| Mistä kämppis/seuraa?
Hei, haluaisin kysyä yhtä asiaa kun itse olen miettinyt asiaa kovasti saamatta mitään vastausta. Tää on tosin vähän semmonen tilanne et en tiedä voiko kukaan varsinaisesti auttaa, mutta kaikki vinkit otetaan vastaan.
Tilanne on siis sellainen, että asun yksin, mutten haluaisi. Koska olen opiskelija, on se hyvä tilanne, että voisin hakea hoasilta jotain solukämppää, MUTTA se ei hirveästi huvita sillä yleinen mielikuva, et kämpässä voi asua joko muista piittamattomia ja rellestäviä teinejä tai muuten enemmän tai vähemmän outoja hiippareita (anteeksi vain...) on kavereiden kohdalla vain osoittautunut todeksi. Voishan sitä tietysti hakea kämppää, pääseehän sitä näkemään minkälaiset kämppikset/kämppis/kämppä ois kyseessä (ehkä), mut se ei vaan hirveesti huvita. Sit tiedän et on muita yleisiä asunnonhakupalstoja netissä. Voishan niitä käydä katsomassa, eihän siitä mitään haittaa olis. Ainoa vaan et mielelläni asuisin tässä kämpässä, enkä hirveän mielelläni muuttais (kyl sen pitäis tosi hyvä paikka olla, koska tää nykyinen kämppä on hyvällä paikalla ja muutenkin hyvä) et ongelma onkin oikeastaan se, et tarvitsisin seuraa. On mulla koulu ja työ (vie välillä liikaakin aikaa...) ja muutamia kavereita, mutta turhan vähän ja moni asuu kauempana niin ei tule aina edes viikottain. Erosin vajaa vuosi sitten ja nyt on taas semmoset fiilikset et elämä jatkuu ja joku kiva mies olis kiva löytää elämään. Oikeastaan kysymys siis onkin mistähän löytäis sellaisen kivan miespuolisen henkilön? :). Yksinasuminen on muuten ok, mutta yksin nukkuminen ei. Kaverit ehdotti et netistä tietysti löytää seuraa, mut itse en lämpene asialle. Hmm, kai sitä vaan pitäis käydä jossain paikoissa, jotka itseään kiinnostaa.
|