Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
11.02.12, 08:50   #1 (linkki)
miss independent
(Vierailija)

Tässäkö saalis?

Mistä tiedän, millainen on ihanne mieheni?

Tämä on todella ongelmallista, koska ihania miehiä on koko PK-seutu täynnä! Korkeakoulutettuja komistuksia, joilla on monesti käytöstavatkin kunnossa. Treffikutsuja ja numeropyyntöjä saan jopa yliopiston ruokalassa. On todella hämmentynyt miesten yritteliäisyydestä.

Mistä tiedän, kuka on todella kiinnostunut?

Olen siis 21-vuotias sievä neitokainen oikiksesta; En mikään tyrmäävä blondi, vaan pikemminkin sellainen Alexa Chung -tyyppinen gaselli. Olen kuitenkin edelleen auttamattomasti sinkku, koska en tarkalleen tiedä, mitä haluan!

Tapasin viikko sitten yksissä bileissä aivan ihanan miehen, joka on laittanut minulle parikin viestiä - haki aivan itse yhteystietoni - mutta, mutta EN itse ole vastannut MITÄÄN! Miten lapsellista - järkyttävää! Mikä minua vaivaa? Aivan siis ihana kaveri ja pusujakin tuli kröhöm useampikin vaihdettua, mutta en tiedä mitä sanoa hänelle! En ole ikinä ennen ollut näin lukossa... (!) Hiukkasen kiusaa se seikka, että opiskelemme osittain samassa tiedekunnassa: hän suorittaa tutkintoa oikiksen lisäksi myös kauppiksessa. Tähän asti olen nimittäin yrittänyt välttää kaikenlaisia romansseja toisten oikislaisten kanssa. Miellän monet opiskelukaverini vähän niin kuin "siskoiksi ja veljiksi" ja kaiken lisäksi piirit ovat pienet, eli kaikenlaiset jutut kyllä leviävät.

Lisäksi muitakin mukavia mies kandidaatteja löytyy oikiksesta ja kauppiksesta. Enhän nyt herran jestas voi käydä treffeillä samoihin aikoihin viiden eri oikis-/kauppisjätkän kanssa? Tai voin - olenhan sinkku ja kaikkea - mutta ei se kovin hyvälle ulospäin näytä. Niin ja onhan se yksi prodekolainen (=tuotantotalouden opiskelija). Miten pitäisi tehdä karsintaa? En mikään maneater sentään halua olla ! :D

Nautin tavallaan kovastikin sinkkuudestani ja pelkään, että alan pitämään nyt tästä kaverista vähän liikaa... Olen joo, vaikea luonne, mutta yritän kehittyä ihmisenä. :)

Pitäisikö vain soittaa ja lähteä ehdotetuille treffeille? Voihan treffeillä ilmetäkin, ettei häntä taikka minua taikka kumpaakaan sitten kumminkaan kiinnosta...
  Vastaa viestiin

11.02.12, 08:55   #2 (linkki)
aloittaja
(Vierailija)

Piskuinen lisäkysymys: kuinka montaa kaveria on hyväksyttävää treffata samoihin aikoihin?
  Vastaa viestiin
11.02.12, 12:59   #3 (linkki)
oppivainen
(Vierailija)

ymmärrys

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja miss independent Näytä viesti

Tämä on todella ongelmallista, koska ihania miehiä on koko PK-seutu täynnä! Korkeakoulutettuja komistuksia, joilla on monesti käytöstavatkin kunnossa. Treffikutsuja ja numeropyyntöjä saan jopa yliopiston ruokalassa. On todella hämmentynyt miesten yritteliäisyydestä.

Olen siis 21-vuotias sievä neitokainen oikiksesta; En mikään tyrmäävä blondi, vaan pikemminkin sellainen Alexa Chung -tyyppinen gaselli. Olen kuitenkin edelleen auttamattomasti sinkku, koska en tarkalleen tiedä, mitä haluan!

Tapasin viikko sitten yksissä bileissä aivan ihanan miehen, joka on laittanut minulle parikin viestiä - haki aivan itse yhteystietoni - mutta, mutta EN itse ole vastannut MITÄÄN! Miten lapsellista - järkyttävää! Mikä minua vaivaa? Aivan siis ihana kaveri ja pusujakin tuli kröhöm useampikin vaihdettua, mutta en tiedä mitä sanoa hänelle! En ole ikinä ennen ollut näin lukossa... (!) Hiukkasen kiusaa se seikka, että opiskelemme osittain samassa tiedekunnassa: hän suorittaa tutkintoa oikiksen lisäksi myös kauppiksessa. Tähän asti olen nimittäin yrittänyt välttää kaikenlaisia romansseja toisten oikislaisten kanssa. Miellän monet opiskelukaverini vähän niin kuin "siskoiksi ja veljiksi" ja kaiken lisäksi piirit ovat pienet, eli kaikenlaiset jutut kyllä leviävät.

Lisäksi muitakin mukavia mies kandidaatteja löytyy oikiksesta ja kauppiksesta. Enhän nyt herran jestas voi käydä treffeillä samoihin aikoihin viiden eri oikis-/kauppisjätkän kanssa? Tai voin - olenhan sinkku ja kaikkea - mutta ei se kovin hyvälle ulospäin näytä. Niin ja onhan se yksi prodekolainen (=tuotantotalouden opiskelija). Miten pitäisi tehdä karsintaa? En mikään maneater sentään halua olla ! :D

Nautin tavallaan kovastikin sinkkuudestani ja pelkään, että alan pitämään nyt tästä kaverista vähän liikaa... Olen joo, vaikea luonne, mutta yritän kehittyä ihmisenä. :)

Pitäisikö vain soittaa ja lähteä ehdotetuille treffeille? Voihan treffeillä ilmetäkin, ettei häntä taikka minua taikka kumpaakaan sitten kumminkaan kiinnosta...
Tosiasia on että mistään treffailusta ei tule mitään jos ei mene edes niille ensimmäisille treffeille. Viimeinen lause kattaa sen miksi tulisi mennä niin monen treffin läpi kun on kiinnostusta.
aloita nyt edes tästä viimeisimmästä-.
  Vastaa viestiin
11.02.12, 14:38   #4 (linkki)
miss independent
(Vierailija)

Kiitos vastauksesta: olen samaa mieltä!
En myöskään ole koskaan ollut auttamattoman surkeilla treffeillä, koska olen lähtenyt aina ns. oikealla ja avoimella asenteella.

Kerranhan täällä vain eletään! :D

Siis nyt yhteyttä tähän jätkään!
  Vastaa viestiin
11.02.12, 15:31   #5 (linkki)
Tarinasi vuotaa...
(Vierailija)

Olisitkin oikislainen, jos osaisit edes yhdyssanat kirjoittaa oikein...
  Vastaa viestiin
11.02.12, 15:39   #6 (linkki)
viänänen
(Vierailija)

Mahoton on valita, ku on oekeuvvesta ja kuappiksesta ja sitteen vielä se lappaenen, el porotekolaenen. Minä eänestän tätä porotekolaesta. Ota se , jos ee oo kovin kierot siäret.
  Vastaa viestiin
11.02.12, 16:07   #7 (linkki)
miss independent
(Vierailija)

Söpöö, kyllä mä ihan oikiksessa olen. Kirjoitusvirheet ovat ihan inhimillisiä!

P.S. Äidinkielestä muuten laudatur, eli ehkä nykyään ei enää tarvitse osata kirjoittaa!

:D
  Vastaa viestiin
11.02.12, 16:10   #8 (linkki)
miss independent
(Vierailija)

Ihana! <3
  Vastaa viestiin
11.02.12, 18:48   #9 (linkki)
Mies81
(Vierailija)

Jo on oikiksessa taso laskenut sitten valmistumiseni, jos nykyään pärjää noin huonolla kirjoitustaidolla ;) Mitä tulee ongelmaasi, niin olet vielä nuori, joten ei ole mikään ihme, jos et tiedä mitä haluat. Tapaile mukavia miehiä ajan kanssa ja huomaat kyllä jos joku kolahtaa enemmänkin. Turha asiasta on mitään ongelmaa tehdä. Siinä olet oikeassa, että toisia oikkareita ei kannata tapailla, koska maine kiirii nopeasti ja tulet kuitenkin olemaan työelämässä samojen ihmisten kanssa.
  Vastaa viestiin
11.02.12, 20:31   #10 (linkki)
Vanha mutta kokenut
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja miss independent Näytä viesti

Terve itsenäinen

Ikiopiskelijana ja muutaman kymmenen vuotta elämää eläneenä ihmettelen oletko hevosta ostamassa kun hampaita pitää tutkia niin tarkasti. Minulla on sinulle ehdotus:

Vastaa rohkeasti sinua kiinnostaville ja käypä aluksi treffeillä viiden-kymmenen kaverin kanssa ja tutustu heihin hiukan tarkemmin (itse päätät mitä tämä sinun kohdallasi tarkoittaa).
Päätä sitten kenen kanssa (jos kenenkään) haluat jatkaa seurustelua. Mainitsemasi tekijät ovat melko merkityksettömiä jos olet seurustelu ja mahdollisesti elämänkumppania hakemassa.

Ja pettyneillä kosijoilla on taatusti muuta tekemistä (uusien kumppaneiden etsiminen) kuin sinun ja elämäsi vahtaaminen.
  Vastaa viestiin
21.02.12, 09:00   #11 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2007
Minusta samasta tiedekunnasta olevia miehiä ei kannata deittailla. He ovat tulevia kollegoita suurella todennäköisyydellä -mieti haluatko joutua sellaisiin tilanteisiin vuosia myöhemmin, jossa kesken kipakan palaverin et pysty ajattelemaan mitään muuta kuin sitä, että olet pannut kyseisen tyypin kanssa... ja mitä kaikkea hän sinusta tietääkään.

Professionaali minä ja yksityinen minä kannattaa pitää erillään toisistaan.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku