Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
04.12.11, 02:46   #1 (linkki)
GoRinNoSho
(Vierailija)

Fiksuja, kauniita "nörttityttöjä" ei ole olemassa.

Mikä siinä on? Missä te olette?

Naisia on maailma puolillaan ja em. tapauksia on pakko mahtua mukaan jokunen. Allekirjoittaneelle on vajaan 30 vuoden ikään mennessä tullut vastaan yksi kuvaukseen sopiva tapaus, joten tiedän että teitä on. Olisiko se sitten seuraavat 30v ihmeteltävä että toinen osuu kohdalle?

Ihmettelijä itse on hieman alle kolmekymppinen, pitkä ja komea, tekee käsillään työtä, harrastaa taistelulajia ja lenkkeilee. Tarvittaessa korjaa auton, tietokoneen tai tiskaakin. Siispä sellainen reipas miehekäs mies, jota nyt vaan ei pätkääkään kiinnosta lätkä tai auton tuunaus. Sen sijaan fyysisen duunin ja harrastusten jälkeen on ihan kiva rentoutua vaikka hyvän kirjan, pc-pelin, laatuanimen tai piirtämisen, maalauksen tai jonkun muun luovan/leppoisan tekemisen parissa, jotain raskasta ja melodista musaa kuunnellen. Yksin.

Yksin, koska mistään ei ulkoiselta olemukseltaan / ajatusmaailmaltaan tunnu löytyvän sitä oikeanlaista mimosaa, jonka kanssa kohtaisi kemiat niin fyysisesti, kuin henkisestikin.

Kyse ei siis ole siitä, etteikö naisia olisi tarjolla. Kyllä niitä on, kauniitakin. Melkeimpä riesaksi asti, jos nyt niin voi sanoa. Ei vaan sytytä minkäänlaista kipinän poikastakaan.

Suurin osa tuntuu olevan sellaista sorttia, että kivannäköisen pään sisällä kaikuu totaalinen tyhjyys tai luonteenlaatu on muuten sellainen ettei voisi kuvitellakaan kiinnostuvansa sen kummemmin. Satunnainen seksi/irtosuhteet/yhdenillanjutut... Siihen se sitten jää omalta osalta.

Missä on naiset, jotka tietää mikä on HoMM, tai kuka on Sephiroth, ja korjaavat tietokoneensa ihan itse silloin kun joku hajoaa? Naiset jotka eivät ole erakoituneita harmaita hiirulaisia kissojensa kanssa vaan hoikkia, kauniita ja itsevarmoja, ulospäinsuuntautuneita ja itsestään huolta pitäviä naisellisia naisia?

Ainiin, päiväunissa. Siellähän ne oli...

Tämä ei nyt ole mikään trolii tai provo. Ehkä sellaista yleisnillitystä sitten jos jotain.
Eikä tämä ole ahdasmielisyyttä, jokainen saa olla juuri sellainen kun haluaa, lihava tai laiha tai ujo tai mitä vaan, ei liikuta minua.

Lähinnä kiinnostaa, onko jossain kohtalontoveri?
Onko joku ikinä kuullut sellaisesta tai tavannut elävää kaunista nörttityttöä?
Onko niitä oikeasti olemassa?
  Vastaa viestiin

04.12.11, 11:07   #2 (linkki)
Linnanneito
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja GoRinNoSho Näytä viesti
Onko niitä oikeasti olemassa?
On meitä, mutta olemme harvinaisuuksina valitettavasti usein varattuja :)
  Vastaa viestiin
04.12.11, 13:31   #3 (linkki)
jonkun sortin nörtti
(Vierailija)

No joo jos vaatimukset menee yksityiskohtaiseksi oman mielianimen hahmojen tuntemukseksi, voi olla ettei löydy ikinä. Jos ei siis kelpaa, että vaatimukset muuten täyttävä harrastaisikin vaikkapa leffoja animen sijasta.

Ja kuulostaa siltä, että et nörttityttöä ole hakemassakaan: "Naiset jotka eivät ole erakoituneita harmaita hiirulaisia kissojensa kanssa vaan hoikkia, kauniita ja itsevarmoja, ulospäinsuuntautuneita ja itsestään huolta pitäviä naisellisia naisia?"
  Vastaa viestiin
05.12.11, 00:38   #4 (linkki)
halkotonttu
(Vierailija)

Vitsit, noh täällä olisi yksi nainen joka sopisi kuvaukseesi täydellisesti. Minä olen harmi vain oman nörttipuoliskoni jo löytänyt. Ei kuvailemasi naiset oikeasti niin harvinaisia ole (ellet sitten vaadi huippumallin ulkonäköä), tuttavapiiristäni melkein kaikki sopisi tuohon kuvaukseen mutta tietysti baareissa heihin harvemmin törmää, uskoisin. Eli missä meikäläiset pyörii, omasta kokemuksesta sanoisin, että taidealoilta löytyy jonkin verran (itse graafiselta puolelta) ja luultavasti vielä enemmän yliopistolla. Itse olen tuollaisia naisia tavannut opiskelemassa Itä-Aasian laitoksella ja tietty yliopistolta löytyy YAMA Yliopiston anime- ja manga kerho josta tällaisia löytää. Tietysti tämä ei sinua auta jos et noissa piireissä pyöri.
  Vastaa viestiin
05.12.11, 02:56   #5 (linkki)
sasae eik.
(Vierailija)

Tulee mullekin mieleen yksi, mutta hän on samoin jo löytänyt poikakaverin, japanilaisen tietysti. Joudut siis kilpailemaan nuorten söpöjen japanilaismiesten kanssa näiden naisten huomiosta.
  Vastaa viestiin
05.12.11, 23:09   #6 (linkki)
Nörttitytöt
(Vierailija)

Täällä me olemme

Nörttitytöt Osa meistäkin tosin on kyllä jo varattuja. ;-)
  Vastaa viestiin
07.12.11, 15:54   #7 (linkki)
MikäNörtti
(Vierailija)

Miten määrittelet nörttiyden? Onko se siis sinulle sitä, että harrastaa tietokonejuttuja ja on taiteellinen? En oikein saa kirjoituksestasi irti sen enempää. Ilmeisesti pitää myös olla älykäs.

No, älykkäitä naisia löytyy esim. yliopistoista, ja taiteellisia löytyy suurimmalla todennäköisyydellä taidealoilta.

Kuinka vanhat olet? Tuli vain mieleen, että minäkin kuvittelin nuorempana (20-25), että seurustelukumppanilla pitäisi olla tiettyjä samoja kiinnostuksenkohteita. Uskoin esim., että musiikkimaun pitäisi olla sama, ja kävin sitten treffeillä useamman kuin yhden miehen kanssa pelkästään siitä syystä, että pidimme samasta musiikista. Oman kypsymisen ja kokemuksen karttumisen myötä olen kuitenkin ymmärtänyt, ettei musiikkimaku ole kovin syvällisellä tavalla merkittävä asia ihmisessä. Nykyinen mieheni ei ymmärrä musiikista mielestäni mitään, mutta olen hyvin onnellinen hänen kanssaan. Musiikkia voin kuunnella itsekseni ja jos koen tarvetta puhua musiikista, niin voin puhua siitä jonkun kaverini kanssa. Kerron tätä vain sen takia, että ehkä nuo tietokonepelit, anime ja muut harrastukset eivät loppujen lopuksi ole ratkaisevia tekijöitä sinullekaan tyttöystävän löytämisessä. Taiteellisuus ja älykkyys ovat vähän laajempia tekijöitä ja luonteenpiirteitä, niiden etsimistä en neuvo sinua lopettamaan. Mutta kannattaa miettiä tuollaisten tarkempien kiinnostuksenkohteiden ja harrastusten kohdalla, että kannattaako niihin kiinnittää kovin paljon huomiota paria etsiessään. Sinuna etsisin naista, jolla on hyvä luonne ja jonka kanssa viihdyt. Tärkeintä ovat yhteiset arvot ja elämäntavat ja yhteensopivat luonteet, eivät tarkasti määritellyt harrastukset.
  Vastaa viestiin
07.12.11, 16:14   #8 (linkki)
Daah
(Vierailija)

^ Eiköhän aloittaja ole iältään sen vähän vajaa 30 niin kuin aloituksessaan sanoi.
  Vastaa viestiin
07.12.11, 16:50   #9 (linkki)
When u believe...
(Vierailija)

Olen samalla linjalla MikäNörtti -nimimerkin kanssa. Minusta alkuperäisen kirjoittajan kannattaisi laajentaa kriteerejään huomattavasti. Harvemmin kai onnellisen parisuhteen perustana on presiis sama harrastus, vaan ennen kaikkea kunnioitus toisen harrastuksia kohtaan. Kunnioitus taas voi johtaa kiinnostukseen ja lopulta siihen, että tyttöystäväsi alkaa harrastaa kanssasi. Ja hei, yhdessä voi aloittaa myös täysin uusia harrastuksia.

Itse olen vähän alle 30-vuotias nainen ja olen todella onnellinen mieheni kanssa - en siksi, että meitä yhdistäisi samat harrastukset, vaan siksi, että arvomme ovat samanlaiset. Kunnioitamme toistemme kiinnostuksen kohteita ja kumpikin on ollut valmis kokeilemaan itselleen uusi juttuja toisen mieliksi. Tämä taas on avannut aivan uusia maailmoja kummallekin meistä. Sen sijaan aikaisemmin, ennen nykyisen mieheni tapaamista, olin parissakin seurustelusuhteessa, joissa päällepäin kaikki tuntui loksahtavan kohdalleen. Samat harrastukset yms. ulkoiset seikat osoittautuivat kuitenkin ennemmin tai myöhemmin silmänlumeeksi.

Summa summarum, on paljon rakentavampaa (ja realistisempaa) asettaa puolisolle arvoja koskevia kriteerejä kuin etsiä joitakin tiettyjä yksityiskohtia. Yksityiskohdat saattavat nimittäin johtaa harhaan.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku