Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
18.06.12, 14:21   #1 (linkki)
mitä teen...
(Vierailija)

mies flirttailee, en tiedä seurusteleeko?

Olen jo pitkään opiskelupaikassani kiikaroinut erästä miestä, joka on tuijotellut minua varsin avoimesti vähintään yhtä kauan. Olen töissä kaupassa, ja päädyin jokunen päivä sitten asiakaspalvelutilanteeseen tämän kyseisen miehen kanssa. Ällistyin kun hän alkoi juttelemaan minulle (aiemmin emme ole puhuneet koskaan, emme edes tunne).

Hän kyseli kovasti kuka olen, mitä opiskelen, miten usein olen tuolla töissä ja lopuksi sanoi "nähdään" ja hymyili. Ja TUIJOTTI niin perhanasti koko ajan. Hämmennyin tästä eniten ehkä siksi, että näin hänet tuolla kaupassa vasta viikkoa aiemmin jonkun tytön kanssa. :) Enhän tiedä oliko se joku kaveri, sukulainen vai tyttöystävä. Ja mulle on toki ok että jutellaan mukavia ja näin vaikka hän varattu olisikin, eihän se flirttailua ja jutustelua estä. :)

Oon kuitenkin ehkä hitusen piinassa nyt, hän on tosi kiinnostava tapaus, mutta jos varattu niin en halua kyllä mitään yritellä! Mitenhän tässä pitäisi edetä, ei siltä voi suoraan kysyäkään että no seurusteletko, varsinkin kun täytyy pitää asialliset välit asiakkaisiin töissä ollessa. En edelleenkään tiedä hänen nimeään että voisin vakoilla facebookista tietoja. ;) Höhhh mitä teen...
  Vastaa viestiin
18.06.12, 15:32   #2 (linkki)
Kärsivällinen
(Vierailija)

Odota rauhassa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mitä teen... Näytä viesti
Olen jo pitkään opiskelupaikassani kiikaroinut erästä miestä, joka on tuijotellut minua varsin avoimesti vähintään yhtä kauan. Olen töissä kaupassa, ja päädyin jokunen päivä sitten asiakaspalvelutilanteeseen tämän kyseisen miehen kanssa. Ällistyin kun hän alkoi juttelemaan minulle (aiemmin emme ole puhuneet koskaan, emme edes tunne).

Hän kyseli kovasti kuka olen, mitä opiskelen, miten usein olen tuolla töissä ja lopuksi sanoi "nähdään" ja hymyili. Ja TUIJOTTI niin perhanasti koko ajan. Hämmennyin tästä eniten ehkä siksi, että näin hänet tuolla kaupassa vasta viikkoa aiemmin jonkun tytön kanssa. :) Enhän tiedä oliko se joku kaveri, sukulainen vai tyttöystävä. Ja mulle on toki ok että jutellaan mukavia ja näin vaikka hän varattu olisikin, eihän se flirttailua ja jutustelua estä. :)

Oon kuitenkin ehkä hitusen piinassa nyt, hän on tosi kiinnostava tapaus, mutta jos varattu niin en halua kyllä mitään yritellä! Mitenhän tässä pitäisi edetä, ei siltä voi suoraan kysyäkään että no seurusteletko, varsinkin kun täytyy pitää asialliset välit asiakkaisiin töissä ollessa. En edelleenkään tiedä hänen nimeään että voisin vakoilla facebookista tietoja. ;) Höhhh mitä teen...
Kyllä mies aikanaan jotain vihjaisee, jos on oikeasti kiinnostunut.
Voithan itsekin vaikka viattomasti joskus johdatella keskustelun mahdolliseen parisuhteeseen.
  Vastaa viestiin
18.06.12, 15:58   #3 (linkki)
mitä teen...
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsivällinen Näytä viesti
Kyllä mies aikanaan jotain vihjaisee, jos on oikeasti kiinnostunut.
Voithan itsekin vaikka viattomasti joskus johdatella keskustelun mahdolliseen parisuhteeseen.

Jotenkin tuosta tuli jo sellainen fiilis että hän on kiinnostunut, kun on jo pitkään tosiaan katsellut minua ja nyt sitten juttelikin. Ja ihan silleen aidosti sen kuuloisena, että olisi mukava tutustua (en sitten tiedä missä mielessä). :) Opiskelupaikassani kun olen nähnyt häntä, hän on ollut aina yksin, kävellyt vastaan jossain.
Mua vaan nyt häiritsee, kuka se tyttö oli aiemmin :D
  Vastaa viestiin
18.06.12, 16:37   #4 (linkki)
hsdfg
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mitä teen... Näytä viesti
Olen jo pitkään opiskelupaikassani kiikaroinut erästä miestä, joka on tuijotellut minua varsin avoimesti vähintään yhtä kauan.

Olet toljottanut kaveria, ja mies luonnollisesti luulee, että olet kiinnostunut hänestä. Avoin flirttailu taas sinua kohtaan tarkoittaa, että hän on vapaa. No, mitä odotat, tee aloite.
  Vastaa viestiin
18.06.12, 16:46   #5 (linkki)
öh...?
(Vierailija)

Siis sehän sanoi että oli juuri nähnyt kaupassa miehen jonku muijan kans? En ehkä alkas ite tekemään aloitetta selkeesti varatun oloiselle playboylle.
  Vastaa viestiin
18.06.12, 16:50   #6 (linkki)
siis mitä?
(Vierailija)

Siis jos mies käy naisen kanssa kaupassa, hän on varattu taikka playboy? Olen sitten varmaan itse aika lortto kun kaupassa on käyty miespuolisen kaverin, miespuolisen kollegan, oman miehen ja velipojankin kanssa. Kaikki tämä samalla viikolla! Näistä kaksi ovat sinkkuja ja lukijan pääteltäväksi jää, ketkä.

Kaikkea kanssa. Kyllä se selviää, onko miehellä jo nainen vaiko ei. Mutta älä nyt hemmetissä kysy suoraan että ooksä varattu ku mä kerran näin sut naisen kanssa kaupassa.
  Vastaa viestiin
19.06.12, 11:01   #7 (linkki)
mitä teen...
(Vierailija)

No jos totta puhutaan niin mielessä kävi itselläkin että hänellä on varmaan tyttöystävä, koska tuolla koululla hän on ollut enimmäkseen aina yksin. Ja jos hän käy jonkun tytön kanssa kaupassa, niin mahdollisesti se on joku muu kuin kaveri... Lapsellista, tiedän :D
En ole tosiaan nähnyt häntä edes missään kaveriporukassa koskaan, aina itsekseen...

Minkä takia minusta oli erityisen hienoa, että hän alkoi juttelemaan. :)
Voi että kun saisi tuosta tapauksesta selvyyden! Pahus kun en tiedä edes hänen nimeään, olisi tosi kiva tutustua!
  Vastaa viestiin
20.06.12, 10:21   #8 (linkki)
Sami Tapani
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hsdfg Näytä viesti
Olet toljottanut kaveria, ja mies luonnollisesti luulee, että olet kiinnostunut hänestä. Avoin flirttailu taas sinua kohtaan tarkoittaa, että hän on vapaa. No, mitä odotat, tee aloite.
Mulle tuli ihan sama mieleen. Olet ehkä tuijotellut miestä huomaamattasi ja hän on alkanut tuijottelemaan takaisin, mikä on melko luonnollinen reaktio.

En pitäisi tuota kuvaamaasi miehen lähestymistä flirttailuna vaan ihan kohteliaana keskusteluna ja lähestymisenä, jota itse voisin tehdä ihan opiskelu- tai työkuvioista tutulle ihmiselle tai jopa vaimoni lapsuudenkaverille. Ylipäätänsäkin täällä kylmässä pohjolassa jossa ihmisten vuorovaikutustaidot ovat melko olemattomat, kaikki silmiin katsominen ja viatonkin keskustelu tulkitaan flirttailuksi. Mutta myös varatut harrastavat silloin tällöin viatonta flirttiä joka on tietysti ihan sallittua ainakin noissa rajoissa mitä nyt miehen toiminnasta kerroit. Eihän hän mitään sinulle ede ehdotellut.

Taidat kuitenkin itse olla hieman kiinnostunut miehestä ja se saa sinut toivomaan että mieskin olisi kiinostunut sinusta... mutta sehän selviää vain yhdellä tavalla! Ellet itse rohkene olla aloitteellinen niin kyllä mies sen tekee jos on kiinnostunut. Onnea matkaan!
  Vastaa viestiin
20.06.12, 17:35   #9 (linkki)
mitä teen...
(Vierailija)

No siis tottakai olen kiinnostunut tästä miehestä, olenhan tehnyt sen tässä ketjussa jo varsin selväksi.

Mutta minä otan todellakin flirttailuna pitkät katseet ja hymynkareen, nojailun kassatiskiin, ja kiinnostuneet kysymykset työvuoroistani ja lopuksi juurikin tuo "nähdään" -toivotus, mikä minusta meinaa että hänestäkin olisi kiva tutustua. :) En vaan tiiä että kaverinako vai...
Mutta on tällä tyypillä kyllä sellanen katse että se on melkein säikäyttävää nähdä jossain kadunkulmassa, hänellä on tosi erikoiset silmät.
  Vastaa viestiin
21.06.12, 00:44   #10 (linkki)
dada
(Vierailija)

Pelkästään tämän perusteella ei voi oikein vetää mitään johtopäätöksiä, mitä miehen mielessä liikkuu. Kannattaa ottaa huomioon, että joillekin flirttailu on tapa, josta on vaikea päästä eroon vaikka parisuhteessa olisikin. Tälläisiä tyyppejä on tullut sivusta seurattua vaikka kuinka usein. Mutta parasta on varmaan jutella lisää, jos vielä hänet näet. Eiköhän se tilanne ala sitten juttelemalla hieman selvitä.
  Vastaa viestiin

23.06.12, 17:37   #11 (linkki)
no, selvispä sekin :D
(Vierailija)

Tää mies pyysi minua ulos ja oltiin iiihanilla treffeillä.. :) Selvisipä siis sekin tuijottelu!
  Vastaa viestiin
23.06.12, 20:00   #12 (linkki)
utelias ihastunut
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja no, selvispä sekin :D Näytä viesti
Tää mies pyysi minua ulos ja oltiin iiihanilla treffeillä.. :) Selvisipä siis sekin tuijottelu!
voi miten mukavaa.. :D miten ja missä tilanteessa mies pyysi?
  Vastaa viestiin
24.06.12, 08:03   #13 (linkki)
ap. vielä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja utelias ihastunut Näytä viesti
voi miten mukavaa.. :D miten ja missä tilanteessa mies pyysi?

Noh, järkkäsi kyllä melkoisen yllätyksen :D Hän antoi mulle kesken työpäivän suloisen kukkakimpun ja puhelinnumeronsa, tottakai kiitin tekstarilla yllätyksestä vaikka hämmennyinkin kovasti ja siinä samalla hän kysäisi treffeille. Eihän siinä voinut olla menemättä. :D Ihanaa kun tuollaista tapahtuu!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku