Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
28.01.12, 21:05   #1 (linkki)
mietiskelijä
(Vierailija)

mitähän mies mahtaa meinata...

Olen ollut vähän hämmennyksissä erään miehen käytöksestä, ja tiedän ettei kukaan muu voi nähdä hänen päänsä sisälle kuin hän itse (jos hänkään)... Mutta vuodatan silti tänne.. :D

Meillä oli joitain vuosia sitten jotain "säätöä", ei oltu varsinaisesti yhdessä mutta hän oli ainakin hyvin ihastunut minuun ja vietettiin kuitenkin aikaa yhessä. Sitten opinnot veivät hänet eri puolelle Suomea, mutta nyt hän asuu vähän lähempänä (ei silti samassa kaupungissa). Hän on yhtäkkiä alkanut ottamaan yhteyttä fb:ssä (pahan alku ja juuri koko mesta! :D), ja enimmäkseen hän on juuri se joka aloittaa keskustelun...

Huomaan että tullaan todella hyvin yhä juttuun. Hän on itse moneen kertaan kaivellut esille vanhoja muistoja niistä ajoista kun tapailtiin. Muistaa edelleen ulkoa puhelinnumeronikin. Ehdotti myös tapaamista joskus mutta se on vähän jäänyt, siitä ehdotuksesta on jo aikaa enkä silloin voinut häntä nähdä kun oli oma matka tulossa... Ollaan sinkkuja, siinä ei siis mitään ongelmaa..

Mietin vaan tässä että onko hänellä ihan... oikeat aikeet, vai haluaako vaan fiilistellä menneitä, vai onko hän pillun perässä... Sillä olen aika varma että hän kyllä saa naisia mistä vaan haluaa. :) Kyseessä on kuitenkin mukava mies ja ite pidän häntä kunnollisena. Mietin että kannattasko mun ehdottaa tapaamista vai jättää aloite hänelle, että jos OIKEASTI on kiinnostunut niin ottaa varmaan yhteyttä vielä?
  Vastaa viestiin

29.01.12, 09:26   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 03/2011
Sijainti: Etelä-Suomi
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mietiskelijä Näytä viesti
Olen ollut vähän hämmennyksissä erään miehen käytöksestä, ja tiedän ettei kukaan muu voi nähdä hänen päänsä sisälle kuin hän itse (jos hänkään)... Mutta vuodatan silti tänne.. :D

Meillä oli joitain vuosia sitten jotain "säätöä", ei oltu varsinaisesti yhdessä mutta hän oli ainakin hyvin ihastunut minuun ja vietettiin kuitenkin aikaa yhessä. Sitten opinnot veivät hänet eri puolelle Suomea, mutta nyt hän asuu vähän lähempänä (ei silti samassa kaupungissa). Hän on yhtäkkiä alkanut ottamaan yhteyttä fb:ssä (pahan alku ja juuri koko mesta! :D), ja enimmäkseen hän on juuri se joka aloittaa keskustelun...

Huomaan että tullaan todella hyvin yhä juttuun. Hän on itse moneen kertaan kaivellut esille vanhoja muistoja niistä ajoista kun tapailtiin. Muistaa edelleen ulkoa puhelinnumeronikin. Ehdotti myös tapaamista joskus mutta se on vähän jäänyt, siitä ehdotuksesta on jo aikaa enkä silloin voinut häntä nähdä kun oli oma matka tulossa... Ollaan sinkkuja, siinä ei siis mitään ongelmaa..

Mietin vaan tässä että onko hänellä ihan... oikeat aikeet, vai haluaako vaan fiilistellä menneitä, vai onko hän pillun perässä... Sillä olen aika varma että hän kyllä saa naisia mistä vaan haluaa. :) Kyseessä on kuitenkin mukava mies ja ite pidän häntä kunnollisena. Mietin että kannattasko mun ehdottaa tapaamista vai jättää aloite hänelle, että jos OIKEASTI on kiinnostunut niin ottaa varmaan yhteyttä vielä?
Tuohan on helppo testata, onko hän pelkästään pimppiä vailla.
Tapaatte hänet ja teette vaan mitä itse haluatte, niin näette tyytyykö hän siihen.

Se pitää kuitenkin muistaa, jos hellittelyihinasti olette valmis, niin kyllä mies mitäilmeisimmin jossainvaiheessa ilmaisee halunsa myös sukuelinten hyväilyyn.
Jos itse ette ole siihen valmis, niin se kielteisyys kannattaa perustella.
Perustelut saatuaan on miehen helpompi hyväksyä se ettei se homma nyt käynyt.

