka huoliteltu nainen heitä haluaisikaan. Sellaista seuraa saa miltä itsekin näyttää.

Allekirjoitan tämän. En edes viitsi jutella kovin homsuisen miehen kanssa. Siisti normi pukeutuminen on ok.

Alkuperäisen tekstistä puuttui myynti puhe.

Ole mahdollisimman tyhmä ja hymyile vaan niin ne itsetunnottomatkin uskaltavat lähestyä sinua.
  Vastaa viestiin
09.12.11, 14:28   #27 (linkki)
Mestari
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ihanaa Näytä viesti
Allekirjoitan tämän. En edes viitsi jutella kovin homsuisen miehen kanssa. Siisti normi pukeutuminen on ok.
Joo, kyllä sen bändipaidan pitää puhdas olla. Sitten tytöt tykkää.
  Vastaa viestiin
10.12.11, 20:20   #28 (linkki)
kiiltokuvan kääntöpuoli
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mies Näytä viesti
Kyllä se näin menee suomessakin, toki homssuiset miehet eivät uskalla lähestyä huoliteltua naista, mutta kuka huoliteltu nainen heitä haluaisikaan. Sellaista seuraa saa miltä itsekin näyttää.
Homssuiset miehet kyllä uskaltaa lähestyä huoliteltuja naisia, mutta edellyttää usein mieheltä sellasta känniä että unohtaa kaiken järjellisen. Tarpeeksi känninen nainenkaan ei huomaa miehen homssuisuutta jos siinä jokin piirre viehättää.

Nuorempana pidin homsuisia miehiä juntteina ja urpoina ja suurin piirtein haistattelin ja nirppailin jos ne kehtasi lähestyä.

Iän myötä on oppinut olemaan välittämättä vaatekuoresta. Kuka tahansa voi juttelemalla osoittautua mukavaksi ja fiksuksi mieheksi joka ei edes ole naista jaagaamassa. Tietenkään kovin humalaiselta ei onnistu olemaan muuta kuin kännissä.

Edesmenneeseen avomieheeni tutustuin hänen ollessa virttyneessä villapaidassa ja lökäfarkuissa partaakaan ajamatta tukka pörhöllään lähtenyt raskaan työviikon päätteeksi alakerran ravintolaan. Kantapaikkaansa, arvostettu ruokaravintola jossa myös baaritiski. Söi, ja siirtyi baaritiskille nauttimaan pari viskiä/konjakkia tai jotain.

Oltiin parin kaverin kanssa menopäällä menovermeissä oltu syömässä ja otettiin siinä parit drinksut. Menin tilaamaan miehen viereen häntä edes vilkaisematta. Hänpä vilkaisi ja tokaisi jotain sinänsä ihan hauskaa, mutta vilkaistuani häntä kiireestä kantapäähän nakkelin niskoja että mikähän törsö. Vastasin jotain naurettavaa ja ylimielistä. Mies hymähti ja baarimikko myös. Ne siis nauroi mulle. Mulle?!

Seuraavia drinksuja hakiessa oli pakko kysyä (kun alkoholi jo kielenkantani irrottanut) että kuvitteleeko se iskevänsä sillä tavalla naisia. Hän sanoi että neiti on nyt erehtynyt, ja että neidistä näkee ettei ole vietävissä. Siitä jotenkin kehkeytyi ensin sellainen puolustus/hyökkäys-tyyppinen keskustelu, mutta jutut ajautui ihan arkisiin asioihin. Pian huomasin pitäväni miestä fiksuna. Kysyin mitä hän työkseen tekee, hän vastasi olevansa ammattimainen baaripummi ja gigolo, maksoi juomansa sadan euron setelillä, toivotti mukavaa illan jatkoa ja poistui.

Kaksi viikkoa myöhemmin sain yhden ystäväni uudestaan syömään ko. ravintolaan. Toivoin tapaavani miehen. Toive toteutui. Hän oli syömässä, ja vain aavistuksen siistimmän oloinen kuin aiemmin. Kävelin tahalleen ohi reippasti tervehtien, mies kohteliaasti takaisin. Myöhemmin hän taas siirtyi baaritiskille. Menin juttelemaan ihan eri asenteella kuin aiemmin. Juteltiin niin kauan että ystäväni jo liittyi joukkoon. Oltiin varmaan toista tuntia kolmistaan juttelemassa, mm. kulttuuri-intresseistämme jne. Edes juoma ei oikeastaan maistunut. Kerroin avoimesti työstäni ja jostain syystä annoin miehelle käyntikorttini. Vasta sitten kysyin oliko hän naimisissa... ei ollut. Mutta hänpä ei kysynyt minun säätyäni. Taas hän poistui ennen meitä.

Seuraavalla viikolla mies soitti. Kutsui teatteriin seurakseen ja minä lähdin. Pari kuukautta tapailtiin ihan platonisissa merkeissä mutta sitten oli pakko myöntää se oli syvempää. Vuoden sisään muutettiin yhteen jne. Mies oli arvostettu alallaan ja hieman puolitaiteellinen. Siksi homssuinen ulkoasu useinkin. Puhdas hän aina oli, ja vaatteet. Sen hänestä opin. Hän käytti vaatteensa mahdollisimman loppuun. Hän kyllä osasi pukeutua jos oli tarvis, mutta vaikka hän osallistui alansa tapahtumiin vähän alipukeutuneena, se hänelle oli sallittua eikä ketään edes kiinnostanut.
Valitettavasti menetin hänet reilun kolmen vuoden jälkeen.

Siksi olen oppinut olemaan välittämättä ulkoasusta. Kyllä käytös ja tahdikkuus tai sen puute, ja huumorintajun tila pian kertoo mikä mies on miehiään jos on. Kiiltävä kuorikaan ei pelasta jos oman pepun kireys ja trendikäs tukka on elämän tärkeimmät asiat.

Sinkkuna ollut sen miehen jälkeen. Ulos lähtiessä en viitsi koristautua eikä miehiä kyljessä silti roiku. Olen kai edelleen muutenkin niin luotaantyöntävä ettei houkuttele edes humalaisia...
  Vastaa viestiin
11.12.11, 10:28   #29 (linkki)
Ikuinen vanhapiika =(
(Vierailija)

Kaunis tarina

Mielestäni tarinasi oli lämmin. Olen pahoillani että menetit miehen.
Juuri tuollaista lähetymistapaa ehkä itsekin kaipaisin... Ettei mies ole heti liian innokas tms.
On syytä katsoa pinnan alle meillä kaikilla, ja antaa mahdollisuus ihmiselle eikä ulkokuorelle. Sen kun muistaisi itsekin. Kun mikään prinsessa en ole vaan ihan tavallinen nainen.
Ehkä se kertoo jotain ihmisestä jos vain ulkokuori, vaatemerkit, pituus/paino tai muu sellainen merkitsevät. Siisteyttä ja puhtautta saa toki edellyttää.
Ap:n viestiin liittyen paikkansa se pitää että joskus on parempi flaksi ex tempore-reissuilla kuin että oikein lähtemällä lähdet yöhön, vaatteet ja meikit miettineenä.
No, minä joka tapauksessa näköjään elän hautaan saakka yksin, tuli sinne meno milloin tahansa. En tapaa ketään =/ Pieni itsesääliviritys tähän loppuun :))
  Vastaa viestiin
11.12.11, 11:19   #30 (linkki)

Rekisteröitynyt: 03/2011
Sijainti: Etelä-Suomi
Miehen varmat vinkit

Jos nyt todella haluatte tutustua miehiin, niin aina kun tapaatte miehiä, niin jääkää juttelemaan heidän kanssaan.

Mikä sen mukavampaa miehestä on kun jutteleva nainen.

Niistä miehistä se kumppani varmasti löytyy.

Kirjoittelu miesten kanssa on hyvä keino löytää kumppani.
Kirjoitellessa ne mahdollisuudet vaan lisääntyy.
  Vastaa viestiin
11.12.11, 12:58   #31 (linkki)
klaara75
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnistuva mies. Näytä viesti
Jos nyt todella haluatte tutustua miehiin, niin aina kun tapaatte miehiä, niin jääkää juttelemaan heidän kanssaan.

Mikä sen mukavampaa miehestä on kun jutteleva nainen.

Niistä miehistä se kumppani varmasti löytyy.

Kirjoittelu miesten kanssa on hyvä keino löytää kumppani.
Kirjoitellessa ne mahdollisuudet vaan lisääntyy.

Et sie nyt ymmärtäny. Naiset ei juttele miehen kanssa, jolla ei ole armanin pukua ja rolexia. Ei kertakaikkiaan. Ja miehet keneltä puuttuu armanin puku ja rolexi on tukkihumalaisia pösilöitä - naisten mielestä.

Kirjekaverit kuului lapsuuteen. Ihmiseen pitää ensin tutustua että tietää onko edes syytä kirjoitella sen kanssa. Kynäseppiä on monenlaisia, siksi luen kirjoja, mutta kirjailijoista tuskin kenenkään kanssa seurustelisin. Eivät oo tyyppiäni.

Kyllä vain. Iän tuoma itsekritiikki oli tarpeen kun torppasin kimpustani korkeammassa asemassa olevan viksun siistin miehen,. Torppasin vain siksi että olin lähtenyt kaverini kanssa yhdelle (= kuudelle) ja olen syntyjäni skeptikko. Eikä nyt ole kankkusta eikä tosin sänkyseuraakaan.
  Vastaa viestiin
11.12.11, 13:08   #32 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja klaara75 Näytä viesti
Et sie nyt ymmärtäny. Naiset ei juttele miehen kanssa, jolla ei ole armanin pukua ja rolexia. Ei kertakaikkiaan. Ja miehet keneltä puuttuu armanin puku ja rolexi on tukkihumalaisia pösilöitä - naisten mielestä.

Kirjekaverit kuului lapsuuteen. Ihmiseen pitää ensin tutustua että tietää onko edes syytä kirjoitella sen kanssa. Kynäseppiä on monenlaisia, siksi luen kirjoja, mutta kirjailijoista tuskin kenenkään kanssa seurustelisin. Eivät oo tyyppiäni.

Kyllä vain. Iän tuoma itsekritiikki oli tarpeen kun torppasin kimpustani korkeammassa asemassa olevan viksun siistin miehen,. Torppasin vain siksi että olin lähtenyt kaverini kanssa yhdelle (= kuudelle) ja olen syntyjäni skeptikko. Eikä nyt ole kankkusta eikä tosin sänkyseuraakaan.
Kyllä kirjoittamalla tutustuminen on helpompaa, koska teihinkin tutustuin juuri nyt kirjoittamalla.
Livekontaktiin olisi mennyt varmasti aikaa ennemmän.
  Vastaa viestiin
11.12.11, 15:32   #33 (linkki)
mies
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kiiltokuvan kääntöpuoli Näytä viesti
Ulos lähtiessä en viitsi koristautua eikä miehiä kyljessä silti roiku.
Ei silti vaan siksi.
  Vastaa viestiin
11.12.11, 16:58   #34 (linkki)
huh
(Vierailija)

Lainaus:
Kyllä kirjoittamalla tutustuminen on helpompaa, koska teihinkin tutustuin juuri nyt kirjoittamalla.
Livekontaktiin olisi mennyt varmasti aikaa ennemmän.

Ei tämä ole mitään tutustumista! Sinulla on siis niin käsitteet sekaisin. Livekontaktia ei olisi edes tullut. Ai miksikö? Koska olet eläkeikäinen vähän limanuljaskamainen äijä. Joka utelee seksiasioita nuorilta naisilta. yök. Vaihda nimimerkkiä,vaikka tumpeloksi mieheksi. tai saamattomaksi mieheksi.
  Vastaa viestiin
11.12.11, 17:12   #35 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja huh Näytä viesti
Ei tämä ole mitään tutustumista! Sinulla on siis niin käsitteet sekaisin. Livekontaktia ei olisi edes tullut. Ai miksikö? Koska olet eläkeikäinen vähän limanuljaskamainen äijä. Joka utelee seksiasioita nuorilta naisilta. yök. Vaihda nimimerkkiä,vaikka tumpeloksi mieheksi. tai saamattomaksi mieheksi.
Kyllä minä ainakin tutustun täällä naisten ajatuksiin.
Usein myös saan vastauksen ajatuksiini.
En minäkään ole livekontaktia hakemassa.

Ajatuksena minulla olikin, jos tutustumista halutaan, niin yksi hyvä keino on kirjoittelu.

Vahvistuksena väitteelleni kerron, että löysin näiltä palstoilta henkilön jonka kanssa on yksitysviestejä lähetelty.
Kummallakaan ei ole livetarvetta, mutta sekin voisi onnistua, jos tarvetta olisi.

Joten edelleen kannustan kirjoittelemaan täällä ja muualla.
  Vastaa viestiin
12.12.11, 06:15   #36 (linkki)
sinkkuelli
(Vierailija)

Kirjoitteleminen netissä on yksi kaikkein huonoinpia tapoja tutustua miehiin. Anonyyminä miehet kirjoittelevat aivan mitä tahansa satuja itsestään, joilla ei ole mitään todellisuusvastinetta.
Kun ihmisen tapaa livessä jo pukeutumisesta, käytöksestä ja puheesta voi päätellä äkkiseltään paljonkin ja jo lyhyen juttelun jälkeen näkee, kohtaako kemiat ollenkaan.
  Vastaa viestiin
14.12.11, 18:20   #37 (linkki)
Live-miehet rulettaa
(Vierailija)

Onnistuva mies kirjoitti aikaisemmin:

"Kirjoittelu miesten kanssa on hyvä keino löytää kumppani.
Kirjoitellessa ne mahdollisuudet vaan lisääntyy. "

No miksi ihmeessä joku kumppania etsivä haluaisi sille kirjoittaa?:

Lainaus:
En minäkään ole livekontaktia hakemassa.
Kirjekaveripalstat on kai eri juttu kuin seuranhakupalstat.

Livenä tavatun KIVAN miehen kanssa voi vaikka lisäksi kirjotella mut ei ole pakko. Kaikki miehet ei ole kirjottamiseen innostuneita eikä lahjakkaita. Pääasia että LIVE-elämä toimii.
  Vastaa viestiin
14.12.11, 21:16   #38 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Live-miehet rulettaa Näytä viesti
Onnistuva mies kirjoitti aikaisemmin:

"Kirjoittelu miesten kanssa on hyvä keino löytää kumppani.
Kirjoitellessa ne mahdollisuudet vaan lisääntyy. "

No miksi ihmeessä joku kumppania etsivä haluaisi sille kirjoittaa?:

Kirjekaveripalstat on kai eri juttu kuin seuranhakupalstat.

Livenä tavatun KIVAN miehen kanssa voi vaikka lisäksi kirjotella mut ei ole pakko. Kaikki miehet ei ole kirjottamiseen innostuneita eikä lahjakkaita. Pääasia että LIVE-elämä toimii.
Ehkä tämä kirjoitukseni meni vähän ohi aiheen, mutta kommentti koski yleistä naisten huolta puolison löytymisestä.

Kirjoittelun hyvä puoli on siinä, kun silloin pääsee tutustumaan ihmisiin paljon laajemmalla alueella mitä livenä pystyisi.

Itsekin löysin puolisoni tuhansien joukosta Suomen alueelta.
Noin 400:n km päästä.
Tuskin livenä olisimme milloinkaan kohdannut.
Tästä vahvistuksena se, koska hän asui aiemmin 30:n km päässä kodistani emmekä kohdanneet, vaikka hänen kotikulmilla tyttöjä etsiskelin, kun hän asui siellä.

Toinen esimerkki oli, kun näillä palstoilla kirjoittelin, niin täältäkin löytyi henkilö jonka kanssa ajatukset sopivat yhteen, vaikka kumpikaan ei varsinaisesti kumppania ollut hakemassa.
Jotta kyllä kirjoittamallakin saa ihmisten luonteen selville.

Ja vieläkin olen sitämieltä, että kumppania kannattaa etsiä kirjoitellenkin.
  Vastaa viestiin
15.12.11, 10:01   #39 (linkki)
Mestari
(Vierailija)

Minä annan varmaan totuudenmukaisimman kuvan itsestäni facebookissa. Harmi että sitä ei voi oikein käyttää deittailussa. Tai siis kirjoittelen kyllä yhden saksalaisen likan kanssa, joka bongasi minut facebookissa, mutta nämä minun jutut on aina yhtä epärealistisia.
  Vastaa viestiin
15.12.11, 11:07   #40 (linkki)
Kaajatar
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mestari Näytä viesti
Minä annan varmaan totuudenmukaisimman kuvan itsestäni facebookissa. Harmi että sitä ei voi oikein käyttää deittailussa. Tai siis kirjoittelen kyllä yhden saksalaisen likan kanssa, joka bongasi minut facebookissa, mutta nämä minun jutut on aina yhtä epärealistisia.

Mun mielestä sitä voisi ihan hyvin käyttää deittailuun, tavata joku sitä kautta.
Itse olen kirjoitellut melkein vuoden erään miehen kanssa mutta kaveripohjalta koska hän on varattu. On kirjoittelu kyllä herättänyt erinäisiä ajatuksia, luultavasti puolin ja toisin?
Joskus lapsellisesti ajattelen että joku kiva bongaa mut Facesta ja lähestyy sitä kautta. Sit pidän itseäni lapsellisena. Tätä se yksinolo teettää...
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku