Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Suhteita ja kohtaamisia
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
09.03.12, 15:51   #76 (linkki)
minäkin ex
(Vierailija)

Kiitos kuulumisista. Aika lailla on päättämätön tuo miehesi.En yhtään kadehdi tilannettasi.Mieti tosiaan tarkoin lähdetkö hänen mukaansa.Jos hän päätyy sinuun, mietitkö, että hän kuitenkin haikailee ex:nsä perään.Kun ilmi selvästi hän ei tiedä kumman valitsee
Olin itse tilanteessa jossa mies päätyi minuun, mutta en koko aikana luottanut, että se edellinen seurustelu olisi jäänyt kokonaan taakse vaikka mies miten vannotteli. Oli vain sellainen aavistus.Tällä hetkellä en edelleenkään tiedä,mutta nyt ei ole väliä,sillä hän on ex.Parempi näin kun se, että epäluottamus on ilmassa kaiken aikaa.
Miehillä sitä tarinaa riittää ja me naiset ollaan liian sinisilmäisiä.
  Vastaa viestiin
09.03.12, 20:12   #77 (linkki)
9.3.2012
(Vierailija)

15.5.2007

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja marjakristiina Näytä viesti
Hei vaan kaikki. Neljättä kertaa ollaan erottu; tämä neljäs. Kuminauhan tavoin ajauduimme aina toistemme luo. EN jaksanut enää ja nyt ajattelin että luovutan taas. Hänelle sen suorin sanoin ilmoitin. Hiljaisuutta kesti viikkon ja soitti kun mitään ei olisi tapahtunut. TAAS!! No saa soitella; jos on jotain kunnon asiaa voin jopa harkita...

Tämä aika on ollut henkisesti todella raskasta. Sanon miettikää ennen kuin siihen ryhdytte. Minä miettisin uudestaan ja uudestaan ja päätyisin samaan; valitettavasti! Sitä luulee, että on helppo ajatella asiaa järkevästi, mutta järki katoaa ja tunne jää. Vieläkin se tuolla sydämessä on. Odottaa ja tiedän jo miten siinä käy. Taas...
tuosta voi jo ennustaa että ero 5 tulee. Opitaanko se on taas eri juttu se. Itse jaksoin 5v tuota. Tänäään en päivääkään.
  Vastaa viestiin
10.03.12, 12:58   #78 (linkki)
weddings no more
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja marjakristiina Näytä viesti
Hei vaan kaikki. Neljättä kertaa ollaan erottu; tämä neljäs. Kuminauhan tavoin ajauduimme aina toistemme luo. EN jaksanut enää ja nyt ajattelin että luovutan taas. Hänelle sen suorin sanoin ilmoitin. Hiljaisuutta kesti viikkon ja soitti kun mitään ei olisi tapahtunut. TAAS!! No saa soitella; jos on jotain kunnon asiaa voin jopa harkita...

Tämä aika on ollut henkisesti todella raskasta. Sanon miettikää ennen kuin siihen ryhdytte. Minä miettisin uudestaan ja uudestaan ja päätyisin samaan; valitettavasti! Sitä luulee, että on helppo ajatella asiaa järkevästi, mutta järki katoaa ja tunne jää. Vieläkin se tuolla sydämessä on. Odottaa ja tiedän jo miten siinä käy. Taas...

sanosin että toi on läheisriippuvuutta ja pelkoa uuden elämän aloittamisesta. sori. rakkaus oli ja meni.
  Vastaa viestiin
11.03.12, 14:08   #79 (linkki)
marjakristiina kirj
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja weddings no more Näytä viesti
sanosin että toi on läheisriippuvuutta ja pelkoa uuden elämän aloittamisesta. sori. rakkaus oli ja meni.

Kumpikohan meistä pelkää uuden elämän aloittamista minä vai mies? Vai tarkoitako että mies on läheisriippuvainen? Ainakaan ei yhtään pitänyt siitä kun olen alkanut kylillä huidella. Lupasi laittaa valvontakameran makkariini....
  Vastaa viestiin
11.03.12, 14:38   #80 (linkki)
Jep
(Vierailija)

:D

:DD Olette te sekopäisiä molemmat! :D:D
  Vastaa viestiin

11.03.12, 17:45   #81 (linkki)
varsinainen sitkeä
(Vierailija)

huijaus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja marjakristiina kirj Näytä viesti
Kumpikohan meistä pelkää uuden elämän aloittamista minä vai mies? Vai tarkoitako että mies on läheisriippuvainen? Ainakaan ei yhtään pitänyt siitä kun olen alkanut kylillä huidella. Lupasi laittaa valvontakameran makkariini....
Ukkomies on aina mustasukkainen vapaalle naiselleen vaikka tietää loppupeleissä että ei pysty voi erota.
Näin se vaan menee. Mies olisi tehnyt jo lopun mutta kun on huomannut mistä narusta vetää Kristiina on ihan vietävissä.

Surkeeta tulee olemaan. Ennustan. Juuri tuo kissa hiiri leikki. Laita nyt jo seinät missä ei enää jatketa tai tuo jatkuu seur. 5 vuotta.
  Vastaa viestiin
12.03.12, 13:59   #82 (linkki)
marjakristiina kirj
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja varsinainen sitkeä Näytä viesti
Ukkomies on aina mustasukkainen vapaalle naiselleen vaikka tietää loppupeleissä että ei pysty voi erota.
Näin se vaan menee. Mies olisi tehnyt jo lopun mutta kun on huomannut mistä narusta vetää Kristiina on ihan vietävissä.

Surkeeta tulee olemaan. Ennustan. Juuri tuo kissa hiiri leikki. Laita nyt jo seinät missä ei enää jatketa tai tuo jatkuu seur. 5 vuotta.

No onneks ei ole ukkomies eikä avokaan. Sanoi lauantaina, että helvetti ei tästä mitään tule vaan nyt täytyy asiat nyt setviä ja lähti viikoksi lomalle yksin.
  Vastaa viestiin
13.03.12, 13:56   #83 (linkki)
Ex rakastunut
(Vierailija)

Lopeta suhde

Lainaus:

No eipä kannata olla ainkaan imarreltu tosta valvontakameraideasta. Tuohan kertoo aivan selvästi, että mies haluaa istua kahdella tuolilla,mutta sinun pitäisi vain kotona yksin odotella kun HÄN PÄÄTTÄÄ ELÄMÄSTÄNNE.

Eikö sinua yhtää v..ta noi itsekäs asenne. Mie ei ajattele vaimoaa rikä sinua vaan ITSEÄÄN. Törkeän lapselline ja itsekäs asenne.

Onko tuo mies muka kaiken tuskan arvoinen? Onko hänellä ollut selkärankaa kertoa totuus puolisolleen vai valehteelko hän edelleen tälle?

Aika luuserilta mies vaikuttaa. Ihmetellä täytyy meitä naisia kuinka vähään me miehissä tyydymme.

Sinäkin kuukausikaupalle itseskelet itsekkään kypsymättömän ja valehtelvan miehen perään.

Lopeta tuo tyhmyys ja etsi itsellesi parempi mies. Ei heitä joka nurkan takan ole, mutta parempi odotta kuin tyytyä tuollaiseen äjänkuvatukseen.
  Vastaa viestiin
05.04.12, 23:39   #84 (linkki)
Mamma
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pöh Näytä viesti
Avionrikkoja. Lapset kärsii. Ei hyvää seuraa tuosta.

Ei kukaan puhunut lapsista mitään, vai?
  Vastaa viestiin
12.04.12, 10:58   #85 (linkki)
Nii'in
(Vierailija)

Näin on näppylät

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin ex Näytä viesti
Kiitos kuulumisista. Aika lailla on päättämätön tuo miehesi.En yhtään kadehdi tilannettasi.Mieti tosiaan tarkoin lähdetkö hänen mukaansa.Jos hän päätyy sinuun, mietitkö, että hän kuitenkin haikailee ex:nsä perään.Kun ilmi selvästi hän ei tiedä kumman valitsee
Olin itse tilanteessa jossa mies päätyi minuun, mutta en koko aikana luottanut, että se edellinen seurustelu olisi jäänyt kokonaan taakse vaikka mies miten vannotteli. Oli vain sellainen aavistus.Tällä hetkellä en edelleenkään tiedä,mutta nyt ei ole väliä,sillä hän on ex.Parempi näin kun se, että epäluottamus on ilmassa kaiken aikaa.
Miehillä sitä tarinaa riittää ja me naiset ollaan liian sinisilmäisiä.
Ikävä kyllä näinhän se vielä on ja sitten asiassa on vielä yksi puoli, mitä ette tulleet ajatelleeksi. Mies opittuaan tuntemaan uuden naisen paremmin, saattaa huomata, että ei tämä olekaan exänkaltainen sielunkumppani ja alkaa katumaan. Siitä seuraa sitten katkeruus ja mies syyttää uutta kumppania siitä, että menetti exänsä tämän takia. Se on huono pohja pitkälle onnelliselle parisuhteelle.

Ymmärtäkää naiset vihdoinkin, että miehellä ja naisella on kolmiodraamassa eri motiivit. Se Toinen nainen etsii jotain pitempiaikaista ja kolmiodraaman pettäjämies taas etsii vain seksiseikkailua, jonka ei ole tarkoituskaan kestää muutamia treffejä kauempaa. Harhaan menevät siinä siis aina se Toinen nainen ja myöskin vaimoke kärsii. Ja pettäjämies selviytyy aina tilanteesta voittajana, hatussaan yksi sulka enemmän, jos tiedätte mitä tarkoitan.

Sitten niille Toisille naisille, jotka etsivät seksiseuraa (jos sellaisia on). Kohdelkaa toisia niinkuin toivoisitte itseännekin kohdeltavan. Seksiseuraa saa kyllä sinkkumiehiltä. Varatuilla miehillä on paljon menetettävää: isolla vaivalla etsitty elämänkumppani kotona, yhteiset lapset ja yhteistä omaisuutta, ero olisi erittäin vaikeaa. Sellaiseen soppaan ei kannata lusikkaansa kastaa.
  Vastaa viestiin
12.04.12, 11:28   #86 (linkki)
Justiina
(Vierailija)

Kaikkeen sitä naiset suostuu

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kuningatar1 Näytä viesti
Tässä jo mennyt vähän aikaa kun viimeksi olin tällä sivulla. Kiinnostaa kuulla miten sulla/teillä menee. Vieläkö odotatte ratkaisuhetkeä?
Itselläni vielä yli vuosi odottelua miten käy. Ollaan yhdessä niin paljon kun mahdollista, mutta kun tilanne on mikä on niin pitää olla varovainen. Pieni paikkakunta niin korvia ja silmiä joka nurkalla. Vaikeaa tämä vaan on, kun tunteet vaan syvenee. Tulee vaan joskus hetkiä et suuttuu itseensä et enkö olis voinut mennä ja löytää EI varatun. Tai että pitäiskö yrittää lopettaa koko juttu, mutta en yksinkertaisesti pysty sitä tekemään. Itkenkin nykyään melkein tyhjästä (usein ikävästä). Löytyisipä joku joka osaisi antaa viisaita neuvoja! :(
Kyllä täältä löytyy: Voi sissus mihinkä kaikkeen naiset suostuu. Sinä siinä, tollastako elämää sinä haluat viettää, voitko sinää rehellisesti sanoa olevasi onnellinen? Toihan on ihan kuin jotain teinitytön sekoilua. Eihän oman arvonsa tunteva aikuinen nainen voi itseään alistaa tuollaiseen. Noin puolueettomasta näkökulmasta olet egosentrisen hyväksikäyttäjämiehen uhriksi joutunut ja tilanteesi on hälyyttävä. Ei se ole rakkautta, että mies tapaa sinua silloin kun suvaitsee ja ehtii. Todennäköisesti sitten, kun ehtii tavata sinua hän käyttää sinua seksuaalisesti hyväkseen. Tunteesi häntä kohtaan ovat kuin jostain Tukholma-syndroomasta, olet ihastunut hyväksikäyttäjääsi ja tuskin pidät itsestäsi kun joudut toimimaan tuolla tavalla.
  Vastaa viestiin
13.04.12, 14:26   #87 (linkki)
M50-
(Vierailija)

Lainaus:
Miten asia on edennyt?

Onko kysymyksessä nettikamera, laita linkki jos on ;)
  Vastaa viestiin
12.05.12, 17:46   #88 (linkki)
lady
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kuningatar1 Näytä viesti
Tässä jo mennyt vähän aikaa kun viimeksi olin tällä sivulla. Kiinnostaa kuulla miten sulla/teillä menee. Vieläkö odotatte ratkaisuhetkeä?
Itselläni vielä yli vuosi odottelua miten käy. Ollaan yhdessä niin paljon kun mahdollista, mutta kun tilanne on mikä on niin pitää olla varovainen. Pieni paikkakunta niin korvia ja silmiä joka nurkalla. Vaikeaa tämä vaan on, kun tunteet vaan syvenee. Tulee vaan joskus hetkiä et suuttuu itseensä et enkö olis voinut mennä ja löytää EI varatun. Tai että pitäiskö yrittää lopettaa koko juttu, mutta en yksinkertaisesti pysty sitä tekemään. Itkenkin nykyään melkein tyhjästä (usein ikävästä). Löytyisipä joku joka osaisi antaa viisaita neuvoja! :(

Minäkin olen odotellut yli vuoden ratkaisua. Paikkakunta samanlainen pieni kuin sinulla ja kaikki näkevät ja kuulevat kaiken. Pahinta on, että kummatkin olemme varattuja. Tunteet ovat syviä ja erossa oleminen tuo molemmille kyyneleet ja itkun silmään. Soitetaankin ja viestitellään toisillemme koko ajan. Kotikaan ei tunnu enään kodilta, kierrän vain ikkunasta toiseen jotain odottaen. Nyt tuntuu, että on ratkaisun hetket käsillä. Voiko toiselle tuosta noin vain töksäyttää, että haluan avioeron?
  Vastaa viestiin
05.06.12, 02:48   #89 (linkki)
Petetty Ex-vaimo
(Vierailija)

Todella tyhmästi teet!

Lopulta sinulle käy samoin!
  Vastaa viestiin
05.06.12, 13:15   #90 (linkki)
Jana
(Vierailija)

Ryhdistäytykää hyvä ihmiset.
Vaikka kuinka olisi pieni paikkakunta, niin ei se oikeuta teitä valehtelemaan omille puolisoillenne.
Ikävä kyllä se salarakkaus ei ole oikeasti mitään niin suurta ja ihmeellistä, että sen varjolla saisitte oikeuden päättää muiden elämästä.

Nythän te päätätte puolisoidenne puolesta, millainen elämä heillä on. Te olette niin "rakastuneita", mutta ette anna puolisoillenne mahdollisuutta valita sitä, millaisen elämän he haluavat? Haluaisivatko he oikeasti elää elämää, jossa oma puoliso kuukausi tolkulla (tai pidempäänkin) odottaa vain jotain sopivaa hetkeä lähteä? En usko.

Eli ryhdistäytykää ja ottakaa vastuu tekemisistänne ja antakaa muille mahdollisuus valita, haluavatko elää kanssanne, kun odotatte jotain ratkaisua asiaanne? Jos haluavat, niin ok, mutta heillä pitää olla mahdollisuus myös lähteä.

Rehellisyyttää, ihmiset, rehellisyyttä.
  Vastaa viestiin

21.07.12, 12:39   #91 (linkki)
Antsa
(Vierailija)

Hei kaikki viisaammat! Kertokaapa, miten tilanteessani olisi järkevintä edetä. Olen sinkkumies, joka on ihastunut todella voimakkaasti erittäin läheiseen naiseen. Nainen on varattu, mutta molemmat tunnemme toisiamme kohtaan suurta ihastusta.

Tilanteesta tekee vielä vaikeamman se, että nainen on jo kertaalleen eronnut nykyisestä miehestään, jonka kanssa hänellä on lapsia ja palannut takaisin yhteen. Molemmat pystymme tunnustamaan toisillemme tosiasian, että olemme toisiimme kovin ihastuneita. Suhteemme ei ole vielä edennyt syvempiin vesiin, sillä naisen on tässä tilanteessa äärettömän vaikea enää uudelleen erota miehestään juurikin lasten takia. Olen yrittänyt lakata tuntemasta tunteita naista kohtaan, mutta se on lähes mahdotonta sillä olemme lähes päivittäin kanssakäymisessä.

Olemme sopineet, että on ok tuntea näitä tunteita toisiamme kohtaan, mutta väistämättä jotain on edessä; olkoonkin se sitten rakastumista tai sitten jotain muuta. En halua tulla satutetuksi ja huomata naisen vain hakevan huomiota sieltä mistä hän ei sitä saa..
  Vastaa viestiin
01.08.12, 21:03   #92 (linkki)
voi itkujen itku
(Vierailija)

Mikä siinä on, että aikuiset ihmiset eivät pysty kontrolloimaan tekojaan pätkän vertaa? Kaikille tulee vuosien varrella pakostakin ihastumisia, mutta se tarkoita, että pitäisi TOIMIA sen tunteen varassa! Ei pidä mennä sotkeutumaan varattuun, eikä varatun ryhtyä pettämään.

Olen minäkin ollut rakastunut varattuun mieheen, jopa kaksikin kertaa. Kummallakaan kerralla en kuitenkaan tehnyt mitään asian hyväksi, koska tiesin sen olevan VÄÄRIN. En ottanut yhteyttä, en alkanut virtellä suhteita.

Tämän ketjun lukeminen todella vetää vihaiseksi. Ettekö muka aikuisten oikeasti mahda itsellenne mitään??? Kypsykää ja kasvakaa.
  Vastaa viestiin
02.08.12, 18:33   #93 (linkki)
Vaimon näkökulma
(Vierailija)

Otetaanpa tähän vaimon näkökulma. Mikä ihme siinä on, ettei toinen nainen ilmoita vaimolle missä mennään, ellei mies saa eroa aikaiseksi? Petetty vaimo kyllä saa aikaiseksi vaikka mitä. Naiset tuossa tilanteessa ovat todellakin yllättävän reippaita tekemään ratkaisuja.

Kuten moni edellä huomautti, varattujen kanssa seurustelevat, etenkin naiset, ovat aivan käsittämättömän lapsellisia. Teinitytötkään eivät ole yhtä naiiveja kuin romanttisia löpinöitä ja eroa vetkuttavia miehiä uskovat naiset ovat, he haaveilevat avioliitoista kuin harlekiiniromaaneissa.

Ja Antsalle sanoisin, että mieti vähän naisen toimintaa, onko tuo sellaista säätämistä, jota elämääsi haluat? Toisten ihmisten mielestä ruoho vain on aina vihreämpää aidan toisella puolella. Sitoutuminen vaatii kypsyyttä ja etenkin lapsia hankkineilla pitäisi olla henkistä rohkeutta kertoa puolisolle todellinen tilanne ja kantaa seuraukset. Rakastumiselle ei voi mitään ja väljähtynyt liitto voidaan joutua purkamaan, mutta valheen ja imelien puheiden varaan ei voi rakentaa mitään pysyvää uudessakaan suhteessa. Eikö tuo naisen kanssa naimisissa oleva mies ansaitse rehellisyyttä?

Rehellisyys on kaiken perusta suhteessa. Joka suunnalle valehtelevaa ja salakähmäistä pettäjää ei vain voi kunnioittaa millään tasolla. Omasta mielestään he eivät mitenkään raaski kertoa totuutta ja satuttaa, todellisuudessa se kertoo vallanhalusta ja tarpeesta pitää muita ihmisiä näpeissään.

Tottahan ero tekee kipeää, mutta valehtelijan kanssa ei viitsi elämäänsä jakaa, mitä pikemmin se on ohi, sitä parempi.
  Vastaa viestiin
03.08.12, 15:02   #94 (linkki)
Realistinen Nainen
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimon näkökulma Näytä viesti
Otetaanpa tähän vaimon näkökulma. Mikä ihme siinä on, ettei toinen nainen ilmoita vaimolle missä mennään, ellei mies saa eroa aikaiseksi? Petetty vaimo kyllä saa aikaiseksi vaikka mitä. Naiset tuossa tilanteessa ovat todellakin yllättävän reippaita tekemään ratkaisuja.

Kuten moni edellä huomautti, varattujen kanssa seurustelevat, etenkin naiset, ovat aivan käsittämättömän lapsellisia. Teinitytötkään eivät ole yhtä naiiveja kuin romanttisia löpinöitä ja eroa vetkuttavia miehiä uskovat naiset ovat, he haaveilevat avioliitoista kuin harlekiiniromaaneissa.

Ja Antsalle sanoisin, että mieti vähän naisen toimintaa, onko tuo sellaista säätämistä, jota elämääsi haluat? Toisten ihmisten mielestä ruoho vain on aina vihreämpää aidan toisella puolella. Sitoutuminen vaatii kypsyyttä ja etenkin lapsia hankkineilla pitäisi olla henkistä rohkeutta kertoa puolisolle todellinen tilanne ja kantaa seuraukset. Rakastumiselle ei voi mitään ja väljähtynyt liitto voidaan joutua purkamaan, mutta valheen ja imelien puheiden varaan ei voi rakentaa mitään pysyvää uudessakaan suhteessa. Eikö tuo naisen kanssa naimisissa oleva mies ansaitse rehellisyyttä?

Rehellisyys on kaiken perusta suhteessa. Joka suunnalle valehtelevaa ja salakähmäistä pettäjää ei vain voi kunnioittaa millään tasolla. Omasta mielestään he eivät mitenkään raaski kertoa totuutta ja satuttaa, todellisuudessa se kertoo vallanhalusta ja tarpeesta pitää muita ihmisiä näpeissään.

Tottahan ero tekee kipeää, mutta valehtelijan kanssa ei viitsi elämäänsä jakaa, mitä pikemmin se on ohi, sitä parempi.

Juuri näin on. Jokainen ansaitsee kunnioitusta puolisoltaan niin paljon, että totuus on kerrottava, jos virittelee jo verkkoja liiton ulkopuolelle.
  Vastaa viestiin
27.08.12, 13:44   #95 (linkki)
juuri rakastunut
(Vierailija)

[Mulle kävi juuri äskettäin niin, että kyläilin sattumankaupalla erään pariskunnan luona. Vierailu venyi lähes koko viikonlopun mittaiseksi ja sen aikana varkain ja täysin kirkkaalta taivaalta huomasin olevani ihastunut tuon pariskunnan mieheen. Vierailun aikana vietimme joitakin aikoja myös kahdenkesken ja silloin asia tuli myös puheeksi. Kerroin täysin häpeämättä omista tunteistani ja sain myös vastakaikua hänen suunnaltaan. Mies on kuitenkin vakaassa parisuhteessa, vaikka eivät aviossa olekkaan. Sovimme yhteisesti, että olemme ystäviä, sillä en itse halua tuota suhdetta rikkoa. Eikä sitä mieskään halua tehdä. tunteeni saavat minut kuitenkin hetkittäin itkun partaalle, koska tiedän, ettei välillämme voi koskaa mitään suhdetta olla. Hän vierailee unissani ja valveilla ajatukset kulkevat hänen luokseen alati. Kaikkein pahinta on, etten voi edes hänen kanssaan puhua ilman että menetän itsehillintäni. Siksi yritän välttää tapaamista tai yhteyden ottoja mahdollisimman paljon. Olen yrittänyt kiinnostua muista miehistä, voidakseni saada tunteilleni toisen kohteen. mutta ei se niin toimi.
  Vastaa viestiin
28.08.12, 15:52   #96 (linkki)
Ex rakastunut
(Vierailija)

Se menee ohi

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja juuri rakastunut Näytä viesti
[Mulle kävi juuri äskettäin niin, että kyläilin sattumankaupalla erään pariskunnan luona. Vierailu venyi lähes koko viikonlopun mittaiseksi ja sen aikana varkain ja täysin kirkkaalta taivaalta huomasin olevani ihastunut tuon pariskunnan mieheen. Vierailun aikana vietimme joitakin aikoja myös kahdenkesken ja silloin asia tuli myös puheeksi. Kerroin täysin häpeämättä omista tunteistani ja sain myös vastakaikua hänen suunnaltaan. Mies on kuitenkin vakaassa parisuhteessa, vaikka eivät aviossa olekkaan. Sovimme yhteisesti, että olemme ystäviä, sillä en itse halua tuota suhdetta rikkoa. Eikä sitä mieskään halua tehdä. tunteeni saavat minut kuitenkin hetkittäin itkun partaalle, koska tiedän, ettei välillämme voi koskaa mitään suhdetta olla. Hän vierailee unissani ja valveilla ajatukset kulkevat hänen luokseen alati. Kaikkein pahinta on, etten voi edes hänen kanssaan puhua ilman että menetän itsehillintäni. Siksi yritän välttää tapaamista tai yhteyden ottoja mahdollisimman paljon. Olen yrittänyt kiinnostua muista miehistä, voidakseni saada tunteilleni toisen kohteen. mutta ei se niin toimi.

Noin voi käydä ihan onnellisessa parisuhteessa olevallekin. Viehättäviä miehiä ja naisia maailmassa riittää. Hienoa, että pystyit noin avoimesti juttelemaan tunteidesi kohteen kanssa.
Itsekin olen ollut rakastunut ja ihastunut suhteeni ulkopuolisiin miehiin, toiselle kerroin tunteistani, toiselle en ole kertonut mitään.

Tuo palavin rakastumisen tunne kesti minulla peräti 2,5 vuotta vaikka yritin tunnetta pakolla tukahduttaa. Sitten vihdoin ja viimein tunne paloi loppuun ja tuo tunteideni kohde on nyt 1 mies muiden joukossa.

Kokemus oli aikanaan sangen tuskallinen, lähes pakkomielteinen, mutta rakastuneen sanotaankin olevan psykoosin omaisessa tilassa ts. todellisuuden taju hieman heittää ja romanttiset kuvitelmat ottavat vallan.
Kyllä sinäkin tuosta tunnekuohusta selviät ja olet yhtä kokemusta rikkaampi.
  Vastaa viestiin
28.08.12, 18:32   #97 (linkki)
lusikkasoppa
(Vierailija)

Lusikoita ei ole aina niin helppo ja yksinkertaista laittaa tuosta vaan jakoon, jos huomaakin olevan ihastunut tai peräti rakastunut toiseen. Ja miten voi rakastua toiseen, jos suhde olisi kunnossa? Monesti, ainakin meillä, oma puoliso on ensin tehnyt jotain sellaista, että tunteet on alkanut hiipua. Miksi hän ei ollut sitten se ensimmäinen rehellinen, joka kertoisi tilanteen, niin ei "joutuisi" ihastumaan toiseen, koska hellyyttähän sitä kaipaa ja jos ei kotoa saa ja sitä huomaa, että joku voisi olla kiinnostunut sitä hellyyttä antamaan?

Eikä sitä heti osaa mennä päättämään niinkin suurista asioista, jos huomaakin olevan ihastunut toiseen ja vaikka niistä tunteista olisikin puhetta kohteen kanssa. Vastuuta on jo tehdyistä ratkaisuista, lapset, velvollisuudet, omaisuus jne.

Ne on jotain tapaihastujia, jotka onnellisessa liitossa toisiin ihastuvat ja niitä on varmaan harvemmassa. Ja voitte uskoa, että olisin onnellinen, jos voisin olla niin, että tykkäisin vain miehestäni! Olen jo monta vuotta kateellisena katsonut kauan yhdessä olleita pareja, jotka vielä näyttävät tykkäävän toisista.
  Vastaa viestiin
13.12.12, 00:54   #98 (linkki)
Yllätys
(Vierailija)

Kuinkas suhteet jaksavat?

Hei kaikille!

Päätin lähteä etsimään kohtalotoveria täältä, kun en voi tästä parhaimmillekaan ystävilleni oikein kertoa. Olen seurustellut poikaystäväni kanssa hyvin pitkään, ja äskettäin yksi poikaystäväni parhaista ystävistä yllätti minut täysin kertomalla, että hän on ollut minuun ihastunut jo pitemmän aikaa. Hän on peittänyt tunteensa todella hyvin, sillä en todellakaan aavistanut mitään. Hän itse on kihloissa. En oikein tiennyt mitä sanoa, koska en ole koskaan ajatellut häntä sillä tavalla. Vastasin, että asia on nyt päästetty ilmoille ja että on parempi jättää se vain hautumaan. Kaveriporukan kokoontumisia lukuunottamatta emme ole kovinkaan usein tekemisissä koska asumme eri paikkakunnilla ja elämäntyylimmekin ovat hyvin erilaiset, joten senkin puoleen olen hämmentynyt hänen tunteistaan.

Oma parisuhteeni on ollut jumissa jo monta vuotta, ja aioin jonkinlaista muutosta saada aikaan jo ennen tätä puulla päähän lyömistä. Häiritsee nyt vaan, että "joudun" yhtäkkiä ajattelemaan tätä kaveria enemmän kuin ikinä. Varsinkin se, että hän on ilmeisesti katsellut minua sillä silmällä jo monta vuotta, on todella hämmentävää. Toivon että tämä on hänen osaltaan vain joku hetken (tai sitten useamman vuoden) huuma, ja että hänen ja kihlattunsa suhde paranee, kuten myös omani. Olemme kaikki samaa kaveriporukkaa, ja keskenään sekoileminen sotkisi kyllä kaikki ympyrät. En ole häneen ihastunut enkä siis aio tehdä asian eteen mitään, mutta mietin vain että minkälaisia tilanteita on tiedossa esimerkiksi uudenvuodenkemuissa, joihin osallistumme molemmat siippoinemme. Meillä kenelläkään ei onneksi ole lapsia eikä omaisuuttakaan juuri jaettavana jos jotain pääsisi rikkoutumaan, mutta yhteisiä ystäviä ei pysty jakamaan puoliksi.

Halusin kertoa tästä nyt teille, kun en niille saman kaveriporukan ystäville halua tätä salaisuutta antaa pidettäväksi, vaikka sieltä ne sydänystävät löytyisivätkin. Onneksi on joitakin puolueettomia ystäviä porukan ulkopuolella, niin voi saada tähänkin vähän uusia näkökulmia oman pähkäilyn lisäksi. Fiksuja kommentteja toivon myös teiltä ihastuneilta osapuolilta!

Oikein mukavaa ja ajatuksia kirkastavaa joulunaikaa kaikille.
  Vastaa viestiin
13.12.12, 13:29   #99 (linkki)
Realistinen Nainen
(Vierailija)

Relaa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Yllätys Näytä viesti

En ole häneen ihastunut enkä siis aio tehdä asian eteen mitään, mutta mietin vain että minkälaisia tilanteita on tiedossa esimerkiksi uudenvuodenkemuissa, joihin osallistumme molemmat siippoinemme. Meillä kenelläkään ei onneksi ole lapsia eikä omaisuuttakaan juuri jaettavana jos jotain pääsisi rikkoutumaan, mutta yhteisiä ystäviä ei pysty jakamaan puoliksi.

Oikein mukavaa ja ajatuksia kirkastavaa joulunaikaa kaikille.

Ota rennosti. Tuskin mitään tapahtuu. Mies on ilmaissut tunteensa ja pysynee taustalla, jos sinä et käytökselläsi näytä vihreää valoa.
Mukavaa loppuvuotta!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku