Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
10.02.12, 15:03   #1 (linkki)
Freesia
(Vierailija)

Partavesi

Haluaisin kuulla mielipiteitä seuraavanlaiseen asiaan. Tapasin todella kivan miehen entisellä työpaikallani ja tapasimme sitten treffien merkeissä ensimmäistä kertaa muutama päivä sitten. Kaikki meni todella hienosti - juteltiin, halailtiin ja suudeltiinkin...mutta minua häiritsi kovasti, että hän tuoksui samanlaiselta partavedeltä kuin isäni! (Isäni on muuten häntä 20 vuotta vanhempi). Miten voisin mielestänne ottaa asian esille? Voiko asiasta sanoa suoraan vai jotenkin kiertokautta? En halua loukata häntä, mutta en myöskään ajatella isääni hänen seurassaan!
  Vastaa viestiin

10.02.12, 18:35   #2 (linkki)
K Westerlund
(Vierailija)

Miten kertoa?

Ymmärrän ongelman, sillä tuoksut ovat avoin tie suoraan alitajuntaamme asti. Ei varmasti ole kauhean kiihottavaa olla intiimisti miehen kanssa, jonka tuoksuprofiili on oman isän.

Jos tunnet miehen jo niin hyvin, että uskallatte puhua henkilökohtaisista asioista, voisit sopivan neutraalissa tilanteessa vähän vaivaantuneen näköisenä sanoa kaverille, että "käytät ihan samaa partavettä kuin isäni", jolloin hän joko tajuaa vinkin suoraan tai sitten voit vihjaista, ettet oikein pitänyt isän tuoksusta.

Tai sitten sanot suoraan että sinua vähän vaivaa se, että hän tuoksuu isältäsi. Jos hän loukkaantuu siitä, hän on melko herkkänahkainen, mikä voi aiheuttaa ongelmia myös myöhemmin.

Tärkeintä kai on, että saat kaverin ymmärtämään, ettei hänessä itsessään tai hänen maussaan ole mitään vikaa, partaveden merkissä vain.

Mieti, miten itse haluaisit kuulla poikaystävältäsi, että sinun korvakorusi tuovat mieleen hänen äitinsä? :)
  Vastaa viestiin
10.02.12, 18:41   #3 (linkki)
K Westerlund
(Vierailija)

Partavedestä vielä.

Unohdin erään mahdollisuuden: voit toki ostaa lahjaksi miehelle jotakin partavettä, jonka tuoksusta pidät. Arvostaisin ehkä itse mieluummin naista, joka sanoo suoraan, mutta en monessa muussakaan asiassa ole mikään "inhimillinen standarditapaus", joten täytyy tietenkin ottaa lähtökohdaksi oman poikaystäväsi persoonallisuus.
  Vastaa viestiin
10.02.12, 22:26   #4 (linkki)
Freesia
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja K Westerlund Näytä viesti
Ymmärrän ongelman, sillä tuoksut ovat avoin tie suoraan alitajuntaamme asti. Ei varmasti ole kauhean kiihottavaa olla intiimisti miehen kanssa, jonka tuoksuprofiili on oman isän.

Jos tunnet miehen jo niin hyvin, että uskallatte puhua henkilökohtaisista asioista, voisit sopivan neutraalissa tilanteessa vähän vaivaantuneen näköisenä sanoa kaverille, että "käytät ihan samaa partavettä kuin isäni", jolloin hän joko tajuaa vinkin suoraan tai sitten voit vihjaista, ettet oikein pitänyt isän tuoksusta.

Tai sitten sanot suoraan että sinua vähän vaivaa se, että hän tuoksuu isältäsi. Jos hän loukkaantuu siitä, hän on melko herkkänahkainen, mikä voi aiheuttaa ongelmia myös myöhemmin.

Tärkeintä kai on, että saat kaverin ymmärtämään, ettei hänessä itsessään tai hänen maussaan ole mitään vikaa, partaveden merkissä vain.

Mieti, miten itse haluaisit kuulla poikaystävältäsi, että sinun korvakorusi tuovat mieleen hänen äitinsä? :)
Kiitos sinulle vastauksesta. Itse haluaisin kyllä kuulla asian ihan suoraan, joten ehkä se on paras keino.
  Vastaa viestiin
12.02.12, 14:15   #5 (linkki)
Hehe....
(Vierailija)

... tuo lisäyksesi : "Isäni on muuten häntä 20 vuotta vanhempi." Huvittavaa. eiköhän tuo ole muutenkin ihan selvää, että isäsi on häntä vähintään tuon verran vanhempi.
  Vastaa viestiin
12.02.12, 14:54   #6 (linkki)
By the way
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hehe.... Näytä viesti
... tuo lisäyksesi : "Isäni on muuten häntä 20 vuotta vanhempi." Huvittavaa. eiköhän tuo ole muutenkin ihan selvää, että isäsi on häntä vähintään tuon verran vanhempi.
Ei se ole mitenkään selvää. Moni seurustelee aika lailla itseään vanhemman miehen kanssa, ei se 30 vuotta pariskunnan ikäeroakaan mikään järisyttävä tieto ole. Harvinaista toki, mutta ei mahdotonta. Näin ollen mies voi olla jopa isää vanhempi.
  Vastaa viestiin
12.02.12, 17:29   #7 (linkki)
Freesia
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hehe.... Näytä viesti
Siis tämä mies on minua 12 vuotta vanhempi, isäni taas 20 vuotta häntä vanhempi. Tarkoitin vain sanoa ettei hän tuoksua lukuunottamatta muistuta minua isästäni :)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku