| |  | | |
04.05.11, 21:04
|
#26 (linkki)
| | (Vierailija) |
Niin olenkin kiinnostunut. Mutta,silti yritän ja yritän pitää tunteeni jotenkuten kasassa...eli yritän epätoivoisesti myös leikkiä.
| |
| | |
04.05.11, 21:36
|
#27 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 02/2011 Sijainti: kahden maan kansalainen
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Varattu mies ihastunut Niin olenkin kiinnostunut. Mutta,silti yritän ja yritän pitää tunteeni jotenkuten kasassa...eli yritän epätoivoisesti myös leikkiä. | lopeta nyt hyvän tähden se hölmöily ja anna varattujen - vaikkakin ovat kiinnostuneita sinusta - pysyä poissa sängystäsi, älä edes leiki heidän kanssa, pahimmassa tapauksessa rikot perheen ja särjet paljon sydämiä, laita omalle kohdallesi jos tilanne olisi toisinpäin.
eli anna miehelle pakit heti!
| |
| | |
05.05.11, 17:00
|
#28 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ensinnäkin sanon että kuka tässä maailmassa enää ajattelee muuta kuin itseään! eli so what...jos heidän liitto on pa""ka niin en voi mitään....no itse asiaan eli mies jäi kiinni....vaimo oli laittanut pesukoneen päälle ja huomannut värivoidetta puserossa...mies ei ole pystynyt vielä sanomaan vaimolle mitään (kuulemma)ja mitähän mahtaa keksiä...kysyin mieheltä että mikä on homman nimi niin sanoi että "ei ole mitään väliä mitä se ajattelee"....katsotaas mikä soppa tästä syntyy..
| |
| | |
05.05.11, 17:22
|
#29 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jäi kiinni..... Ensinnäkin sanon että kuka tässä maailmassa enää ajattelee muuta kuin itseään! eli so what...jos heidän liitto on pa""ka niin en voi mitään....no itse asiaan eli mies jäi kiinni....vaimo oli laittanut pesukoneen päälle ja huomannut värivoidetta puserossa...mies ei ole pystynyt vielä sanomaan vaimolle mitään (kuulemma)ja mitähän mahtaa keksiä...kysyin mieheltä että mikä on homman nimi niin sanoi että "ei ole mitään väliä mitä se ajattelee"....katsotaas mikä soppa tästä syntyy.. |
Miksi ihmeessä sinua kiinnostaa tuollainen mies? "Ei ole mitään väliä mitä se ajattelee" lause kertoo aika paljon. Anna sen miehen olla yksin soppansa kanssa.
| |
| | |
05.05.11, 19:56
|
#30 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jäi kiinni..... Ensinnäkin sanon että kuka tässä maailmassa enää ajattelee muuta kuin itseään! eli so what...jos heidän liitto on pa""ka niin en voi mitään....no itse asiaan eli mies jäi kiinni....vaimo oli laittanut pesukoneen päälle ja huomannut värivoidetta puserossa...mies ei ole pystynyt vielä sanomaan vaimolle mitään (kuulemma)ja mitähän mahtaa keksiä...kysyin mieheltä että mikä on homman nimi niin sanoi että "ei ole mitään väliä mitä se ajattelee"....katsotaas mikä soppa tästä syntyy.. | ja sinä raukka uskot, kun mies väittää, että liitto on paska - kuitenkin jäät aina toiseksi, mies pysyy vaimonsa luona hyvässä liitossa.
ja toisekseenkin tässä maailmassa on suuri joukko HYVIÄ EMPAATTISIA ihmisiä jotka välittävät myös toisisten tunteista, valitettavasti sinä et taida kuulua siihen joukkoon kun haluat särkeä toisten avioliiton.
noh toivottavasti en törmää kaltaisiisi kovinkaan usein.
| |
| | |
05.05.11, 22:19
|
#31 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja maraton1970 ja sinä raukka uskot, kun mies väittää, että liitto on paska - kuitenkin jäät aina toiseksi, mies pysyy vaimonsa luona hyvässä liitossa.
ja toisekseenkin tässä maailmassa on suuri joukko HYVIÄ EMPAATTISIA ihmisiä jotka välittävät myös toisisten tunteista, valitettavasti sinä et taida kuulua siihen joukkoon kun haluat särkeä toisten avioliiton.