Jos miehellä ei ole pelkkä pimppi tavoitteena, niin hän haluaa tavata teitä jatkossakin.
  Vastaa viestiin
29.01.12, 19:48   #3 (linkki)
Glara
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnistuva mies. Näytä viesti
Tapaatte hänet ja teette vaan mitä itse haluatte, niin näette tyytyykö hän siihen.

Se pitää kuitenkin muistaa, jos hellittelyihinasti olette valmis, niin kyllä mies mitäilmeisimmin jossainvaiheessa ilmaisee halunsa myös sukuelinten hyväilyyn.

Jos miehellä ei ole pelkkä pimppi tavoitteena, niin hän haluaa tavata teitä jatkossakin.

Sinkkumies voisi paremmin vastata tähän. Ukkomiehet älkööt vaivautuko.
  Vastaa viestiin
29.01.12, 19:58   #4 (linkki)

Rekisteröitynyt: 03/2011
Sijainti: Etelä-Suomi
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Glara Näytä viesti
Sinkkumies voisi paremmin vastata tähän. Ukkomiehet älkööt vaivautuko.
Samaamieltä minäkin, mutta jos kysyjä ei saa ainuttakaan vastausta, niin siinätapauksessa minä vastaan, koska tiedän kunkin kirjoittajan odottavan saavansa edes yhden vastauksen.
  Vastaa viestiin
29.01.12, 20:54   #5 (linkki)
Ehdota tapaamista!
(Vierailija)

Osallistun keskusteluun, vaikka en olekaan mies enkä sinkku.

Mitä itse haluat tuosta miehestä?

Jos teillä kerta on mukavia juttutuokioita ja tapaaminenkin on joskus ollut puheenaiheena, niin miksi et yksinkertaisesti ehdottaisi sitä tapaamista tälle miehelle (olettaen, että sinusta olisi mukava tavata häntä). Sitten jos ja kun tapaatte, niin vaihtoehdot ovat, että a.) tapaaminen sujuu todella hyvin ja hieman myöhemmin olettekin jo menossa naimisiin, b.) tapaaminen ei mene hyvin, vaan teillä on tylsää yhdessä, ettekä tämän jälkeen enää tapaakaan toisianne, c.) tapaaminen johtaa sänkyyn (olette molemmat sinkkuja, joten eikö tämä olisi ihan win-win -tilanne?), mutta päätätte kuitenkin olla tapaamatta toisianne enää uudelleen.
  Vastaa viestiin
30.01.12, 17:52   #6 (linkki)
urho kalevi
(Vierailija)

Mitä spekuloitavaa tässä on jos kummatkin pidätte toisistanne ja olette vielä sinkkuja? Yritätkö olla vaikeasti tavoiteltava lehmä? En suosittele, se myöhemmin todennäköisesti kostautuu ja kukaan kunnollinen mies ei enää jaksa juosta perässäsi. Ja niin sen sanoit itsekkin- mies saa varmasti pillua muualtakin, kuin sinun haarojesi välistä.
  Vastaa viestiin
31.01.12, 11:06   #7 (linkki)
aass
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mietiskelijä Näytä viesti
Pari kommenttia näin miehen näkökulmasta:

- eikö p*llun perään haikaileminen ole mielestäsi "oikea aie"? Mun mielestä seksi on ihan oikeaa elämää siinä missä syöminen ja nukkuminenkin. Jos olette molemmat sinkkuja niin mikään ei estä teitä nauttimasta seksistä jos molemmat sitä tahdotte. Mikäli et tahdo tätä niin tee se miehelle slväksi mahdollisimman aikaisessa vaiheessa selkeästi ja kohteliaasti.

- normaalielämässä mukava ja kunnollinen mies ei saa "naisia mistä vaan haluaa". Mukava ja kunnollinen mies joutuu tekemään runsaasti töitä naisen huomion eteen. Varsinkin sen yhden asian eteen minkä perässä miehet yleensä juoksevat... taidat olla aika nuori jos et tätä vielä tiedä.

- jos itse olet oikeasti kiinnostunut tapaamaan niin miksi jättäisit aloitteen miehelle? Voittehan tavata ihan lyhyestä ja katsoa miltä tilanne vaikuttaa. Kerranhan täällä eletään. Teillä naisilla tuntuu olevan melkoisen paljon rajoittavia ennakkoasenteita.
  Vastaa viestiin
01.02.12, 00:08   #8 (linkki)
Jaikx
(Vierailija)

OT

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnistuva mies. Näytä viesti

Pimppi!
Miten aikuinen ihminen voikin valita noin ällöt ilmaisut ja sitten vielä teititellä... Joku menee ristiin. Odotit sentään puoli vrk että joku vastaa ap:n kysymykseen.
En mahda mitään mutta minua kuvottaa.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku