| |  | | |
19.08.12, 20:28
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | "Tulen kalliiksi?"
Kävipä ilmi että eräs mies oli pitkään ollut kiinnostunut minusta, mutta ei tehnyt mitään, koska sanojensa mukaan kaltaiseni nainen "tulee kalliiksi". Olen "missityyppinen"..
Mitä tämä "kalliiksi tuleminen" nyt muka tarkoittaa, ja miksi mies ei tällaisen takia lähestynyt minua jos kerran kuitenkin on minusta kiinnostunut?
| |
| | |
19.08.12, 21:14
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Että oletko ns. rahan perään, kalliit muotivaattet ym.
Sitä hän varmasti tarkoitti.
Monesti tuo kauneus on katoavaista,kun sanoit että olet "missityyppiä"
Kai ymmärsit mitä tarkoitin.?
| |
| | |
19.08.12, 21:28
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mielestäni outo kommentti mieheltä, sillä nykyisin naiset ovat niin hyvässä asemassa, että monet ansaitsevat paremminkin kuin miehet. Pääsääntöisesti tuttuni maksavat omat menonsa. Tosin tiedän poikkeuksiakin.
Eräs tuttu hehkutti, että oli käynyt kymmenen eri miehen kanssa nettitreffeillä. Kukaan mies ei ollut ehdottanut toisia treffejä, mikä naista harmitti ja ihmetteli syytä. Samaan hengenvetoon nainen hehkutti, että pääsipä ilmaiseksi (eli miesten maksamana) syömään! Kyseessä on yli 35-vuotias henkilö, joten ehkei vieläkään ollut oppinut pyytämään laskua erikseen.
| |
| | |
20.08.12, 13:17
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ehkä mies tarkoitti "missityypillä", että olet vähän tyhjäpää?
| |
| | |
21.08.12, 14:38
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja excuse me? Kävipä ilmi että eräs mies oli pitkään ollut kiinnostunut minusta, mutta ei tehnyt mitään, koska sanojensa mukaan kaltaiseni nainen "tulee kalliiksi". Olen "missityyppinen"..
Mitä tämä "kalliiksi tuleminen" nyt muka tarkoittaa, ja miksi mies ei tällaisen takia lähestynyt minua jos kerran kuitenkin on minusta kiinnostunut? |
Se minullekin tuli mieleen, että sinulla on kallis maku autojen, asunnon + kaiken muun suhteen. Kaikki pitää ulkoisesti olla viimeisen päälle.
| |
| | |
22.08.12, 08:30
|
#6 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja excuse me? Kävipä ilmi että eräs mies oli pitkään ollut kiinnostunut minusta, mutta ei tehnyt mitään, koska sanojensa mukaan kaltaiseni nainen "tulee kalliiksi". Olen "missityyppinen"..
Mitä tämä "kalliiksi tuleminen" nyt muka tarkoittaa, ja miksi mies ei tällaisen takia lähestynyt minua jos kerran kuitenkin on minusta kiinnostunut? | Minusta tuo kuulostaa just sellaiselta tekosyyltä joka pitää keksiä salamannopeasti kun pitää naiselle yrittää jotain keksiä miksi ei hänestä ole kiinnostunut ja totuuttakaan ei voi sanoa.
Jos joku nainen sanoo että pitäisi kertoa totuus niin tämähän ei todellakaan ole se mitä naiset haluavat kuulla. Parempi keksiä jokin valkoinen valhe.
| |
| | |
22.08.12, 12:00
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | Samaa mieltä Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja miljunääri Minusta tuo kuulostaa just sellaiselta tekosyyltä joka pitää keksiä salamannopeasti kun pitää naiselle yrittää jotain keksiä miksi ei hänestä ole kiinnostunut ja totuuttakaan ei voi sanoa.
Jos joku nainen sanoo että pitäisi kertoa totuus niin tämähän ei todellakaan ole se mitä naiset haluavat kuulla. Parempi keksiä jokin valkoinen valhe. |
Niinpä. Aika tossukka mies saa olla, jos on muka tosissaan kiinnostunut , mutta jättää tutustumisen väliin noin pinnallisen syyn vuoksi. JA todella materialistinen maailmankuva. Ei tainnut ap mitään menettää.
| |
| | |
22.08.12, 12:47
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
Siis onhan naisia, jotka tulee kalliiksi.
Mieheni oli juuri töissä yhdellä raksalla, jossa kaksi kertaa lyötiin alas pesuhuoneen seinistä italialaiset marmorit kun ne sittenkin rouvan mielestä oli liian tummat/vaaleat tai muuten vaan ei nyt sopineetkaan. Eikä ollut eka työmaa jossa rouva todellakin "tuhlaa".
| |
| | |
24.08.12, 10:11
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ölop Siis onhan naisia, jotka tulee kalliiksi.
Mieheni oli juuri töissä yhdellä raksalla, jossa kaksi kertaa lyötiin alas pesuhuoneen seinistä italialaiset marmorit kun ne sittenkin rouvan mielestä oli liian tummat/vaaleat tai muuten vaan ei nyt sopineetkaan. Eikä ollut eka työmaa jossa rouva todellakin "tuhlaa". |
Siis onhan näitä. Mutta täytyy olla melkoinen tohvelisankarimies joka tällaiseen paskaan alistuu. Onhan näitä, onhan näitä. Ja akka on vaan tyytymätön, kotona makaa sohvalla, valittaen kuinka on köyhään ja surkeata ja mäntti mies. Mitä tekee akka itse? Levittää sitä ahteriaan munkkeja syöden ja masispilskuja vetäen. Mies painaa 24/7 peräsuoli pitkällä ylityötää Symbianeja suunnitellen kun akka vaan marisee ja marmattaa kotona.
Ja taas on väärän värinen paskahuusin kaakeli.
| |
| | |
24.08.12, 19:25
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mitä ihmeen pinnallista on, ettei halua seurustella ihmisen kanssa jonka epäilee tulevan kalliiksi? Täysin järkevä syy.
Itse käsitän tuon niin, että mies arvelee että haluat kalliita lahjoja ja sinua täytyy hemmotella ja syöttää kalliisti. Eikä hänellä ole tähän varaa.
Jos muuten mies pyytäisi minua ulos treffeille, niin ilman muuta oletan hänen maksavan. Ilmankos kukaan ei ole aikoihin pyytänyt. Tosin sormus sormessa saattaa haitata häveliäimpiä. Näin ainakin uskottelen itselleni.
| |
| | |
25.08.12, 09:54
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja eräsperäs. Jos muuten mies pyytäisi minua ulos treffeille, niin ilman muuta oletan hänen maksavan. Ilmankos kukaan ei ole aikoihin pyytänyt. Tosin sormus sormessa saattaa haitata häveliäimpiä. Näin ainakin uskottelen itselleni. | Hitsi, olen tullut liian halvaksi, kun olen maksanut itse treffeillä... Jos joku joskus vielä pyytää, annan miehen maksaa :)
| |
| | |
25.08.12, 12:56
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tiedoksi kaikille spekuloineille, kaverini sitten huolettomasti ohimennen eilen kysyi tältä mieheltä mitä oli tarkoittanut (ei ollut koskaan sanonut sitä siis suoraan mulle), ja hän oli sanonut "kato nyt sitä, siitähän huomaa sen miten miehet sitä hemmottelee, nainen johon pitää olla kokoajan satsaamassa rahalla ja matkoilla, muuten heivataan mies pois"
Olin aivan järkyttynyt!! Ehkä tällä miehellä on jokin kokemus naisesta jota nyt sitten jollain tapaa muistutan, tai sitten, kuten kaverini sanoi, hän on vain epävarma siitä, riittäisikö hän minulle ihan omana itsenään??? Sillä hän kuitenkin sanoo sen kuulemma siihen äänensävyyn, kuin kuitenkin haluaisi tutustua minuun, muttei uskalla??
ihan outo tyyppi kyllä oikeastaan ;D mutta jäänyt vaivaamaan....
| |
| | |
25.08.12, 15:20
|
#13 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ja halvaksi Hitsi, olen tullut liian halvaksi, kun olen maksanut itse treffeillä... Jos joku joskus vielä pyytää, annan miehen maksaa :) | Ilman muuta annat. :-)
| |
| | |
27.08.12, 22:51
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | ??
Jos mies pyytää minua ulos ja pyytäisi jakamaan laskun, hah, se olisi viimeinen kerta!
Todellakin mies maksaa jos pyytää naista ulos. Ei tulisi mieleenikään maksaa laskua.
Suomalaiset miehet ovat niin reppania, etteivät tiedä miten pienin elein naista voi kohdella niin että nainen tuntee olevansa arvostettu. Tavat kunniaan! Ulkomailla aina joku mies tarjoituu maksamaan juomat esim. tanssiravintolassa..ja eivät vaadi mitään seksiä, toisin on Suomessa. Kun suomalainen mies ostaa sulle halvan siiderin, niin olettaa heti, että saa seksiä.
| |
| | |
28.08.12, 08:33
|
#15 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja arvonsa tunteva nainen Jos mies pyytää minua ulos ja pyytäisi jakamaan laskun, hah, se olisi viimeinen kerta!
Todellakin mies maksaa jos pyytää naista ulos. Ei tulisi mieleenikään maksaa laskua.
Suomalaiset miehet ovat niin reppania, etteivät tiedä miten pienin elein naista voi kohdella niin että nainen tuntee olevansa arvostettu. Tavat kunniaan! Ulkomailla aina joku mies tarjoituu maksamaan juomat esim. tanssiravintolassa..ja eivät vaadi mitään seksiä, toisin on Suomessa. Kun suomalainen mies ostaa sulle halvan siiderin, niin olettaa heti, että saa seksiä. | Arvonsa tunteva nainen taitaa pyöriä lähinnä nyt kuitenkin lähipubeissa ja olet syntynyt varmaan 50 -luvulla. Nyt 2012 eletään kuitenkin tasa-arvon aikaa jo.
Ei tuo ulkomaat korttikaan oikein enää tehoa. Lähinnä sitä käyttää heikkoitsetuntoiset ihmiset. Käytännössä kaikki suomalaiset on reisanneet ulkomailla. Kyllä me tiedetään mitä siellä on.
Eri maissa on erilaisia yhteiskuntaluokkia, palkkatasoja, ihmisten erilaisia käsityksiä miesten ja naisten välisestä suhteesta jne.
Tervetuloa vuoteen 2012.
| |
| | |
28.08.12, 08:41
|
#16 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja arvonsa tunteva nainen Suomalaiset miehet ovat niin reppania, etteivät tiedä miten pienin elein naista voi kohdella niin että nainen tuntee olevansa arvostettu. Tavat kunniaan! Ulkomailla aina joku mies tarjoituu maksamaan juomat esim. tanssiravintolassa..ja eivät vaadi mitään seksiä, toisin on Suomessa. | Minä en ainakaan voisi tarjota naiselle koska minulla on niin suuri omanarvontunto. Tulisi jotenkin säälittävä olo jos yrittäisi ostaa naista. Tässä me suomalaiset miehet olemme vahvoja. Perkele sitä ollaan mieluummin vaikka yksin! :D
| |
| | |
28.08.12, 17:10
|
#17 (linkki)
Mitä tämä "kalliiksi tuleminen" nyt muka tarkoittaa, ja miksi mies ei tällaisen takia lähestynyt minua jos kerran kuitenkin on minusta kiinnostunut? |
Sellainen nainen on halpa, jonka rahalla pystyy ostamaan. Ei suinkaan kallis.
| |
| | |
29.08.12, 13:18
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | PERHEENISÄN KOMMENTTI Lainaus:
Mitä tämä "kalliiksi tuleminen" nyt muka tarkoittaa, ja miksi mies ei tällaisen takia lähestynyt minua jos kerran kuitenkin on minusta kiinnostunut? | Jos mies ja nainen eivät pysty toisiltaan kysymään mitä he tarkoittavat, lienee selvää, ettei edes kannata yrittää unelmoida suhteesta.
Ja jos mies laukoo naiselle päin naamaa tämän missityyppisyydestä, kannatta moinen "herrasmies" jättää rauhaan.
Jotenkin ihmettelen sitä, että jotkut muka seurustelevat, mutta kysyvät silti muilta mitä oma ukko/akkakulta mahtaa tarkoittaa?
Eli molemmat aikuistumaan.
| |
| | |
29.08.12, 16:28
|
#19 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja arvonsa tunteva nainen Jos mies pyytää minua ulos ja pyytäisi jakamaan laskun, hah, se olisi viimeinen kerta!
Suomalaiset miehet ovat niin reppania, etteivät tiedä miten pienin elein naista voi kohdella niin että nainen tuntee olevansa arvostettu. Tavat kunniaan! Ulkomailla aina joku mies tarjoituu maksamaan juomat esim. tanssiravintolassa..ja eivät vaadi mitään seksiä, toisin on Suomessa. Kun suomalainen mies ostaa sulle halvan siiderin, niin olettaa heti, että saa seksiä. |
Entä jos itse pyydät miehen ulos, tarjoatko?
| |
| | |
29.08.12, 17:35
|
#20 (linkki)
Suomalaiset miehet ovat niin reppania, etteivät tiedä miten pienin elein naista voi kohdella niin että nainen tuntee olevansa arvostettu. Tavat kunniaan! Ulkomailla aina joku mies tarjoituu maksamaan juomat esim. tanssiravintolassa..ja eivät vaadi mitään seksiä, toisin on Suomessa. Kun suomalainen mies ostaa sulle halvan siiderin, niin olettaa heti, että saa seksiä. | Onneksi useimmat naiset suomessa eivät ole kaltaisiasi maksullisia naisia.
| |
| | |
30.08.12, 09:11
|
#21 (linkki)
Suomalaiset miehet ovat niin reppania, etteivät tiedä miten pienin elein naista voi kohdella niin että nainen tuntee olevansa arvostettu. Tavat kunniaan! Ulkomailla aina joku mies tarjoituu maksamaan juomat esim. tanssiravintolassa..ja eivät vaadi mitään seksiä, toisin on Suomessa. Kun suomalainen mies ostaa sulle halvan siiderin, niin olettaa heti, että saa seksiä. |
Mulle ei kyllä nuo suomijuntit tarjoa edes halpaa keppanaa ravintolassa. Jos mies hakee oluet tiskistä hän jää käsi pitkälllä pöydässä odottamaan että se on sitten 5,50 tai kun juomat on juotu, hän sanoo että hae sä vuorostasi mullekin. No, ihan ookoo, mutta eipä tuossa miksikään prinsessaksi itseään pääse tuntemaan... ulkomaalaiset miehet tarjoaa hövelimmin mutta silloin on sitten varauduttava siihen että seuraavana yönä annat.
| |
| | |
30.08.12, 10:45
|
#22 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja junttien misu? Mulle ei kyllä nuo suomijuntit tarjoa edes halpaa keppanaa ravintolassa. Jos mies hakee oluet tiskistä hän jää käsi pitkälllä pöydässä odottamaan että se on sitten 5,50 tai kun juomat on juotu, hän sanoo että hae sä vuorostasi mullekin. No, ihan ookoo, mutta eipä tuossa miksikään prinsessaksi itseään pääse tuntemaan... ulkomaalaiset miehet tarjoaa hövelimmin mutta silloin on sitten varauduttava siihen että seuraavana yönä annat. |
No mutta jos sä et vaan ole heistä prinsessa?
Ikävä ja kurja totuus on se, että miehet tarjoavan kauniille naisille mieluummin, kuin vähemmän kauniille. En halua loukata sinua, mutta näin asia tuntuisi menevän.
Pidä itseäsi prinsessana ja saat prinsessamaista kohtelua!
| |
| | |
30.08.12, 16:12
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) | Minä maksan mielummin juomani itse Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja prancesa No mutta jos sä et vaan ole heistä prinsessa?
Ikävä ja kurja totuus on se, että miehet tarjoavan kauniille naisille mieluummin, kuin vähemmän kauniille. En halua loukata sinua, mutta näin asia tuntuisi menevän.
Pidä itseäsi prinsessana ja saat prinsessamaista kohtelua! |
Minusta taas on aikamoista ahneutta naiselta maksattaa miehillä omat juomansa. Eri asia on, jos on tosissaan kiinnostunut miehestä ja haluaa viettää iltansa hänen kanssaan.
| |
| | |
30.08.12, 20:33
|
#24 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen Hesasta Minusta taas on aikamoista ahneutta naiselta maksattaa miehillä omat juomansa. Eri asia on, jos on tosissaan kiinnostunut miehestä ja haluaa viettää iltansa hänen kanssaan. | On se myös tietyssä mielessä toisen hyväksikäyttöä ja kunnioituksen puutetta toista ihmistä kohtaan. Eihän siinä mitään jos hölmöt haluaa maksaa missien juomat, mutta typerää se on.
Itse olen mies ja periaatteesta en tarjoa tuntemattomille siipelijöille mitään vaikka olisivat kuinka kauniita. En pidä asenteesta että miehen pitäisi automaattisesti tarjota naiselle vaikka tämä olisi millainen prinsessa.
Mikäli koen että nainen on oman arvonsa tunteva, eikä hän automaattisesti oleta että lakoan hänen jalkojensa juureen ja tarjoa kaikkea maan ja taivaan väliltä, niin kuin esimerkiksi sinä tunnut olevan, niin sitten tarjoaminen ei ole ongelma.
| |
| | |
31.08.12, 10:38
|
#25 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ap "kato nyt sitä, siitähän huomaa sen miten miehet sitä hemmottelee, nainen johon pitää olla kokoajan satsaamassa rahalla ja matkoilla, muuten heivataan mies pois"
Olin aivan järkyttynyt!! Ehkä tällä miehellä on jokin kokemus naisesta jota nyt sitten jollain tapaa muistutan, tai sitten, kuten kaverini sanoi, hän on vain epävarma siitä, riittäisikö hän minulle ihan omana itsenään??? .... | Oletko ajatellut sitä mahdollisuutta, että sinä yksinkertaisesti annat itsestäsi tuollaisen kuvan? Ehkä ihmiset näkevät sinut tuollaisena, mitä mies kuvaili.
| |
| | | | |