noh toivottavasti en törmää kaltaisiisi kovinkaan usein. |
Eiköhän se ole mies ihan itse pilannut liittonsa enkä minä! minä olen sinkku ja jos avioparilla menee huonosti niin silloin on jossain vikaa!! Juu tiedän että hän pysyy liitossaan ellei tietty sitten eukko viskaise hänet pihalle....sen kuulen sitte joku päivä...
| |
| | |
06.05.11, 06:40
|
#32 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Varattu mies ihastunut Eiköhän se ole mies ihan itse pilannut liittonsa enkä minä! minä olen sinkku ja jos avioparilla menee huonosti niin silloin on jossain vikaa!! Juu tiedän että hän pysyy liitossaan ellei tietty sitten eukko viskaise hänet pihalle....sen kuulen sitte joku päivä... | Et nyt ihan ymmärtänyt pointtiani, mies väittää mitä väittää liitostaan, että pääsisi sinun kanssasi sänkyyn, oli liitto kuinka hyvä tahansa, jos ei onnistu sinun kanssasi mies siirtyy seuraavan naisen kimppuun ja taas kuuluu samat liirumlaarumit mukamas huonosta liitosta.
Jos se miehen liitto olisi niin kovin huono, eiköhän se olisi jo siitä lähtenyt :)
| |
| | |
06.05.11, 10:26
|
#33 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja jäi kiinni..... Ensinnäkin sanon että kuka tässä maailmassa enää ajattelee muuta kuin itseään! eli so what...jos heidän liitto on pa""ka niin en voi mitään....no itse asiaan eli mies jäi kiinni....vaimo oli laittanut pesukoneen päälle ja huomannut värivoidetta puserossa...mies ei ole pystynyt vielä sanomaan vaimolle mitään (kuulemma)ja mitähän mahtaa keksiä...kysyin mieheltä että mikä on homman nimi niin sanoi että "ei ole mitään väliä mitä se ajattelee"....katsotaas mikä soppa tästä syntyy.. | Ap: sinä ja tämä varattu mies olette kuin luodut toisilleenne. Kertomasti perusteella olet ihminen, jonka kuka tahansa haluaisi tyttöystäväkseen. Kohtelet rakkaitasi huomaavaisesti ja tuotat muille ihmisille hyvää mieltä. Tämä varattu mieskin on selvästi rakastunut sinuun.
Mikä on vialla? Miksette ole jo yhdessä? Eikö sitä keskinäistä kemiaa kuitenkaan ole miehen puolelta riittävästi kun on vielä omassa liitossaan?
| |
| | |
06.05.11, 17:07
|
#34 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ******** Ap: sinä ja tämä varattu mies olette kuin luodut toisilleenne. Kertomasti perusteella olet ihminen, jonka kuka tahansa haluaisi tyttöystäväkseen. Kohtelet rakkaitasi huomaavaisesti ja tuotat muille ihmisille hyvää mieltä. Tämä varattu mieskin on selvästi rakastunut sinuun.
Mikä on vialla? Miksette ole jo yhdessä? Eikö sitä keskinäistä kemiaa kuitenkaan ole miehen puolelta riittävästi kun on vielä omassa liitossaan? | :) :) :)
| |
| | |
06.05.11, 17:09
|
#35 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ******** Ap: sinä ja tämä varattu mies olette kuin luodut toisilleenne. Kertomasti perusteella olet ihminen, jonka kuka tahansa haluaisi tyttöystäväkseen. Kohtelet rakkaitasi huomaavaisesti ja tuotat muille ihmisille hyvää mieltä. Tämä varattu mieskin on selvästi rakastunut sinuun.
Mikä on vialla? Miksette ole jo yhdessä? Eikö sitä keskinäistä kemiaa kuitenkaan ole miehen puolelta riittävästi kun on vielä omassa liitossaan? |
Tuota anteeksi mutta...olitko tosissasi jutussasi? Olen saanut niin paljon täällä pa""aa päälleni että olen liiton rikkoja ym....voi ollakkin ja olen osa sitä mutta mies vielä enemmän koska pettää vaimoaan..ja en ymmärrä miksi hän ei lähde pois kotoa. Näen miehen tänään ja aion tentata ja pakko tämä on joskus johonkin päättyä. Voiko se aina niinkään olla kun baarissa näemme niin se menee siellä intiimiksi ja sitä rataa...ei kumpikaan varmaan kauan jaksa tällaista..en mä tiä. Mä en tiedä mikä on miksi mies ei lähde,ehkä se on se että ovat tottuneet toisiinsa ja on vaikea ottaa avioeroa. Minä olen itsekkin eronnut hyvin pitkästä avoliitosta ja parempi niin olikin. Tänään olen taas hiukan viisaampi kun tenttaan häntä. Suoraan vaan täytyy kysyä...
| |
| | |
06.05.11, 17:31
|
#36 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Varattu mies ihastunut Tuota anteeksi mutta...olitko tosissasi jutussasi? Olen saanut niin paljon täällä pa""aa päälleni että olen liiton rikkoja ym....voi ollakkin ja olen osa sitä mutta mies vielä enemmän koska pettää vaimoaan..ja en ymmärrä miksi hän ei lähde pois kotoa. Näen miehen tänään ja aion tentata ja pakko tämä on joskus johonkin päättyä. Voiko se aina niinkään olla kun baarissa näemme niin se menee siellä intiimiksi ja sitä rataa...ei kumpikaan varmaan kauan jaksa tällaista..en mä tiä. Mä en tiedä mikä on miksi mies ei lähde,ehkä se on se että ovat tottuneet toisiinsa ja on vaikea ottaa avioeroa. Minä olen itsekkin eronnut hyvin pitkästä avoliitosta ja parempi niin olikin. Tänään olen taas hiukan viisaampi kun tenttaan häntä. Suoraan vaan täytyy kysyä... | kuule, kyllä se on niin, että mies rakastaa vaimoaan ja haluaa sinut leikkikalukseen - mutta sitähän mies ei sinulle kerro, kertoo kyllä kaikkea muuta "huonosta" liitostaan.
| |
| | |
07.05.11, 16:41
|
#37 (linkki)
| | (Vierailija) |
Jotain kunnioitusta sitä vaimoa ja avioliittoa kohtaan. Miksi me naiset teemme toisillemme näin? Eikö mikään ole enää pyhää?
| |
| | |
07.05.11, 17:45
|
#38 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja jäi kiinni..... ....no itse asiaan eli mies jäi kiinni.... | Jäikö kiinni oikeasti, vai valehteliko tämänkin?
| |
| | |
07.05.11, 21:11
|
#39 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja M50- Jäikö kiinni oikeasti, vai valehteliko tämänkin? | ja mitä tämä kiinnijääminen käytännössä tarkoittaa?
| |
| | |
07.05.11, 21:51
|
#40 (linkki)
| | (Vierailija) |
Vietimme eilisen illan yhdessä ja hän oli myös yötä..mitään ei tapahtunut sen suuntaista koska ehkäisyä ei ollut hoidettu. Olimme vain lähekkäin ja saimme kumpikin hellyyttä,se riitti tällä kertaa. Hän sanoi kun tuli (pienessä pöhnässä)luokseni että kun silloin kun ilmoitti että ei voi jatkua näin ja ei ole valmis suhteeseen ja sanoi että ei halua loukata kuitenkaan minua niin virhetikki ja emme pitäneet yhteyttä kahteen viikkoon. Hän alkoi itkemään ja sanoi että oli sen kahden viikon aikana itkenyt paljon....suuresti ihmettelen hänen vaimoaan että kuulemma tänäänkään ei ollut kysellyt mitään että missä hän on ollut yötä..mä en tajua että välittääköhän loppupeleissä hänen vaimonsakaan siitä mitä mies tekee...en ymmärrä näitä kuvioita lainkaan ja katsotaan taas mitä tulee tapahtumaan....tiedän että olen hölmö kun jatkan ja jatkan kun pitäisi vaan rohkeasti sanoa että joko minä tai hän...no niin saarnatkaa lukijat taas. Tämä muuttuu rakkaudeksi kohta jos jatkuu tällä tavalla...
| |
| | |
08.05.11, 08:38
|
#41 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Oli ihana ilta! Vietimme eilisen illan yhdessä ja hän oli myös yötä..mitään ei tapahtunut sen suuntaista koska ehkäisyä ei ollut hoidettu. Olimme vain lähekkäin ja saimme kumpikin hellyyttä,se riitti tällä kertaa. Hän sanoi kun tuli (pienessä pöhnässä)luokseni että kun silloin kun ilmoitti että ei voi jatkua näin ja ei ole valmis suhteeseen ja sanoi että ei halua loukata kuitenkaan minua niin virhetikki ja emme pitäneet yhteyttä kahteen viikkoon. Hän alkoi itkemään ja sanoi että oli sen kahden viikon aikana itkenyt paljon....suuresti ihmettelen hänen vaimoaan että kuulemma tänäänkään ei ollut kysellyt mitään että missä hän on ollut yötä..mä en tajua että välittääköhän loppupeleissä hänen vaimonsakaan siitä mitä mies tekee...en ymmärrä näitä kuvioita lainkaan ja katsotaan taas mitä tulee tapahtumaan....tiedän että olen hölmö kun jatkan ja jatkan kun pitäisi vaan rohkeasti sanoa että joko minä tai hän...no niin saarnatkaa lukijat taas. Tämä muuttuu rakkaudeksi kohta jos jatkuu tällä tavalla... | OKei saarnaan, joko sinä tai nykyinen vaimo, mutta ei tullaista pelleilyä, pettämistä ja leikkimistä.
Sinua pidetään nyt leikkikaluna.
Ensin erotaan edellesestä suhteesta, vasta sitten ryhdytään uuteen, pitäisi lapsenkin tajuta, kerro se miehelle kyllin selvin sanoin, ennen kuin rakastut häneen, muuten olet kohta toinen nainen ja sellaisia en kunnioita yhtään.
Kun sanelet tuollaiset ehdot, näät mitä mieltä mies aikuisten oikeasti asiasta on, kerro sitten kuinka kävi.
| |
| | |
08.05.11, 10:14
|
#42 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja maraton1970 OKei saarnaan, joko sinä tai nykyinen vaimo, mutta ei tullaista pelleilyä, pettämistä ja leikkimistä.
Sinua pidetään nyt leikkikaluna.
Ensin erotaan edellesestä suhteesta, vasta sitten ryhdytään uuteen, pitäisi lapsenkin tajuta, kerro se miehelle kyllin selvin sanoin, ennen kuin rakastut häneen, muuten olet kohta toinen nainen ja sellaisia en kunnioita yhtään.
Kun sanelet tuollaiset ehdot, näät mitä mieltä mies aikuisten oikeasti asiasta on, kerro sitten kuinka kävi. |
Mä tiedän että pitäisi sanoa mutta en vaaan saa aikaiseksi ja on hyvin vaikea sanoa että se joko minä tai hän. Kärsin hirveesti tilanteesta ja kun juttu menee pidemmälle niin aina vaikeampaa se on tietysti sanoa,en vain pysty. Mies ei tiedä mitä itekkin näköjään tekisi,ja jos on jotain itkujuttuja ollut niin jos niihin on uskominen niin kyllä kai hänellä jotain tuntemuksia on ehkä sitten...vitsi kun tää on vaikeaa:(
| |
| | |
08.05.11, 11:04
|
#43 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja mitä teen Mä tiedän että pitäisi sanoa mutta en vaaan saa aikaiseksi ja on hyvin vaikea sanoa että se joko minä tai hän. Kärsin hirveesti tilanteesta ja kun juttu menee pidemmälle niin aina vaikeampaa se on tietysti sanoa,en vain pysty. Mies ei tiedä mitä itekkin näköjään tekisi,ja jos on jotain itkujuttuja ollut niin jos niihin on uskominen niin kyllä kai hänellä jotain tuntemuksia on ehkä sitten...vitsi kun tää on vaikeaa:( |
Miehet koukutetaan seksillä, naiset tunteilla. Tämä mies on kusettaja.
| |
| | |
08.05.11, 16:12
|
#44 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tätsyli Miehet koukutetaan seksillä, naiset tunteilla. Tämä mies on kusettaja. | Olet aivan oikeassa, kuten olen itsekkin yrittänyt tässä ketjussa tuoda julki.
| |
| | |
08.05.11, 18:53
|
#45 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Oli ihana ilta! Tämä muuttuu rakkaudeksi kohta jos jatkuu tällä tavalla... | Liikuttavan ihana ja koskettava tarina.
| |
| | |
08.05.11, 22:30
|
#46 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja romantikko Liikuttavan ihana ja koskettava tarina. |
Tää nyt oli ilmiselvästi vinoilua...mutta so what..
| |
| | |
09.05.11, 20:40
|
#47 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Varattu mies ihastunut Tää nyt oli ilmiselvästi vinoilua...mutta so what.. | Totta hitossa on. EI toi ole mitään rakkautta jota tässä ketjussa kuvataan. Tuo on pelkkä hyväksikäyttöä ja riippuvuussuhde. Oikea rakkaus ei ole tuollaista.
| |
| | |
09.05.11, 22:41
|
#48 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Maarit76 Totta hitossa on. EI toi ole mitään rakkautta jota tässä ketjussa kuvataan. Tuo on pelkkä hyväksikäyttöä ja riippuvuussuhde. Oikea rakkaus ei ole tuollaista. |
Tottakai tiedän sen...kuten jo olen sanonut niin tiedän että olen tyhmä kun jatkan ja jatkan vaan..en voisi nyt sanoa riippuvuudeksi ainakaan omalta kohdalta,ehkä sitten olen vain seikkailu.
| |
| | |
10.05.11, 00:01
|
#49 (linkki)
| | (Vierailija) |
Harmittavinta tilanteessasi on se, että pidät itseäsi varattuna tuolle miehelle. Et voi tietää tuleeko mies koskaan kokonaan luoksesi vai keräätkö vain hänen vaimonsa sinulle jättämät muruset. Pelaat siis upporikasta tai rutiköyhää. Jokainen pilvilinnapäivä on pois sinun todellisesta elämästäsi koska olet rakastunut, niin kuljet laput silmillä, fantasioit ja olet tukkinut korvasikin realiteeteilta. Suhde tulee olemaan kaksiteräinen miekka, joka lopulta satuttaa sinua. Olen itse ollut vastaavassa tilanteessa kahdeksan vuotta, joten tiedän mistä puhun. En soisi pahimmalle vihamiehellenikään mitään vastaavaa. Tulee päivä kun mies soittaa sinulle tai laittaa viestin ja ilmoittaa, että on päättänyt jäädä vaimonsa luokse.
| |
| | |
10.05.11, 09:22
|
#50 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Pelasta itsesi Harmittavinta tilanteessasi on se, että pidät itseäsi varattuna tuolle miehelle. Et voi tietää tuleeko mies koskaan kokonaan luoksesi vai keräätkö vain hänen vaimonsa sinulle jättämät muruset. Pelaat siis upporikasta tai rutiköyhää. Jokainen pilvilinnapäivä on pois sinun todellisesta elämästäsi koska olet rakastunut, niin kuljet laput silmillä, fantasioit ja olet tukkinut korvasikin realiteeteilta. Suhde tulee olemaan kaksiteräinen miekka, joka lopulta satuttaa sinua. Olen itse ollut vastaavassa tilanteessa kahdeksan vuotta, joten tiedän mistä puhun. En soisi pahimmalle vihamiehellenikään mitään vastaavaa. Tulee päivä kun mies soittaa sinulle tai laittaa viestin ja ilmoittaa, että on päättänyt jäädä vaimonsa luokse. |
Olet oikeassa tiedän sen. Kuljen pilvilinnoissa ja hän on kerran sen tehnyt jo että ei pysty uuteen suhteeseen ja annoin asian sitten olla kunnes meni kaksi viikkoa ja hän tuli katsomaan olenko samassa baarissa kun ennenkin. Sitten alkoi ne lipertelyt taas että ei voi unohtaa minua ym....jotenkin olen varautunut siihen että kohta tulee taas viestiä että homma on ohi....eilen taas sanoin siitä hänelle että tää salailu ei ole enää kivaa....vastaukseksi tule vain että kyllä tiedän sen. Joo mä tiedän mikä on homman nimi...mä oon tyhmäääää;((( olisi kiva kuulla sinun tarinasi vaikka pienessä minimuodossa täällä..??
| |
| | | | |