Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
04.07.12, 09:11   #1 (linkki)
Ap ihmettelee
(Vierailija)

Suomalaisen naisen taso?

Tiedän, että varmasti ärsytän monta naista ja miestä tällä kirjoituksellani ja pyydän jo etukäteen anteeksi! Tarkoituksenani ei ole yleistää eikä väittää, että "kaikki" suomalaiset naiset ovat juuri tällaisia. Mutta olen ihmetellyt erästä asiaa..

Olen muuttanut Suomeen jokin aikaa sitten ensin oleskeltuani ulkomailla hyvän tovin.Nyt takaisin muuttaneena olen hieman kauhuissani seuraillut tätä deittailukulttuuria täällä Suomessa. Tai siis lähinnä naisten käytöstä.

Minusta on ihan uskomatonta miten halvalla moni suomalainen nainen myy itsenä. Tällä tarkoitan sitä, että mieheltä ei vaadita mitään vaan mennään sänkyyn heti ensimmäisenä ja sekoillaan humalapäissä ja sitten ihmetellään kun ei löydy kunnon miestä ja parisuhdetta. Miehiltä hyäksytään kaikenlaista sikamaista käytöstä ja sitä palkitaan seksillä, eivätkä naiset vaadi itselleen kunnioittavaa käytöstä ja huomiota ( eivätkä sitä välttämättä todellakaan osaa itsekään antaa)

Ja ilmeisesti suomalainen mies ei taas arvosta lainkaan naista, joka ei ihan joka kundin kanssa kaadu ketoon, vaan mangutaan ja vingutaan suihinottoa , jos ei mitään muuta nainen suostu antamaan... Tietenkään en voi enkä halua väittää, että kaikki täällä Suomessa ovat tällaisia mutta omalle kohdalla on sattunut muutama tällainen mies ja ns. ystäväpiirissä on näitä moderneja naisia jotka dokaavat ja naivat ja eivät kuitenkaan saa mitä haluavat.

Tunnen itseni kummajaiseksi, vanhanaikaiseksi ja kyydistä pois pudonneeksi. Tätäkö se seuraelämä täällä Pohjolassa on? :)
  Vastaa viestiin
04.07.12, 10:48   #2 (linkki)
Vai tasosta
(Vierailija)

Vai näin, oikein ulkomailla käyty oppimassa tapoja ja kulttuuria. Voihan nenä, hoppa i sjön!
  Vastaa viestiin
04.07.12, 12:25   #3 (linkki)
ulkosuomal.
(Vierailija)

Et ole yksin ihmettelyissäsi. Olen ajatellut aivan samaa. Ilmeisesti tarve olla jonkun, kenen kanssa vaan, on niin kova, että sallitaan millainen käytös ja kohtalo tahansa ja ollaan itse valmis vaikka menemään sikolättiin makaamaan, jos mies sitä vaatii.
  Vastaa viestiin
04.07.12, 15:40   #4 (linkki)
pohjoismaista käytöstä?
(Vierailija)

Ehkä ovat ottaneet Ruotsista mallia, täällä kun monet harrastaa samaa ja se tuntuu ihan hyväksytyltä. Itselläni on ruotsalainen aviomies ja hänen käsityksensä ruotsalaisista naisista oli juuri tuollainen. Arvosti korkeammalle suomalaisia naisia... Hänellä on hieman sukua Suomessa joten siksi on Suomikin aika tuttu paikkana ja on deittaillut sekä ruotsalaisia että suomalaisia.

Eiköhän niitä riitä monenlaista, riippuu kai hieman missä piireissä pyörii. Itsekin olen tätä hieman vanhanaikaista porukkaa, en ole koskaan harrastanut yhdenillanjuttuja.
  Vastaa viestiin
04.07.12, 15:41   #5 (linkki)
Kotosuomalainen
(Vierailija)

No, kyllä tämä sen verran laaja maa on, että mahtuu tänne ihan joka sortin kulkijaa. Ehkä tuollaiseen törmää, jos kulkee paljon kapakoissa. Mutta iso osa suomalaisistahan ei kulje.
  Vastaa viestiin
04.07.12, 16:48   #6 (linkki)
tasokas
(Vierailija)

Se voipi olla niin, että nainen palkitsee lähinnä itseään sillä seksillä. Niin minä ainakin: heikompia yksilöitä voi käyttää omien seksuaalisten tarpeidensa tyydyttämiseen sillä välin kun odottelee kokonaislaadukkaan miehen ilmaantumista. Ehkä ap sulla on ongelmana se että itse ensisijaisesti miellät seksin kaupankäynnin välineeksi, josta ei voi naiselle olla mitään lisäarvoa tai nautintoa sinänsä.

Nykyään seurustelen eikä miehen löytämisen vaikeus liittynyt mun kohdalla mitenkään siihen että olisi pitänyt enemmän kiristää seksillä. Pikemminkin niin että suuri osa miehistä ei vain pysty muuhun kuin toimittamaan seksuaalisia palveluksia niitä haluaville naisille.

Mun mielestäni on vain hienoa ja vapauttavaa, että voi "myydä itsensä halvalla" eli lähteä halutessaan seksisuhteisiin ilman pakollisia siveän ja vaikeasti tavoiteltavan leikkimisrituaaleja.

En ole itse havainnut, että dokaamattomat ja irtosuhteita harrastamattomat naiset löytäisivät keskimäärin puolisonsa helpommin tai vaikeammin kuin päinvastoin toimivat. Ainut yleishavainto on mulla se, että teinistä saakka seurustelleet riutuvat näin kolmekymppisenä kaikista hirveimmän oloisissa suhteissa.
  Vastaa viestiin
04.07.12, 23:33   #7 (linkki)
ihmettelen kovin
(Vierailija)

myyntiä?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap ihmettelee Näytä viesti

Minusta on ihan uskomatonta miten halvalla moni suomalainen nainen myy itsenä.

Tunnen itseni kummajaiseksi, vanhanaikaiseksi ja kyydistä pois pudonneeksi. Tätäkö se seuraelämä täällä Pohjolassa on? :)

Öm ...

... sielläkö muualla maailmassa naiset MYYVÄT itsensä? Täällä Suomessa sellaista varten on ihan oma ammattikuntansa :/ Pitäisikö sinun harkita liittymistä, jotta olisi kotoisampi olo?
  Vastaa viestiin
05.07.12, 21:19   #8 (linkki)
eräsperäs.
(Vierailija)

Aloittajan kertoman perusteella eipä ole suomalaisen miehenkään tasossa kehumista.
  Vastaa viestiin
06.07.12, 05:52   #9 (linkki)
Samaa ajatellut
(Vierailija)

Ap, olen myös ulkosuomalainen ja itse ajatellut aivan samaa. Suomessa ei ole tapana kursailla seksin suhteen, mutta se ei ole se asia mikä minua häiritsee. Enemmän häiritsee se loukkaava ja moukkamainen tapa jolla monet miehet kohtelevat naisia. Haistatellaan ja huoritellaan, ja vikitellään kännipäissään jokaista vierasta naista heti kun vaan tilaisuus tarjoutuu. Siis ihan n.s. sivstyneetkin miehet tekevät sellaista. Ja naiset painavat moisen käytöksen villaisella tai vähän itkeä niiskuttavat, mutta miestä ei yleensä tuollaisen takia heti potkaista suhteesta. Suomalaiset naiset ovat siihen ilmeisesti niin tottuneita etteivät ymmärrä mikä tässä nyt niin iso haloo on.

Kaikki suomalaiset miehet eivät toki ole tuollaisia, mutta heitä on häiritsevän iso osa. Ja samaiset miehet sitten haukkuvat maansa ahkerat ja rahaa tienaavat naiset lyttyyn. Kaikkialla muualla on kuulemma kauniimpia ja miehen tarpeet paremmin ymmärtäviä naisia. Eivät nuo miehet ymmärrä että monessa muussa maassa he joutuisivat tekemään työtä vuorotta 7 päivää viikossa ruokkiakseen yksin perheen kun nainen hoitaa kotia ja lapsia.

Asun Pohjois-Amerikassa ja tässä enemmän perhekeskeisessä kulttuurissa tuollaisten suomalaisten miesten käytös miellettäisiin junttimaiseksi ja luotaantyöntäväksi. Kukaan normaali nainen ei jää kauan suhteeseen miehen kanssa joka huorittelee ja vetää perskännit joka viikonloppu, tai edes aloita suhdetta moisen kanssa. White trash -tyypit ja hillbillyt ovat sitten asia erikseen.
  Vastaa viestiin
06.07.12, 12:06   #10 (linkki)
läheisten vaihdos
(Vierailija)

kuule ap + muut joilla tuollaisia kokemuksia jatkuvasti on,
jos teidän kaveripiiriin ja sukulaisiin kuuluu tuon tason ihmisiä, niin suosittelen kaveripiirin vaihtoa ja etäisyyden ottoa sukulaisiinne. Se auttaa asiaa.

Noin kouluttamatonta ja älyllisesti kehittymätöntä sakkia löytyy Suomesta vain sosiaalituen piirissä asuvien joukosta. Ja heistäkin vain tosi, tosi luusereiden parista.
  Vastaa viestiin

06.07.12, 16:25   #11 (linkki)
eräsperäs.
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja läheisten vaihdos Näytä viesti

Noin kouluttamatonta ja älyllisesti kehittymätöntä sakkia löytyy Suomesta vain sosiaalituen piirissä asuvien joukosta. Ja heistäkin vain tosi, tosi luusereiden parista.
Koulutuksen ja fiksun käytöksen kanssa en ole havainnut mitään korrelaatiota.

Kyllä ne tohtoristason miehetkin osaavt nipistellä naisia takapuolista ja kailottaa kännissä ravontoloissa.
  Vastaa viestiin
06.07.12, 16:38   #12 (linkki)
neekeli
(Vierailija)

ei baareissa ole prinssejä, pelkkiä ratsuja vaan.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku